Ik denk dat dat was omdat er geklaagd werd dat er te weinig cultuur en historie was (veel acteurs, zangers).quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef Wickedangel het volgende:
En wat ik eigenlijk bedoelde te vragen, wyccie: waarom gingen jullie opeens bouwwerken posten/raden toen er een relletje was?
Ik dacht dat Kalkar was omgebouwd tot pretpark of hotel of zo, vandaar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:27 schreef wyccie het volgende:
Dat moest ik even Googlen. Nee, het gaat me echt om dat gebouw.
Hmmm, dat lijkt me ook cultuur.quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:28 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat dat was omdat er geklaagd werd dat er te weinig cultuur en historie was (veel acteurs, zangers).
dan kom je langs Arnhemquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:58 schreef wyccie het volgende:
Wa, je ging van Groningen naar Nijmegen.....
quote:
Ach het blijft plaatjes raden tochquote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou ja, niet leuk ....... het is gewoon een heel ander topic geworden
m'n internetverbinding is zéér instabiel de laatste paar dagen![]()
Die plaatjes draaien wequote:
Kapitein van welk schip? Dat is hier wel van belang.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Mijn schoenmaat is 43 en de lengte van de baard van de kapitein is 24 centimeter.
Ik wil vandaag nog wel minimaal 4 uur besteden aan nuttige zaken. Dat heb ik mijzelf opgelegd.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:57 schreef Diaan73 het volgende:
Trouwens helpen jullie mij even de middag door? Ben helemaal in mn uppie hier op het werk en ik moet nog tot 17:00 uur.....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Kapitein van welk schip? Dat is hier wel van belang.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:05 schreef wyccie het volgende:
Administratie, schoonmaken, afwassen?
Jawel maar is vooral een noodzakelijke vanzelfsprekendheid.quote:En persoonlijke verzorging is dus niet nuttig?
Nou daar kun je toch om 16:00 uur mee beginnenquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik wil vandaag nog wel minimaal 4 uur besteden aan nuttige zaken. Dat heb ik mijzelf opgelegd.
Volgens mij niet, maar hij is wel redelijk nieuw, dus zou geen probleem moeten zijn. Is dat belangrijk?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Diaan? Jij hebt toch wel een breedbeeldtelevisie?
Als hij redelijk nieuw is moet het haast wel een breedbeeld zijn. "Het materiaal" is anamorph 16:9. Op een gewone tv worden de mensen dan heel lang en dunquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:13 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Volgens mij niet, maar hij is wel redelijk nieuw, dus zou geen probleem moeten zijn. Is dat belangrijk?
Okay, mijn ouders hebben zeker breedbeeld... dus dat komt wel goedquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als hij redelijk nieuw is moet het haast wel een breedbeeld zijn. "Het materiaal" is anamorph 16:9. Op een gewone tv worden de mensen dan heel lang en dun
Dat is ook de bedoeling als de uitzending in 4:3 is.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
Ik heb ook een breedbeeld. Maar de mensen worden soms zo vreemd breed dat ik 'm op 'normaal' zet.
Misselijk bij vlagen, maar niet overgeven hoor. Ik ben vooral heel veel moe...quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:25 schreef wyccie het volgende:
Erg last van zwangerschapsmisslijkheid (gehad)?
Ik heb ook een breedbeeld. Maar de mensen worden soms zo vreemd breed dat ik 'm op 'normaal' zet.
Soms is het beter als ik nóg minder slaap. Ik kan beter opstaan als ik vijf uurtjes heb geslapen dan wanneer ik zes uur heb geslapen.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde ook posten, "net als jij eigenlijk"
Zou kunnen, maar ik neem dan liever een vitaminepilletje dan dat ik zwanger word.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:55 schreef Diaan73 het volgende:
Wyccie bij jou zal het wel andersom zijn, als je zwanger bent, dat je helemaal niet meer moe bent.
Ow ja, jij wil ook helemaal geen kinderen hè?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik neem dan liever een vitaminepilletje dan dat ik zwanger word.
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 11:39 schreef wyccie het volgende:
Guggenheim Bilbao?
[tongmode]DIT TOPIC BLOEDT DOOD!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 21:07 schreef tong80 het volgende:
Mooi weer wachten tot morgen op het nieuwe plaatje
Waar heeft onze gebronsde vriend dan een beeld aan te danken?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:06 schreef qonmann het volgende:
Neem, de uitgebeelde man is ook geen componist ofzo
omdat hij zo bekend is..ook in Nederlandquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Waar heeft onze gebronsde vriend dan een beeld aan te danken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |