quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan, en nu neem je het haar kwalijk dat ze toch bij je is gebleven?Tel je zegeningen vriend, het huwelijk is geen wegwerpartikel en je vrouw ook niet.
quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
Je bent een slappe lul.
Vreemdgaan, je vrouw strijkt bewonderingswaardig over haar hart en jij loopt nog te zielepieten.
Als je echt van haar houdt zeg je het haar, want jou verdient ze niet.
Ik ben het eens met LG.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
Als ik het goed begrijp ben je vreemd gegaan, en nu neem je het haar kwalijk dat ze toch bij je is gebleven?Tel je zegeningen vriend, het huwelijk is geen wegwerpartikel en je vrouw ook niet.
Ja, goede tip. Oke, ik ben een lul, slappeling en wat er al niet meer is.. daar ging het echter niet over.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:16 schreef Pheno het volgende:
Je bent een slappe lul.
Vreemdgaan, je vrouw strijkt bewonderingswaardig over haar hart en jij loopt nog te zielepieten.
Als je echt van haar houdt zeg je het haar, want jou verdient ze niet.
Tsja, overhaast. Ik ben er nu drie à vier jaar mee bezig. En de eerste aanzet is rond de eeuwwisseling geweest, dus bijna 10 jaar geleden..quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:25 schreef Mozy het volgende:
En inderdaad, je vrouw/huwelijk is niet iets wat je zomaar uit de deur doet en vervangt. Denk goed na voor je overhaaste beslissingen neemt.
daar ging het wel over, jij opent een topic over dat je je gedraagt als een slappe lul, en hoe je daar vanaf komt. nou, je niet meer als een slappe lul gedragen en je mond open trekken tegen je vrouw, zodat zij het ook weet.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:26 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Ja, goede tip. Oke, ik ben een lul, slappeling en wat er al niet meer is.. daar ging het echter niet over.
Ik hou dus niet echt van haar en ja ze verdient beter. Daar gaat het ook om; hoe kan ik haar dat het beste vertellen..
quote:
Ja als je ooit wat ouder dan 17 bent dan snap je misschien dat het leven niet uit iedere week ander scharreltje bestaat, maar dan heb je een historie, kinderen, een huis, een sociaal leven samen. Maar TS is idd wel erg zwakjes, en wacht wel erg lang met z'n 10 (!) jaarquote:Op maandag 5 oktober 2009 08:35 schreef Esmerallda17 het volgende:
Pffffffff zo lang er over na denken..
Het gaat er wel om, want je draait er al blijkbaar jaren om heen. Je eigen geluk en het geluk van een ander. Of wil je net zo lang wachten dat jullie beiden in een bejaardentehuis een andere kunstgebit moeten gaan zoeken?quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:26 schreef ajwOnline het volgende:
[..]
Ja, goede tip. Oke, ik ben een lul, slappeling en wat er al niet meer is.. daar ging het echter niet over.
Ik hou dus niet echt van haar en ja ze verdient beter. Daar gaat het ook om; hoe kan ik haar dat het beste vertellen..
Waarom vraagt er niemand naar de kinderen? Hoe oud zijn die? Schijt aan jou en je vrouw, kijk wat het beste is voor je kinderen! Hebben ze last van de situatie zoals hij nu is? Want ik kan je garanderen dat ze er last van zullen hebben als jullie gaan scheiden. Dus weeg af van welke situatie zij het minste last van zullen hebben en ga voor die oplossing.quote:Op maandag 5 oktober 2009 08:13 schreef LoudGirl het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |