Dankjewelquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:17 schreef teigan het volgende:
Goeiemorgen!!
Weegschalen kunnen per dag flink schommelen, niets van aantrekken dus..
Succes met je assessment..
Ik was vroeg wakker, en heb net de badkamer maar even grondig schoongemaakt, straks nog een groter rotklusje.... Drie kattenbakken verschonen....
Op dit moment hebben we er 6...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:19 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel
Hebben jullie drie katten? wij hebben er 2 en kregen te horen dat we dan eigenlijk ook 2 kattenbakken nodig hadden
Katten zijn geweldigquote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:35 schreef Liejannuh het volgende:
Wat ben ik blij dat ik geen katten heb als ik dat lees Teigan!
Sorry!
Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Katten zijn geweldig
Maar klinkt inderdaad wel als veel werk Teigan
Dat is ook exact de reden waarom ik geen katten heb.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 08:38 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Niet als je astmatisch bent en bijna nooit thuis bent.
quote:
Ik ben ook ooit getest, bleek ook allergisch voor alles.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:03 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, heb ooit eens een allergietest gedaan, alles kwam op, vooral huisstof en kattenBeide zijn bij ons in ruime mate voorhanden
![]()
Ik kon ook niet tegen de desensibiliatiekuur
Die kunnen we op zich wel kwijtquote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:06 schreef Levitation het volgende:
Goed idee, zal het eens met manlief bespreken.
Eigenlijk wil ik er zo een:
[ afbeelding ]
Maar daar is de tuin nét te klein voor.Iets voor Rewimo?
![]()
lekkerquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:48 schreef Miss_S het volgende:
Assessment ging erg goed
nog 2 verslagen afwachten en ik heb gewoon mijn P
Nou het is vooral prettig om te weten dat ik weg magquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
lekker
altijd prettig om zeker te weten dat je op je opleiding kunt blijven!
Dank u!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:01 schreef Rewimo het volgende:
Welkom BaretjeGoed dat je aan de slag gaat! Veel succes
Dankje, heb zojuist een spreadsheet gemaakt met nogal wat info. Nu moet ik dus elke dag opschrijven wat ik heb gegeten en hoeveel ik heb zitten sporten. Dan kan ik mezelf tenminste niet voor de gek houden dat ik genoeg gedaan heb.quote:
Dat is altijd een goed ideequote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:12 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Dankje, heb zojuist een spreadsheet gemaakt met nogal wat info. Nu moet ik dus elke dag opschrijven wat ik heb gegeten en hoeveel ik heb zitten sporten. Dan kan ik mezelf tenminste niet voor de gek houden dat ik genoeg gedaan heb.
Ik wil beginnen met om de dag gaan joggen, elke dag joggen kan ik wel heel mooi gaan zeggen maar daar hou ik me toch niet aan. Ik begin wat lager en dan kan ik het wel weer oppikken. Eten ga ik eerst even opletten wat ik eigenlijk allemaal eet op 1 dag, en dan ga ik me aanpassen en gezondere dingen voor vervangen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is altijd een goed idee
Hoeveel ga je ongeveer op een dag eten? en sporten?
Voor het eerst naar een disco? Ik kan je wel verzekeren dat je het leuk gaat vinden, gewoon je eigen ding doen en beetje praatjes maken. altijd leuk, contacten leggen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Ik ga vanavond trouwens voor het eerst uit in een discoben benieuwd hoe ik het ga vinden
Het is een feestje vanuit mijn dansen dus daarom ga ik
dank u zeer!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Beessie-Jen het volgende:
welkom Baretalvast veel succes met afvallen
leuk huisje levi>? en was het wat? of ben je er nog niet geweest? ben benieuwd.
@Miss-S , ben je nog nooit in een discotheek geweest?
Om de dag is ook beter voor je lijfquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:26 schreef Baret-V2 het volgende:
[..]
Ik wil beginnen met om de dag gaan joggen, elke dag joggen kan ik wel heel mooi gaan zeggen maar daar hou ik me toch niet aan. Ik begin wat lager en dan kan ik het wel weer oppikken. Eten ga ik eerst even opletten wat ik eigenlijk allemaal eet op 1 dag, en dan ga ik me aanpassen en gezondere dingen voor vervangen.
Ja ik weet het, was nogal een active kickbokser dus had wel meer van dat soort truukjes. Een rustdag betekent rust voor je spieren, en dat betekent dat je spieren die net aangemaakt zijn niet meteen laat afbreken. Alleen beetje jammer dat ik alleen moet gaan joggen, naja niks aan te doen. Morgen maar wel eens een mp3 speler halen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:37 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Om de dag is ook beter voor je lijfmaandag ga ik daar ook echt weer mee beginnen
Zit al een uurtje je weblog te lezen, zeer mooi geschreven. Blijft boeiend.!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:28 schreef Rewimo het volgende:
qltel had gisteren een zwerfpoesje gezien in de tuin. Loop ik daarstraks de achterdeur uit, ligt er op het stookhout een dood zwart-wit poesjeWaarschijnlijk hetzelfde beestje... Arme poes.
wat grappig eigenlijk...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:35 schreef Miss_S het volgende:
Nee ik ging altijd in kroegen uit enzodus echt de eerste keer
Maar wie weet bevalt hetik ga samen met mijn vriendje en verder komt er nog een jongen uit mijn dansgroep en natuurlijk de dansleraren ken ik
Klinkt goedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:58 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wat grappig eigenlijk...
ik ben van mijn 14 tot mijn 18e zo'n beetje elk weekend naar een discotheek geweesttegenwoordig ben ik meer van de kroegen.
maar heb erg goede herinneringen aan die tijd
Hopelijk kan ik dat ook zeggen na vanavondquote:
Ben je naar de WC geweest?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Baret-V2 het volgende:
Ik heb er echt de pest aan wanneer je eerste kilo's zo snel gaan, dat geeft je zoveel valse hoop. Ben al een kilo afgevallen in 2-3 uur.
Dank je welquote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:45 schreef Baret-V2 het volgende:
Zit al een uurtje je weblog te lezen, zeer mooi geschreven. Blijft boeiend.!
Ikzelf ben 18 jaar, jij dan? Ik zal mijn best doen om er wat leuks van te maken. Dankje voor de vriendelijke welkom.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:29 schreef jhvhprotocol het volgende:
@Baret-V2: Welkom en succes!Ik ben ook ongeveer 2 week geleden begonnen, mag ik je vragen hoe oud je bent? Ikzelf ervaar het afvallen tot nu toe grotendeels als plezierig, omdat de progressie die je ervaart zo geniaal is.
Ik wens je echt veel sterkte toe, en gebruik deze topicreeks gewoon als uitlaatklep voor je frustraties/ervaringen/emoties/enthousiasme, doe ik ook.
Succes!
Het is redelijk zinloos om jezelf op dezelfde dag meerdere keren te wegen. Een flinke mok drinken en je bent een halve kilo zwaarder.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:40 schreef Baret-V2 het volgende:
Ik heb er echt de pest aan wanneer je eerste kilo's zo snel gaan, dat geeft je zoveel valse hoop. Ben al een kilo afgevallen in 2-3 uur.
jaaaah de theekopjesquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Iemand aanraders in Disneyland Parijs als je niet over de kop of heel hard in de rondte wilt?
* Rewimo voorzichtig handen van oren haalt: is ze al klaar?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:05 schreef Liejannuh het volgende:
* Liejannuh zing heel hard en vals IIIIITS A SMAAAAAAALLLLLLL WOOOOOOOORLD AAAAAAAFTER ALLLLLLLLLLL
Goedquote:
jaaa! de peter pan attractie is leuk! wel even fast-passjes halen want de rij is belachelijk lang voor zo'n korte rit.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:32 schreef Rewimo het volgende:
Iemand aanraders in Disneyland Parijs als je niet over de kop of heel hard in de rondte wilt?
oh dan moet je zéker ook naart movie park gaan, daar mag je met je toegangskaart ook in. daar zijn naast enge achtbanen ook stunt shows (met auto's), een treinrit door een special effects stage en een special effects show binnen.quote:Op zondag 22 juni 2008 18:19 schreef Rewimo het volgende:
Handig om te weten van die fastpassesZo te zien is er genoeg te beleven (ik ga je tips maar even opschrijven denk ik), gelukkig hebben we drie dagen
Daar ging ik dus ECHT van mn leven niet inquote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
Rewimo: ik vond deze attractie heel leuk:
[ afbeelding ]
Gaat niet over de kop, maar en is wel heel leuk.![]()
(Big Thunder Mountain)
Waarom niet?quote:Op maandag 23 juni 2008 13:53 schreef kwakveense het volgende:
Daar ging ik dus ECHT van mn leven niet in
Dat vraag ik me ook af!quote:
hij gaat hardquote:Op maandag 23 juni 2008 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af!![]()
Hij is echt leuk.
Inderdaad, deze is echt leuk.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:52 schreef Levitation het volgende:
Rewimo: ik vond deze attractie heel leuk:
[ afbeelding ]
Gaat niet over de kop, maar en is wel heel leuk.![]()
(Big Thunder Mountain)
Ah ok.quote:Op maandag 23 juni 2008 14:36 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hij gaat hard
hij gaat op en neer (over heuveltjes)
ik zit al te gillen als mn vader te hard over een bruggetje of hoge hobbel rijdt.
het gaat niet om over de kop gaan bij mij. een opstijgend vliegtuig, de kikker achtbaan, de pegasus, een zweefmolen...allemaal even verschrikkelijk...de g-krachten en froukje zijn geen fan van elkaar...
Voelt het ook niet veel lekkerder die dag dat je gezond eet?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:46 schreef kwakveense het volgende:
klinkt idd wel ok (behalve de croissantjes misschien, maar je hebt verder best weinig gegeten dus de totaal calorieën zullen wel goed zitten).
mijn ontbrak dag gisteren bestond uit rijstwafels, paprika, een zak chips, goedkope nep hamburgers van unox, brood, en gefruite uitjeshoezo vette bek
vandaag heel netjes gegeten, want ik wil nu ik weer op de goeie weg ben natuurlijk wel even doorzetten en straks gewoon onder de 80 kilo komen
ja, zeker. zo'n dag als gisteren heb ik gelukkig ook maar zelden hoor. is echt als ik een kater heb (ook al weet ik dat vitamines en vezes dan beter zijn, ik krijg echt alleen vette zooi naar binnen) en ik drink niet zo vaak alcohol en zeker niet vaak te veel.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Voelt het ook niet veel lekkerder die dag dat je gezond eet?
Dat heb ik wel, eigenlijk voel ik me veel fijner als ik gezond eet
Morgen weer beginnen met hardlopen
Dat is ook een mooie gedachtequote:Op maandag 23 juni 2008 21:53 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, zeker. zo'n dag als gisteren heb ik gelukkig ook maar zelden hoor. is echt als ik een kater heb (ook al weet ik dat vitamines en vezes dan beter zijn, ik krijg echt alleen vette zooi naar binnen) en ik drink niet zo vaak alcohol en zeker niet vaak te veel.ik word gewoon zo blij van de gedachte dat ik er misschien wel gewoon ga komen, ooit, binnenkort....op mn streefgewicht...
Omdat ik het niet leuk genoeg vind om echt elke week te doenquote:Op maandag 23 juni 2008 22:46 schreef Jojogirl het volgende:
Miss_s, waarom stop je eigenlijk telkens weer met hardlopen? Ik zie voor m'n gevoel heel vaak berichtjes dat je weer gaat beginnen...
Je moet nietsquote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef Liejannuh het volgende:
Hardlopen moet je ook buiten doen met je kop in de zon enzo.
Overigens is het ook de manier om conditie op te bouwen.
Ik moet nog ff kijken bij welke les ik zo meteen beginquote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:21 schreef Levitation het volgende:
Hardlopen is cool. Denk dat ik vanavond ook maar weer eens begin. Net als Miss_s ben ik constant opnieuw aan het beginnen.Denk dat ik maar weer halverwege Evy 1 begin. Gok dat ik les 13 of 14 wel aan moet kunnen.
Wil toch nog steeds in oktober 6km lopen bij de Eindhovense marathon.
Dansen op muziek is veel leuker dan dansen zonder muziek.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Je moet niets
en lijkt me dat je de sport moet kiezen die jij het leukste vind, wat bij mij dus dansen en gewoon fitness is
Maar hardlopen af en toe vind ik ook leuk
Naja, wedstrijd... de enige waar ik mee strijd is mezelf.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 09:32 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik moet nog ff kijken bij welke les ik zo meteen begin
Maar echte wedstrijden zal ik niet snel gaan lopen
Gaat goed met jou!quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:36 schreef omearos het volgende:
Ik ben een winterhardloper, iig dit jaar. Het is de laatste weken te vaak gewoon te benauwd voor mij en dan moet ik halverwege afhaken om te voorkomen dat ik last krijg van mijn astma. Laatste keer hardlopen was 3 weken terug. Ik wacht wel tot na de zomer als het weer lekker koel is en vooral niet zo benauwd.
Mijn weegschaal was vanmorgen heel erg lief, 82,8kg
Dat vind ik niet, als ik nu moest hardlopen zonder muziek (buiten of binnen) zou ik weer helemaal niet leuk vindenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:18 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dansen op muziek is veel leuker dan dansen zonder muziek.
Hardlopen in het zonnetje is veel leuker dan hardlopen op een loopband.
Sim-pel.
Maar toch stoerquote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:19 schreef Levitation het volgende:
[..]
Naja, wedstrijd... de enige waar ik mee strijd is mezelf.![]()
Had ik ook, dus pas in het voorjaar begonnen en helaas alweer moeten afhaken. Ik weet niet van welke planten/bomen jij hooikoorts krijgt, maar misschien kun je net als ik straks in het najaar weer beginnen.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:50 schreef teigan het volgende:
Omearos, gaat goed joh!!!
Ik zit nu ik jullie reacties leesook te denken waarom ik nog niet eerder begonnen ben met hardlopen dit jaar, de hooikoorts speelt mij dit jaar ook best veel parten... 's Winters lopen vind ik ook wel wat hebben, ik heb alleen deze winter zo hard gewerkt dat sporten ernaast niet meer lukte...
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:38 schreef ymme het volgende:
Ohoh, veranderingen in je leven zijn niet toegestaan.
Je veilige leventje is aangetast.
Daar is maar 1 hulpmiddel voor. Niet weer 2 weken weg blijven
Het was toch life sucks?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:59 schreef Rewimo het volgende:
Face it, SQ: Life's hard and then you die...
Naja, ik denk, ik zeg het er maar ff bij, voordat mensen zich oprecht zorgen gaan maken (quote:
Dank jequote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:20 schreef teigan het volgende:
Succes Elwood..
Ik ben zonet lopend naar de stad geweest, de markt over(was niets te vinden), en daarna boeken uitgezocht bij de bieb. Ik ben nu dus echt met 7 mega dikke boeken thuisgekomen, en dat was te merken bij het naar huis toe lopen... Precieze afstand weet ik n iet, maar ik geloof dat ik zeker mijn beweging voor vandaag wel weer gehad heb..
Wel nog een paprika tussen door maar dat is geen fruitquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:48 schreef ymme het volgende:
Dat is wel een beetje weinig vind je niet Miss_S?
Geen fruit tussen door?
Of eet je dit niet elke dag.
Paprika is wel fruit.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Wel nog een paprika tussen door maar dat is geen fruit
Fruit moet ik inderdaad weer meer gaan eten, maar in de vakantie vergeet ik dat vaak
Vanavond nog maar dan
's avonds bedoel ik mee tegen 10 uur oidquote:Op dinsdag 24 juni 2008 16:39 schreef ymme het volgende:
Welkom Elwood,
Als je 's avonds de chips en koek vervangt door een gezonde warme maaltijd.
Zal je al snel verschil merken denk ik.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:15 schreef Stormqueen het volgende:
Aardbeien in boterhamzakje in tas = aardbeienmousse
Het was wel een goddelijk zoet prutjequote:Op woensdag 25 juni 2008 09:18 schreef Levitation het volgende:
[..]
Stop ze om die reden ook meestal in een bakje.
Aardbeien
quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het was wel een goddelijk zoet prutje
ik denk dat ik degene neem die steeds bovenop zat gisteravondquote:
Kun je die niet ff in je badkuip stashen?quote:Op woensdag 25 juni 2008 09:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik denk dat ik degene neem die steeds bovenop zat gisteravonddat moet het mannetje zijn, kan niet anders ( volgens mij zijn nijnen niet van de kinky sex nl)
heb 6 dierenartsen moeten bellen maar bij de 6e kon ie gelukkig snel terechthij zit namelijk los in de gang nu, en volgende week gaan we op vakantie, en anders zou de oppas naar de dierenarts moeten en das ook zo sneu
![]()
ow trws, jullie maken me jaloers... ik wil ook aardbeien gaan halen op de markt, maar dat stomme konijn loopt los dus kan niet weg
had ik maar een badquote:Op woensdag 25 juni 2008 09:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je die niet ff in je badkuip stashen?
ze hebben ze hier sowiezo bij de appie c1000 en de jumbo hier. Gewoon bij de pakjes spinazie enzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef omearos het volgende:
ik ga straks ook maar even aardbeien en/of frambozen halen![]()
Waar vind ik trouwens die diepvries-frambozen enzo? Heb ze bij mij in de supermarkt nog niet zien liggen.
Ah, daar kom ik weinig (appie is duur, c1000 te ver weg, jumbo schijnen we sinds kort wel te hebben in het centrum) maar zal eens rondneuzen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze hebben ze hier sowiezo bij de appie c1000 en de jumbo hier. Gewoon bij de pakjes spinazie enzo
nou ik kan hier makkelijk twee uur rondlopen in de jumbo hoorquote:
Ik heb me ooit kostelijk vermaakt in een Tsjechische Delvita (onderdeel van het Delhaize concern). Daar hadden ze een bakkersafdeling van 100m2 en zelfs meerdere verdiepingen en speciale karretjesroltrappenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:58 schreef Levitation het volgende:
Ik hou van supermarkten.![]()
![]()
AH is mijn favorietEn de Lidl is vooral voordelig en handig, maar veel minder "fun shoppen" dan AH. Maandag hadden ze bij de AH in 't centrum van Eindhoven appeltaart gesneden liggen om te proeven.
Kwam er per ongeluk wel 3 keer langs.
![]()
Ik vind supermarkten in andere landen ook altijd leuk.![]()
In Nieuw Zeeland waren ze super groot en sommigen waren 24/7 open.Niet dat ik om 3 uur 's nachts boodschappen wil doen, maar het kón wel!
![]()
Anders kom je hier even plukkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 10:11 schreef omearos het volgende:
ik ga straks ook maar even aardbeien en/of frambozen halen![]()
Waar vind ik trouwens die diepvries-frambozen enzo? Heb ze bij mij in de supermarkt nog niet zien liggen.
is het niet nog heel vroeg voor kersen? Ik dacht dat dat altijd alleen in juli aug sept kersen geplukt konden worden namelijk. Misschien door dat vroege mooie weerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Anders kom je hier even plukkenKun je ook kersen meenemen
Ze liggen overal al in de winkelsquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is het niet nog heel vroeg voor kersen? Ik dacht dat dat altijd alleen in juli aug sept kersen geplukt konden worden namelijk. Misschien door dat vroege mooie weer
Nee ik denk het niet. Want toen we een jaar geleden de sleutel van ons huis kregen (half juni) hingen de bomen ook volquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:16 schreef littledrummergirl het volgende:
is het niet nog heel vroeg voor kersen? Ik dacht dat dat altijd alleen in juli aug sept kersen geplukt konden worden namelijk. Misschien door dat vroege mooie weer
pluk-meetingquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:11 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Anders kom je hier even plukkenKun je ook kersen meenemen
dan ben ik vast in de war met de maandenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:22 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet. Want toen we een jaar geleden de sleutel van ons huis kregen (half juni) hingen de bomen ook vol
Ik zou toch een dag rust houden tussen hardloopsessies, dat is beter voor je spierenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:24 schreef Miss_S het volgende:
Zo net weer een lesje van Evy gelopengister liep ik 7km/u en nu 7,3
Ook weer bij de kapper geweest, nu is mijn haar weer echt donker en hopelijk zonder rode gloed
Ja ik weet dat rustpauzes bezig zijn maar aangezien ik deze lessen al zo vaak heb gelopen zijn ze niet echt zwaar (niet zwaarder dan een kwartiertje wandelen) dus wil nu ff snel opbouwenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:27 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik zou toch een dag rust houden tussen hardloopsessies, dat is beter voor je spieren
rode gloed? ben je van jezelf roodharig dan? Ik kleur mijn haar niet, die verandert door het jaar heen vanzelf van kleur (donker in de winter, lichter met een rode gloed in de zomer, soms met bijna blonde plukken)
Als ze qua tijd niet zwaar zijn kan je ze beter op een hoger tempo lopen en dan wel met rustdagen ertussen, heeft meer en beter effect dan ze er nu snel doorheen jagen tot je weer bij de laatste les van de vorige keer was.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja ik weet dat rustpauzes bezig zijn maar aangezien ik deze lessen al zo vaak heb gelopen zijn ze niet echt zwaar (niet zwaarder dan een kwartiertje wandelen) dus wil nu ff snel opbouwen
en nee ik ben van mezelf blond dus ze begrepen ook niet waar het vandaag kwam, maar nu maar nog meer koele kleuren erin gedaan
Dat tempo wil me nooit echt lukkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:33 schreef omearos het volgende:
[..]
Als ze qua tijd niet zwaar zijn kan je ze beter op een hoger tempo lopen en dan wel met rustdagen ertussen, heeft meer en beter effect dan ze er nu snel doorheen jagen tot je weer bij de laatste les van de vorige keer was.
Zeker als je ook nog de hele dag ladders op en af klimt voor het plukkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:24 schreef littledrummergirl het volgende:
dan ben ik vast in de war met de maandenmag ik bij jou komen wonen
fruit is goed voor ons lijntje
Eens. Beter verder gaan als je ze op een goed tempo (Evy gaat uit van zo'n 10 km/u) loopt.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:33 schreef omearos het volgende:
[..]
Als ze qua tijd niet zwaar zijn kan je ze beter op een hoger tempo lopen en dan wel met rustdagen ertussen, heeft meer en beter effect dan ze er nu snel doorheen jagen tot je weer bij de laatste les van de vorige keer was.
Blond?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
en nee ik ben van mezelf blond dus ze begrepen ook niet waar het vandaag kwam, maar nu maar nog meer koele kleuren erin gedaan
10km/u kan ik nu echt niet lopen hoor, ookal zou ik les 1 nemenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Eens. Beter verder gaan als je ze op een goed tempo (Evy gaat uit van zo'n 10 km/u) loopt.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Blond?Ik dacht echt dat dat donkere van jezelf was! Staat wel heel natuurlijk dan.
En ik wás roodIk heb nu een blonde uitgroei van iets meer dan 6 maanden
![]()
Ik hoop zo dat mijn rode kleur terug komt na september!
Inderdaad, ik zou spontaan sterven met zo'n snelheidquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
10km/u kan ik nu echt niet lopen hoor, ookal zou ik les 1 nemen
10km/u lijkt me ook meer een mannentempo, of iig iemand met langere benen dan ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het het effect van de zon kan versterkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:45 schreef littledrummergirl het volgende:
mijn haar zwabbert qua kleur ook alle kanten op, van heel donker blond ( bijna bruin ) in de winter, tot donkerblond met blonde plukjes in de zomer.
Ik geloof trouwens niet in "zomerblond"shampoo's :p volgens mij wordt je haar gewoon blond van de zon en niet door zon shampoo
Ik wou ook gaan zeggen dat mijn benen daar te kort voor zijnquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
10km/u lijkt me ook meer een mannentempo, of iig iemand met langere benen dan ik.![]()
Heb bij de CityPierCity in Den Haag wel ongeveer 9km/u gelopen en dat was best hard!
(MoBlo haalt de 10km/u overigens wel!!)
Net als omearos zegt, is het dan niet beter dat je je dus meer concentreert op het lopen op een beter tempo (zoals evy ze bedoelt), dan heb je er vast meer profijt van.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed. Met mijn astma begin ik tijdens de lessen al steeds harder te rennen. De stukjes van 2 minuten zijn nu bijna standaard ong 9km/u terwijl ik in les 1 begon met 6km/u De lange stukken zijn tussen de 7 en 8 km/u. Maar goed, ik ben nu ook gestopt, ben benieuwd wat hier van over is in het najaar.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik vind 9km/u een goed genoeg tempoquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Net als omearos zegt, is het dan niet beter dat je je dus meer concentreert op het lopen op een beter tempo (zoals evy ze bedoelt), dan heb je er vast meer profijt van.
Ik ben donkerbruin van mezelf en heb letterlijk alle kleuren van de regenboog al eens gehad. (okee, ik lieg, ik heb geen geel gehad) Maar nu heb ik besloten om mijn eigen kleur te houden totdat ik grijs ga zienquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:47 schreef Rewimo het volgende:
Ik smeer altijd rood in mijn haarBen van mezelf donkerblond/bruin. Maar die kleur heb ik al heel lang niet meer gehad (uitgezonderd uitgroei).
Wil niet rot doen, maar je bent wel bijna 10cm langer dan ik!quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef omearos het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed. Met mijn astma begin ik tijdens de lessen al steeds harder te rennen. De stukjes van 2 minuten zijn nu bijna standaard ong 9km/u terwijl ik in les 1 begon met 6km/u De lange stukken zijn tussen de 7 en 8 km/u. Maar goed, ik ben nu ook gestopt, ben benieuwd wat hier van over is in het najaar.
Natuurlijk wel een voordeel van buiten lopen, je past je snelheid makkelijker aan. Daarom ga ik ook niet op een loopband, bang dat ik hem te snel zet en me forceer (-> astma-aanval)
maar eerst zei je nog 7km/uquote:
Ik zou niet weten hoeveel lengte doet, ik word nl ook gewoon ingehaald op de baan door kortere mensen, maar die doen dat dan vast al langerquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wil niet rot doen, maar je bent wel bijna 10cm langer dan ik!Geen wonder dat je harder loopt. Daarbij heb ik ook nog eens korte benen en een lang bovenlijf.
Anyway, ik ben dus ook geen snelle. En uiteindelijk gaat het niet om de snelheid maar om de inspanning. Evy hamert er ook op dat het geen wedstrijd is en je niet te hard moet lopen.
Neemt niet weg dat je gelijk hebt wat betreft de rustdagen.
Maar ik zie nergens dat jij 10km/u loopt?quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:48 schreef omearos het volgende:
[..]
dan doe je iets niet goed. Met mijn astma begin ik tijdens de lessen al steeds harder te rennen. De stukjes van 2 minuten zijn nu bijna standaard ong 9km/u terwijl ik in les 1 begon met 6km/u De lange stukken zijn tussen de 7 en 8 km/u. Maar goed, ik ben nu ook gestopt, ben benieuwd wat hier van over is in het najaar.
Natuurlijk wel een voordeel van buiten lopen, je past je snelheid makkelijker aan. Daarom ga ik ook niet op een loopband, bang dat ik hem te snel zet en me forceer (-> astma-aanval)
Dat is het gemiddelde van de les, dus met het wandelen erbijquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:52 schreef omearos het volgende:
[..]
maar eerst zei je nog 7km/umaar goed, tempo omhoog gooien is ook een goede conditietraining, ipv lessen afraffelen om ze maar gedaan te hebben
Ik dacht dus dat dat je hardloopsnelheid was, niet het gemiddelde, 9km/u is heel netjes.quote:Op woensdag 25 juni 2008 11:58 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat is het gemiddelde van de les, dus met het wandelen erbij
En ik raffel niets af, ik vind het gewoon lekker om ff 20 min bezig te zijn
Dat heb ik met mijn vriendje, niet grappigquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
Serieus, die snelheden die jullie noemen
Ik heb amper lengtemaat 30 bij spijkerbroeken. Als ik samen met iemand met een normale beenlengte wandel moet ik al joggen
Dan was het inderdaad wel redelijk langzaam jaquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:00 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik dacht dus dat dat je hardloopsnelheid was, niet het gemiddelde, 9km/u is heel netjes.
Ik jog ook altijd naast mijn vent.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik met mijn vriendje, niet grappig
Maar goed de snelheden doen er volgens mij ook niet toe of je moet wedstrijden lopen
Ik begon dus met 6km/u als hardlooptempoquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:01 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan was het inderdaad wel redelijk langzaam jaookal begon ik daar ooit jaren geleden wel mee
Maar jij had zeker ook bijna geen conditie? wel leuk om te zien dan dat het echt vooruit is gegaanquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:03 schreef omearos het volgende:
[..]
Ik begon dus met 6km/u als hardlooptempo
Mijn allereerste begin met hardlopen (4 jaar terug ofzo) was echt onder begeleiding van een trainer om te leren joggen zonder ademhalingsproblemen te krijgen. Toen heb ik er 3 maanden over gedaan om 4x 2 minuten te kunnen joggen op 6km/uquote:Op woensdag 25 juni 2008 12:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Maar jij had zeker ook bijna geen conditie? wel leuk om te zien dan dat het echt vooruit is gegaan
ik ook... lengtemaat broeken amper 30 inch... vriendje is 1.94 en heeft lengte maat 36...meestal pak ik ook zn hand zodat iet niet te hard loopt :$quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik jog ook altijd naast mijn vent.Zijn benen zijn minstens 15cm langer dan de mijne en ik moet altijd draven om hem bij te houden.
Mijn man heeft ook lengte 36, maar is verder "maar" 1.86m, hij heeft gewoon enorme stelten.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:12 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik ook... lengtemaat broeken amper 30 inch... vriendje is 1.94 en heeft lengte maat 36...meestal pak ik ook zn hand zodat iet niet te hard loopt :$
Ik ben gewoon steeds sneller gaan lopen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Ik laat qltel altijd gewoon bij me wegwandelenOp een gegeven moment merkt ie vanzelf dat ik hem niet bij kan houden
Dat zijn toch die lelijke klompen met schommelzolen he?quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik kan prima wandelenUrenlang. Zeker op mijn MBT's
quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
Dat zijn toch die lelijke klompen schoenen met schommelzolen he?
Je kan beter meer ontbijten. Snelle jelle is voor 90% suiker ofzo. Automaat snack is ook niet goed.quote:Op woensdag 25 juni 2008 14:39 schreef Elwood1802 het volgende:
Vandaag gegeten:
10 uur: 1 boterham met jam en een glas jus
12 uur: 2 donkere boterhammen met kipfilet. Blikje cola en een snelle jelle.
1 uur: broodje kipfilet met saus en tomaat.
2 uur: automaat snack
Hebben jullie nog op/aanmerkingen behalve die automaatsnack?
Gewone cola is inderdaad wel vloeibare suiker.quote:
Dat gaat lekker, straks voor het eind van de zomer zit je gewoon onder de 100quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:25 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ojo, vanochtend was ik 109.1 kilo.(Noot: ik begon met ongeveer 114).
![]()
![]()
Banaan is wel net het slechtste fruit dat je kan kiezenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:37 schreef Elwood1802 het volgende:
Heb nu een banaan op, ter compensatie van de bamibal
Ja maar dat lijstje van je eet je ongeveer om het uur/2 uur nu ietsquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:42 schreef Elwood1802 het volgende:
Eet altijd veel, als ik 4 uur niks eet gaat het knorren.
Dan gaat het echt hardquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:43 schreef VlaDje het volgende:
Tevens ben ik wel 7 kilo afgevallen in 2 maanden tijd door enkel beginnen te sporten...
Zou wel wat worden als ik ook nog eens lekker gezond ging eten
moah, op het moment 135kg, wel dusquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan gaat het echt hard
Maar zoveel te zwaar ben je toch niet?
Mijn schema is nu:quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef jhvhprotocol het volgende:
@VlaDje: De crosstrainer is echt een rotapparaat, daar moet je echt even doorheen bijten en uiteindelijk lukt het je steeds langer. Mij lukt het tot nu toe maar 8 minuten maar dat is veel lager geweest, je merkt echt die progressie.Ikzelf doe altijd hetvolgende:
*30 - 40 minuten fietsen op stand 5/6.
*10 minuten roeien.
*8 minuten crosstrainer.
En dan 2 X 20 keer al die krachtttraining apparaten. Loopband doe ik niet.
Haha, ik was idd ooit 1.80 bij 90 kilo, toen was ik 12 ofzoquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:50 schreef Elwood1802 het volgende:
OMG 135 is wel veul, dacht aan je foto's te zien dat je 1.80 bij 90kg ofzo was
vind 110 wel een mooi gewicht bij 1.97, mits je sport dan.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:04 schreef Elwood1802 het volgende:
mja, hier ook 1.97 bij 106
Kan opzich er wel mee door, alleen wil graag naar de 90-95
ik vind de crosstrainer echt de fijnste van alle apparaten...kan er makkelijk een half uur op (niet rustig erop dan he, ik doe meestal interval training of cardio)quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:49 schreef jhvhprotocol het volgende:
@VlaDje: De crosstrainer is echt een rotapparaat, daar moet je echt even doorheen bijten en uiteindelijk lukt het je steeds langer. Mij lukt het tot nu toe maar 8 minuten maar dat is veel lager geweest, je merkt echt die progressie.Ikzelf doe altijd hetvolgende:
*30 - 40 minuten fietsen op stand 5/6.
*10 minuten roeien.
*8 minuten crosstrainer.
En dan 2 X 20 keer al die krachtttraining apparaten. Loopband doe ik niet.
quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:13 schreef Elwood1802 het volgende:
Mja, heb eem een schema opgesteld voor door de week (weekend lukt niet bier>slapen>shoarma)
09.30: 2 boterhammen, 1 vleeswaren 1 jam icm glas jus
11.30: 2 boterhammen, allebei kipfilet, icm flesje water (0.5l)
13.30: 1 boterham, kipfilet, sinasappel en 0.5 water
15.30: tussendoortje, sultana oid?
17.30: warm bikk'n, vretn wat moekes maakt
20.09: tussendoortje, crackers oid.
24.00: tussendoortje
Uit te bannen: cola, koeken, chips, m&m's etc.
Beetje goed zo aldus de experts?
Probleem is alleen dat ik pas om 2 uur naar bed ga. Van 8 tot 2 niks eten lijkt me iets te ergquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:20 schreef Stormqueen het volgende:
Soms je brood eens vervangen voor yoghurt met cereal en dat middernachtelijke tussendoortje skippen
Volgende vraag, waarom ga je in vredesnaam pas om 2 uur naar bedquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:43 schreef Elwood1802 het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat ik pas om 2 uur naar bed ga. Van 8 tot 2 niks eten lijkt me iets te erg
Nee, op de foto's valt het veel meer op dat ze zo rondlopen dan "live"quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:20 schreef Miss_S het volgende:
Rewimo kijken mensen niet raar als je daar op loopt?
Okquote:Op woensdag 25 juni 2008 17:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, op de foto's valt het veel meer op dat ze zo rondlopen dan "live"Je ziet het niet en ik loop er ook niet wiebelig op of zo
Slaap altijd laat, geen behoefte aan om rond 11 in bed te liggen. Verder ben ik 20 jaar oud.quote:Op woensdag 25 juni 2008 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgende vraag, waarom ga je in vredesnaam pas om 2 uur naar bed
enne, hoe oud ben je?
Omfg, 108.3 net.quote:Op woensdag 25 juni 2008 15:25 schreef jhvhprotocol het volgende:
Ojo, vanochtend was ik 109.1 kilo.(Noot: ik begon met ongeveer 114).
![]()
![]()
Komt niet vaak voor dat je afvalt tijdens de dagquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:36 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Omfg, 108.3 net.Maar ik moet nog avondeten.
Ik ben vlak voor het avondeten meestal lichter dan 's morgensquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat je afvalt tijdens de dag
Dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ben vlak voor het avondeten meestal lichter dan 's morgensEn al helemaal met warm weer
Onthoud dat het wel echt optimale omstandigheden waren:quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Komt niet vaak voor dat je afvalt tijdens de dag
Had je de hele dag nog niet gegeten dan?quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:59 schreef jhvhprotocol het volgende:
[..]
Onthoud dat het wel echt optimale omstandigheden waren:
-Lege maag
-Toen nog geen avondeten gehad
Mijn gewicht schommelt ook de hele dag, maar ik neem als 'echt gewicht' altijd 's ochtends als ik wakker ben.
Vaker poepenquote:Op woensdag 25 juni 2008 19:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat heb ik nou nooit
Vandaag ookal 3x gewogen
Als je een paar uur geleden je laatste maaltijd hebt gehad is je maag wel leeg hoorquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Had je de hele dag nog niet gegeten dan?
En ik drink ook wel veel water dat helpt ook met gewicht
Ja maar dat gaat lastig als je om de 2 uur het beste kan etenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als je een paar uur geleden je laatste maaltijd hebt gehad is je maag wel leeg hoor
En datquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:03 schreef kwakveense het volgende:
beste weegmoment is de ochtend na een avond drinken (alcohol droogt uit) na het naar het toilet gaan (want mn darmenvinden t ook niet zo fijn)
dan ben ik op mn leegst en lichtst
Dat is altijd wel vervelend van laat op de avond sporten, ik ben ook nog helemaalquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik zit nog vol adrenaline na 2 uur keihard sporten in de zandbaken net lekker een optimel smoothie op... nu te wakker om te gaan slapen... en moet er om 6 uur weer uit
quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:48 schreef jhvhprotocol het volgende:
De grootste hoax van afvallen moet wel zijn dat je honger lijd.
*Eet meloen*
Ik moest net ook op mijn brood wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2008 12:40 schreef teigan het volgende:
Levitation, gefeliciteerd, fijn joh!!!!!
freecell, weeg jij je nog zo vaak? Je weet dat het niet nodig is hè?
Ik heb net anderhalf uur gezwommen, en dat was best lekker.... Nu heb ik alleen wel honger, en mijn brood is nog niet ontdooid... Dus ik moet nog maar even afleiding zoeken tot de rest dooi is...
Kan je de cijfertjes eigenlijk nog zien, of zit je buik al heel erg in de weg? Wel grappig dat je lichaam het schema zo goed volgt...quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik moest net ook op mijn brood wachtenGaat best snel!
En ik weeg me niet meer erg vaak, maar als ik me 's avonds weeg, weeg ik me 's morgens ook even, gewoon om het verschil te zien. Sowieso weeg ik me nog wel af en toe om het een beetje in de gaten te houden, maar tot nu toe zit ik héél netjes op schema, soms zelfs onder schema. Kom bijna elke week braaf een halve kilo aan en wat ik eet lijkt daar bijzonder weinig invloed op te hebben. (Dat is trouwens wel erg slecht voor mijn gezonde eetgewoonten. Ik eet veel fruit en andere gezonde dingen, maar snoep ook best veel)
Zeker. Fiets nu ook iedere dag en zou het echt voor geen goud willen missen. Heb zelfs een ander (mooi) aanbod laten schieten omdat 't 45km van mijn huis is en dat dus absoluut niet te fietsen is.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:54 schreef Miss_S het volgende:
Gefeliciteerdaltijd lekker om op de fiets naar het werk te kunnen
Heb net nog wiskunde in de tuin zitten maken en 3 crackers met gerookte zalm op
Over een half uurtje maar weer eens naar mijn werk gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |