Dit dus.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:34 schreef SEMTEX het volgende:
Hij is een beetje apart. Ik denk dat hij vooral in die Fok!-tv filmpjes een beetje hysterisch overkomt, maar ik kwam hem eens tegen in de trein en het is een heel geschikte gast, hoor. Sunchaser is een beetje een alter-ego, net zoals bij veel andere Fok!-kers hier.
Aan?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:41 schreef FloorManager het volgende:
Ik heb best wel behoefte nu.
Juist, alle mensen die er werkelijk toe doen staan achter mij.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:45 schreef kaakaa het volgende:
Jah en hij is ook nog eens dik, dat maakt hem nog irritanter..
Homo.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:47 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Juist, alle mensen die er werkelijk toe doen staan achter mij.
Jij doet helemaal nergens toe maffe n00b.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:47 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Juist, alle mensen die er werkelijk toe doen staan achter mij.
Ik zeg permban.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:51 schreef yvonne het volgende:
Oh, jij bent het.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:55 schreef FloorManager het volgende:
Waarom zijn jullie boos op mij? En dan kijk ik vooral naar Yvonne, ik ben gek op Yvonne, ik voel me best wel verlaten nu, en ik schaam me. Ik wil niet voorschut staan tegenover de hele wereld.
Accountje gewoon door de shredder heen halen.quote:
Wat me opvalt is dat je best bot bent, voor een moeder, ik bedoel, moeders zijn toch altijd dik lief en zorgzaam enzo? Waarom ben je niet lief en zorgzaam tegen mij??quote:
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:00 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je best bot bent, voor een moeder, ik bedoel, moeders zijn toch altijd dik lief en zorgzaam enzo? Waarom ben je niet lief en zorgzaam tegen mij??
Stfu Netsplitter, ga weer kinderen lastig vallen, daar ben je toch zo goed in? Ze zouden jouw fucking ass door de schredder heen moeten halen smeerlap.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:59 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Accountje gewoon door de shredder heen halen.
Anders vervuild die nog steeds de database.
Nee, alleen dik.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:00 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je best bot bent, voor een moeder, ik bedoel, moeders zijn toch altijd dik lief en zorgzaam enzo? Waarom ben je niet lief en zorgzaam tegen mij??
Kijk, nu komen we ergens, en nu verder ontopic overquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:02 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Stfu Netsplitter, ga weer kinderen lastig vallen, daar ben je toch zo goed in? Ze zouden jouw fucking ass door de schredder heen moeten halen smeerlap.
Oh ok, dan moet ik dus wachten tot je een lief oud omatje bentquote:
Als je zoiets zegt, zet er dan wel een bijpassend plaatje bij..quote:
Sunchaser heeft mij dus een keer gecockblocked, ik stond op het punt om flink van bil te gaan met mn meisje maar toen had ik toevallig net een filmpje van hem aanstaan, nou toen was het moment dus voorbijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we ergens, en nu verder ontopic oversunchaser
Je bedoelt dat je vriendin zo dik is dat je aan Sunchaser denkt?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:04 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Sunchaser heeft mij dus een keer gecockblocked, ik stond op het punt om flink van bil te gaan met mn meisje maar toen had ik toevallig net een filmpje van hem aanstaan, nou toen was het moment dus voorbij
Bedankt nog Sunchaser!!!
Ow, nu wel een gote bek.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:02 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Stfu Netsplitter, ga weer kinderen lastig vallen, daar ben je toch zo goed in? Ze zouden jouw fucking ass door de schredder heen moeten halen smeerlap.
Ah gut, gevoelige snaar?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow, nu wel een gote bek.
Knap hoor van een kleuter.
Voor de rest zou ik me maar koest houden als newb zijnde.
Normaal een woord typen kan je ook niet.
Zeker weten dat je de basisschool hebt afgemaakt??
Dutroux is een amateur vergeleken bij mij, dus pas maar op.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:12 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Ah gut, gevoelige snaar?Misschien heb ik te weinig tijd doorgebracht op de basisschool, dat is nog lang niet zo erg als veel te veel tijd doorbrengen op een basisschool, hé netsplitter? Misschien moet jij je maar even koest houden, misschien was het voor jou een idee om Detroux als username te nemen?
Er een grap van maken maakt het niet minder waar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:17 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Dutroux is een amateur vergeleken bij mij, dus pas maar op.
denk dat je heel goed bij de waarheid zit.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:34 schreef SEMTEX het volgende:
Hij is een beetje apart. Ik denk dat hij vooral in die Fok!-tv filmpjes een beetje hysterisch overkomt, maar ik kwam hem eens tegen in de trein en het is een heel geschikte gast, hoor. Sunchaser is een beetje een alter-ego, net zoals bij veel andere Fok!-kers hier.
Hop, ga eens nieuwe topics maken DJ.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Sunchaser is te dom om te poepen
Is hij daarom zo dik?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:12 schreef de_boswachter het volgende:
Sunchaser is te dom om te poepen
Ja, dat helptquote:Op vrijdag 20 juni 2008 09:00 schreef FloorManager het volgende:
[..]
Wat me opvalt is dat je best bot bent, voor een moeder, ik bedoel, moeders zijn toch altijd dik
Is het nou nog spannend, zo'n kaping?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:34 schreef SEMTEX het volgende:
Dat is gewoon een kwestie van goed inlikken.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:03 schreef El_Thijs het volgende:
Dat SunChaser hier een cultstatus heeft bereikt en jij niet en dat je hem daarom gaat af lopen zeikselen is gewoon een teken van jaloezie.
Ga nu maar in foetushouding in de badkamer op de vloer liggen huilen.
Ja want je kent hem goed via internet hequote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:13 schreef stinkbeer het volgende:
Sun is gewoon een toffe peer.
Ik vind de TS maar een zeiksnol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |