Mogguh PBquote:
Je had moeten openen slimmerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:43 schreef MvdZ het volgende:
niet alleen de laatste dag voor het weekend:D
Ik zat te wachten tot jij ging openenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:43 schreef MvdZ het volgende:
niet alleen de laatste dag voor het weekend:D
dat is wel een beetje de ongeschreven regelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot jij ging openen
Laats toen ik een lapo had werd ik verplicht om te openen door piliquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is wel een beetje de ongeschreven regel
Opvoeden die newbie'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Laats toen ik een lapo had werd ik verplicht om te openen door pili![]()
Goed dat je "qua opvoeden" erbij zet. Er zullen hier vast mensen zijn die wat anders denkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik kan wel mooi oefenen
Qua opvoeden![]()
Zijn Cali & Cue al wakker danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Milou__ het volgende:
Goed dat je "qua opvoeden" erbij zet. Er zullen hier vast mensen zijn die wat anders denken
Cali welquote:
Jipjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:56 schreef Jipje het volgende:
*meldt!
Weekend? Welk weekendquote:
En qua afkickenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik kan wel mooi oefenen
Qua opvoeden![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:57 schreef Bravebart het volgende:
En qua afkickenAnders krijgen die kinderen zo'n zwaar leven met een vader die alleen maar achter zn pc zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
[..]Over paar jaar zit hele familie piles hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Piliepapa, piliebenno, piliebello enzo![]()
[..]Zo'n ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee joh, daar kunnen ze toch niet mee op fokquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:01 schreef Milou__ het volgende:
Over paar jaar zit hele familie piles hier![]()
Piliepapa, piliebenno, piliebello enzo
quote:
Over een paar jaar vast welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:05 schreef Jipje het volgende:
Nee joh, daar kunnen ze toch niet mee op fok![]()
Piles!quote:
Als je hem h4ckt welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee joh, daar kunnen ze toch niet mee op fok![]()
die willik ooowkquote:
Alleen de FAIL knop is genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Over een paar jaar vast wel
En dan geen knopjes met letters, maar met FIPO, FAIL e.d.![]()
Ga naar de V&D, daar hebben ze echt een toffequote:
* tripack raced naar de V&Dquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga naar de V&D, daar hebben ze echt een toffe![]()
quote:
Jullie zijn al samen aan het winkelen geweest? Wil je ons iets vertellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
Ga naar de V&D, daar hebben ze echt een toffe![]()
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jullie zijn al samen aan het winkelen geweest? Wil je ons iets vertellen
Ja, daarom stel ik hem ookquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het antwoord kan nog gevaarlijker zijn, dus ik hou wijselijk mn mond (een keer)
Ik weet niet, ik lag te slapen vannachtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:18 schreef jna het volgende:
Bart, hoe is het met je t shirt afgelopen?
Ofwel, je zei eigenlijk maar wat, waar je nu de consequenties van ondervindtquote:
Ja, maar daar kom je achteraf pas achter hèquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ofwel, je zei eigenlijk maar wat, waar je nu de consequenties van ondervindt![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom je achteraf pas achter hè![]()
Oh daar was hetquote:
Ja, maar een jaar of 5 geleden al hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er inmiddels van geleerd?
Komt bij mij mss ook nog wel een keer
TU Internetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat snel maar niet snel genoeg editten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trapte er biiiiiiiiijna in
Jaquote:
Ha, nu ga ik lekker naar die site om die audi op te eisenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trapte er biiiiiiiiijna in
Maar jij was niet online op die site om 10.26quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ha, nu ga ik lekker naar die site om die audi op te eisen
Dan heb ik weeeeeeeeeeeeeeeeekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
Bleh, over anderhalf uur is mn vrije dag weer voorbij
Aaah succes!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag van 3 tot 5 tentamen en morgen weer werken
Een tentamen van 2 uur?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag van 3 tot 5 tentamen en morgen weer werken
Ah okquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo gek
Meeste zijn anderhalf of 2 uur
Ik houd me inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Pssst. Maandag tentamen van ongeveer een half uur. Of 20 minuten..
Volgens mij wel redelijk normaalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah okIs dat normaal voor HBO of gewoon specifiek voor jouw studie?
Mijn tentamens zijn nooit langer dan 2 uurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah okIs dat normaal voor HBO of gewoon specifiek voor jouw studie?
Okquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk normaal
Eens kijken of ik die 2 uur vol kan maken
Als je alle antwoorden weet heb je niet langer nodigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
Mijn tentamens zijn nooit langer dan 2 uurEn het langst dat ik ooit op een tentamen heb gezeten is 1 uur
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn tentamens zijn nooit langer dan 2 uurEn het langst dat ik ooit op een tentamen heb gezeten is 1 uur
![]()
quote:
Ja maar mijn vak is ingedeeld in 4 stukkenquote:
Ja, maar 4 uur voor zo'n langlopend vak is alsnog niksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn vak is ingedeeld in 4 stukkenDus eigenlijk heb ik 4x 30 minuten = 2 uur
En je hebt er een uur voor officieel. Dus 4 uur
Daarnaast is mijn portfolio nog steeds aan het groeien dus ik doe er genoeg voor
Precies. En als je iets niet weet, dan weet je het over 2 uur ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je alle antwoorden weet heb je niet langer nodig
Daarom mijn portfolio. Waar zelfs ik alleen al zo'n 10 uur aan zit nu. En ik ben goed in snel schrijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar 4 uur voor zo'n langlopend vak is alsnog niks
Voor hoeveel ECTS is dat dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom mijn portfolio. Waar zelfs ik alleen al zo'n 10 uur aan zit nu. En ik ben goed in snel schrijven.
Jep, dan kan ik weer lerenquote:
Ga eens doen danquote:
Heb je je auto al?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:55 schreef jna het volgende:
ik ben er nog...
quote:
Ik wacht ff op simulatietjequote:
Hij wordt volgende week bezorgt, ik moet alleen wat geld storten naar hun zodat ze hem kunnen versturen maar dat geld krijg ik dan later weer terug.quote:
30?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
30 ECTS dus
Ajaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:59 schreef jna het volgende:
[..]
Hij wordt volgende week bezorgt, ik moet alleen wat geld storten naar hun zodat ze hem kunnen versturen maar dat geld krijg ik dan later weer terug.
Nee joh, het moet voldoende zijn en dan krijg je 30 punten. Uren maakt toch helemaal niks uitquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef Bravebart het volgende:
30?Dus je moet er meer dan 800 uur in stoppen?
!
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
AjaBij jou ook naar een adres in Nigeria?
Ok, had ik het anders moeten verwoordenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:01 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee joh, het moet voldoende zijn en dan krijg je 30 punten. Uren maakt toch helemaal niks uit
Ja die jaquote:
Beterquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:02 schreef Bravebart het volgende:
Ok, had ik het anders moeten verwoordenDus je zou er 800 uur aan moeten besteden.
Zo dan
840.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
30?Dus je moet er meer dan 800 uur in stoppen?
!
Dat was Kwame pingpongquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja die jaDat was toch die tafeltennisser vroeger?
Ja, dat dusquote:
Nee, klopt, ik was mis met die Chinees, Ping Pongquote:
Wat een domme hoeren zegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/10970![]()
Nouja, het is een minor dus het vak duurt in totaal 1 jaar. Dus dat is wel aardig wat. Daarnaast denk ik dat nooit iemand het aantal studie uren haalt dat er voor staat. En hierbij moeten we volgend jaar een marketingplan gaan schrijvenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat dusIs er ook maar iemand die dat voor elkaar krijgt?
Dat lijkt me echt geweldig een vak van 30 ECTS
Ik ben al blij als ik er 4 krijg
Een dakloze van 24quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:04 schreef Piles het volgende:
http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/10970![]()
Bij mij duurt een minor maar 7 wekenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, het is een minor dus het vak duurt in totaal 1 jaar. Dus dat is wel aardig wat. Daarnaast denk ik dat nooit iemand het aantal studie uren haalt dat er voor staat. En hierbij moeten we volgend jaar een marketingplan gaan schrijvenDat wordt echt kut.
Aaah, was het een minorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nouja, het is een minor dus het vak duurt in totaal 1 jaar. Dus dat is wel aardig wat. Daarnaast denk ik dat nooit iemand het aantal studie uren haalt dat er voor staat. En hierbij moeten we volgend jaar een marketingplan gaan schrijvenDat wordt echt kut.
Bij mij ehm, 4 periodes. Derde en vierde van derde jaar en eerste en tweede van vierde jaar..quote:
Hangt van de soort minor af en wanneer je hem doet meestalquote:
Dat wist je toch allang?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Aaah, was het een minorDat verandert de zaak
Dan is 30 wel redelijk normaal
Bij mij volg je er 2 in jaar 3 (samen met je stage) en dan de eerste 2 blokken van jaar 4 volg je er weer 2quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Bij mij ehm, 4 periodes. Derde en vierde van derde jaar en eerste en tweede van vierde jaar..
Niet dat het een minor wasquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:10 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat wist je toch allang?
Ik doe verder geen vakken meer. Alleen 4 dagen werken (=voltijd school) + 1 dag in de week minor..
Succes ouwe... zet er een muziekje bij op zou ik zeggenquote:
quote:
Ik zat om 9 uur in een werkdiscussie(presentatie) en een uur...Daarna mijn beoordeling gehadquote:
Me 2quote:
Goedemorgenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:32 schreef Californium het volgende:
Goedemorgen voor degenen die er vanochtend niet waren
thxquote:
Waar heen ?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Nog een half uurtje
En dan weer anderhalf uur in de bus
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
tvp[
Nee, pas als Cue ook verkouden zou zijn zou het op gaan vallenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:36 schreef Milou__ het volgende:
Jullie hebben elkaar vast niet aangestoken
Vlissingen, tentamenquote:
Lekker he.. die tvpquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Succes ouwe... zet er een muziekje bij op zou ik zeggen
Ik las mijn naamquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, pas als Cue ook verkouden zou zijn zou het op gaan vallen
De dagtotalen? Dagcijfers #160quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:41 schreef Cuegirllie het volgende:
hoe staat t met de stats eig?
89equote:
Wie zegt datquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
quote:
98 stequote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:48 schreef Piles het volgende:
Als ik de voorspellingen mag geloven is over iets meer dan een week heel de StageSC verkouden
De GdjB van gister staat aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Succes ouwe... zet er een muziekje bij op zou ik zeggen
Ik las GHB.quote:
Nee, dat komt straks weer.quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:57 schreef Piles het volgende:
Mensen, ik ga er vandoor. Tot over een uur of 2
Ik sta er niet inquote:
Ken het!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:07 schreef Jipje het volgende:
Nu begin ik te twijfelen of ik niks vergeten ben...
Printte hij niet in omgekeerde volgorde?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ken het!Net me verslag laten inbinden en nu mag ik m dus blijkbaar niet openmaken voor een kwartier....En ik twijfel of alles wel op de goede volgorde zit
Terwijl ik m zo uit de printer gehaald hab dus het moet goed zijn....maar toch
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Printte hij niet in omgekeerde volgorde?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
HBO-er zeker. Die kennen geen worden langer dan 4 tekens
Jij mag het zeggen.quote:
Pardon?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:
Ga jij ff lekker 12 uur per dag werkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Luhl.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Fastmatti het volgende:
Mag ik daar niet om lachen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
En jij houdt nu ook even lekker je mond
Als hij het meende wel jaquote:
Zou lastig worden als dat niet zo was jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:38 schreef jna het volgende:
[..]
Gelukkig kennen we wel woorden langer dan 4 tekens.
Leren.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zou lastig worden als dat niet zo was jaWil je inloggen op fok forum, maar kan je de url niet typen
Dudequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Desalnietemin een geheel terechte opmerking!
Dus als ik over een jaar een master sociologie ga doen, ken ik opeens woorden met meer tekens?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Een woord met 5 lettergrepen kan ik niet aan. Na 3 lettergrepen ben ik opgehouden met lezenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:42 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus als ik over een jaar een master sociologie ga doen, ken ik opeens woorden met meer tekens?
Wat zou een MBO student het dan moeilijk hebben. Dan heb je nóg minder dan een HBO'er. Dus dan ken je alleen maar woorden van 2 tekens...
je be ni so sl
Het lijkt wel een spinnenwebquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef Bravebart het volgende:
Ligt het aan mij of kan dit overzichtelijker?
[ afbeelding ]
Ik vroeg me al af waarom ik "Alertness Evaluation Apprehension Distraction-conflict" niet snapte. Dat zijn veel te veel lettergrepenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef jna het volgende:
[..]
Een woord met 5 lettergrepen kan ik niet aan. Na 3 lettergrepen ben ik opgehouden met lezen
Ligt het aan mij of vind ik lijkt me dat eigenlijk best wel heel duidelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:45 schreef Bravebart het volgende:
Ligt het aan mij of kan dit overzichtelijker?
[ afbeelding ]
Zuchtquote:
Volgens mij kan het veeeel duidelijkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:47 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of vind ik lijkt me dat eigenlijk best wel heel duidelijk
Bij mij komt de post altijd pas rond 3/4 uurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:00 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ik begin echt mijn geduld te verliezenzou vandaag een belangrijke envelop moeten ontvangen van school maar die @$%@$&@$& postbode uit mijn wijk is er nog niet, en tot die tijd kan ik niet uit huis.
Bah bah bah bah![]()
Bij ons zijn ze willekeurig als de.... onder het motto van als het maar voor 18:00 in de brievenbus ligtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:02 schreef jna het volgende:
[..]
Bij mij komt de post altijd pas rond 3/4 uur
Het lijkt me dat je in een master scriptie niet aan kan komen met gemiddeld iets meer dan 4 letters per woord, veelal omdat je meer en langere termen gebruikt. Daarnaast vind ik het best wel weinig!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dus als ik over een jaar een master sociologie ga doen, ken ik opeens woorden met meer tekens?
Wat zou een MBO student het dan moeilijk hebben. Dan heb je nóg minder dan een HBO'er. Dus dan ken je alleen maar woorden van 2 tekens...
je be ni so sl
Maar jij komt ook uit Frieslandquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je in een master scriptie niet aan kan komen met gemiddeld iets meer dan 4 letters per woord, veelal omdat je meer en langere termen gebruikt. Daarnaast vind ik het best wel weinig!
Op het MBO kon ik nog niet eens schrijven!
Eindscriptie HBO:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:30 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
De repromeneer is nu aan het inbinden, ik moet nog een uur wachtenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
Ken het!Net me verslag laten inbinden en nu mag ik m dus blijkbaar niet openmaken voor een kwartier....En ik twijfel of alles wel op de goede volgorde zit
Terwijl ik m zo uit de printer gehaald hab dus het moet goed zijn....maar toch
Het is ook geen scriptie wat ik nu maakquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:15 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je in een master scriptie niet aan kan komen met gemiddeld iets meer dan 4 letters per woord, veelal omdat je meer en langere termen gebruikt. Daarnaast vind ik het best wel weinig!
Op het MBO kon ik nog niet eens schrijven!
Precies. En als ik mijn scriptie maak dan gebruik ik ook geen woorden als "ik" omdat het dan geen mening van mij is maar een advies die op formele manier gebracht moet wordenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eindscriptie HBO:
woorden: 26.164
Tekens (zonder spaties): 148.799
Regels: 5.842
Pagina's: 126
Dit is 1/3 deel
Hoezo kennen HBO'ers geen woorden van meer dan 4 tekens?
tering.. bij ons mogen we niet eens meer dan 15.000 woorden gebruikenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:27 schreef Jipje het volgende:
[..]
Eindscriptie HBO:
woorden: 26.164
Tekens (zonder spaties): 148.799
Regels: 5.842
Pagina's: 126
Dit is 1/3 deel
Hoezo kennen HBO'ers geen woorden van meer dan 4 tekens?
Oke, gebruik bijna nooit woorden als ik en je in wat voor verslag dan ook, omdat ik dat best wel ammateuristisch over vind komen!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:31 schreef Yesse het volgende:
[..]
Precies. En als ik mijn scriptie maak dan gebruik ik ook geen woorden als "ik" omdat het dan geen mening van mij is maar een advies die op formele manier gebracht moet worden
Daar kan ook alleen de elite lezen, daarom maakt het niet zoveel uit of je schrijven kunt of niet!quote:
Preciesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:35 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Daar kan ook alleen de elite lezen, daarom maakt het niet zoveel uit of je schrijven kunt of niet!
Ik ben blij dat ze me geen maximum opgegeven hebbenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
tering.. bij ons mogen we niet eens meer dan 15.000 woorden gebruikenIk zit nu op de 17.000 (inmiddels ingeleverd) en dat vinden ze op het randje
Daarom ben ik overal ook zo goed in.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PreciesVandaar dat er ook zoveel goeie schaatsers uit Friesland komen; die gasten hebben toch de hele dag niks te doen.
Ben blij dat ze geen minimum hebben opgezegdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze me geen maximum opgegeven hebben
dat snap ik jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ze me geen maximum opgegeven hebben
Maximum is lastiger dan minimum!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:46 schreef Californium het volgende:
[..]
Ben blij dat ze geen minimum hebben opgezegd
waar! behalve als je te weinig te vertellen hebtquote:
quote:
Preciesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:51 schreef Californium het volgende:
[..]
waar! behalve als je te weinig te vertellen hebtheb 6223 woorden....Dus bij een minimum van 10.00 woorden bijvoorbeeld wordt het lastig
Gelukkig gaat het om de inhoud....
Daarom is het geen verslag maar een portfolio. Waarin JE laat zien wat JE geleerd hebtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:34 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Oke, gebruik bijna nooit woorden als ik en je in wat voor verslag dan ook, omdat ik dat best wel ammateuristisch over vind komen!
1-0quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom is het geen verslag maar een portfolio. Waarin JE laat zien wat JE geleerd hebt
Het is trouwens amateuristisch.
Eindverslag staat ook geen je of ik in dat mag niet eens! Worden we op afgerekend....Portfolio wel...En met reflecties eisen ze het ik woord erinquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom is het geen verslag maar een portfolio. Waarin JE laat zien wat JE geleerd hebt
Het is trouwens amateuristisch.
Ja precies. En met mijn portfolio krijg ik ook vragen als:quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Eindverslag staat ook geen je of ik in dat mag niet eens! Worden we op afgerekend....Portfolio wel...En met reflecties eisen ze het ik woord erin
Dat mocht ik ook niet..quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Eindverslag staat ook geen je of ik in dat mag niet eens! Worden we op afgerekend....Portfolio wel...En met reflecties eisen ze het ik woord erin
Je kan het ook helemaal in de derde persoon schrijvenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies. En met mijn portfolio krijg ik ook vragen als:
"Hoever zou je zelf gaan om tot een groep te gaan behoren?'
Tja. Wat doe je dan? Dan moet je wel "ik" gebruiken.
Ja.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:01 schreef nicomart het volgende:
[..]
Je kan het ook helemaal in de derde persoon schrijven
Yesse is een hele groepsgezinde toffe meid
Hallo Pilesquote:
Piles!quote:
Ga em zoeken!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens ik ga de postbode straks nog wat aandoen14:07 en nog steeds geen teken van die klote homofiel.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Jongens ik ga de postbode straks nog wat aandoen14:07 en nog steeds geen teken van die klote homofiel.
Op wat wacht je dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tegenwoordig is er geen verschil meer tussen een ochtend en een middagwijk. Dat is niet de schuld van de postbode maar van TNT.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Soms krijgen we de post om 10 uur, de andere keer om 14 uur en soms staan ze om 9 uur op de stoep... en jij net onder de douchequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:13 schreef Yesse het volgende:
[..]
Tegenwoordig is er geen verschil meer tussen een ochtend en een middagwijk. Dat is niet de schuld van de postbode maar van TNT.
IK ken het probleemquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik liep net per ongeluk een Chineesje omver![]()
Maarja, daar zijn er ook zoveel van
Die zag je nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik liep net per ongeluk een Chineesje omver![]()
Maarja, daar zijn er ook zoveel van
Hoe ver ga je om bij een groep te horen?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja precies. En met mijn portfolio krijg ik ook vragen als:
"Hoever zou je zelf gaan om tot een groep te gaan behoren?'
Tja. Wat doe je dan? Dan moet je wel "ik" gebruiken.
Ja preciesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:18 schreef Californium het volgende:
[..]
IK ken het probleemZijn ook zo klein
tenminste....Kleiner als dan mijn 1.73
![]()
Nee, dat lijkt me duidelijkquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zag je niet
Is trouwens mij ook eens overkomen...
Neequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja preciesEn deze kwam onder de tafal naast me vandaan, dat verwacht je toch niet
Onze chinees vietnamees stonk, was lui, verstond en sprak geen nederlands en at alleen maar frikandellen als lunch. Gelukkig heb ik die maar 1 jaar in de klas gehad. In dat jaar hebben we em weggepestquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeEten ze daar ook rijst / bami enzo uit een bakje als lunch en zijn het de grootste studiebollen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:23 schreef Jipje het volgende:
[..]
Onze chinees vietnamees stonk, was lui, verstond en sprak geen nederlands en at alleen maar frikandellen als lunch. Gelukkig heb ik die maar 1 jaar in de klas gehad. In dat jaar hebben we em weggepest
Dat eerste wel jaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:21 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeEten ze daar ook rijst / bami enzo uit een bakje als lunch en zijn het de grootste studiebollen
Ziet er echt dom uit jah.....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:24 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat eerste wel jaEcht debiel
Dat tweede vaak wel, maar er zijn ook zat luie Chinezen
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:24 schreef Californium het volgende:
[..]
![]()
die stianken jammer genoeg altijd wel jah
![]()
En wegpesten Jipje![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:25 schreef Jipje het volgende:
[..]Ik was niet alleen! En ik heb nog mn best gedaan... Maar echt, die gast was vreselijk! En toen wilden we hem uit ons projectgroepje hebben
Wegpesten hou ik ook niet van, maar dit kon gewoon niet...
Ja maar het is ook zooooo raarquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar het is ook zooooo raarWe hebben echt alle nationaliteiten; van Spanjaarden tot Polen en van Amerikanen tot Russen, maar alleen de Chinezen moeten weer afwijken door stug rijst te blijven eten
Preciesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Als ie ook niets doet en geen nerderlands sprak is het wel waardeloos jah
je zou maar brood moeten etenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar het is ook zooooo raarWe hebben echt alle nationaliteiten; van Spanjaarden tot Polen en van Amerikanen tot Russen, maar alleen de Chinezen moeten weer afwijken door stug rijst te blijven eten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:28 schreef Jipje het volgende:
[..]
Precies
De dingen die hij gedaan had konden we zelf nog eens overnieuw gaan zitten doen...
Wat zit er in godsnaam op die koe?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:30 schreef Bravebart het volgende:
Ik kom opeens dit tegen in mn sheets
[ afbeelding ]
Ik denk van, hoe kan je in hemelsnaam die link leggenNou zo dus
[ afbeelding ]
das niet de slimste actie Pilesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:33 schreef Piles het volgende:
En was ik weer![]()
Gooide water op mn laptop, dus maar ff uitgedaan
Een ingang zodat ze door 2 stieren tegelijk gedekt kan wordenquote:
Nou, het ging best stom. Er zitten geen rubbertje voetjes meer onder, dus hij glijdt heel goed. Ik wilde iets aan iemand laten zien, maar hij gleed iets te ver, en pakte dus een flesje water meequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:34 schreef tripack het volgende:
das niet de slimste actie Piles
kwam geen rook uit ofzo?
laten we het beste hopen danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, het ging best stom. Er zitten geen rubbertje voetjes meer onder, dus hij glijdt heel goed. Ik wilde iets aan iemand laten zien, maar hij gleed iets te ver, en pakte dus een flesje water mee
Maar het was niet echt veel, en vooral bovenin mn laptop (scherm/boxen)
Maar als ik zo opeens weer weg ben is mn laptop dood
Correct. Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:20 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Hoe ver ga je om bij een groep te horen?
Je kan hem beter gewoon uitdoen en laten drogen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou, het ging best stom. Er zitten geen rubbertje voetjes meer onder, dus hij glijdt heel goed. Ik wilde iets aan iemand laten zien, maar hij gleed iets te ver, en pakte dus een flesje water mee
Maar het was niet echt veel, en vooral bovenin mn laptop (scherm/boxen)
Maar als ik zo opeens weer weg ben is mn laptop dood
Preciesquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:38 schreef jna het volgende:
[..]
Je kan hem beter gewoon uitdoen en laten drogen.
Of kan je weer niet zonder?
Ga ik nu doen, mn backspace bleef net hangenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:38 schreef jna het volgende:
Je kan hem beter gewoon uitdoen en laten drogen.
quote:Of kan je weer niet zonder?
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Ga ik nu doen, mn backspace bleef net hangen
[..]![]()
Tot over een uur of 2
Ik vroeg me al af waarom hij geen cola hadquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Je hebt trouwens geluk dat het water was en geen cola
Of koffiequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:42 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
Je hebt trouwens geluk dat het water was en geen cola
doei doei prettig weekend danquote:
Haha idd, al die plakzooi is echt nastyquote:
Ja die andere plakzooi op je laptop is ook geen pretjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:51 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha idd, al die plakzooi is echt nasty![]()
Idd, lijm krijg je echt lastig van je toetsenbord afquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja die andere plakzooi op je laptop is ook geen pretje
Ik heb het in m'n agenda staan. Ik zal er zijnquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:55 schreef The_Dean het volgende:Net een mooie brief gekregen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:55 schreef The_Dean het volgende:Net een mooie brief gekregen
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:56 schreef jna het volgende:
[..]
Ik heb in m'n agenda staan. Ik zal er zijn
uhm.. waarom mik jij andersmans plakzooi op jouw laptop??quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja die andere plakzooi op je laptop is ook geen pretje
Wie zegt dat het van een ander is?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
uhm.. waarom mik jij andersmans plakzooi op jouw laptop??
Beste cursistquote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:55 schreef The_Dean het volgende:Net een mooie brief gekregen
[ afbeelding ]
Deed MTS Electronica, nivo 4quote:Op vrijdag 20 juni 2008 14:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Beste cursistwat voor cursus deed je?
Gefeliciteerd manquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:01 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Deed MTS Electronica, nivo 4
Edit: Voelde inderdaad ook meer een cursus dan een echte opleiding. Waardeloze school
Ben je gekquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:05 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd manen welkom op het HBO
(na de vakantie dan).
S coolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |