Je weet het nooit.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:13 schreef Re het volgende:
[..]
denk niet dat je die terug zal zien hier nee
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:47 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Dat is een hele goede reden om er mee te stoppen
Het is misschien wel zo netjes als mensen laten weten hoe het afgelopen is en/of wat ze aan te tips hebben gehad.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:50 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je weet het nooit.
Misschien reageert TS wel ineens en dan is het toch wel een zeer nuttige topickick geweest.
Ik wil ook wel weten of hier iets aan de situatie veranderd is.
Waarom post je voor een update? Hij komt toch niet meer op deze site.quote:Op maandag 17 augustus 2009 03:45 schreef Poepoog het volgende:
Je weet dat het topic een jaar oud is? Ik postte voor een update.
Oh, zeker wel hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:29 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom post je voor een update? Hij komt toch niet meer op deze site.
OK nice. Goed dat je zelf de beslissing uiteindelijk hebt genomen.quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef ajwOnline het volgende:
Na diverse pogingen relatietherapie met psychologen, mediator en een goedbedoelde amateur heb ik uiteindelijk de stekker uit de relatie getrokken. We zijn gescheiden en wonen apart. De kinderen zijn inmiddels ook het huis uit dus dat was geen beletsel meer. Het leven kan weer beginnen.
Hoe oud waren jullie nou en de kinders?quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef ajwOnline het volgende:
Ok. Een Update..
Na diverse pogingen relatietherapie met psychologen, mediator en een goedbedoelde amateur heb ik uiteindelijk de stekker uit de relatie getrokken. We zijn gescheiden en wonen apart. De kinderen zijn inmiddels ook het huis uit dus dat was geen beletsel meer. Het leven kan weer beginnen.
Ik geniet van mijn vrijheid. En vrouwen? Ach, ik hunker af en toe wel eens naar de vrouw waar ik toen mee vreemdging, maar voorlopig hou ik de rust van geen vrouw vast..
quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef ajwOnline het volgende:
Ok. Een Update..
Ik geniet van mijn vrijheid. En vrouwen? Ach, ik hunker af en toe wel eens naar de vrouw waar ik toen mee vreemdging, maar voorlopig hou ik de rust van geen vrouw vast..
dan is t geen vreemdgaan meer...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:55 schreef DarkElf het volgende:
en misschien voortaan eerst een relatie verbreken voor je vreemd gaat
scheelt een hoop ellende.
Ditquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:57 schreef MrFl0ppY het volgende:
Opgeven is natuurlijk wel een beetje de easy way out. Je hebt het eerst zelf verprutst met je onzekerheid door niet eerlijk, open en jezelf te zijn. Daarbij ben je ook nog eens laf vreemd gegaan en begin je te janken. Sorry hoor maar volgens mij moet je eens wat zelf vertrouwen opbouwen en jezelf proberen te zijn IN deze relatie. Het zal op het begin niet meevallen maar uiteindelijk zal je er gelukkiger door worden en je vrouw/kinderen ook. Het ligt niet aan je vrouw dat jij niet jezelf bent. Het ligt aan jou!
en dat allemaal uit een half a4'tje tekst
Je quote iets uit 2008.quote:
Vreemd he als een topic uit '08 is.quote:
Even wat anders tussendoor: woon je in het zuiden van het land?quote:Op zondag 23 september 2012 00:28 schreef ajwOnline het volgende:
Ok. Een Update..
En jij gaat daar mee akkoord?quote:ik mag van haar niet beschikken over de mogelijkheid om zelf geld over te maken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |