Oh ik dacht dat er stond: Oh, dan weet ik wie het is.quote:
Laat Wickedangel dat maar niet horen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:44 schreef Scrutinizer het volgende:
Willem Alexander?
Niet de dame van het plaatje, mijn Tilly zag er wat minder beslist uit.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:50 schreef wyccie het volgende:
Wie is Tilly?
Je beheerst de Franse taal in schrift wel erg slecht maar wel fijn dat ik het goed heb!quote:
Ben ik een alcoholist?quote:
Agatha Christy?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:04 schreef wyccie het volgende:
Scrut zat er met zijn eerste antwoord nog het dichtst bij.
ik dacht echt dat je het goed had...nu weet ik beterquote:
Van sommige mensen ken je alleen één foto. Van Agatha C. kende ik alleen die foto waar ze in een soort sober mantelpakje achter haar schrijfmachine zit.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:11 schreef qonmann het volgende:
nu zie ik het ook ..
Je noemt me A.A. daarom vroeg ik of je dacht dat ik alcoholist ben.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:15 schreef qonmann het volgende:
[..]
ik dacht echt dat je het goed had...nu weet ik beter
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:25 schreef tong80 het volgende:
Plaatje is te donker voor m'n pc
Ik zie alleen zijn of haar gebit.
Ik bedoelde NNquote:Op maandag 23 juni 2008 20:28 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Je noemt me A.A. daarom vroeg ik of je dacht dat ik alcoholist ben.
Thx !!quote:Op maandag 23 juni 2008 20:31 schreef wyccie het volgende:
Dat staat helemaal achteraan het filmpje bij de credits.
Ik zit maar te plagen hoor. Vraag maar aan Wyc wat er gebeurt als ik te veel drink en hoe vaak dat vroeger gebeurde.quote:
Congrats, je heb vast een pokerfaceavatarquote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteravond 200 dollar gewonnen met pokeren op internet. dat wou ik nog even kwijt
Dan hadden we allebei een succesvol weekend want ik heb aan het debacle in Basel zaterdag wel mooi ¤ 300 verdient.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb gisteravond 200 dollar gewonnen met pokeren op internet. dat wou ik nog even kwijt
Is dat virtueel geld of krijg je dat ook echt op je bankrekening?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:35 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik zit maar te plagen hoor. Vraag maar aan Wyc wat er gebeurt als ik te veel drink en hoe vaak dat vroeger gebeurde.
quote:Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef wyccie het volgende:
![]()
Nou krijgt qonmann vast hele rare gedachten.
Echt geld. Meestal speel ik kleine toernooitjes met een lage inleg en win ik tot zo'n 40 dollar. Dit was voor het eerst dat ik een klein toernooitje deed met een wat hogere inleg.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat virtueel geld of krijg je dat ook echt op je bankrekening?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |