abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 19 juni 2008 @ 14:53:23 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_59519607
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_59519685
Alwaar ik een OP had moeten maken maar waar ik te lui ben geweest

Nja, ik was kwart klaar tot mijn pc het begaf die ik gisteren weer klaargemaakt heb
pi_59519789
zeg, als wij in de omgeving (+- 30 kilometer rondom) dwingeloo willen gaan wonen, is dit dan de plaats waar ik vragen kwijt kan?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:00:37 #4
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_59519841
Jahoor, wij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij die Assenaren moet je niet zijn

Maar je wil richting drenthe dus?

@Vladz0r, ik kan je OP er zo in c/p'en
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_59520089
hoi
pi_59520240
Kut-OP.
Hoi.
pi_59520352
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Catch22- het volgende:
Jahoor, wij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij die Assenaren moet je niet zijn

Maar je wil richting drenthe dus?

@Vladz0r, ik kan je OP er zo in c/p'en
we zijn aan het solliciteren in die buurt. sangdrax (mijn mannie) wil graag postdoccen, en dat kan daar in de buurt als we verhuizen vanuit den haag zal dat pas in november ofzo zijn, maar op het moment ben ik 8 maanden zwanger, dus ik acht het wel handig om zoveel mogelijk info te hebben alvast, en zoveel mogelijk te regelen.

ik barst van de vragen:

  • kan je daar makkelijk een woning huren ( de positie is voor 2 jaar, en om dan te kopen lijkt ons een slecht plan)
  • kan je er makkelijk deeltijdwerk vinden als HBO bedrijfswiskundige
  • hoe zit het met OV daar
  • (noobvraag) zijn er echt alleen maar dorpjes daar, of ook wat grotere stadjes?

    nja, als start dus wat vraagjes
  • Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_59520779
    Rustig mensen... IK ben er al
    pi_59520794
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:00 schreef Catch22- het volgende:
    Jahoor, wij zijn heel vriendelijk en behulpzaam. Bij die Assenaren moet je niet zijn

    Maar je wil richting drenthe dus?

    @Vladz0r, ik kan je OP er zo in c/p'en
    Ik boek hem vanavond naar je toe via PB
    pi_59520868
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:17 schreef simmu het volgende:

    [..]

    we zijn aan het solliciteren in die buurt. sangdrax (mijn mannie) wil graag postdoccen, en dat kan daar in de buurt als we verhuizen vanuit den haag zal dat pas in november ofzo zijn, maar op het moment ben ik 8 maanden zwanger, dus ik acht het wel handig om zoveel mogelijk info te hebben alvast, en zoveel mogelijk te regelen.

    ik barst van de vragen:

  • kan je daar makkelijk een woning huren ( de positie is voor 2 jaar, en om dan te kopen lijkt ons een slecht plan)
  • kan je er makkelijk deeltijdwerk vinden als HBO bedrijfswiskundige
  • hoe zit het met OV daar
  • (noobvraag) zijn er echt alleen maar dorpjes daar, of ook wat grotere stadjes?

    nja, als start dus wat vraagjes
  • Woning huren is wel vrij makkelijk, maar dan moet je geen eisen hebben.
    Geen idee hoe makkelijk je hier aan de bak komt.
    OV is kut, zeker in afgelegen gebieden.
    Ja, dwingeloo is de grootste plaats in de omgeving met 450 inwoners

    Tuurlijk niet, en anders zijn er altijd nog semi-grote dorpen met vrij veel winkels zoals Klazienaveen
    pi_59520881
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:32 schreef Rekkie het volgende:
    Rustig mensen... IK ben er al
    Gelukkig, ik begon al te hyperventileren
      donderdag 19 juni 2008 @ 15:35:37 #13
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59520885
    1. Waar wil je precies heen? Emmen duurt een paar maanden, afhankelijk van je budget. Sociale woningbouw is lastig, iets daarboven lukt wel. Emmen is net binnen bereik. Hoogeveen kan je beter niet zitten geloof ik, Assen is ook in de buurt, maar daar weet ik niets van

    2. Geen idee

    3. Als je in hoogeveen of assen zit heb je een trein naar zwolle en de rest van nl ( ) die de andere kant op naar groningen gaat. In Emmen heb je een trein naar Zwolle (uurtje reistijd) en een bus naar Groningen (ook een uur). In de dorpjes kan je maar beter een auto hebben

    4. Emmen is vrij groot, Assen ook. Hoogeveen heb je wel wat, Groningen is goed te bereiken. Friesland weet ik niet, want daar kom ik nooit
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59520973
    Ze wil toch naar Dwingeloo?

    Naar mijn weten is het best makkelijk een woning te vinden in de kleinere dorpjes, vriend van me heb iig afgelopen maanden al 3 kansen gehad om direct een woning te betrekken , Maar zijn eisen liggen iets hoger.
    pi_59521018
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Gelukkig, ik begon al te hyperventileren
    pi_59521046
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:40 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Doe ik een x liev, en dan lach je me uit

    *kras kras
    pi_59521195
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Doe ik een x liev, en dan lach je me uit

    *kras kras
    uhuh, ik lach je niet uit......

    Ik lag dubbel te lachen om het leggen te liggen laggen legt hij ook wel een leg lag lig lggen
    pi_59521213
    lieverds, wat betreft onze eisen qua woning: we wonen nu 4 hoog zonder lift in den haag zuid west met pillenslikkende housedraaiende kaalkopjes als naaste buren (de wijkagent komt zo met me overleggen wat te doen maar da's een ander topic)

    ik heb gekeken bij de woningbouw in dwingeloo, en daar kunnen dus theoretisch voor ietsje *minder* dan wat we nu betalen aan huur (440 pleuri) een 2-onder-1-kapper huren! wat ons betreft hoeft eht trouwens dus heus niet noodzakelijk dwingeloo te zijn, bij het bedrijf hadden ze het over hogeveen. het bedrijf bemiddelt wanneer we particulier willen huren, maar dat heb ik nog nooit gedaan. geen idee of dat heel veel duurder is dan woningbouw, of dat je dan veel sneller iets krijgt ofzo. als we wel in dwingeloo zelf willen kunnen we (volgens de website van de woningbouw) een urgentie krijgen omdat we echt heel ver weg wonen nu. maar ja: in de omgeving haaglanden moet je zelfs met urgentie nog tot een jaar wachten (en normale wachttijd op een andere woning is 3 tot 8 jaar) dus ik weet niet hoeveel het opschiet als we een urgentie krijgen.
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_59521297
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef simmu het volgende:
    lieverds, wat betreft onze eisen qua woning: we wonen nu 4 hoog zonder lift in den haag zuid west met pillenslikkende housedraaiende kaalkopjes als naaste buren (de wijkagent komt zo met me overleggen wat te doen maar da's een ander topic)

    ik heb gekeken bij de woningbouw in dwingeloo, en daar kunnen dus theoretisch voor ietsje *minder* dan wat we nu betalen aan huur (440 pleuri) een 2-onder-1-kapper huren! wat ons betreft hoeft eht trouwens dus heus niet noodzakelijk dwingeloo te zijn, bij het bedrijf hadden ze het over hogeveen. het bedrijf bemiddelt wanneer we particulier willen huren, maar dat heb ik nog nooit gedaan. geen idee of dat heel veel duurder is dan woningbouw, of dat je dan veel sneller iets krijgt ofzo. als we wel in dwingeloo zelf willen kunnen we (volgens de website van de woningbouw) een urgentie krijgen omdat we echt heel ver weg wonen nu. maar ja: in de omgeving haaglanden moet je zelfs met urgentie nog tot een jaar wachten (en normale wachttijd op een andere woning is 3 tot 8 jaar) dus ik weet niet hoeveel het opschiet als we een urgentie krijgen.
    100% zeker dat er wel iets is wat je voor een paar euro's kan huren per (vrijwel) direct.
    En zeker als je een housende buurman hebt ben je vrij snel tevreden denk ik
      donderdag 19 juni 2008 @ 16:56:28 #20
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59522919
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 15:47 schreef simmu het volgende:
    lieverds, wat betreft onze eisen qua woning: we wonen nu 4 hoog zonder lift in den haag zuid west met pillenslikkende housedraaiende kaalkopjes als naaste buren (de wijkagent komt zo met me overleggen wat te doen maar da's een ander topic)

    ik heb gekeken bij de woningbouw in dwingeloo, en daar kunnen dus theoretisch voor ietsje *minder* dan wat we nu betalen aan huur (440 pleuri) een 2-onder-1-kapper huren! wat ons betreft hoeft eht trouwens dus heus niet noodzakelijk dwingeloo te zijn, bij het bedrijf hadden ze het over hogeveen. het bedrijf bemiddelt wanneer we particulier willen huren, maar dat heb ik nog nooit gedaan. geen idee of dat heel veel duurder is dan woningbouw, of dat je dan veel sneller iets krijgt ofzo. als we wel in dwingeloo zelf willen kunnen we (volgens de website van de woningbouw) een urgentie krijgen omdat we echt heel ver weg wonen nu. maar ja: in de omgeving haaglanden moet je zelfs met urgentie nog tot een jaar wachten (en normale wachttijd op een andere woning is 3 tot 8 jaar) dus ik weet niet hoeveel het opschiet als we een urgentie krijgen.
    Particulier is idd duur en dat geldt ook voor Emmen en omstreken. Als wiskundige kan ik alleen bedenken dat je part time bijles kan gaan geven aan scholieren. Maar het zal voor jullie in het begin wel beetje een shock kunnen zijn om ineens in een boer'ndrorp te gaan wonen. Bereid je maar voor
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59523058
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 16:56 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Particulier is idd duur en dat geldt ook voor Emmen en omstreken. Als wiskundige kan ik alleen bedenken dat je part time bijles kan gaan geven aan scholieren. Maar het zal voor jullie in het begin wel beetje een shock kunnen zijn om ineens in een boer'ndrorp te gaan wonen. Bereid je maar voor
    oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
    ik woon alleen al zo'n 15 jaar in delft en den haag, dus in die zin zal het wel even wennen worden, maar dat was toen ik hier kwam wonen ook!

    en ik heb geen haast met werk vinden, ik heb dan net 2 maanden een baby tenslotte
    (hopelijk , als alles goed gaat!)
    Your mind don't know how you're taking all the shit you see
    Dont believe anyone but most of all dont believe me
    God damn right it's a beautiful day Uh-huh
    pi_59524259
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef simmu het volgende:

    [..]

    oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
    ik woon alleen al zo'n 15 jaar in delft en den haag, dus in die zin zal het wel even wennen worden, maar dat was toen ik hier kwam wonen ook!

    en ik heb geen haast met werk vinden, ik heb dan net 2 maanden een baby tenslotte
    (hopelijk , als alles goed gaat!)
    Slechte tijd om hierheen te verhuizen!

    Hej dat kind straks aant beul'n ipv huilen
      donderdag 19 juni 2008 @ 18:31:37 #23
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59525058
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 17:01 schreef simmu het volgende:

    [..]

    oh, ik kom zelf oorspronkelijk uit ***Zegge*** hoor! (da's een klein dorpje naast roosendaal in brabant west, ook wel genaamd 'de zeg') dus ik kan me er wel iets bij voorstellen
    ik woon alleen al zo'n 15 jaar in delft en den haag, dus in die zin zal het wel even wennen worden, maar dat was toen ik hier kwam wonen ook!

    en ik heb geen haast met werk vinden, ik heb dan net 2 maanden een baby tenslotte
    (hopelijk , als alles goed gaat!)
    Dat komt vast wel goed, maar het is goed om je rustig te oriënteren m.b.t. werk in de regio. Vooral als je straks zo'n kleine hebt.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59525259
    Heeft iemand al fotos van ons mooie stadse klaverblad?
      donderdag 19 juni 2008 @ 19:47:13 #25
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59527205
    de watte?
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59527619
    We zijn straks bijna een stad, we hebben een klaverblad binnen de bebouwde kom


    voorbeeld
    pi_59528355
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 20:01 schreef JDx het volgende:
    We zijn straks bijna een stad, we hebben een klaverblad binnen de bebouwde kom

    [ afbeelding ]
    voorbeeld
    Volgens mij is het geen klaverblad.
    De opritten en afritten liggen allemaal aan 1 kant van de viaduct.
    Dus dat kan nooit een klaverblad zijn
      donderdag 19 juni 2008 @ 20:24:41 #28
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59528366
    Nee ik heb er nog geen foto's van gezien, maar volgend mij wordt het wel indrukwekkend. Ook ff wachten zodra google earth nederland weer update, kun je het helemaal goed zien. Als je kijkt naar het rugbyveld zie je wat stippen.. Dat is onze lacrosse vereniging tijdens een oefening toen we de andere kant nog gebruikten
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59529433
    Ter illustratie:

    De oude situatie:



    pi_59531681
    Jah het wordt een soort half klaverblad met bovenop een rotonde aan elke zijde ipv het krullen van de bladen van het klavertje, zeg maar...



    ...zoiets volgens mij.

    [ Bericht 31% gewijzigd door JDx op 19-06-2008 21:43:14 ]
    pi_59532510
    Spam! Beetje die pen met opzet zo neerleggen

    Verder ziet het er wel grappig uit. Onze S-blad
    Hoi.
    pi_59532567
    Wanneer moet dat grapje klaar zijn?
    pi_59532790
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef JDx het volgende:
    Jah het wordt een soort half klaverblad met bovenop een rotonde aan elke zijde ipv het krullen van de bladen van het klavertje, zeg maar...

    [ afbeelding ]

    ...zoiets volgens mij.
    Ben ik de enige die een beetje moe wordt van de overkill aan rotondes overal? Het is toch veel mooier (en rijdt veel lekkerder) zonder die krengen?

    Jaja, het schijnt veiliger te zijn..
    pi_59534234
    Jah ik heb ook niks met die rotondes, mjah... komen er nog veel meer bij!

    Volgens mij is het volgende week klaar. Zit ook nog een aftakking aan naar de Karwei/Leenbakker... die hoek.

    En ojah... die pen... ik wist niet eens wat erop stond, nu ik het zie vraag ik me af hoe die hier komt.
      donderdag 19 juni 2008 @ 22:55:34 #35
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59535871
    Maar een rotonde is beter als verkeerslichten, het zorgt toch voor een betere doorstroom van verkeer en het vreet geen stroom of wat dan ook. Eig heel praktisch maar kan begrijpen dat het vervelend is.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59535987
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 21:38 schreef JDx het volgende:
    Jah het wordt een soort half klaverblad met bovenop een rotonde aan elke zijde ipv het krullen van de bladen van het klavertje, zeg maar...

    [ afbeelding ]

    ...zoiets volgens mij.
    bijna
    Zo niet.. dan toch!
    pi_59538702
    quote:
    Op donderdag 19 juni 2008 22:55 schreef don-diablo het volgende:
    Maar een rotonde is beter als verkeerslichten, het zorgt toch voor een betere doorstroom van verkeer en het vreet geen stroom of wat dan ook. Eig heel praktisch maar kan begrijpen dat het vervelend is.
    Het is wel beter dan verkeerslichten, maar op sommige plekken, zoals in Klazienaveen (A37) zijn ze ook ter vervanging van in/uitvoegstroken gekomen. Als je nu van Klazienaveen naar Emmen rijdt, ben je voor Nieuw Dordrecht al 4 rotondes overgekomen
      vrijdag 20 juni 2008 @ 09:03:36 #38
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59541839
    wat moet je ook in klazienaveen?
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59542112
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 09:03 schreef Catch22- het volgende:
    wat moet je ook in klazienaveen?
    Foeilelijk dorp, vooral dat lelijke gedrocht in het centrum
    pi_59543087
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 09:03 schreef Catch22- het volgende:
    wat moet je ook in klazienaveen?
    Wonen, soms.
    pi_59544274
    http://www.emmen.nl/nl/pa(...)srugweg-Rondweg.html

    en dan ff die eerste link. Daar staat een bouwtekening.

    Best een mooie weg geworden, ben er al 3x overheen gefietst toen ik naar mn ouders in de rietlanden ging
      vrijdag 20 juni 2008 @ 10:46:06 #42
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59544301
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 00:28 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Het is wel beter dan verkeerslichten, maar op sommige plekken, zoals in Klazienaveen (A37) zijn ze ook ter vervanging van in/uitvoegstroken gekomen. Als je nu van Klazienaveen naar Emmen rijdt, ben je voor Nieuw Dordrecht al 4 rotondes overgekomen
    Heb je gelijk in, ze kunnen doorslaan... Maar jah, wat kun je er aan doen, ik vind het beter als stoplichten iig
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59546242
    Wordt ook tijd dat die N34 eens af komt. Elke dag files voor Gieten richting Groningen. Ook door al die rotondes. Tussen Borger en Gieten kom je geloof ik al 3 rotondes tegen...
    Waar gehakt wordt, is het woensdag.
    pi_59546307
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 11:51 schreef Albert86 het volgende:
    Wordt ook tijd dat die N34 eens af komt. Elke dag files voor Gieten richting Groningen. Ook door al die rotondes. Tussen Borger en Gieten kom je geloof ik al 3 rotondes tegen...
    Nu rij ik elke dag naar Groningen, en sta nooit in de file
    En die rotondes zijn natuurlijk tijdelijk hè
    pi_59548712
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 11:53 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Nu rij ik elke dag naar Groningen, en sta nooit in de file
    En die rotondes zijn natuurlijk tijdelijk hè
    Volgens mij blijven die gewoon liggen straks.
    pi_59548772
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 13:20 schreef kikoooooo het volgende:

    [..]

    Volgens mij blijven die gewoon liggen straks.
    Ja maar niet op de route emmen - groningen, alleen als er af moet
    pi_59548801
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 13:22 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Ja maar niet op de route emmen - groningen, alleen als er af moet
    dat bedoel ik
    pi_59548848
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 13:23 schreef kikoooooo het volgende:

    [..]

    dat bedoel ik
    Ik ook
    pi_59549351
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 11:53 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Nu rij ik elke dag naar Groningen, en sta nooit in de file
    En die rotondes zijn natuurlijk tijdelijk hè
    Die bergen met zand?
    Mag het hopen
    pi_59549673
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 11:53 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Nu rij ik elke dag naar Groningen, en sta nooit in de file
    En die rotondes zijn natuurlijk tijdelijk hè
    Hoe laat dan? Ik heb (nog een weekje) elke dag de bus van 10 voor 7 's morgens. Dan staat het vrijwel altijd vast bij Gieten. Door die rotondes en dat tijdelijk rommelige kruispunt.
    Waar gehakt wordt, is het woensdag.
    pi_59550102
    Vanavond nacht van nieuw-amsterdam

    Zoep'n en angoaaaan
      vrijdag 20 juni 2008 @ 14:57:40 #52
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59551414
    JDx ik heb je weer ingehaald. Sta 3 plaatsen boven je
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59552456
    Moi!

    Ik heb me net aangemeld op dit forum en wil me hier even voorstellen, aangezien dit waarschijnlijk het enige topic op dit forum is waarin ik berichten zal plaatsen...;)
    Tja, mijn nickname is dus ChasinDreams en mocht iemand meer willen weten, dan heur ik 't wal!
    pi_59552525
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 15:38 schreef ChasinDreams het volgende:
    Moi!

    Ik heb me net aangemeld op dit forum en wil me hier even voorstellen, aangezien dit waarschijnlijk het enige topic op dit forum is waarin ik berichten zal plaatsen...;)
    Tja, mijn nickname is dus ChasinDreams en mocht iemand meer willen weten, dan heur ik 't wal!
    Meuhj, welkom!

    Mooi dat je de oude garde komt versterken
    Welke wijk woon je, wat voor werk doe je, leeftijd und dergelijke?
    pi_59552637
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 14:07 schreef VlaDje het volgende:
    Vanavond nacht van nieuw-amsterdam

    Zoep'n en angoaaaan
    _!

    lekker kijken naar schreeuwende boerinnen en vechtende boeren
    pi_59552787
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 15:45 schreef kikoooooo het volgende:

    [..]

    _!

    lekker kijken naar schreeuwende boerinnen en vechtende boeren
    Och, is altijd best te doen, aangezien ik veel van die ruzieende boeren en schreeuwende boerinnen wel ken

    En dan is dat schreeuwen en ruzie maken best gezellig na een 20tal biertjes of beco'tjes
    pi_59552870
    Ieder zn meug hè
    pi_59552956
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 15:55 schreef kikoooooo het volgende:
    Ieder zn meug hè
    Daarom, ik zou me bijv totaal niet kunnen vinden bij paardensport!

    *wat een vergelijking ook

    van die volksfeestjes vindt ik altijd wel donders gezellig. N8 van NWA, Feestweek Schoonebeek, Skik op erica ( ).
    En hier in MM tuulk Cestlavie en Gouden Pijl
    pi_59553568
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 15:41 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Meuhj, welkom!

    Mooi dat je de oude garde komt versterken
    Welke wijk woon je, wat voor werk doe je, leeftijd und dergelijke?
    Schoonebeek, scholier, 20 jaar, FC Emmenfan. Tja...en verder ben ik niet zo boeiend eigenlijk.
    Oh ja, Nacht van Neij-Amsterdam gaon we ok hen!
    pi_59555341
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 16:24 schreef ChasinDreams het volgende:

    [..]

    Schoonebeek, scholier, 20 jaar, FC Emmenfan. Tja...en verder ben ik niet zo boeiend eigenlijk.
    Oh ja, Nacht van Neij-Amsterdam gaon we ok hen!
    Whehe, als ik je niet ken sla ik mezelf voor m'n hoofd
    Heb je wel enig idee wie ik ben dan?

    iig als je 20 bent en uit S'beek komt ben je van mijn generatie en kom je uit mijn dorp waar ik nu 2 jaartjes niet meer woon
    pi_59555386
    Echte voornaam?

    MOET je wel kennen zowat
    pi_59555900
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 14:57 schreef don-diablo het volgende:
    JDx ik heb je weer ingehaald. Sta 3 plaatsen boven je
    Ja ik zie het, maar ik heb wel meer clicks, heb meer besteed aan veiligheid en industrie etc
    pi_59566156
    Ja hoor, het is weer zo ver.
    Hoi.
    pi_59567503
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 23:38 schreef pekel het volgende:
    Ja hoor, het is weer zo ver.
    En terecht
    pi_59568404
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 00:22 schreef MaxMark het volgende:
    Moet je eens zien hoe het nu hier is

    http://www.exceptionit.net/webcam/
    gelijk hebben ze

    ik gun t ze wel
      zaterdag 21 juni 2008 @ 11:16:19 #67
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59573329
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 18:12 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Ja ik zie het, maar ik heb wel meer clicks, heb meer besteed aan veiligheid en industrie etc
    Ik zie het, ik heb nu alleen nog maar wat industrie nodig, voor de rest gaat het goed
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59576254
    Ik gun het ze niet.

    Ik heb je weer ingehaald, alleen nu moet je ook nog op je Security letten en zooi
    pi_59579238
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef JDx het volgende:
    Ik gun het ze niet.

    Ik heb je weer ingehaald, alleen nu moet je ook nog op je Security letten en zooi
    Ik gun het geen enkel ander land, maar daarom vind ik het wel terecht dat ze het zo uitgebreid vierden
    pi_59579320
    Jah ok, dat boeit me niet zo, maar wel de manier waarop
    pi_59597577
    quote:
    Op vrijdag 20 juni 2008 17:42 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Whehe, als ik je niet ken sla ik mezelf voor m'n hoofd
    Heb je wel enig idee wie ik ben dan?

    iig als je 20 bent en uit S'beek komt ben je van mijn generatie en kom je uit mijn dorp waar ik nu 2 jaartjes niet meer woon
    Geen idee wie je bent , mien veurnaom is Roy...
    pi_59597603
    Wat was het stil gister...
    Hoi.
      zondag 22 juni 2008 @ 10:25:36 #73
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59598129
    quote:
    Op zaterdag 21 juni 2008 13:55 schreef JDx het volgende:
    Ik gun het ze niet.

    Ik heb je weer ingehaald, alleen nu moet je ook nog op je Security letten en zooi
    Laat die Russen maar lekker kampioen worden joh, kan jou het schelen

    Maar ik heb jou ook alweer ingehaald
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59599646
    Haha, de mensen die bij mij klikken zijn dood vandaag denk ik

    Ik ben dr al helemaal klaar mee, lekker weer het gewone leven terug, relaxed...
    pi_59605909
    Hondsrugweg, Emmen
    Zondag 22 juni vanaf 18.00 uur tot maandag 23 juni 06.00 uur is een gedeelte van de Hondsrugweg in Emmen gestremd. Het gaat om de westelijke rijbaan, het gedeelte tussen de Frieslandroute tot de Wenning. Het verkeer wordt omgeleid via de Weerdingerstraat en de Wolfsbergenweg.
    De oostelijke rijbaan blijft open voor het verkeer.


    Iemand enig idee wat ze gaan doen?
    pi_59607881
    Ik heb geen flauw idee, misschien iets drastisch aanleggen bij die nieuwe flat.
    pi_59610396
    Nieuw asfalt vanaf de bios tot aan de holdert dus. Zal wel lawaaiig worden vannacht
    pi_59610998
    Goh wat was het gisteravond rustig in Emmen
    pi_59611534
    Don... je stad groeit niet
      maandag 23 juni 2008 @ 12:58:20 #80
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59623775
    quote:
    Op zondag 22 juni 2008 21:35 schreef JDx het volgende:
    Don... je stad groeit niet
    Ik heb weekends wel wat beter te doen
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59634113
    Alsof ik het in me eentje doe
    pi_59635668
    Ik geef jullie ook af en toe een klik, vind het zelf ook wel grappig om de dorpjes te zien groeien
    pi_59636596
    Jah ik krijg soms zelfs op msn van anderen de link, al geklikt? vragen ze dan
    pi_59637378
    pi_59637472
    Idd, ga lekker naar GAM ofzo. .
    Hoi.
    pi_59637614
    Hahaha we houden al op wanneer gaat ons bijna klaverblad nou open?

    En is er binnenkort nog wat te beleven? Heb nu EK voorbij is een beetje een leeg gevoel
      maandag 23 juni 2008 @ 22:22:38 #87
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59637872
    quote:
    Op maandag 23 juni 2008 22:13 schreef JDx het volgende:
    Hahaha we houden al op wanneer gaat ons bijna klaverblad nou open?

    En is er binnenkort nog wat te beleven? Heb nu EK voorbij is een beetje een leeg gevoel
    Er was wel weer ruzie afgelopen zaterdag is me verteld omdat NL eruit ligt.. Beetje sneu denk ik dan. Ik zat lekker een keer thuis, achteraf gezien heb k nix gemist
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59658071
    Ik ben ook stad niet in geweest
    pi_59663663
    Whehe, hier was het ook onrustig zaterdag... allemaal lui op straat te schelden en paar x politie langsgekomen met sirenes aan
      woensdag 25 juni 2008 @ 10:52:43 #90
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59670823
    quote:
    Op dinsdag 24 juni 2008 22:48 schreef VlaDje het volgende:
    Whehe, hier was het ook onrustig zaterdag... allemaal lui op straat te schelden en paar x politie langsgekomen met sirenes aan
    Ik vind het echt sneu als mensen problemen gaan maken omdat er verloren is met voetbal.. Ik kan ook balen als mn club verloren heeft, maar ga toch ook niet meteen de boel afbreken...
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59671576
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 10:52 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Ik vind het echt sneu als mensen problemen gaan maken omdat er verloren is met voetbal.. Ik kan ook balen als mn club verloren heeft, maar ga toch ook niet meteen de boel afbreken...
    1 woord zegt denk ik voldoende:
    Valtherzandweg

    Gemiddelde IQ ligt daar zo laag dat de gemiddelde rat er nog niet rondlopen wil
    pi_59673547
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 11:19 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    1 woord zegt denk ik voldoende:
    Valtherzandweg

    Gemiddelde IQ ligt daar zo laag dat de gemiddelde rat er nog niet rondlopen wil
    Het is uitgezocht dat dat niks met IQ of iets dergelijks te maken heeft, maar met trots, emotie, oergevoelens en liefde. Je ziet ook bijvoorbeeld in Engeland van die carriere mensen die in het weekend dikke hooligans zijn
    pi_59674085
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 12:38 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Het is uitgezocht dat dat niks met IQ of iets dergelijks te maken heeft, maar met trots, emotie, oergevoelens en liefde. Je ziet ook bijvoorbeeld in Engeland van die carriere mensen die in het weekend dikke hooligans zijn
    Dus dan heb je een goed excuus om door te draaien, alles te slopen en ruzie te zoeken met iedereen?
    pi_59674202
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 12:58 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Dus dan heb je een goed excuus om door te draaien, alles te slopen en ruzie te zoeken met iedereen?
    Dat zegt hij toch niet?

    Heeft gewoon aan dat het niets met IQ heeft te maken.
    pi_59674562
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Dat zegt hij toch niet?

    Heeft gewoon aan dat het niets met IQ heeft te maken.
    Moge duidelijk zijn dat dat volk hun volle verstand ook niet bezit,
    Het ontbreekt ze duidelijk in hun intellect.
    pi_59676370
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 13:02 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Dat zegt hij toch niet?

    Heeft gewoon aan dat het niets met IQ heeft te maken.
    Idd. Ik geef er verder geen enkele andere mening over
    pi_59676528
    Als we het zo gaan doen, ik heb ook niet gezegd dat dat IQloze gedrag door het verliezen van een voetbalwedstrijd kwam.
    Ik heb gezegd dat een deel van de inwoners van de Valtherzandweg waar het gemiddelde IQ niet zo hoog ligt, na de wedstrijd zichzelf nog verstandslozer gingen gedragen.

    Ik ging er zelf van uit dat dat met de alcohol te maken had


    pi_59677637
    je er uit proberen te lullen, terwijl je weet je poep zit te praten.

    Zo EK 2008







    (Zo even een overdaad aan smiley's)
    pi_59677981
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 15:13 schreef Rekkie het volgende:
    je er uit proberen te lullen, terwijl je weet je poep zit te praten.

    Zo EK 2008







    (Zo even een overdaad aan smiley's)
    Doe eens liev
    pi_59678036
    Lief lief lievig

    Sow, nu weer normaal verder... ik verveel me trouwens dood joh, wat is dat toch met woensdagen
    pi_59678173
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef JDx het volgende:
    Lief lief lievig

    Sow, nu weer normaal verder... ik verveel me trouwens dood joh, wat is dat toch met woensdagen
    Langzaam begint de drank van het afgelopen weekend uit te werken
    En de drang naar het komende weekend toe te nemen.

    Nog een uurtje en weer vrij
    Dan anderhalf dagje werken nog en weeeekenddd
    Dinsdag jarig en volgende week vrijdag naar Automaxx Summer Edition
    Goede weken komen eraan voor vladje
    pi_59679908
    Pfff bijna iedereen die ik ken gaat op vakantie :s blijf alleen achter... brrrrr...

    Wel zin trouwens om vrijdag lekker te gaan werken, 6uur vrij, wat eten en avondje drinken en stappen
      woensdag 25 juni 2008 @ 18:11:21 #103
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59682068
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef JDx het volgende:
    Pfff bijna iedereen die ik ken gaat op vakantie :s blijf alleen achter... brrrrr...

    Wel zin trouwens om vrijdag lekker te gaan werken, 6uur vrij, wat eten en avondje drinken en stappen
    De meesten die ik ken blijven geloof ik thuis deze zomer
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59682844
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 18:11 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    De meesten die ik ken blijven geloof ik thuis deze zomer
    Valt me op dat mn broertje van 17 en als zn vrienden allemaal naar Lloret e.d. gaan, mensen rond de 20 veelal chersonissos ofzo en mensen van 21+ zeg maar, daarvan gaan heel veel niet.

    Zou dat komen omdat die vaste lasten hebben zoals een huis en auto en de kosten nogal gestegen zijn?
      woensdag 25 juni 2008 @ 20:42:24 #105
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59686043
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 18:49 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Valt me op dat mn broertje van 17 en als zn vrienden allemaal naar Lloret e.d. gaan, mensen rond de 20 veelal chersonissos ofzo en mensen van 21+ zeg maar, daarvan gaan heel veel niet.

    Zou dat komen omdat die vaste lasten hebben zoals een huis en auto en de kosten nogal gestegen zijn?
    Dat zou best kunnen jah, maar mensen van onze leeftijd hebben de zuipvakanties geloof ik wel gehad zo'n beetje
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59687376
    ik ben nog een weekje onder de 20 maar ga ook niet, kan het nog niet opbrengen nu, voglend jaar misschien
    pi_59688836
    Ah eindelijk een klus wat dichterbij huis: Coevorden!

    Das beter dan Middelburg, of Den Haag

    Binnen 20 minuten weer thuis
    pi_59689396
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 20:42 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Dat zou best kunnen jah, maar mensen van onze leeftijd hebben de zuipvakanties geloof ik wel gehad zo'n beetje
    Jah nou zo kijk ik er dit jaar ook een beetje tegenaan hoor, ik dacht als ik al mee kon met iemand en ik had het geld ervoor, dan had ik eigenlijk totaal geen zin om 10 dagen achter elkaar te gaan zuipen en stappen

    En op zich zou ik als ik een meissie had best wel een weekje naar de zon willen, gewoon chillen, lekker eten enzo, maarjah t zijn allemaal een beetje scharrels die nog met vriendinnen richting de zon gaan
    pi_59689796
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 22:10 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Jah nou zo kijk ik er dit jaar ook een beetje tegenaan hoor, ik dacht als ik al mee kon met iemand en ik had het geld ervoor, dan had ik eigenlijk totaal geen zin om 10 dagen achter elkaar te gaan zuipen en stappen

    En op zich zou ik als ik een meissie had best wel een weekje naar de zon willen, gewoon chillen, lekker eten enzo, maarjah t zijn allemaal een beetje scharrels die nog met vriendinnen richting de zon gaan
    Allemaal hoeren!
    pi_59692076
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 22:21 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Allemaal hoeren!
    Ben blij dat ik scharrels heb
    pi_59696855
    Hé VlaDje, wie ben je nou dan? Want dat is me even ontgaan...?
    pi_59697467
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef ChasinDreams het volgende:
    Hé VlaDje, wie ben je nou dan? Want dat is me even ontgaan...?
    Weerman

    of zegt je dat ook niets?
    pi_59697471
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 23:01 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Ben blij dat ik scharrels heb
    Ik niet, scharrels pakken mij altijd als ik dronken ben, zo kom ik nooit aan knappe scharrels
    pi_59697527
    Ben jij trouwens Roy van de Klamottenman?
      donderdag 26 juni 2008 @ 10:30:34 #115
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59698862
    quote:
    Op woensdag 25 juni 2008 22:10 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Jah nou zo kijk ik er dit jaar ook een beetje tegenaan hoor, ik dacht als ik al mee kon met iemand en ik had het geld ervoor, dan had ik eigenlijk totaal geen zin om 10 dagen achter elkaar te gaan zuipen en stappen

    En op zich zou ik als ik een meissie had best wel een weekje naar de zon willen, gewoon chillen, lekker eten enzo, maarjah t zijn allemaal een beetje scharrels die nog met vriendinnen richting de zon gaan
    Zou best goed kunnen, ik heb ook gewoon geen behoefte meer om tijdens mn vakantie alleen veel te gaan drinken. Ik wil ook wat activiteiten ondernemen zoals beetje cultuur meepikken
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59699171
    Heb al afgesproken dat ik ga wintersporten in Tjechie met een kameraad eind dit jaar, en volgend jaar gaan we 3 weekjes Gardameer.
    pi_59699190
    Tevens heb ik nog nooit geskied, dus Ski/apres ski ratio zou wel flink richting de Apres ski hangen
    pi_59699202
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 10:30 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Zou best goed kunnen, ik heb ook gewoon geen behoefte meer om tijdens mn vakantie alleen veel te gaan drinken. Ik wil ook wat activiteiten ondernemen zoals beetje cultuur meepikken
    Nou inderdaad en als het er savonds dan toch van komt om te gaan stappen ofzo, ok... terrasje enzo, maar zou bijv wel naar New York willen, daar 2 weken rondstruinen, of LA... weekje rondrijden ofzo, langs de dure huizen enzo.
    pi_59699250
    En dan zonder benzine komen te staan in the Bronx of Compton
    pi_59699318
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef VlaDje het volgende:
    Ben jij trouwens Roy van de Klamottenman?

    Haha, die ja. Welke Weerman ben je dan?

    EDIT:
    Ah ik weet het al, Matthijs?
    Dan heb ik vroeger nog bij je in het voetbalteam gezeten...topteam he?
    Ik wist niet dat jij tegenwoordig in Emm'n woont, ik heb je laatst nog ergens gezien, maar ik weet niet meer waar. Zak, afgelopen Zaterdag, misschien? Of Twins, de week ervoor...

    [ Bericht 17% gewijzigd door ChasinDreams op 26-06-2008 10:59:54 ]
    pi_59699944
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 10:48 schreef ChasinDreams het volgende:

    [..]

    Haha, die ja. Welke Weerman ben je dan?

    EDIT:
    Ah ik weet het al, Matthijs?
    Dan heb ik vroeger nog bij je in het voetbalteam gezeten...topteam he?
    Ik wist niet dat jij tegenwoordig in Emm'n woont, ik heb je laatst nog ergens gezien, maar ik weet niet meer waar. Zak, afgelopen Zaterdag, misschien? Of Twins, de week ervoor...
    Jupsss, haha, de corky D3 ofzo was dat wel, maar toch vrij redelijk presteren ook
    Woon nu 2 jaar in Emmen ofzo, tja ik word overal gespot tegenwoordig... Kan overal wel zijn geweest dat je me zag, want ben vrijdag nog in Twins geweest en die week ervoor in Zak.
    Ben ook nog wel vrij vaak in S'beek te vinden hoor, ligt ja om de hoek
      donderdag 26 juni 2008 @ 14:14:39 #123
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59705224
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef VlaDje het volgende:
    En dan zonder benzine komen te staan in the Bronx of Compton
    Of Crenshaw Maar een vriend van me heeft daar gewoond dus die kent de meeste gangster negers nog wel van vroegahh
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59705851
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Of Crenshaw Maar een vriend van me heeft daar gewoond dus die kent de meeste gangster negers nog wel van vroegahh
    Hopen dat ze hem ook nog kennen
      donderdag 26 juni 2008 @ 14:36:19 #125
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59705919
    net geimporteerd die ka ?
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59708731
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 14:36 schreef Catch22- het volgende:
    net geimporteerd die ka ?
    Net? Begin dit jaar gekocht bij de garage.
      donderdag 26 juni 2008 @ 17:15:32 #127
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59709918
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Net? Begin dit jaar gekocht bij de garage.
    Is vast lekker zuunig in deze dure tijden
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59712164
    Daarom had ik m ook gekocht, alleen is de koppeling bijna door, dus wordt alsnog 400 euro ofzo aan kosten :s
    pi_59723421
    quote:
    Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef JDx het volgende:
    Daarom had ik m ook gekocht, alleen is de koppeling bijna door, dus wordt alsnog 400 euro ofzo aan kosten :s
    Ga je nu weer zo'n monster kopen dan? Of blijf je bij de kleine autotjes?
    pi_59725638
    Nee ik ga voorlopig niet meer aan de dure/snelle/slurpende auto's. Dat is gewoon niet leuk meer, aantal jaar geleden ging ik op zondag nog lekker rondrijden, beetje cruisen. Nou dat doe ik nu echt niet meer.

    Als ze al bestonden, deed me dan maar een electrische auto. 2ct per kilometer aan kosten. Thuis opladen, geen belasting, maarjah, zijn nog niet te krijgen. Dat die grote bedrijven altijd zo lang moeten klooien met concepts enzo, bouw gewoon zon ding.

    Trouwens best wel al wat autos gehad

    van 2000
    Civic Hatchback (mijn eerste autotje, reed nog goed ook)
    Civic Coupe (fast and furious wannabe)
    Polo Fox (1.0 niet vooruit te branden)
    Audi Cabrio (dat was echt mijn lieveling, tot het lekke dak)
    Golf 3 Gti (als inruil gekregen, schijtbak)
    Toyota Celica (zeer toffe bak)
    Seat Toledo TDI (netste auto tot nu toe)
    Lancia Kappa Turbo (250pk, god wat een machine)
    Ford Ka (klein en zuinig, echt iets voor deze tijd)
    tot 2008
      vrijdag 27 juni 2008 @ 11:27:10 #131
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59727318
    Mis een BMW in je lijstje
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59727484
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 11:27 schreef Catch22- het volgende:
    Mis een BMW in je lijstje
    Die komt er ook niet denk ik. Ipv die Audi bijna een BMW cabrio gehad, maar vond Audi toch iets stijlvoller. En watvoor BMW zou ik moeten kopen, meeste worden gezien als Turkenbakken.

    De volgende auto wordt denk ik een Seat, Audi of Toyota. Die reden het beste!
      vrijdag 27 juni 2008 @ 11:42:17 #133
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59727726




    RWD zeg ik je, zoooo fijn
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59728301
    Godverdomme, dit slaat echt alles... ik krijg net een bekeuring, 29 mei, in Amsterdam... met mn Ford Ka... ik ben met dat ding nog nooit verder geweest dan Zwolle en dat was al eng met dat ding.

    150 euro, door rood rijden, godverdomme, kan je daar weer achteraan!!!
      vrijdag 27 juni 2008 @ 12:37:38 #135
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59729146
    heb ik laatst ook gehad, in groningen dan.

    alleen was ik het wel
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      vrijdag 27 juni 2008 @ 12:38:16 #136
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59729168
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 12:05 schreef JDx het volgende:
    Godverdomme, dit slaat echt alles... ik krijg net een bekeuring, 29 mei, in Amsterdam... met mn Ford Ka... ik ben met dat ding nog nooit verder geweest dan Zwolle en dat was al eng met dat ding.

    150 euro, door rood rijden, godverdomme, kan je daar weer achteraan!!!
    Vaag, ff bellen dus.. Ik heb eig alleen maar een Golf 3 1.9d gehad en dan nu de Golf 4 tdi 110pk highline samen met mn ouders.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59729539
    Nou na 15 minuten nog steeds al onze medewerkers in gesprek en tis een 0900 nummer dus valt ook nog buiten mn bundel.

    Ik schrijf wel een ouderwetse brief gvd! Pauperpolitie.
      vrijdag 27 juni 2008 @ 13:47:32 #138
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59730891
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 12:53 schreef JDx het volgende:
    Nou na 15 minuten nog steeds al onze medewerkers in gesprek en tis een 0900 nummer dus valt ook nog buiten mn bundel.

    Ik schrijf wel een ouderwetse brief gvd! Pauperpolitie.
    das wel heel retro
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59734812
    quote:
    Op vrijdag 27 juni 2008 12:53 schreef JDx het volgende:
    Nou na 15 minuten nog steeds al onze medewerkers in gesprek en tis een 0900 nummer dus valt ook nog buiten mn bundel.

    Ik schrijf wel een ouderwetse brief gvd! Pauperpolitie.
    Dinges!!!
    pi_59743571
    Hahahha, jij jij had het wel goed, maar meeste mensen gokten op JordYYYYYYYYYY ofzo..... vieze poepstumpersssssssssss!!!!!!!!!
    pi_59745921
    Dat mmc-gedoe is best wel makkelijk. Gisteravond had ik zo'n 30 inwoners, nu 200+. Alleen wel te weinig /ind
    pi_59748341
    HALLO STEFAN EN MAX HALLO

    Vanavond voor het eerst in maanden weer uit in Emmen, zal me benieuwen, boksbeugel mee?
    pi_59748534
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 09:56 schreef Riches het volgende:
    HALLO STEFAN EN MAX HALLO

    Vanavond voor het eerst in maanden weer uit in Emmen, zal me benieuwen, boksbeugel mee?
    Ik ken jou
    Hoi.
    pi_59748698
    En u bent?
    pi_59748823
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 10:30 schreef Riches het volgende:
    En u bent?
    Iemand die ooit op een hbo zat, al snel erachter kwam dat hij niet goed zat, en weer weg was.
    Hoi.
    pi_59748902
    Raadsels op de vroege ochtend, heb zelf ook nogal wat hbo ervaring, be specific
    pi_59749187
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 10:47 schreef Riches het volgende:
    Raadsels op de vroege ochtend, heb zelf ook nogal wat hbo ervaring, be specific
    Zo'n hele moeilijke omschrijving is het toch niet? Augustus/september 2007 L'warden, die andere uit Emmen
    Hoi.
    pi_59749414
    En het kwartje valt
    pi_59749431
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 11:24 schreef Riches het volgende:
    En het kwartje valt
    't Is vroeg.
    Hoi.
    pi_59752798
    Iemand ging op mijn account

    Maar ehhh... mogguhhh
      zaterdag 28 juni 2008 @ 17:15:58 #151
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59756158
    Hallo
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59757993
    God... de fles is alweer open...
    pi_59758242
    quote:
    Op zaterdag 28 juni 2008 18:51 schreef JDx het volgende:
    God... de fles is alweer open...
    Goed gesprek 14.gif
    pi_59772263
    Nou uitgaan in Emmen was weer een succes, lui die dreigen maten van je neer te steken, heerlijk
    pi_59773050
    Uitgaan in Emmen...sja. . Begint met de dag triester te worden, helaas.

    Waar gebeurde dat Riches? Buiten?

    [ Bericht 14% gewijzigd door pekel op 29-06-2008 15:45:54 ]
    Hoi.
    pi_59774489
    Whehe ik was naar Zak... onverwachts, maar super naar mn zin gehad
    pi_59774654
    Even weer offtopic, maar: Ik heb jullie al binnen 3 dagen ingehaald op mmc
    pi_59776070
    Haha, ik vind niet leuk meer, duurt te lang voordat ik zon grote flat krijg
    pi_59777013
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 18:49 schreef JDx het volgende:
    Haha, ik vind niet leuk meer, duurt te lang voordat ik zon grote flat krijg
    Ik cheat
    Krijg per dag zo'n 300 kliks, verdeeld over alle categorieën (/ind, /sec, enz)
      zondag 29 juni 2008 @ 22:05:35 #160
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59780670
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 19:37 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Ik cheat
    Krijg per dag zo'n 300 kliks, verdeeld over alle categorieën (/ind, /sec, enz)
    is dat zo? ik ben benieuwd hoe (wat is de link naar je stad?)
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59781351
    'alwaar de rondweg bijna klaar is'
      zondag 29 juni 2008 @ 22:31:29 #162
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59781397
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 22:30 schreef Rekkie het volgende:
    'alwaar de rondweg bijna klaar is'
    Klopt jah ik zag het ook al
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59782115
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 22:31 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Klopt jah ik zag het ook al
    Ik ben al 1 keer fout gereden.... moest naar zuidbarge/erica en reed in 1e instantie naar de RIetlanden
    pi_59787361
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 17:16 schreef JDx het volgende:
    Whehe ik was naar Zak... onverwachts, maar super naar mn zin gehad
    Whehe, je zag me

    Ik jou ook, maar wist wederom niet dat jij het was...
    pi_59787385
    Tevens was Zak weer super vet, geweldig avondje gehad met Alpha Twinssss
    pi_59787452
    klacht:
    JDX is bang voor mij.

    Of gewoon arrogant
    pi_59787726
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 22:05 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    is dat zo? ik ben benieuwd hoe (wat is de link naar je stad?)
    Happyhourfm. Op dit moment staat de teller op 590, ik gok dat het vanavond boven de 600 is
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 09:51 schreef VlaDje het volgende:
    klacht:
    JDX is bang voor mij.

    Of gewoon arrogant
    Kun je het even verduidelijken met een paint?
    pi_59792581
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 15:39 schreef pekel het volgende:
    Uitgaan in Emmen...sja. . Begint met de dag triester te worden, helaas.

    Waar gebeurde dat Riches? Buiten?

    In de Zwetser, heerlijke tent dat het is.
      maandag 30 juni 2008 @ 13:37:47 #169
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59792822
    quote:
    Op maandag 30 juni 2008 13:27 schreef Riches het volgende:

    [..]

    In de Zwetser, heerlijke tent dat het is.
    Nix van meegekregen, maar ik zag wel dat er buiten twee groepen tegenover mekaar stonden te dreigen te gaan vechten, wat uiteraard niet is gebeurd... ze konden beter net als Michael Jackson gaan dance fighten net als in Beat it. Had ik tenminste iets gehad om te lachen.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59796201
    Hoe weet ik of ik mijn rib gekneusd heb zonder naar de dokter te gaan?
      maandag 30 juni 2008 @ 16:13:58 #171
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59796393
    als het veel pijn doet is hij gekneusd

    succes want dat duurt lang voor het hersteld is
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59796412
    Nja, het voelt dus als gekneusde vinger maar dan in m'n ribben,
    En zelfs bij stilzitten geeft het een irritante "druk"
    pi_59800938
    Ik wist wederom niet dat jij het was, weet niet eens hoe je eruit ziet

    Miss keer tijd voor een Fok meeting
    pi_59801770
    tvp
    pi_59819325
    whehe, d8 altijd dat je wel wist wie ik was

    Wel een x gezellig denk ik om met de EmmenSC een pilsje te drinken.
      dinsdag 1 juli 2008 @ 14:46:01 #176
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59819341
    ik kan dan niet helaas
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59819378
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 14:46 schreef Catch22- het volgende:
    ik kan dan niet helaas
    Met zo'n instelling kun je beter ook niet komen idd
      dinsdag 1 juli 2008 @ 15:04:09 #178
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59819746
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef VlaDje het volgende:
    whehe, d8 altijd dat je wel wist wie ik was

    Wel een x gezellig denk ik om met de EmmenSC een pilsje te drinken.
    Of fris.. (aangezien ik niet meer drink )
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59820590
    quote:
    Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Of fris.. (aangezien ik niet meer drink )
    Uiteraard, maar de insteek leek me wel duidelijk

    Het is dat ik dit weekend nog groot feest heb en vnaaf op mn verjaardag ook ff 1tje wil drinken...
    Denk dat ik zeer binnenkort (lees: volgende week) ook maar weer stop met drinken ipv minderen
    Minderen blijkt bij mij gewoon niet te werken. Dus gewoon geheel van de drank af is de beste mogelijkheid als ik dat zo bekijk.
    pi_59827287
    Wat is SC?
    pi_59827814
    De sfeer bij de eerste dag van FC Emmen was goed



    pi_59829124
    Nou dan zullen ze komend seizoen wel kampioen worden

    pi_59830740
    Check vooral die boer met die afgeknipte spiekerbroek
    pi_59859085
    quote:
    Op zondag 29 juni 2008 18:49 schreef JDx het volgende:
    Haha, ik vind niet leuk meer, duurt te lang voordat ik zon grote flat krijg
    Ach, niet leuk misschien, maar wel realistisch, in Emmen wachten we tenslotte ook nog steeds op de eerste echte 'wolkenkrabber'.
    pi_59859210
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:44 schreef ChasinDreams het volgende:

    [..]

    Ach, niet leuk misschien, maar wel realistisch, in Emmen wachten we tenslotte ook nog steeds op de eerste echte 'wolkenkrabber'.
    Mijn part bouwen ze er acht neer, zie het hele probleem niet wat dat volk heeft inde gemeenteraad en omwonenden
    pi_59860677
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:51 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Mijn part bouwen ze er acht neer, zie het hele probleem niet wat dat volk heeft inde gemeenteraad en omwonenden
    Ik ook niet, zal wel een of andere omgekeerde variant van hoogtevrees zijn ofzo...

    Sowieso zijn die argumenten van dat volk vaak zo zwak dat je je afvraagt of je nu wel of niet moet reageren. Horizonvervuiling? Ik zie liever een mooi ontworpen woontoren of kantoortoren, dan een windmolenpark of hoogspanningsmasten. Aantasting van het landschap? 70 appartementen boven op elkaar gestapeld lijkt me beter voor het landschap dan 70 huizen die 10x zoveel ruimte innemen.

    Maar goed, die luitjes kunnen wel zeuren wat ze willen, er komt steeds meer hoogbouw in Emmen en wat mij betreft is dat een prima zaak. Het Rotterdam van het Noorden!
      donderdag 3 juli 2008 @ 11:05:37 #187
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59860791
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 09:51 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Mijn part bouwen ze er acht neer, zie het hele probleem niet wat dat volk heeft inde gemeenteraad en omwonenden
    Dan krijg je klachten als: "het ontneemt me het uitzicht"

    Nou boeiendddd wil je groeien als stad dan moet je wel van dat soort beslissingen nemen. Die mensen zijn blijkbaar nooit in een grote stad geweest om te zien hoe het daar kan zijn. Ik vind dat de gemeente niet moet bitchen en het gewoon moet doen. Als het de omwonenden niet bevalt dan rotten ze toch op. (maar dat zullen ze toch niet doen, omdat het huidige zo oud en vertrouwd is blabla)
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59861291
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Dan krijg je klachten als: "het ontneemt me het uitzicht"

    Nou boeiendddd wil je groeien als stad dan moet je wel van dat soort beslissingen nemen. Die mensen zijn blijkbaar nooit in een grote stad geweest om te zien hoe het daar kan zijn. Ik vind dat de gemeente niet moet bitchen en het gewoon moet doen. Als het de omwonenden niet bevalt dan rotten ze toch op. (maar dat zullen ze toch niet doen, omdat het huidige zo oud en vertrouwd is blabla)
    Was laatst ook nog leuk, was er een gast die in de Myriadeflat woonde die bezwaar had tegen de bouw van de flat bij de Traverse. Het ontnam zijn uitzicht inderdaad. Wat deze meneer even vergat is dat er ook genoeg bezwaren mbt het uitzicht waren tégen de flat waar híj nu zelf in woont. En om het compleet te maken waren de plannen voor de nieuwe flat er al ruim voor de plannen van de flat waarin meneer zelf woont.
      donderdag 3 juli 2008 @ 11:29:50 #189
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59861318
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef ChasinDreams het volgende:

    [..]

    Was laatst ook nog leuk, was er een gast die in de Myriadeflat woonde die bezwaar had tegen de bouw van de flat bij de Traverse. Het ontnam zijn uitzicht inderdaad. Wat deze meneer even vergat is dat er ook genoeg bezwaren mbt het uitzicht waren tegen de flat waar híj nu in woont. En om het compleet te maken waren de plannen voor de nieuwe flat er al ruim voor de plannen van de flat waarin meneer zelf woont.
    Maar dat is toch te absurd voor woorden als je er aan denkt! Laat ze dan lekker in Nieuw-Weerdinge gaan wonen ofzo..
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59861368
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Maar dat is toch te absurd voor woorden als je er aan denkt! Laat ze dan lekker in Nieuw-Weerdinge gaan wonen ofzo..
    Inderdaad.

    EDIT:
    Het word er voor die beroepszeikers in ieder geval niet beter op in Emmen, als ik kijk wat er nog allemaal aan (min of meer) hoogbouw in de planning staat:

    - 2x +/- 35 meter in Emmermeer
    - 45 meter in Angelslo
    - 71 meter naast de Traverse
    - 40 meter op het Iris-terrein
    - 80 meter bij het Noorderplein
    - 45 meter bij de Dordsestraat/Noorderbargerstraat

    En dan vergeet ik vast nog wel wat.
    pi_59861463
    de gemeente moet meer care hebben aan die zeikzakken...
    Alles wat gebouwd word komt Emmen ten goede.
    En dan vind ik het schandalig dat 1 "vroegah gepest ventje" roet in het eten kan gooien.
    pi_59861485
    Ik wil ze zelfs niet in Nieuw-Weerdinge hebben, heb gehoord dat er nog woonaccomedatie bij westerbork vrijstond.
    pi_59861933
    Van mij mogen ze ook om de nieuwe dierentuin heen bouwen, dat is nu zon gat. Gewoon centrum, paar winkels, snackbarretje, veel flats met goedkope jongeren woningen etc...

    Laatst las ik weer ergens, 10 nieuwe starterswoningen in aanbouw. Prijzen van 200.000 euro, dat is toch geen starterswoning? met starterswoning denk ik aan woningen van 80.000 euro!
    pi_59862569
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef JDx het volgende:
    Van mij mogen ze ook om de nieuwe dierentuin heen bouwen, dat is nu zon gat. Gewoon centrum, paar winkels, snackbarretje, veel flats met goedkope jongeren woningen etc...

    Laatst las ik weer ergens, 10 nieuwe starterswoningen in aanbouw. Prijzen van 200.000 euro, dat is toch geen starterswoning? met starterswoning denk ik aan woningen van 80.000 euro!
    Mwah, de nieuwe dierentuin omringen door flats lijkt me niet echt goed voor de belevingswaarde van dat park. Dan heb je totaal niet het idee dat je in de 'wildernis' zit, wat natuurlijk wel een beetje de bedoeling is. Ik zou het allemaal lekker in het centrum houden.
    Maar in het nieuwe hoofdgebouw van de dierentuin/theater komen ook winkels, restaurants, etc. En direct er naast moet het hoogste gebouw van Emmen komen (nog hoger dan die naast de Traverse). Dat alles moet in de toekomst hét nieuwe hart van Emmen worden.
    Wat betreft je opmerking over jongeren ben ik het helemaal met je eens, welke starter kan nou 200.000 euro betalen? Sowieso moet de gemeente zorgen dat er meer mensen van 20-40 jaar in het Centrum komen wonen, is goed voor de levendigheid.
    pi_59862715
    Wat betaal je ongeveer voor een appartementje in't centrum? Zo'n klein ding met 2 kamers en een badkamer dan eh?
    Qua koop en/of huur?
      donderdag 3 juli 2008 @ 12:28:26 #196
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59863090
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef JDx het volgende:
    Van mij mogen ze ook om de nieuwe dierentuin heen bouwen, dat is nu zon gat. Gewoon centrum, paar winkels, snackbarretje, veel flats met goedkope jongeren woningen etc...

    Laatst las ik weer ergens, 10 nieuwe starterswoningen in aanbouw. Prijzen van 200.000 euro, dat is toch geen starterswoning? met starterswoning denk ik aan woningen van 80.000 euro!
    Voor Nederlandse begrippen wel, voor Drentse begrippen niet helaas. Die huizen worden sowieso allemaal ingepikt door alles behalve starters uit de regio omdat die het gewoon niet kunnen betalen. Absurd, maar waar.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59864343
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 12:13 schreef VlaDje het volgende:
    Wat betaal je ongeveer voor een appartementje in't centrum? Zo'n klein ding met 2 kamers en een badkamer dan eh?
    Qua koop en/of huur?
    Ongeveer 600 ex.
    Zo niet.. dan toch!
    pi_59864832
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Voor Nederlandse begrippen wel, voor Drentse begrippen niet helaas. Die huizen worden sowieso allemaal ingepikt door alles behalve starters uit de regio omdat die het gewoon niet kunnen betalen. Absurd, maar waar.
    inderdaad..sinds ik in zwolle woon lach ik om die prijzen van emmen en omstreken. Tegenover mijn appartement staan rijtjeshuizen van 275k en hoger.... dat is pas belachelijk!
      donderdag 3 juli 2008 @ 14:03:22 #199
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59865534
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef MartinoGilieam het volgende:

    [..]

    inderdaad..sinds ik in zwolle woon lach ik om die prijzen van emmen en omstreken. Tegenover mijn appartement staan rijtjeshuizen van 275k en hoger.... dat is pas belachelijk!
    We zijn gewoon verwend met de prijzen hier
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59872483
    Jah maar je moet gewoon met een minimumloon iets goedkoops kunnen kopen of huren vind ik. Overal moet je bijna 2500+ bruto/maand voor verdienen. Das gewoon niet normaal.
      donderdag 3 juli 2008 @ 19:44:18 #201
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59872913
    quote:
    Op donderdag 3 juli 2008 19:22 schreef JDx het volgende:
    Jah maar je moet gewoon met een minimumloon iets goedkoops kunnen kopen of huren vind ik. Overal moet je bijna 2500+ bruto/maand voor verdienen. Das gewoon niet normaal.
    Het klopt ook wel wat je zegt, maar jij en ik hebben die discussie over starterswoningen al een keer gevoerd en hoe relaxt dat wel niet zou zijn.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59880956
    Mijn vriendin kon in amsterdam een grote garagebox kopen. Dus hier hebben we niets te klagen
      vrijdag 4 juli 2008 @ 10:32:06 #203
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59883266
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 05:40 schreef kikoooooo het volgende:
    Mijn vriendin kon in amsterdam een grote garagebox kopen. Dus hier hebben we niets te klagen
    Een vriendin van mij die in Amsterdam woont staat al 7 of 8 jaar ingeschreven en stond laatst nog 14e op een lijst voor een woning.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59883967
    Dat is het niet, ook al kon je hier een 1 kamer appartementje krijgen voor 80.000 dan is het niet erg, maar je kan hier NIETS krijgen of huren. Allemaal loon gebonden. Of je komt al bij wooncom terecht en dan zit je met wachtlijsten van 4 jaar! in Emmen!

    En wat bouwen ze... senioren flats vanaf 2 ton. Bouw dan een jongerenflat met 3x zoveel woningen op elkaar gepropt voor 1ton per stuk.
      vrijdag 4 juli 2008 @ 20:02:18 #205
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59896342
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef JDx het volgende:
    Dat is het niet, ook al kon je hier een 1 kamer appartementje krijgen voor 80.000 dan is het niet erg, maar je kan hier NIETS krijgen of huren. Allemaal loon gebonden. Of je komt al bij wooncom terecht en dan zit je met wachtlijsten van 4 jaar! in Emmen!

    En wat bouwen ze... senioren flats vanaf 2 ton. Bouw dan een jongerenflat met 3x zoveel woningen op elkaar gepropt voor 1ton per stuk.
    Eens maar we vervallen in herhaling
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59896462
    Idd... ander onderwerp...
    pi_59898331
    tieten
    pi_59899987
    Ik wou zeggen bier... WODKA!!!

    Morgenvroeg werken, morgen mooi weer, smiddags ff chille, daarna Bargeres - Emmen, dan party, daarna ff stad in... ga zo maar op bed, zin in morgen!
      zaterdag 5 juli 2008 @ 11:56:32 #209
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59906183
    quote:
    Op vrijdag 4 juli 2008 22:48 schreef JDx het volgende:
    Ik wou zeggen bier... WODKA!!!

    Morgenvroeg werken, morgen mooi weer, smiddags ff chille, daarna Bargeres - Emmen, dan party, daarna ff stad in... ga zo maar op bed, zin in morgen!
    Ik ga strax ook op het terras hangen hahah, ff genieten van het goede weer
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59926102
    Gvd... vannacht was echt weer een keer zo'n avond dat je zeg maar... TE ver ging

    Was echt weer voor het eerst in weken miss maanden dat ik op zaterdag uit was.

    Trouwens weinig gemerkt van dat rookverbod.

    Edit: dat ik op zaterdag in Emmen uit was bedoel ik.

    [ Bericht 5% gewijzigd door JDx op 06-07-2008 19:12:14 ]
    pi_59929922
    Net automaxx gehad, super brak,
    Nu douchen....
    Wat een gekkenhuis!
      zondag 6 juli 2008 @ 20:58:36 #212
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59933764
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 15:03 schreef JDx het volgende:
    Gvd... vannacht was echt weer een keer zo'n avond dat je zeg maar... TE ver ging

    Was echt weer voor het eerst in weken miss maanden dat ik op zaterdag uit was.

    Trouwens weinig gemerkt van dat rookverbod.

    Edit: dat ik op zaterdag in Emmen uit was bedoel ik.
    Hehehe je had best wat gehad of niet dan?
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59934481
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 20:58 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Hehehe je had best wat gehad of niet dan?
    Whehe viel t op?
      maandag 7 juli 2008 @ 11:33:18 #214
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59944079
    quote:
    Op zondag 6 juli 2008 21:24 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Whehe viel t op?
    Ja behoorlijk eig. Je hing er maar een beetje bij steeds en zat maar voor je uit te kijken etc haha
    Love will tear us apart (Joy Division)
      maandag 7 juli 2008 @ 13:07:18 #215
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59946145
    daar had ik z'dag geen last van
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      maandag 7 juli 2008 @ 13:09:22 #216
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59946198
    Wat dan?
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59951606
    we zijn nooit brak brak brak, we hebben pak pak pak
    pi_59952495
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 17:10 schreef kikoooooo het volgende:
    we zijn nooit brak brak brak, we hebben pak pak pak
    Moet dat op de melodie van Strak in mijn trainingspak?
      maandag 7 juli 2008 @ 17:51:03 #219
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59952593
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Moet dat op de melodie van Strak in mijn trainingspak?
    Ik volg het ook al niet
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59953003
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 17:10 schreef kikoooooo het volgende:
    we zijn nooit brak brak brak, we hebben pak pak pak
    Ik gok op de wijs van Steen - 666

    Ik ben pas 6 6 6 en heb een smirnoff fles fles fles
      maandag 7 juli 2008 @ 18:26:59 #221
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59953364
    Wie?
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59953536
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 18:26 schreef don-diablo het volgende:
    Wie?
    Steen!
      maandag 7 juli 2008 @ 18:37:12 #223
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59953567
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 18:35 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Steen!
    Dat zeg ik.. wie?
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59953589
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 18:37 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Precies.. wie?
    Moet je niet naar de GroenlandSC? Hier in Nederland is hij redelijk bekend namelijk
      maandag 7 juli 2008 @ 18:48:48 #225
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59953783
    Ik ken em echt niet.. Maar then again, ken amper 'volkszangers'
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59954019
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 11:33 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Ja behoorlijk eig. Je hing er maar een beetje bij steeds en zat maar voor je uit te kijken etc haha
    Nou... heb me donders vermaakt
      maandag 7 juli 2008 @ 19:01:02 #227
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59954044
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 19:00 schreef JDx het volgende:

    [..]

    Nou... heb me donders vermaakt
    Ich weiss, maar ik vond het ook wel vermakelijk
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59954779
    Ook weer rare gesprekken gehad haha, kwam vanmorgen een meid/vrouw die hele tijd in Emmen tegen me zei ik ben dronken joh een auto huren ze keek echt zo van, shit tis die kerel
      maandag 7 juli 2008 @ 19:40:47 #229
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_59954875
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 19:36 schreef JDx het volgende:
    Ook weer rare gesprekken gehad haha, kwam vanmorgen een meid/vrouw die hele tijd in Emmen tegen me zei ik ben dronken joh een auto huren ze keek echt zo van, shit tis die kerel
    Hahaha je was een paar keer echt onzin aan het uitkramen dat ik het niet meer kon volgen
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_59956128
    Haha, ze zegt ook tegen me... weer bijgekomen? Ik zo jah jij? Zegt ze: joah... gaat... die kerel bij haar (volgens mij dr pa ofzo) vet lachen

    Zolang ik geen domme dingen doe ist goed
    pi_59956185
    Steen?

    De goeie artiestnamen waren op?
    pi_59956920
    Ik zag laatst eens een filmpje op zon site ik dacht echt dat het nep was, bleek het echt te zijn, dat was volgens mij ook iets van steen ofzo :S
    pi_59957768
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 21:02 schreef JDx het volgende:
    Ik zag laatst eens een filmpje op zon site ik dacht echt dat het nep was, bleek het echt te zijn, dat was volgens mij ook iets van steen ofzo :S
    Jup hij is echt
      dinsdag 8 juli 2008 @ 10:00:03 #234
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59965936
    Steen is leip ouwe
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
      dinsdag 8 juli 2008 @ 10:00:51 #235
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_59965948
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Moet dat op de melodie van Strak in mijn trainingspak?
    JvT bi-atch
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_59972569
    In de beker tegen FC Twente. . Uiteraard op de Meerdijk. .
    Hoi.
    pi_59975105
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef pekel het volgende:
    In de beker tegen FC Twente. . Uiteraard op de Meerdijk. .
    makkie toch? eens kijken of er kaarten te regelen valt kan een leuke wedstrijd worden..
    pi_59975224
    Wajooo, zaterdag voor de 1e keer in een jaar tijd ofzo weer eens in Emmen stappen

    Maar eerst BBQ & bier in Angelslo
    pi_59975824
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 16:20 schreef VlaDje het volgende:
    Wajooo, zaterdag voor de 1e keer in een jaar tijd ofzo weer eens in Emmen stappen

    Maar eerst BBQ & bier in Angelslo
    jah bbq dat is erg leuk bij 20 graden en regen
    pi_59976457
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 16:42 schreef MartinoGilieam het volgende:

    [..]

    jah bbq dat is erg leuk bij 20 graden en regen
    och, afdakkie en partytent does the trick
    pi_59977078
    quote:
    Op maandag 7 juli 2008 17:46 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Moet dat op de melodie van Strak in mijn trainingspak?
    het is de jvt, doe maar bubbelen bitch
    pi_59978021
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 16:15 schreef MartinoGilieam het volgende:

    [..]

    makkie toch? eens kijken of er kaarten te regelen valt kan een leuke wedstrijd worden..
    Eentje dr bij he
    pi_59979483
    Uiteraard gaat dat een goed gevuld stadion opleveren!
    pi_59982758
    Steen, JVT
    pi_59989111
    De Huilende Rappers
    pi_59989122
    Tevens scheurt die nieuwe afrit wel lekker, maar vind ik die vangrail wel extreem hoog
    pi_59989344
    quote:
    Op dinsdag 8 juli 2008 18:20 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Eentje dr bij he
    of jij moet ze kunnen regelen via je pa?

    ga trouwens naar de afscheidswedstrijd van jaap stam over een paar weken... gattuso, inzaghi, maldini, nesta, romario etc etc... super veel zin in!
    pi_59990012
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 09:08 schreef MartinoGilieam het volgende:

    [..]

    of jij moet ze kunnen regelen via je pa?

    ga trouwens naar de afscheidswedstrijd van jaap stam over een paar weken... gattuso, inzaghi, maldini, nesta, romario etc etc... super veel zin in!
    Dat is wel super ja
    pi_59991537
    Jaap Stam kan dat prima zonder mij af, hoop ik
    pi_59992251
    Bij mn ouders zag ik toevallig gister ook nog een evenlopje liggen met FC Zwolle logo erop met een aantal van die kaartjes erin, volgens mij gaat mn broertje en nog wat volk.
    pi_59992288
    quote:
    Op woensdag 9 juli 2008 12:04 schreef JDx het volgende:
    Bij mn ouders zag ik toevallig gister ook nog een evenlopje liggen met FC Zwolle logo erop met een aantal van die kaartjes erin, volgens mij gaat mn broertje en nog wat volk.
    Zou jij je broertje bestelen voor een tientje?
    pi_59992356
    Whaha... euhmmm... NEE

    Btw.................. xxxxxxxxxx

    Ze hebben hem gewijzigd:

    FC Emmen #3 - Met de bekerwedstrijd tegen FC Twente!

    [ Bericht 15% gewijzigd door JDx op 09-07-2008 13:00:58 ]
    pi_60001051
    Ahhh boeie... trouwens wel facking lelijk mens van die ban :|
    pi_60070446
    Sinds een poos weer eens uit geweest in Emmen. Geen problemen gehad zelfs... en JDx een hand gegeven..

    Vanaf morgennacht 2 weken in Spanje vertoeven
    Hoi.
      zondag 13 juli 2008 @ 15:40:32 #256
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60076425
    Ik vond het echt saai gister in Emmen.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60077118
    Och, geen doodsbedreigingen gehad in de stad gister, viel me weer 100% mee
    pi_60080597
    quote:
    Op zondag 13 juli 2008 05:01 schreef pekel het volgende:
    Sinds een poos weer eens uit geweest in Emmen. Geen problemen gehad zelfs... en JDx een hand gegeven..

    Vanaf morgennacht 2 weken in Spanje vertoeven
    pi_60123375
    Guess who's back
    pi_60125596
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 16:19 schreef VlaDje het volgende:
    Guess who's back
    Waarom was je nou precies geband?
      dinsdag 15 juli 2008 @ 18:29:37 #261
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60126170
    Was je weg dan?
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60127161
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 18:01 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Waarom was je nou precies geband?
    Omdat ik iemand tegen zichzelf wou beschermen,
    Hij was zo godsgruwelijk lelijk, en zo'n dikke nerd en nog postte hij foto's in zo'n topic...
    Toen heb ik hem op een vrij subtiele manier verteld dat hij dat beter niet kon doen omdat hij zo'n failure was.
    pi_60128394
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 19:11 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Omdat ik iemand tegen zichzelf wou beschermen,
    Hij was zo godsgruwelijk lelijk, en zo'n dikke nerd en nog postte hij foto's in zo'n topic...
    Toen heb ik hem op een vrij subtiele manier verteld dat hij dat beter niet kon doen omdat hij zo'n failure was.
    Tis goddomme niet normaal meer met de modjes van tegenwoordig. Eeerlijkheid en goede daden worden helemaal niet meer herkend.

    Vagina-moderators

    The horror dat types als die Boswachter kans maakt om mod te worden

    Walgelijk
    pi_60129663
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 19:11 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Omdat ik iemand tegen zichzelf wou beschermen,
    Hij was zo godsgruwelijk lelijk, en zo'n dikke nerd en nog postte hij foto's in zo'n topic...
    Toen heb ik hem op een vrij subtiele manier verteld dat hij dat beter niet kon doen omdat hij zo'n failure was.
    Linkje? Of is het weggehaald
    pi_60137319
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 20:02 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    Tis goddomme niet normaal meer met de modjes van tegenwoordig. Eeerlijkheid en goede daden worden helemaal niet meer herkend.

    Vagina-moderators

    The horror dat types als die Boswachter kans maakt om mod te worden

    Walgelijk
    Precies!
    Word ik even bestraft op mijn goede daad!
    quote:
    Op dinsdag 15 juli 2008 20:55 schreef MaxMark het volgende:

    [..]

    Linkje? Of is het weggehaald
    Ja ze hebben het weggehaald Verdommo
    nu gelooft de buitenwereld niet dat ik echt niets fout gedaan heb
    pi_60152727


      woensdag 16 juli 2008 @ 22:50:36 #267
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60155307
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef JDx het volgende:
    [ afbeelding ]


    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60159878
    quote:
    Op woensdag 16 juli 2008 20:58 schreef JDx het volgende:
    [ afbeelding ]

    pi_60172180
    Haha, verveling + isolatietape = K-didas
    pi_60182018
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 19:10 schreef JDx het volgende:
    Haha, verveling + isolatietape = K-didas
    Je hebt het er serieus opgeplakt?
    pi_60182879
    quote:
    Op donderdag 17 juli 2008 19:10 schreef JDx het volgende:
    Haha, verveling + isolatietape = K-didas
    Hmmm zo maar eens even een stukje fietsen door de ackers
    pi_60184478
    Mensen nog spannende weekendplannen dan?

    Dit is het eerste weekend in een jaar tijd dat ik echt helemaal NIETS in de planning heb
    pi_60185361
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef VlaDje het volgende:
    Mensen nog spannende weekendplannen dan?

    Dit is het eerste weekend in een jaar tijd dat ik echt helemaal NIETS in de planning heb
    Walibiiii
    Zal wel kutweer worden
      vrijdag 18 juli 2008 @ 11:54:56 #275
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60185669
    Hier nix bijzonders.. Hopelijk een kleine bbq als het weer een beetje meezit.
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60185697
    BBQ, uitrusten, uitrusten, niks doen en nog wat dingen voorbereiden voor mijn huwelijk
      vrijdag 18 juli 2008 @ 11:59:25 #277
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60185766
    Wanneer ga je eig trouwen?
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60185823
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 11:59 schreef don-diablo het volgende:
    Wanneer ga je eig trouwen?
    6 september
    pi_60186043
    Whoppaaa, kantoor veur miezelf,
    Piroatje erop en road to the weekend hier
      vrijdag 18 juli 2008 @ 12:33:24 #280
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60186621
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 12:01 schreef Rekkie het volgende:

    [..]

    6 september
    Hahah mn broer een week later
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60186756
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 12:33 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    Hahah mn broer een week later
    Hahahaha lol
    pi_60187645
    Haha, mijn zus een week vroeger

    no shit, 30 augustus ofzo
    pi_60188228
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 11:10 schreef VlaDje het volgende:
    Mensen nog spannende weekendplannen dan?
    Ga dit weekend naar London...
      vrijdag 18 juli 2008 @ 16:11:55 #284
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60192078
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 13:40 schreef ChasinDreams het volgende:

    [..]

    Ga dit weekend naar London...
    oehhh nice ik wil ook
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60192196
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 16:11 schreef don-diablo het volgende:

    [..]

    oehhh nice ik wil ook
    Flauw eh!
    Sommige mensen hebben ook altijd mazzel
      vrijdag 18 juli 2008 @ 18:33:05 #286
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60194516
    Mijn tripje naar Londen komt nog wel Dus nix om me zorgen over te maken
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60194667
    Wat is de beste bezorgpizzeria hier in Emmen btw?
    pi_60195977
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 16:17 schreef VlaDje het volgende:

    [..]

    Flauw eh!
    Sommige mensen hebben ook altijd mazzel
    Heeft niks met mazzel te maken hoor, gewoon boeken en dokken, kun jij ook!
    pi_60196154
    Fok is geblocked op werk :/
      zaterdag 19 juli 2008 @ 14:47:43 #290
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_60208350
    quote:
    Op vrijdag 18 juli 2008 18:41 schreef emil23 het volgende:
    Wat is de beste bezorgpizzeria hier in Emmen btw?
    Romantica en anders New York pizza
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_60208992
    Focking hell wat een weer
      zaterdag 19 juli 2008 @ 16:51:34 #292
    166650 don-diablo
    Hillcroft Spirit
    pi_60210857
    Nu eindelijk weer ff droog..
    Love will tear us apart (Joy Division)
    pi_60210993


    Vond ik op Emmenfans.nl
    pi_60211236
    Waar te bestellen?
    pi_60211733
    Die foto was nog in me ouwe huissie, op de achtergrond mn gaskachel

    Die trui heb ik trouwens gebruikt om te verven in mn nieuwe huis is verneukt en weg gegooid haha, zonde...
    pi_60212736
    Zo één had ik van Rotterdam
      zaterdag 19 juli 2008 @ 19:20:31 #297
    56176 Catch22-
    Ben je Blind?!
    pi_60213007
    Heel veel groetjes, Catch22
    En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
    Met GHB nooit meer nee
    Storneren een optie?
    pi_60214201
    Kom net van stadion, was leuk. Die Nikopolidis ofzo van't EK op doel
    quote:
    Nou die van mij was 20 euro ofzo toen. En was echt van een fijn merk, bleef zacht, hoeveel je ook wastte, maar weet niet meer van welk merk :s
    pi_60238333
    Bah, maandagmorgen
    pi_60238598
    Bijna..........
    pi_60238603
    dicht!!

    Emmen #17 Waar de OP net zo k*t is als het uitgaansleven (Deel 17)

    [ Bericht 40% gewijzigd door Rekkie op 21-07-2008 09:07:36 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')