Nee want je hebt er toch niets aan. Er is zoveel aan te merken op IQ scores en berekeningen.quote:Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Frank![]()
Ga es een testje doen bij de mensa als je zo zeker van jezelf bent.
waarom loop je er mee te schermen in dit topic dan?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Nee want je hebt er toch niets aan. Er is zoveel aan te merken op IQ scores en berekeningen.
Waar gaat het topic ookalweer over?quote:Op maandag 23 juni 2008 20:19 schreef SpecialK het volgende:
[..]
waarom loop je er mee te schermen in dit topic dan?
Theoretisch wel natuurlijk. Maar dat maakt nog altijd dat wij daar zolang het slechts om een gevoelen gaat geen zinnige uitspraken over kunnen doen.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Zou die schepper zich op de één of andere manier aan ons kunnen openbaren denk je?
Over het draaien, off-topic gaan en aandacht afleiden van gelovigen om hun geloof te kunnen volhouden.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Waar gaat het topic ookalweer over?
Dit klinkt alsof je je herbal skills iets te vaak gebruikt hebt.quote:Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef SpecialK het volgende:
ahja ik had de TT in m'n hoofd allang vervormd naar "intelligentie" ipv IQ. En idd. IQ tests zijn bogus. En online IQ tests zijn daarbij nog eens het aller aller ergste.
Wat machtig interessant.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef SpecialK het volgende:
Mijn herbal skills stellen jammergenoeg niet zo gek veel voor. 1 keer geprobeerd om er achter te komen dat ik helemaal niet kan inhaleren aangezien ik daarvoor nog nooit ook maar een sigaret o.i.d. heb gerookt. Dus weinig gemerkt de herbz.
Luchtige tijdverspilling ja. Ik vind jouw rookgewoonten gewoon niet boeiend, wie wel?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef SpecialK het volgende:
Ahja. Jij bent niet in voor wat luchtig tijdverdrijf. Jij moet het goede woord verspreiden. Wellicht tijd om je te realiseren dat je hier op fok je tijd verdoet? Je kan je veel beter focussen op plekken waar de "intelligente atheisten dichtheid" een stuk lager is dan hier.
Probeer het eens op een LOM school!
Oh gossie toch. Arme jongen. Je hebt wel heeeeel erg veel moeite met die ene post he. Je lijkt me geen fijn persoon om in real life te kennen wat een ziele/zeurpiet zegquote:Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Luchtige tijdverspilling ja. Ik vind jouw rookgewoonten gewoon niet boeiend, wie wel?
Hoe meer je post, hoe meer je laat zien hoe zwak je in werkelijkheid bent. Waarom verlaag je je tot kinderachtig gekwal op een publiek forum? Wat is je frustratie dat je mij per sé elke keer weer aan moet vallen, tot het sturen van privé berichten aan toe? Ben je heimelijk verliefd op me ofzo?quote:Op maandag 23 juni 2008 21:40 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Oh gossie toch. Arme jongen. Je hebt wel heeeeel erg veel moeite met die ene post he. Je lijkt me geen fijn persoon om in real life te kennen wat een ziele/zeurpiet zeg
Je psychose fascineert me.quote:Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Hoe meer je post, hoe meer je laat zien hoe zwak je in werkelijkheid bent. Waarom verlaag je je tot kinderachtig gekwal op een publiek forum? Wat is je frustratie dat je mij per sé elke keer weer aan moet vallen, tot het sturen van privé berichten aan toe? Ben je heimelijk verliefd op me ofzo?
Wellicht handiger om geen uitspraken te doen over dingen waar je geen context van hebt meegekregen. Ali weet de boel weer schaamteloos gekleurd te presenteren. Wel jammer dat ik jou dat moet gaan lopen uitleggen.quote:Op maandag 23 juni 2008 22:09 schreef speknek het volgende:
Nee iemand in prive berichten trollen getuigt van emotionele stabiliteit.
Nee he.quote:
De context waarin je me met mijn geestesziekten wil helpen door met me mee te gaan naar de huisarts?quote:Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Wellicht handiger om geen uitspraken te doen over dingen waar je geen context van hebt meegekregen. Ali weet de boel weer schaamteloos gekleurd te presenteren. Wel jammer dat ik jou dat moet gaan lopen uitleggen.
Als je dat topic nog eens een keertje door leest zal je zien dat meerdere mensen door hadden waar ik mee bezig was. Jij uiteraard niet aangezien je nogal thick bent wat dat aan gaat.quote:Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
De context waarin je me met mijn geestesziekten wil helpen door met me mee te gaan naar de huisarts?
Omdat ik het heb over dat ik geen drugs gebruik? Verlaag ik me tot een niveau?quote:Doe niet zo schijnheilig. Dat je niet gelooft wat ik geloof is prima, maar dat je je moet verlagen tot het niveau waar je nu op zit is wel heel teleurstellend. Ik begrijp niet waarom je jezelf dat toelaat, ken je geen schaamte?
Dus het was een grapje?quote:Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als je dat topic nog eens een keertje door leest zal je zien dat meerdere mensen door hadden waar ik mee bezig was. Jij uiteraard niet aangezien je nogal thick bent wat dat aan gaat.
quote:Omdat ik het heb over dat ik geen drugs gebruik? Verlaag ik me tot een niveau?
Jeetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |