Ik denk dat dat was omdat er geklaagd werd dat er te weinig cultuur en historie was (veel acteurs, zangers).quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat ik eigenlijk bedoelde te vragen, wyccie: waarom gingen jullie opeens bouwwerken posten/raden toen er een relletje was?
Ik dacht dat Kalkar was omgebouwd tot pretpark of hotel of zo, vandaar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
Dat moest ik even Googlen. Nee, het gaat me echt om dat gebouw.
Hmmm, dat lijkt me ook cultuur.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat dat was omdat er geklaagd werd dat er te weinig cultuur en historie was (veel acteurs, zangers).
dan kom je langs Arnhemquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Wa, je ging van Groningen naar Nijmegen.....
quote:
Ach het blijft plaatjes raden tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, niet leuk ....... het is gewoon een heel ander topic geworden
m'n internetverbinding is zéér instabiel de laatste paar dagen![]()
Die plaatjes draaien wequote:
Kapitein van welk schip? Dat is hier wel van belang.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn schoenmaat is 43 en de lengte van de baard van de kapitein is 24 centimeter.
Ik wil vandaag nog wel minimaal 4 uur besteden aan nuttige zaken. Dat heb ik mijzelf opgelegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens helpen jullie mij even de middag door? Ben helemaal in mn uppie hier op het werk en ik moet nog tot 17:00 uur.....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kapitein van welk schip? Dat is hier wel van belang.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:05 schreef wyccie het volgende:
Administratie, schoonmaken, afwassen?
Jawel maar is vooral een noodzakelijke vanzelfsprekendheid.quote:En persoonlijke verzorging is dus niet nuttig?
Nou daar kun je toch om 16:00 uur mee beginnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil vandaag nog wel minimaal 4 uur besteden aan nuttige zaken. Dat heb ik mijzelf opgelegd.
Volgens mij niet, maar hij is wel redelijk nieuw, dus zou geen probleem moeten zijn. Is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan? Jij hebt toch wel een breedbeeldtelevisie?
Als hij redelijk nieuw is moet het haast wel een breedbeeld zijn. "Het materiaal" is anamorph 16:9. Op een gewone tv worden de mensen dan heel lang en dunquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar hij is wel redelijk nieuw, dus zou geen probleem moeten zijn. Is dat belangrijk?
Okay, mijn ouders hebben zeker breedbeeld... dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij redelijk nieuw is moet het haast wel een breedbeeld zijn. "Het materiaal" is anamorph 16:9. Op een gewone tv worden de mensen dan heel lang en dun
Dat is ook de bedoeling als de uitzending in 4:3 is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een breedbeeld. Maar de mensen worden soms zo vreemd breed dat ik 'm op 'normaal' zet.
Misselijk bij vlagen, maar niet overgeven hoor. Ik ben vooral heel veel moe...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
Erg last van zwangerschapsmisslijkheid (gehad)?
Ik heb ook een breedbeeld. Maar de mensen worden soms zo vreemd breed dat ik 'm op 'normaal' zet.
Soms is het beter als ik nóg minder slaap. Ik kan beter opstaan als ik vijf uurtjes heb geslapen dan wanneer ik zes uur heb geslapen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde ook posten, "net als jij eigenlijk"
Zou kunnen, maar ik neem dan liever een vitaminepilletje dan dat ik zwanger word.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie bij jou zal het wel andersom zijn, als je zwanger bent, dat je helemaal niet meer moe bent.
Ow ja, jij wil ook helemaal geen kinderen hè?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik neem dan liever een vitaminepilletje dan dat ik zwanger word.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef wyccie het volgende:
Guggenheim Bilbao?
[tongmode]DIT TOPIC BLOEDT DOOD!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
Mooi weer wachten tot morgen op het nieuwe plaatje
Waar heeft onze gebronsde vriend dan een beeld aan te danken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:06 schreef qonmann het volgende:
Neem, de uitgebeelde man is ook geen componist ofzo
omdat hij zo bekend is..ook in Nederlandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar heeft onze gebronsde vriend dan een beeld aan te danken?
Een politicus ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:20 schreef qonmann het volgende:
Hij is niet door cultuur bekend geworden.
Of jij cultuur een warm hart toedroeg is mij niet bekend
politicus..komt er het dichtst bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een politicus ofzo?
Of ik cultuur een warm hart toedraag? Dat ligt er aan wat jou definitie van cultuur is? Ik ben niet van ballet en beeldende kunst. Meer van sport enzo.
Yepquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Tsaar Peter, staat in Rotterdam.
Zo'n liefhebber van beeldende kunst ben ik dus......quote:
Aj ja, zo gaat datquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n liefhebber van beeldende kunst ben ik dus......Staat dus in mijn woonplaats......
Daarom schreef ik het er nog even bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n liefhebber van beeldende kunst ben ik dus......Staat dus in mijn woonplaats......
Nou dan zal ik eens langslopen. Als het toch niks kost.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Aj ja, zo gaat dat
Google leert ons nog:
Statue of Tsaar Peter the Great (1672-1725).
The statue is a gift from the Russian Federation to the city of Rotterdam. Dedicated on 2 october 1997 by the chairman of the Russian Federation ZE. Viktor S. Chernomyrdin.
ruim 10 jaar oud dus....en gratis
Yepquote:
quote:Mel & Kim was eind jaren '80 een populair Engels popduo.
Onder leiding van de producers Stock, Aitken & Waterman maakten de zusters Mel en Kim Appleby hits als Showing out, Respectable, F.L.M. (hetgeen zoveel als Fun, Love and Money betekent) en That's the way it is. Hiervan waren Showing out en Respectable nummer 1-hits in de hele wereld.
Mel Appleby overleed op 18 januari 1990 op 23-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. Kim Appleby kwam in november 1990 terug als solozangeres met een album en had nog 3 hits: Don't worry, G.L.A.D. en Mama. In 1993 kwam het tweede album Breakaway en in 1994 de single Free spirit. Daarna werd het ook stil rondom Kim Appleby.
Toen een onbekende soldaat nu is hij maar al te bekend.quote:
quote:
Ivan Heylen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
een extra punt voor wie meneers naam goed schrijft
Klinkt als Zal Je Net Zien.quote:
Oh ja dat is waar. Jij houdt meer van Venus Williamsachtige dames. Deze is wel elke dag op tv te zien op dit moment.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik ben niet zo van de blonde dames.
niet zo 1,2,3quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand kent die dame?
[ afbeelding ]
Ze is wel behoorlijk in vorm altijd. Moet ook wel als je altijd maar je neus in gevaarlijke zaakjes steekt. En in een andere serie is ze een superheldin.quote:
Een zijstraat daarvan idd. Zij speelt een jeugdige prive detective.quote:
Nope. Highschoolstudente met een gevaarlijk bijbaantje.quote:
Ik zou toch eens naar deze kijken dan. Ze heet Kristen Bell en speelt de titelrol in Veronica Mars en ook in Heroes speelt ze een hoofdrol.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef qonmann het volgende:
ze is wel ...de blikvanger, hoewel de beide andere dames ook aanwezig zijn (op de foto dat is)
Ik kijk weinig series ..dus ik pas even
Is hij ook in een vuurpijl afgeschoten?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Benny Neyman
Wát een artiest was dat
hij fluistert ..je naamquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Benny Neyman
Wát een artiest was dat
Nee, hij is aan de gevolgen van kanker overleden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is hij ook in een vuurpijl afgeschoten?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:57 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Benny is in een vat port afgezonken..
Europarlementariër?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:55 schreef qonmann het volgende:
[..]
hij fluistert ..je naam
[ afbeelding ]
quote:
2-1 NLquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong? Wat wordt de eindstand vanavond?
Gappie !quote:
Aan je schrijfstijl te zien ben jij het wel!quote:
Yepquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Sebastian Coe?
Ik hoop dat jullie alle 3 gelijk krijgenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
Ik heb Tong/fotoloogs voorspelling opgevolgd en 2-1 ingevuld.
Ik voorspel 9-2 voor Nederlandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
Lieve Wyccie wil je mij van mijn vraag verlossen in FMT? Anders slaan mijn maats me zo inelkaar vrees ik.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:30 schreef wyccie het volgende:
Ik weet zo geen film.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:34 schreef mr_anonimous het volgende:
Lieve Wyccie wil je mij van mijn vraag verlossen in FMT? Anders slaan mijn maats me zo inelkaar vrees ik.
Had ik niet gezien. Ik had het te druk om een dronken malloot van me af te slaan.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet zo geen film.![]()
Maar je kunt de antwoorden van TM al goedkeuren toch?
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef mr_anonimous het volgende:
Had ik niet gezien. Ik had het te druk om een dronken malloot van me af te slaan.
Je hebt de meneer van mijn plaatje op bezoek?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:40 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Had ik niet gezien. Ik had het te druk om een dronken malloot van me af te slaan.
Hij is weer rustig. Het bier is op dus hij is even nieuw halen.quote:
Ik lees net dat z'n overgrootouders Turkse immigranten waren. Da ha'k heul nie verwachtquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:47 schreef wyccie het volgende:
Jouw meneer lijkt op een hobbit, Scrut. De Idolshobbit.
3-0quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Tong? Wat wordt de eindstand vanavond?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij doet alsof. Hij is burgemeester van een niet onaanzienlijke stad.
Prettige wedstrijdquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:54 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik ga me maar snel klaarmaken voordat die malloot weer terug is. Iedereen een fijne voetbalavond en tot snel
Yepquote:Op zaterdag 21 juni 2008 18:56 schreef tong80 het volgende:
Boris Johnson de burgemeester van Londen ?
Deze burgemeester spoort niet helemaal maar dat maakt hem zo leuk. 100 % verschil met Balkenendequote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:00 schreef wyccie het volgende:
Wij hebben Harry Potter als premier, en zij hebben een hobbit als burgemeester.
Het overtuigt niet.
Hij is een ongeleid projectiel en een conservatief bovendien, maar je kunt wel met en om 'm lachen.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze burgemeester spoort niet helemaal maar dat maakt hem zo leuk.
Amen to that.quote:100 % verschil met Balkenende
Straks ga je nog posten dat Hiddink een "landverrader" is die "zijn gezicht nooit meer in Nederland hoeft te laten zien" en die zelfs "zijn paspoort moet worden afgenomen". Die sentimenten heb ik in het EK-subforum nog niet gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is het niet eerlijk. Je hoort eigenlijk ook een trainer te hebben uit hetzelfde land als het team.
Lindsey Wagnerquote:Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef qonmann het volgende:
Over 2 jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen (hopelijk)
[ afbeelding ]
Who ?
In één keerquote:
Dat vind ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is het niet eerlijk. Je hoort eigenlijk ook een trainer te hebben uit hetzelfde land als het team.
Succesquote:Op maandag 23 juni 2008 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Helaas moet ik er nu al weer vandoor.De tandarts wacht.....
![]()
Dank je wel. Het zal allemaal wel meevallen alleen vind ik het gewoon niet erg prettig om er heen te moeten.quote:
Het kan ook heroïne zijn. Ik ben geen deskundige.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er een crack-scene in Nijmegen?
Misschien was het wel een dolfijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:03 schreef qonmann het volgende:
Dat Matt filmpje is leuk !!
Gelukkig heeft ie Tonga overleefd
Heb ik zojuist wel gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kook niet.
Ik heb net een maaltje pasta met vis opquote:Op maandag 23 juni 2008 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik zojuist wel gedaan.
Pastasalade.
Volgens mij niet ..alles is geraden, na wat hints soms, hoewel Lassie zonder hints gingquote:Op maandag 23 juni 2008 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien was het wel een dolfijn.
Is er nog wat te raden?
Meneer is ook wel wat vreemd. Hij houdt trouwens gewoon een kammetje onder z'n neus.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:24 schreef wyccie het volgende:
Een ietwat vreemde foto. Dat lijkt me een Jood vermomd als hitler.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:29 schreef qonmann het volgende:
Toots Tielemans, maar die houdt altijd iets anders onder zijn neus
Nope. Meneer is overigens wel redelijk succesvol, hij heeft een Emmy, een Grammy, een Oscar en een Tony award.quote:
Oh, dan weet ik niet wie het is.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De weduwnaar, inderdaad.
Oh ik dacht dat er stond: Oh, dan weet ik wie het is.quote:
Laat Wickedangel dat maar niet horen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Willem Alexander?
Niet de dame van het plaatje, mijn Tilly zag er wat minder beslist uit.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef wyccie het volgende:
Wie is Tilly?
Je beheerst de Franse taal in schrift wel erg slecht maar wel fijn dat ik het goed heb!quote:
Ben ik een alcoholist?quote:
Agatha Christy?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:04 schreef wyccie het volgende:
Scrut zat er met zijn eerste antwoord nog het dichtst bij.
ik dacht echt dat je het goed had...nu weet ik beterquote:
Van sommige mensen ken je alleen één foto. Van Agatha C. kende ik alleen die foto waar ze in een soort sober mantelpakje achter haar schrijfmachine zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:11 schreef qonmann het volgende:
nu zie ik het ook ..
Je noemt me A.A. daarom vroeg ik of je dacht dat ik alcoholist ben.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je het goed had...nu weet ik beter
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef tong80 het volgende:
Plaatje is te donker voor m'n pc
Ik zie alleen zijn of haar gebit.
Ik bedoelde NNquote:Op maandag 23 juni 2008 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je noemt me A.A. daarom vroeg ik of je dacht dat ik alcoholist ben.
Thx !!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Dat staat helemaal achteraan het filmpje bij de credits.
Ik zit maar te plagen hoor. Vraag maar aan Wyc wat er gebeurt als ik te veel drink en hoe vaak dat vroeger gebeurde.quote:
Congrats, je heb vast een pokerfaceavatarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteravond 200 dollar gewonnen met pokeren op internet. dat wou ik nog even kwijt
Dan hadden we allebei een succesvol weekend want ik heb aan het debacle in Basel zaterdag wel mooi ¤ 300 verdient.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteravond 200 dollar gewonnen met pokeren op internet. dat wou ik nog even kwijt
Is dat virtueel geld of krijg je dat ook echt op je bankrekening?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit maar te plagen hoor. Vraag maar aan Wyc wat er gebeurt als ik te veel drink en hoe vaak dat vroeger gebeurde.
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nou krijgt qonmann vast hele rare gedachten.
Echt geld. Meestal speel ik kleine toernooitjes met een lage inleg en win ik tot zo'n 40 dollar. Dit was voor het eerst dat ik een klein toernooitje deed met een wat hogere inleg.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat virtueel geld of krijg je dat ook echt op je bankrekening?
[..]
Zo te zien waren het plezierige tijdenquote:
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:42 schreef wyccie het volgende:
Maar hoe werkt dat dan? 'Upload' je geld met je credit card?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |