Straks ga je nog posten dat Hiddink een "landverrader" is die "zijn gezicht nooit meer in Nederland hoeft te laten zien" en die zelfs "zijn paspoort moet worden afgenomen". Die sentimenten heb ik in het EK-subforum nog niet gezienquote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is het niet eerlijk. Je hoort eigenlijk ook een trainer te hebben uit hetzelfde land als het team.
Lindsey Wagnerquote:Op zondag 22 juni 2008 15:19 schreef qonmann het volgende:
Over 2 jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen (hopelijk)
[ afbeelding ]
Who ?
In één keerquote:
Dat vind ik ookquote:Op zondag 22 juni 2008 12:21 schreef Scrutinizer het volgende:
Eigenlijk is het niet eerlijk. Je hoort eigenlijk ook een trainer te hebben uit hetzelfde land als het team.
Succesquote:Op maandag 23 juni 2008 13:01 schreef mr_anonimous het volgende:
Helaas moet ik er nu al weer vandoor.De tandarts wacht.....
![]()
Dank je wel. Het zal allemaal wel meevallen alleen vind ik het gewoon niet erg prettig om er heen te moeten.quote:
Het kan ook heroïne zijn. Ik ben geen deskundige.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Is er een crack-scene in Nijmegen?
Misschien was het wel een dolfijn.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:03 schreef qonmann het volgende:
Dat Matt filmpje is leuk !!
Gelukkig heeft ie Tonga overleefd
Heb ik zojuist wel gedaan.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kook niet.
Ik heb net een maaltje pasta met vis opquote:Op maandag 23 juni 2008 19:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb ik zojuist wel gedaan.
Pastasalade.
Volgens mij niet ..alles is geraden, na wat hints soms, hoewel Lassie zonder hints gingquote:Op maandag 23 juni 2008 19:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien was het wel een dolfijn.
Is er nog wat te raden?
Meneer is ook wel wat vreemd. Hij houdt trouwens gewoon een kammetje onder z'n neus.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:24 schreef wyccie het volgende:
Een ietwat vreemde foto. Dat lijkt me een Jood vermomd als hitler.
quote:Op maandag 23 juni 2008 19:29 schreef qonmann het volgende:
Toots Tielemans, maar die houdt altijd iets anders onder zijn neus
Nope. Meneer is overigens wel redelijk succesvol, hij heeft een Emmy, een Grammy, een Oscar en een Tony award.quote:
Oh, dan weet ik niet wie het is.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
De weduwnaar, inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |