Mogguh PBquote:
Je had moeten openen slimmerdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:43 schreef MvdZ het volgende:
niet alleen de laatste dag voor het weekend:D
Ik zat te wachten tot jij ging openenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:43 schreef MvdZ het volgende:
niet alleen de laatste dag voor het weekend:D
dat is wel een beetje de ongeschreven regelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:46 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik zat te wachten tot jij ging openen
Laats toen ik een lapo had werd ik verplicht om te openen door piliquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
dat is wel een beetje de ongeschreven regel
Opvoeden die newbie'squote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:48 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Laats toen ik een lapo had werd ik verplicht om te openen door pili![]()
Goed dat je "qua opvoeden" erbij zet. Er zullen hier vast mensen zijn die wat anders denkenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik kan wel mooi oefenen
Qua opvoeden![]()
Zijn Cali & Cue al wakker danquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Milou__ het volgende:
Goed dat je "qua opvoeden" erbij zet. Er zullen hier vast mensen zijn die wat anders denken
Cali welquote:
Jipjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:56 schreef Jipje het volgende:
*meldt!
Weekend? Welk weekendquote:
En qua afkickenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Maar ik kan wel mooi oefenen
Qua opvoeden![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:57 schreef Bravebart het volgende:
En qua afkickenAnders krijgen die kinderen zo'n zwaar leven met een vader die alleen maar achter zn pc zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:59 schreef Piles het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck the EBU
[..]Over paar jaar zit hele familie piles hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Piliepapa, piliebenno, piliebello enzo![]()
[..]Zo'n ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee joh, daar kunnen ze toch niet mee op fokquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:01 schreef Milou__ het volgende:
Over paar jaar zit hele familie piles hier![]()
Piliepapa, piliebenno, piliebello enzo
quote:
Over een paar jaar vast welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:05 schreef Jipje het volgende:
Nee joh, daar kunnen ze toch niet mee op fok![]()
Piles!quote:
Als je hem h4ckt welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:05 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee joh, daar kunnen ze toch niet mee op fok![]()
die willik ooowkquote:
Alleen de FAIL knop is genoegquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:05 schreef Piles het volgende:
[..]
Over een paar jaar vast wel
En dan geen knopjes met letters, maar met FIPO, FAIL e.d.![]()
Ga naar de V&D, daar hebben ze echt een toffequote:
* tripack raced naar de V&Dquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ga naar de V&D, daar hebben ze echt een toffe![]()
quote:
Jullie zijn al samen aan het winkelen geweest? Wil je ons iets vertellenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:09 schreef Bravebart het volgende:
Ga naar de V&D, daar hebben ze echt een toffe![]()
Wie is jullie?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Jullie zijn al samen aan het winkelen geweest? Wil je ons iets vertellen
Ja, daarom stel ik hem ookquote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Het antwoord kan nog gevaarlijker zijn, dus ik hou wijselijk mn mond (een keer)
Ik weet niet, ik lag te slapen vannachtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:18 schreef jna het volgende:
Bart, hoe is het met je t shirt afgelopen?
Ofwel, je zei eigenlijk maar wat, waar je nu de consequenties van ondervindtquote:
Ja, maar daar kom je achteraf pas achter hèquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ofwel, je zei eigenlijk maar wat, waar je nu de consequenties van ondervindt![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, maar daar kom je achteraf pas achter hè![]()
Oh daar was hetquote:
Ja, maar een jaar of 5 geleden al hoorquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, jij hebt er inmiddels van geleerd?
Komt bij mij mss ook nog wel een keer
TU Internetquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Leuk dat snel maar niet snel genoeg editten
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trapte er biiiiiiiiijna in
Jaquote:
Ha, nu ga ik lekker naar die site om die audi op te eisenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[ afbeelding ]
Ik trapte er biiiiiiiiijna in
Maar jij was niet online op die site om 10.26quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:30 schreef jna het volgende:
[..]
Ha, nu ga ik lekker naar die site om die audi op te eisen
Dan heb ik weeeeeeeeeeeeeeeeekendquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:35 schreef Piles het volgende:
Bleh, over anderhalf uur is mn vrije dag weer voorbij
Aaah succes!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag van 3 tot 5 tentamen en morgen weer werken
Een tentamen van 2 uur?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Vanmiddag van 3 tot 5 tentamen en morgen weer werken
Ah okquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Is dat zo gek
Meeste zijn anderhalf of 2 uur
Ik houd me inquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Yesse het volgende:
[..]
Pssst. Maandag tentamen van ongeveer een half uur. Of 20 minuten..
Volgens mij wel redelijk normaalquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah okIs dat normaal voor HBO of gewoon specifiek voor jouw studie?
Mijn tentamens zijn nooit langer dan 2 uurquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah okIs dat normaal voor HBO of gewoon specifiek voor jouw studie?
Okquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Volgens mij wel redelijk normaal
Eens kijken of ik die 2 uur vol kan maken
Als je alle antwoorden weet heb je niet langer nodigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
Mijn tentamens zijn nooit langer dan 2 uurEn het langst dat ik ooit op een tentamen heb gezeten is 1 uur
![]()
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:40 schreef Yesse het volgende:
[..]
Mijn tentamens zijn nooit langer dan 2 uurEn het langst dat ik ooit op een tentamen heb gezeten is 1 uur
![]()
quote:
Ja maar mijn vak is ingedeeld in 4 stukkenquote:
Ja, maar 4 uur voor zo'n langlopend vak is alsnog niksquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar mijn vak is ingedeeld in 4 stukkenDus eigenlijk heb ik 4x 30 minuten = 2 uur
En je hebt er een uur voor officieel. Dus 4 uur
Daarnaast is mijn portfolio nog steeds aan het groeien dus ik doe er genoeg voor
Precies. En als je iets niet weet, dan weet je het over 2 uur ook nietquote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je alle antwoorden weet heb je niet langer nodig
Daarom mijn portfolio. Waar zelfs ik alleen al zo'n 10 uur aan zit nu. En ik ben goed in snel schrijven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar 4 uur voor zo'n langlopend vak is alsnog niks
Voor hoeveel ECTS is dat dan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:44 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daarom mijn portfolio. Waar zelfs ik alleen al zo'n 10 uur aan zit nu. En ik ben goed in snel schrijven.
Jep, dan kan ik weer lerenquote:
Ga eens doen danquote:
Heb je je auto al?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 10:55 schreef jna het volgende:
ik ben er nog...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |