quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:59 schreef D.zire het volgende:
6 left, 4 to gogooo
Volgens mij klopt dat niet
Ach niet zo janken jij. Zo erg is die naam niet hoor.quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:02 schreef reetveter het volgende:
Welke ouders noemen de kinderen nou WILLEKE, dat kan toch niet. Dat is gewoon wachten tot dat dat kind jankend thuis komt omdat het gepest word
Ik zou een chimpansee nog niet eens zo noemenquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ach niet zo janken jij. Zo erg is die naam niet hoor.
Post de link naar dit topicquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:48 schreef reetveter het volgende:
(so) Willeke.L. (K) klaar mej lereee (Y) zegt:
heey,,
(so) Willeke.L. (K) klaar mej lereee (Y) zegt:
sorry.. maar waar ken ik jou van/ken ik jou??:P![]()
![]()
![]()
![]()
http://willeke1993.hyves.nl/quote:Op donderdag 19 juni 2008 18:51 schreef reetveter het volgende:
Kan TS mij uitleggen wat dit voor een kalf is?
Ja een soort Ferrari - Vivaro versprekingquote:Op donderdag 19 juni 2008 18:00 schreef Vidacz het volgende:
verrai-er?
Heb je dan ooit gehoord van Sajithaquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Willeke, jij simpele zielIk hoop dat je beseft dat jouw vriendinnen Jip en Annesophie heten
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:18 schreef reetveter het volgende:
Ze denkt! ja denkt! weet het niet zeker, dat ik het ben die dat msn gesprek kopieerde.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:17 schreef afcajos het volgende:
whaha toch nog een leuk topic geworden![]()
![]()
![]()
Ik zou der wel een paar doen hoor![]()
[ afbeelding ]
Jos!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:21 schreef willeke1993 het volgende:
wat is je naam?
Is ze wel, ik ken d'r.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:23 schreef reetveter het volgende:
OMG IK BEN GEHACKD
willyisoke@hotmail.com zegt:
EN NU ZEGT IEMAND DAT IK DE 2E VAN LINKS BEN!!!(niet dat ik dat ben, was alleen om te testen of jij die persoon was)
en jahoor
iemand leest mee
en die heef tjou gehackt
Had ze gewild, ik ken d'r persoonlijk en ze is de tweede van links.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ze is de middelste, die links van het gekleurde meisje
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:02 schreef reetveter het volgende:
Zometeen komt ze rellen hoor, over een half uur een week als ze het eindelijk snapt
Damn dat hoop ik niet voor haarquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:25 schreef wolfrolf het volgende:
Ze is de middelste, die links van het gekleurde meisje
pssst meisjequote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef willeke1993 het volgende:
omg jullie zijn zzzoo doelloos! ga alsjeblieft een leven zoeken.. tfoe
Kloon!quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef willeke1993 het volgende:
neequote:
GUUS IS GEEN VERRADERquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef willeke1993 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef willeke1993 het volgende:
ze krabbeld maar niet terugquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:30 schreef andre347 het volgende:
Joey (384)
vandaag, 19:28
meisje toch :'-(
Joey (384)
vandaag, 19:26
Hee willeke waarom doe je zo gemeen, ik heb niks gedaan?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef willeke1993 het volgende:
ts is een kloonquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:29 schreef willeke1993 het volgende:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:47 schreef iuvenis het volgende:
Laat haar hier komen, dan zal er namelijk weer een nieuw iemand zijn wie voor mij zal zwichten...
Dat heeft ze inderdaad, ze vond aanmelden al zo moeilijkquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:49 schreef -SG- het volgende:
Damned die heeft echt een IQ van een visstick
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef voorgerechtje het volgende:
Haar naam op msn:
(so) Willeke.L. (K) welke teringlijer heeft van mij foto's op internet gezet+mijn e-mail en hyve?
quote:Voeg toe als vriend
Willeke. heeft je geblokkeerd - je kan geen vrienden worden!
Meisjes plagenquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:52 schreef voorgerechtje het volgende:
Haar naam op msn:
(so) Willeke.L. (K) welke teringlijer heeft van mij foto's op internet gezet+mijn e-mail en hyve?
Oh noooees de wereld vergaatquote:Op donderdag 19 juni 2008 19:54 schreef reetveter het volgende:
En berichten sturen kan ook niet meer
een getal tussen de 1 en 71quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:58 schreef voorgerechtje het volgende:
[..]
Zeg eens een getal tussen de 1 en 71.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
een getal tussen de 1 en 71
Graag gedaan.
Het moet wel tieten hebbenquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:00 schreef voorgerechtje het volgende:
[..]
paultjuhhh@hotmail.com
Dat is al een Fok!ker.
Hup reetveter nu ben jij aan de beurt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:03 schreef voorgerechtje het volgende:
brunette-cherie@hotmail.com
gegarendeerd een succes!
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:04 schreef -SG- het volgende:
[..]
Hup reetveter nu ben jij aan de beurt.
Screenshots?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:08 schreef reetveter het volgende:
zo de tering, volgens mij zit die broer er nu achter
Zo komen de mods nietquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:09 schreef -Willempie- het volgende:![]()
![]()
De TT dekt de lading van dit topic prima!
zie de plostelinge woede aanvalquote:
Misschien kan iemand een n00b guide maken?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef -SG- het volgende:
Nu is het afwachten geblazen, zullen ze zich weten aan te melden?
Bij de vorige kostte het me een eeuw voordat ze eindelijk was aangemeld. Die was wel niet zo domquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:12 schreef -SG- het volgende:
Nu is het afwachten geblazen, zullen ze zich weten aan te melden?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:16 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
Ik neem aan dat ze AIDS oid heeft. Of heel erg lelijk is. Enige redenen die ik kan bedenken waarom neuken een straf is
Is het altijd al geweest.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:15 schreef andre347 het volgende:
Die is wel een fantastisch topic geworden!
Bedankt voor t topic overigensquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:19 schreef voorgerechtje het volgende:
De bijbehorende hyves.
http://origineeeeel.hyves.nl/
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:19 schreef voorgerechtje het volgende:
De bijbehorende hyves.
http://origineeeeel.hyves.nl/
Hyvesquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerst vriendjes worden, geloof ik.
Dan kan je ons meteen van screenshots voorzien.
Dat lijkt me vrij duidelijk.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:21 schreef His-Infernal-Majesty het volgende:
[..]
Nee. Je blijft. Dit is belangrijker dan je andere plannen
Mijn tv staat tegenover mijn computer dus dat zit wel snorquote:
Ach, iedereen heeft wel eens van die momenten he?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jezus, ik vind dit schokkend nieuws.
"Pinda"quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:25 schreef reetveter het volgende:
அ CHER. . zegt:
hun kkmoeders ja
(so) Pinda(h) zegt:
waarom doe je dan dat
(so) Pinda(h) zegt:
KK BEUNHAAS
Het is dan ook een ingewikkeld procesquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:28 schreef reetveter het volgende:
Ja ze snappen niet hoe ze hier moeten komen
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, zo'n blauwe heeft ons undercover topique ontdekt.
Wat zijn dit voor debielen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:28 schreef reetveter het volgende:
Ja ze snappen niet hoe ze hier moeten komen
Dat is echt ontzettend geil enzo, maar ik heb ze liever in dit topique.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:29 schreef reetveter het volgende:
Dit is geniaal ik krijg nu allemaal 14 jarige gangsters op me dak
NEE TRUT JE MOET TYPEN!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:30 schreef reetveter het volgende:
அ CHER. . zegt:
kben er op kga nu praten
Welkom op internet Fok!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef appeltaartje het volgende:
hee voorgerechtje ofzo
iedergeval
stop met die onzin over my en wie ben jy
kankerlevenloze mensen
misschien is dit leukv oor jullie , maar ga dan iemand anders pesten en niet my
laat my met rust en blijf van me msn,hyves,foto´s af.
doei.
Verwijs hun naar dit topicquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:29 schreef reetveter het volgende:
Dit is geniaal ik krijg nu allemaal 14 jarige gangsters op me dak
Foto's op het internet zetten en dan verwachten dat ze alleen worden bekeken door mensen die je kent = fail.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef appeltaartje het volgende:
hee voorgerechtje ofzo
iedergeval
kankerlevenloze mensen
doei.
Geil verhaaltjequote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef appeltaartje het volgende:
hee voorgerechtje ofzo
iedergeval
kankerlevenloze mensen
doei.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:31 schreef appeltaartje het volgende:
hee voorgerechtje ofzo
iedergeval
kankerlevenloze mensen
doei.
hee voorgerechtje ofzo
iedergeval
kankerlevenloze mensen
doei.
hee voorgerechtje ofzo
Wat schattig, een stotteraar.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:32 schreef reetveter het volgende:
(so) Pinda(h) zegt:
Kom dan naar breda toe kk knuppel
Godverdomme!quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:41 schreef -SG- het volgende:
Dat ging snel, iedereen is voetbal kijken.
Donkerblauwe ook goed?quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Shit, zo'n blauwe heeft ons undercover topique ontdekt.
Erger is datquote:
Nog verzoekjes (lees: post hyves/emailsquote:Op donderdag 19 juni 2008 23:56 schreef ToMMyGuN_74 het volgende:
Ik heb me kapot gelachen, thx all ^^
Alles wat leuk is/lijktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 00:13 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nog verzoekjes (lees: post hyves/emails)
Wat een KUT smileys gebruik jijquote:Op vrijdag 20 juni 2008 01:11 schreef zomgmoz het volgende:
bijna op slot, nog ff posten om er deel van uit te maken![]()
EDIT: ohnee, na pagina 12 heNaja, heb hier iig gepost. lalalala [ afbeelding ]
We maken gewoon een deel 2quote:Op vrijdag 20 juni 2008 03:09 schreef Chuck_Norris het volgende:
Pff wie had dat gedacht met deze TTMja jongens genoeg is genoeg! Laat deze dames nou even met rust !
als die cerrorist maar weg blijftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never workout
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:11 schreef reetveter het volgende:
Nu jongentjes, van die gangsters. Voor die meisjes is het zo zielig
Ik heb geen 14-jarige breezahdudes in mn lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
Ik ook niet, maar voorgerecht wel! Die gingen mij gister bedreigen enzeauquote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:30 schreef Placenta het volgende:
[..]
Ik heb geen breezahdudes in mn lijst
Doe maar niet.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:36 schreef leolinedance het volgende:
Volplempen?
Met een eerbetoon aan willeke, zonder haar was het nooit geluktquote:Op vrijdag 20 juni 2008 15:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Het eventuele vervolgtopique krijgt natuurlijk wel dezelfde geniale TT, neem ik aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 16:08 schreef Agiath het volgende:
Waar is die kankerhoer gebleven?Ohja, best handig die tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A little knowledge is a dangerous thing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |