abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59634275
quote:
Op maandag 23 juni 2008 19:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Frank

Ga es een testje doen bij de mensa als je zo zeker van jezelf bent.
Nee want je hebt er toch niets aan. Er is zoveel aan te merken op IQ scores en berekeningen.
  maandag 23 juni 2008 @ 20:14:00 #202
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59634303
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:11 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat zijn herbal skills?
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  maandag 23 juni 2008 @ 20:19:35 #203
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59634449
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:13 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee want je hebt er toch niets aan. Er is zoveel aan te merken op IQ scores en berekeningen.
waarom loop je er mee te schermen in dit topic dan?
pi_59634455
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:19 schreef SpecialK het volgende:

[..]

waarom loop je er mee te schermen in dit topic dan?
Waar gaat het topic ookalweer over?
  maandag 23 juni 2008 @ 20:22:54 #205
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59634535
ahja ik had de TT in m'n hoofd allang vervormd naar "intelligentie" ipv IQ. En idd. IQ tests zijn bogus. En online IQ tests zijn daarbij nog eens het aller aller ergste.
pi_59634546
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:10 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Zou die schepper zich op de één of andere manier aan ons kunnen openbaren denk je?
Theoretisch wel natuurlijk. Maar dat maakt nog altijd dat wij daar zolang het slechts om een gevoelen gaat geen zinnige uitspraken over kunnen doen.
  maandag 23 juni 2008 @ 20:24:13 #207
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_59634560
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:20 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Waar gaat het topic ookalweer over?
Over het draaien, off-topic gaan en aandacht afleiden van gelovigen om hun geloof te kunnen volhouden.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_59635184
quote:
Op maandag 23 juni 2008 20:22 schreef SpecialK het volgende:
ahja ik had de TT in m'n hoofd allang vervormd naar "intelligentie" ipv IQ. En idd. IQ tests zijn bogus. En online IQ tests zijn daarbij nog eens het aller aller ergste.
Dit klinkt alsof je je herbal skills iets te vaak gebruikt hebt.
  maandag 23 juni 2008 @ 21:08:24 #209
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59635750
Mijn herbal skills stellen jammergenoeg niet zo gek veel voor. 1 keer geprobeerd om er achter te komen dat ik helemaal niet kan inhaleren aangezien ik daarvoor nog nooit ook maar een sigaret o.i.d. heb gerookt. Dus weinig gemerkt de herbz.
pi_59636093
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:08 schreef SpecialK het volgende:
Mijn herbal skills stellen jammergenoeg niet zo gek veel voor. 1 keer geprobeerd om er achter te komen dat ik helemaal niet kan inhaleren aangezien ik daarvoor nog nooit ook maar een sigaret o.i.d. heb gerookt. Dus weinig gemerkt de herbz.
Wat machtig interessant.
  maandag 23 juni 2008 @ 21:22:40 #211
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59636188
Ahja. Jij bent niet in voor wat luchtig tijdverdrijf. Jij moet het goede woord verspreiden. Wellicht tijd om je te realiseren dat je hier op fok je tijd verdoet? Je kan je veel beter focussen op plekken waar de "intelligente atheisten dichtheid" een stuk lager is dan hier.

Probeer het eens op een LOM school!
pi_59636517
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:22 schreef SpecialK het volgende:
Ahja. Jij bent niet in voor wat luchtig tijdverdrijf. Jij moet het goede woord verspreiden. Wellicht tijd om je te realiseren dat je hier op fok je tijd verdoet? Je kan je veel beter focussen op plekken waar de "intelligente atheisten dichtheid" een stuk lager is dan hier.

Probeer het eens op een LOM school!
Luchtige tijdverspilling ja. Ik vind jouw rookgewoonten gewoon niet boeiend, wie wel?
  maandag 23 juni 2008 @ 21:40:28 #213
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59636762
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:32 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Luchtige tijdverspilling ja. Ik vind jouw rookgewoonten gewoon niet boeiend, wie wel?
Oh gossie toch. Arme jongen. Je hebt wel heeeeel erg veel moeite met die ene post he. Je lijkt me geen fijn persoon om in real life te kennen wat een ziele/zeurpiet zeg
pi_59637030
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:40 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Oh gossie toch. Arme jongen. Je hebt wel heeeeel erg veel moeite met die ene post he. Je lijkt me geen fijn persoon om in real life te kennen wat een ziele/zeurpiet zeg
Hoe meer je post, hoe meer je laat zien hoe zwak je in werkelijkheid bent. Waarom verlaag je je tot kinderachtig gekwal op een publiek forum? Wat is je frustratie dat je mij per sé elke keer weer aan moet vallen, tot het sturen van privé berichten aan toe? Ben je heimelijk verliefd op me ofzo?
  maandag 23 juni 2008 @ 21:52:38 #215
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_59637087
Ik moest direct aan dit fragment denken

JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
  maandag 23 juni 2008 @ 21:54:58 #216
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59637155
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:50 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Hoe meer je post, hoe meer je laat zien hoe zwak je in werkelijkheid bent. Waarom verlaag je je tot kinderachtig gekwal op een publiek forum? Wat is je frustratie dat je mij per sé elke keer weer aan moet vallen, tot het sturen van privé berichten aan toe? Ben je heimelijk verliefd op me ofzo?
Je psychose fascineert me.
Je reacties vind ik machtig interessant.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:09:52 #217
8369 speknek
Another day another slay
pi_59637512
Nee iemand in prive berichten trollen getuigt van emotionele stabiliteit .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 23 juni 2008 @ 22:12:39 #218
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59637584
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:09 schreef speknek het volgende:
Nee iemand in prive berichten trollen getuigt van emotionele stabiliteit .
Wellicht handiger om geen uitspraken te doen over dingen waar je geen context van hebt meegekregen. Ali weet de boel weer schaamteloos gekleurd te presenteren. Wel jammer dat ik jou dat moet gaan lopen uitleggen.
pi_59637719
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:52 schreef LENUS het volgende:
Ik moest direct aan dit fragment denken

Nee he.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 23 juni 2008 @ 22:20:03 #220
pi_59637808
* Papierversnipperaar pakt bier en chips
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_59639601
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:12 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Wellicht handiger om geen uitspraken te doen over dingen waar je geen context van hebt meegekregen. Ali weet de boel weer schaamteloos gekleurd te presenteren. Wel jammer dat ik jou dat moet gaan lopen uitleggen.
De context waarin je me met mijn geestesziekten wil helpen door met me mee te gaan naar de huisarts?

Doe niet zo schijnheilig. Dat je niet gelooft wat ik geloof is prima, maar dat je je moet verlagen tot het niveau waar je nu op zit is wel heel teleurstellend. Ik begrijp niet waarom je jezelf dat toelaat, ken je geen schaamte?
  maandag 23 juni 2008 @ 23:47:31 #222
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_59640545
Naast zeer gefrustreerd, is SpecialK ook erg getraumatiseerd. Getraumatiseerd doordat zijn familieleden thuis in hun nakie liepen, toen hij al in de puberteit was. En laatst is Specialk ook nog eens in elkaar geslagen door een Turkse medelander. Nogmaals, een erg gefrustreerd gevalletje.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  maandag 23 juni 2008 @ 23:48:09 #223
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59640570
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:18 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

De context waarin je me met mijn geestesziekten wil helpen door met me mee te gaan naar de huisarts?
Als je dat topic nog eens een keertje door leest zal je zien dat meerdere mensen door hadden waar ik mee bezig was. Jij uiteraard niet aangezien je nogal thick bent wat dat aan gaat.
quote:
Doe niet zo schijnheilig. Dat je niet gelooft wat ik geloof is prima, maar dat je je moet verlagen tot het niveau waar je nu op zit is wel heel teleurstellend. Ik begrijp niet waarom je jezelf dat toelaat, ken je geen schaamte?
Omdat ik het heb over dat ik geen drugs gebruik? Verlaag ik me tot een niveau?
Jeetje.
pi_59640771
Jongens, het topic is druk doende te ontsporen.

Laten we ons weer tot de kern beperken: waarom geeft het blijk van een hoog IQ als je gevoelservaringen fantasievol gaat duiden en dat voor rationeel probeert te verslijten?
pi_59640820
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Als je dat topic nog eens een keertje door leest zal je zien dat meerdere mensen door hadden waar ik mee bezig was. Jij uiteraard niet aangezien je nogal thick bent wat dat aan gaat.
Dus het was een grapje?

Je denkt dat ik thick ben. Ik geef mensen het voordeel van de twijfel, probeer toch het goede te zien. Maar in jouw geval is dat onterecht gebleken.
quote:
Omdat ik het heb over dat ik geen drugs gebruik? Verlaag ik me tot een niveau?
Jeetje.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:00:06 #226
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59640933
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:56 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Dus het was een grapje?
Nee het was een punt aangezien ik met dezelfde type argumenten jou aanviel als je iemand anders aanviel. En daarnaast maak ik me wel serieus een beetje zorgen om je geestelijke gezondheid.
quote:
[..]

Nee? Ok.
pi_59640973
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:00 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee het was een punt aangezien ik met dezelfde type argumenten jou aanviel als je iemand anders aanviel. En daarnaast maak ik me wel serieus een beetje zorgen om je geestelijke gezondheid.
Maak je je daar serieus een beetje zorgen om? Wat ben je toch een lieve jongen. Als je je echt een beetje zorgen maakt, zou ik toch een andere manier van benaderen hanteren, want zoals je ziet ben ik er redelijk sceptisch over.
pi_59641043
quote:
Op maandag 23 juni 2008 23:55 schreef Diederik_Duck het volgende:
Jongens, het topic is druk doende te ontsporen.

Laten we ons weer tot de kern beperken: waarom geeft het blijk van een hoog IQ als je gevoelservaringen fantasievol gaat duiden en dat voor rationeel probeert te verslijten?
Deze zijdiscussie interesseert me hoegenaamd geen reet.

Het hoofdonderwerp weldegelijk, ik kan me zelf namelijk absoluut niet voorstellen waarom je als intelligente gelovige gelooft in iets wat niet te bewijzen valt en waar zelfs geen enkele rationele grond voor is. Kom, verlicht me.
pi_59641074
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:03 schreef Diederik_Duck het volgende:

[..]

Deze zijdiscussie interesseert me hoegenaamd geen reet.

Het hoofdonderwerp weldegelijk, ik kan me zelf namelijk absoluut niet voorstellen waarom je als intelligente gelovige gelooft in iets wat niet te bewijzen valt en waar zelfs geen enkele rationele grond voor is. Kom, verlicht me.
Wat je je af moet vragen is op basis van welke informatie jij hebt geconcludeerd dat er geen enkele rationele grond is voor geloven, terwijl anderen beweren dat ze die wel hebben. Dan zijn er 2 mogelijkheden, of al die mensen kunnen niet rationeel nadenken, of jouw voorstellingsvermogen is gebaseerd op onvolledige of incorrecte informatie.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:07:13 #230
pi_59641123
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:05 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Wat je je af moet vragen is op basis van welke informatie jij hebt geconcludeerd dat er geen enkele rationele grond is voor geloven, terwijl anderen beweren dat ze die wel hebben.
Die "anderen" hebben nog steeds niet objectief kunnen aantonen dat er een God is die je überhaupt kan aanbidden.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 00:11:13 #231
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59641224
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 00:01 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Maak je je daar serieus een beetje zorgen om? Wat ben je toch een lieve jongen. Als je je echt een beetje zorgen maakt, zou ik toch een andere manier van benadering hanteren, want zoals je ziet ben ik er redelijk sceptisch over.
Ja aan de ene kant maak ik me zorgen, aan de andere kant erger ik me diep aan de manier waarop jij een discussie in duikt. En ja dat gedrag reflecteer ik. Als je je aan mij ergert dan heb je blijkbaar evenveel irritaties aan je eigen gedrag. Maar daar ben je blind voor.
pi_59641237
quote:

[..]

Wat je je af moet vragen is op basis van welke informatie jij hebt geconcludeerd dat er geen enkele rationele grond is voor geloven, terwijl anderen beweren dat ze die wel hebben. Dan zijn er 2 mogelijkheden, of al die mensen kunnen niet rationeel nadenken, of jouw voorstellingsvermogen is gebaseerd op onvolledige of incorrecte informatie.

Ik ben bekend met de godsbewijzen, maar ze hebben me nimmer kunnen overtuigen: ze houden bij nadere beschouwing dan ook nooit stand. Blijft over de persoonlijke ervaring. Die kan voor een individu heel waar zijn, maar voor mij natuurlijk niet. Ik heb iets objectiefs nodig. Dat hebben gelovigen me tot op heden niet kunnen geven. En dat gaat ze ook niet lukken me dunkt. Hoe kun je immers het bestaan van iets aantonen waar in het geheel zelfs geen deugdelijke definitie van is? En kom niet aan met de Bijbel. De Bijbel is een interessant boek, maar het bewijst niks.

N.B. Als het allemaal zo rationeel is, spreek jij voor jezelf dan nog wel van geloven?

[ Bericht 3% gewijzigd door Diederik_Duck op 24-06-2008 00:13:37 (vraag toegevoegd) ]
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:06:28 #233
8369 speknek
Another day another slay
pi_59644256
quote:
Het is niet bepaald dat Diederik_Duck de enige is die geconcludeerd heeft dat er geen rationele grond is voor geloven. Beter nog, onder de intelligentste mensen vormen zij verreweg de meerderheid. Hee, zouden we toch weer ontopic geraken?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 09:38:24 #234
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_59644703
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:06 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is niet bepaald dat Diederik_Duck de enige is die geconcludeerd heeft dat er geen rationele grond is voor geloven. Beter nog, onder de intelligentste mensen vormen zij verreweg de meerderheid. Hee, zouden we toch weer ontopic geraken?
Eigenlijk, heel eigenlijk was deze hele discussie een erg mooi staaltje on-topic...

Leg uit SicSicSics, vertél, vertél...

Nou, wat je hier dus ziet is een Ali_Kannibali die zich érg laat meeslepen in een discussie. Zegt misschien niet veel, maar als je door de regels heen leest zie je dus dat meneer Ali, hoewel erg intelligent (daar twijfel ik niet aan), zeer beinvloedbaar is vanuit onzekere bronnen. Hij noemt SpecialK zelfs nog mentaal instabiel, maar kan het toch niet laten op de punten aangedragen door een mentaal instabiel persoon te reageren. Misschien is meneer Ali zelf wel een beetje onzeker over zijn bestaan, over het zijn, over zichzelf en over de wereld.

Iets wat natuurlijk een uitstekende voedingsbodem is voor religie!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_59644824
quote:

[..]

Of je komt even met die 'rationele gronden' in plaats van alleen maar te beweren dat er mensen zijn die ze schijnen te hebben.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:08:30 #236
116015 SicSicSics
pi_59645288
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:45 schreef Monolith het volgende:

[..]

Of je komt even met die 'rationele gronden' in plaats van alleen maar te beweren dat er mensen zijn die ze schijnen te hebben.
Is 'rationeel' (d.m.v. het verstand) niet een 'gevoelskwestie'?

Ik bedoel, dat het moeilijk (zo niet onmogelijk) is om gevoel en verstand te scheiden, ook voor een atheist. Dat als je gevoel iets 'zegt' je dan automatisch met je verstand aanneemt dat het waar is?

Je gevoel zeg bijvoorbeeld: 'Ik voel me beter bij het idee dat er een God en een hiernamaals is.' Waardoor je er automatisch vertandig (rationeel) aan doet om te gaan geloven. Je voelt je er immers beter bij.

Neemt niet weg dat het gevoel primair kan zijn en dat het geloof pas later kwam, maar wat voor de een rationele gronden zijn om te geloven, zijn voor de ander misschien juist rationele gronden om niet te geloven. Of sla ik nou de plank volledig mis?
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:14:25 #237
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59645402
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 09:38 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Eigenlijk, heel eigenlijk was deze hele discussie een erg mooi staaltje on-topic...

Leg uit SicSicSics, vertél, vertél...

Nou, wat je hier dus ziet is een Ali_Kannibali die zich érg laat meeslepen in een discussie. Zegt misschien niet veel, maar als je door de regels heen leest zie je dus dat meneer Ali, hoewel erg intelligent (daar twijfel ik niet aan), zeer beinvloedbaar is vanuit onzekere bronnen. Hij noemt SpecialK zelfs nog mentaal instabiel, maar kan het toch niet laten op de punten aangedragen door een mentaal instabiel persoon te reageren. Misschien is meneer Ali zelf wel een beetje onzeker over zijn bestaan, over het zijn, over zichzelf en over de wereld.

Iets wat natuurlijk een uitstekende voedingsbodem is voor religie!
Ik denk dat je super7 door de war haalt met ali. Daarnaast ben ik degene die er al in meerdere ali-tirade topics vanuit gegaan ben dat ali binnenkort gaat vervallen naar een psychose. Ali zelf beticht me tot nu toe van een hoop dingen. Dat ik geen schaamte ken, dat ik op een laag niveau zit, dat ik te vaak m'n 'herbal skills' inzet maar niet dat ik mentaal instabiel ben.

Daarnaast wel met je eens dat hij zich verdacht veel laat meeslepen in dergelijke discussies voor iemand die "de waarheid heeft gevonden en geen discussie wenst te voeren".
pi_59645472
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik bedoel, dat het moeilijk (zo niet onmogelijk) is om gevoel en verstand te scheiden, ook voor een atheist. Dat als je gevoel iets 'zegt' je dan automatisch met je verstand aanneemt dat het waar is?

Je gevoel zeg bijvoorbeeld: 'Ik voel me beter bij het idee dat er een God en een hiernamaals is.' Waardoor je er automatisch vertandig (rationeel) aan doet om te gaan geloven. Je voelt je er immers beter bij.

Neemt niet weg dat het gevoel primair kan zijn en dat het geloof pas later kwam, maar wat voor de een rationele gronden zijn om te geloven, zijn voor de ander misschien juist rationele gronden om niet te geloven. Of sla ik nou de plank volledig mis?
Ja mijns inziens is het ook deels een kwestie van hoe je rationeel definieert. Het argument dat je hier geeft is echter wel meer een justificatie voor 'geloof in geloof' en niet zozeer voor 'geloof'.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_59645505
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:08 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat het verstandig is een religie aan te hangen als je daar beter van wordt is een rationeel oordeel, maar dat maakt nog altijd niet dat religie zelf een rationele grondslag kent.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 10:25:48 #240
116015 SicSicSics
pi_59645641
Ik zie inderdaad de 'fout' in deze redenering. Het is ook geen Godsbewijs, maar kan wel gezien worden, vooral door gelovigen, als een 'rationele grond' om t egeloven.

Maar het is inderdaad voor de religie zelf geen rationele grondslag.

@SpecialK volgens mij heb ik inderdaad wat posts door elkaar gegooid, ik heb dan ook bijzonder weinig koffie gedronken voor ik de post maakte. Ik zal mij hier in het vervold van onthouden en eerst koffie gaan drinken alsvorens mij in een discussie te mengen!
Fine, fuck you then!
pi_59646592
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 10:14 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Ik denk dat je super7 door de war haalt met ali. Daarnaast ben ik degene die er al in meerdere ali-tirade topics vanuit gegaan ben dat ali binnenkort gaat vervallen naar een psychose.

Als dit als grap bedoeld is: niet grappig.
Als dit serieus bedoeld is: niet de manier om het te brengen.

SpecialK, je mag best wel eens in de spiegel kijken wat betreft je gedrag. Je raakt soms zo emotioneel betrokken bij een discussie dat je het nodig vindt om de andere uit te schelden of belachelijk te maken. Ik kan erover meepraten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_59646819
Ik had blijkbaar nog geen tvp geplaatst.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:48:17 #243
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59647693
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:07 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als dit als grap bedoeld is: niet grappig.
Als dit serieus bedoeld is: niet de manier om het te brengen.

SpecialK, je mag best wel eens in de spiegel kijken wat betreft je gedrag. Je raakt soms zo emotioneel betrokken bij een discussie dat je het nodig vindt om de andere uit te schelden of belachelijk te maken. Ik kan erover meepraten.
Echt 0 emotie hier hoor als ik op trieste trollen zoals jij reageer
Ook bij jou geldt: Ik vind het amusant hoe gefrustreert je raakt als je getroffen wordt in je diepste ondertuigingen. Vooral die "jezus heeft bestaan, wellus, niettus" discussies zijn daar een goed voorbeeld van. Wanneer zo'n dom figuur als jij dan compleet flipt. Dat zijn de momenten waar ik het voor doe he.

Voor jou geldt overigens niet dat ik denk dat je een psychose aan het ontwikkelen bent. Ik zie jou meer als een soort van dwaalgeest.
pi_59647866
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:48 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Echt 0 emotie hier hoor als ik op trieste trollen zoals jij reageer
Aha, ik ben een trieste trol?
Nou he... daar sta ik ook zo om bekend. Dat ik hier zit om mensen te trollen.

En dat zeg jij, mij en Ali een beetje lopen uitschelden in privé-berichten. Get a life gast.
quote:
Ook bij jou geldt: Ik vind het amusant hoe gefrustreert je raakt als je getroffen wordt in je diepste ondertuigingen. Vooral die "jezus heeft bestaan, wellus, niettus" discussies zijn daar een goed voorbeeld van. Wanneer zo'n dom figuur als jij dan compleet flipt.
Aha, waar ben ik dan geflipt? En mij dom noemen? Moet ik soms ook mijn IQ-test resultaten posten.
quote:
Dat zijn de momenten waar ik het voor doe he.
Zo stoer mang.
quote:
Voor jou geldt overigens niet dat ik denk dat je een psychose aan het ontwikkelen bent. Ik zie jou meer als een soort van dwaalgeest.
Als iemand als jij mij een dwaalgeest vind, beschouw ik dat als compliment.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:54:38 #245
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59647889
lastig trouwens he die ambigue communicatie. Heb ik nou respect voor je dwaalgeestigheid of minacht ik je?

Het is moeilijk om dat te destileren. En onmogelijk om goed op te reageren. Waar doet me dit aan denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:55:25 #246
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59647905
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:53 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Aha, ik ben een trieste trol?
Nou he... daar sta ik ook zo om bekend. Dat ik hier zit om mensen te trollen.

En dat zeg jij, mij en Ali een beetje lopen uitschelden in privé-berichten. Get a life gast.
Bron?
pi_59647936
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:54 schreef SpecialK het volgende:
lastig trouwens he die ambigue communicatie. Heb ik nou respect voor je dwaalgeestigheid of minacht ik je?

Het is moeilijk om dat te destileren. En onmogelijk om goed op te reageren. Waar doet me dit aan denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Schrijf het in je dagboek, zou ik zeggen. Het boeit niemand hier verder denk ik.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 11:57:50 #248
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59647974
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:56 schreef koningdavid het volgende:
Schrijf het in je dagboek, zou ik zeggen. Het boeit niemand hier verder denk ik.
Als het niemand iets boeit waarom reageert men (vooral jij en ali) er dan op?
pi_59648096
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 11:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Bron?
Dit soort juweeltjes:
quote:
Na 1500 jaar van al die stront is het dus jullie beurt om te bukken. En bukken zal je, bitch.

(...)

Draag je kruis eens met waardigheid, schijngelovige.
Nergens voor nodig natuurlijk. En dan mij betichten van trollen. Als je een voorbeeld kan vinden van een trolpost van mij, zie ik het graag.
  dinsdag 24 juni 2008 @ 12:07:56 #250
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_59648229
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 12:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Dit soort juweeltjes:
[..]

Nergens voor nodig natuurlijk. En dan mij betichten van trollen. Als je een voorbeeld kan vinden van een trolpost van mij, zie ik het graag.
Quotemining. Iets waar menig creationist zich schaamteloos schuldig aan maakt.
En maar roepen om context context context als men het heeft over de bijbel. Maar zelf even schuldig zijn. Ziekelijk. Doch amusant!

Daarnaast graag een bron dat ik ali loop uit te schelden in PM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')