Hou je van Bertolli saus? Oh en, kaas erop?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:12 schreef Fha het volgende:
Ja geef maarDan hoef ik niet dezelfde blunder te maken
Mensen die dit doen kunnen niet koken. Olijfolie in een pan met water? ;Dquote:Dus dan zet je een pan met water op, wat zout erin, olijfolie erbij
Heulemaal primaquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef godigita het volgende:
[..]
Hou je van Bertolli saus? Oh en, kaas erop?
Dat is redelijk normaal hoor.. dan gaat het niet plakken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Mensen die dit doen kunnen niet koken. Olijfolie in een pan met water? ;D
Sukkel
Idd. Klein scheutje maarquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:14 schreef Fha het volgende:
[..]
Dat is redelijk normaal hoor.. dan gaat het niet plakken.
bertolli is van unilever dus niet kopen, tis toch veel te duur ookquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef godigita het volgende:
[..]
Hou je van Bertolli saus? Oh en, kaas erop?
hoezo? heb ik weer wat gemist?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:16 schreef MLF het volgende:
[..]
bertolli is van unilever dus niet kopen
Wat is de logica hier achter?quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:16 schreef MLF het volgende:
[..]
bertolli is van unilever dus niet kopen
De praktijk wijst uit dat ik dat meestal toch niet doe.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:16 schreef -Willempie- het volgende:
Ik zie het probleem niet zo, je kunt morgen toch gewoon nog een keer macaroni eten?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:18 schreef fotostarter het volgende:
Pasta moet plakken.
Dus kabelhaspel heeft volkomen gelijk.
Weinig zin om mijn pannen schoon te moeten staan schrobben. Klein scheutje olie, regelmatig roeren, en geen plakzooi.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:19 schreef fotostarter het volgende:
Nee maak jij maar pasta op zijn oerhollands, met olie
Laten we met z'n allen op cursus gaan ofzo want ik doe het ook echt altijd..quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:20 schreef Scandalous het volgende:
+1
Het is me nog nooit gelukt om niet teveel macaroni te maken
Plan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:22 schreef jpg97 het volgende:
stuur het naar afrika [ afbeelding ][ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |