quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Mensen die dit doen kunnen niet koken. Olijfolie in een pan met water? ;D
Sukkel
Hier nog eentjequote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
+1
Het is me nog nooit gelukt om niet teveel macaroni te maken
Goede pasta plakt nooitquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal hoor.. dan gaat het niet plakken.
Sukkel
Dat weet je heul nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef Het_hupt het volgende:
Roodharige vrouwen die niet kunnen koken
ik ging net hetzelfde maken vanaaf.. (nu dus) en ik maak voor twee personen genoeg voor twee dagen.. lang leve de vriezerquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:09 schreef godigita het volgende:
Ik eet macaroni vanavond. Dus dan zet je een pan met water op, wat zout erin, olijfolie erbij, wachten tot het kookt... En dan gooi je de macaroni erin. 'Hmm,' dacht ik, 'Het lijkt een beetje weinig. Laat ik er nog wat bij doen.' Giet ik het af, veuls te veel!Ja verdorie, zit ik met zo'n enorme pan macaroni!
Ik kan er niet mee omgaan'T is wel lekker
![]()
Iemand nog macaroni?
da'st uitproberen waardquote:
Bedankt, denk ikquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
da'st uitproberen waard![]()
lekker fobo, dat dan weer wel
quote:
Goede pasta kan ik niet betalenquote:
daar was ik al bang voorquote:
spel eerst mijn naam maar eens goed!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:01 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor![]()
weer geen date met godgita, weer niet ketsen
dry godigita, maar hoorde je liever de mijne schreeuwenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:04 schreef godigita het volgende:
[..]
spel eerst mijn naam maar eens goed!
Dan meld ik me bij meteen aan!!!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Laten we met z'n allen op cursus gaan ofzo want ik doe het ook echt altijd..
niet waar, tijdens het roeren vermengt de olie zich door het water waardoor de macaroni minder plakt na het afgieten...quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Snakey het volgende:
Zonde van je oliijfolie. Die gaat namelijk alleen maar boven op het water drijven en doet verder niks. Das dus een hoax...
*googled* Ok ok, ik zal het nooit meer doen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:20 schreef Snakey het volgende:
Zonde van je oliijfolie. Die gaat namelijk alleen maar boven op het water drijven en doet verder niks. Das dus een hoax...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |