Een politicus ofzo?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:20 schreef qonmann het volgende:
Hij is niet door cultuur bekend geworden.
Of jij cultuur een warm hart toedroeg is mij niet bekend
politicus..komt er het dichtst bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een politicus ofzo?
Of ik cultuur een warm hart toedraag? Dat ligt er aan wat jou definitie van cultuur is? Ik ben niet van ballet en beeldende kunst. Meer van sport enzo.
Yepquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Tsaar Peter, staat in Rotterdam.
Zo'n liefhebber van beeldende kunst ben ik dus......quote:
Aj ja, zo gaat datquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n liefhebber van beeldende kunst ben ik dus......Staat dus in mijn woonplaats......
Daarom schreef ik het er nog even bijquote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zo'n liefhebber van beeldende kunst ben ik dus......Staat dus in mijn woonplaats......
Nou dan zal ik eens langslopen. Als het toch niks kost.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 16:33 schreef qonmann het volgende:
[..]
Aj ja, zo gaat dat
Google leert ons nog:
Statue of Tsaar Peter the Great (1672-1725).
The statue is a gift from the Russian Federation to the city of Rotterdam. Dedicated on 2 october 1997 by the chairman of the Russian Federation ZE. Viktor S. Chernomyrdin.
ruim 10 jaar oud dus....en gratis
Yepquote:
quote:Mel & Kim was eind jaren '80 een populair Engels popduo.
Onder leiding van de producers Stock, Aitken & Waterman maakten de zusters Mel en Kim Appleby hits als Showing out, Respectable, F.L.M. (hetgeen zoveel als Fun, Love and Money betekent) en That's the way it is. Hiervan waren Showing out en Respectable nummer 1-hits in de hele wereld.
Mel Appleby overleed op 18 januari 1990 op 23-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker. Kim Appleby kwam in november 1990 terug als solozangeres met een album en had nog 3 hits: Don't worry, G.L.A.D. en Mama. In 1993 kwam het tweede album Breakaway en in 1994 de single Free spirit. Daarna werd het ook stil rondom Kim Appleby.
Toen een onbekende soldaat nu is hij maar al te bekend.quote:
quote:
Ivan Heylen?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
een extra punt voor wie meneers naam goed schrijft
Klinkt als Zal Je Net Zien.quote:
Oh ja dat is waar. Jij houdt meer van Venus Williamsachtige dames. Deze is wel elke dag op tv te zien op dit moment.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Nee, ik ben niet zo van de blonde dames.
niet zo 1,2,3quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Niemand kent die dame?
[ afbeelding ]
Ze is wel behoorlijk in vorm altijd. Moet ook wel als je altijd maar je neus in gevaarlijke zaakjes steekt. En in een andere serie is ze een superheldin.quote:
Een zijstraat daarvan idd. Zij speelt een jeugdige prive detective.quote:
Nope. Highschoolstudente met een gevaarlijk bijbaantje.quote:
Ik zou toch eens naar deze kijken dan. Ze heet Kristen Bell en speelt de titelrol in Veronica Mars en ook in Heroes speelt ze een hoofdrol.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:34 schreef qonmann het volgende:
ze is wel ...de blikvanger, hoewel de beide andere dames ook aanwezig zijn (op de foto dat is)
Ik kijk weinig series ..dus ik pas even
Is hij ook in een vuurpijl afgeschoten?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Benny Neyman
Wát een artiest was dat
hij fluistert ..je naamquote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
Benny Neyman
Wát een artiest was dat
Nee, hij is aan de gevolgen van kanker overleden.quote:Op zaterdag 21 juni 2008 17:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Is hij ook in een vuurpijl afgeschoten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |