Langzaam begint de drank van het afgelopen weekend uit te werkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 15:29 schreef JDx het volgende:
Lief lief lievig
Sow, nu weer normaal verder... ik verveel me trouwens dood joh, wat is dat toch met woensdagen
De meesten die ik ken blijven geloof ik thuis deze zomerquote:Op woensdag 25 juni 2008 16:37 schreef JDx het volgende:
Pfff bijna iedereen die ik ken gaat op vakantie :s blijf alleen achter... brrrrr...
Wel zin trouwens om vrijdag lekker te gaan werken, 6uur vrij, wat eten en avondje drinken en stappen
Valt me op dat mn broertje van 17 en als zn vrienden allemaal naar Lloret e.d. gaan, mensen rond de 20 veelal chersonissos ofzo en mensen van 21+ zeg maar, daarvan gaan heel veel niet.quote:Op woensdag 25 juni 2008 18:11 schreef don-diablo het volgende:
[..]
De meesten die ik ken blijven geloof ik thuis deze zomer
Dat zou best kunnen jah, maar mensen van onze leeftijd hebben de zuipvakanties geloof ik wel gehad zo'n beetjequote:Op woensdag 25 juni 2008 18:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Valt me op dat mn broertje van 17 en als zn vrienden allemaal naar Lloret e.d. gaan, mensen rond de 20 veelal chersonissos ofzo en mensen van 21+ zeg maar, daarvan gaan heel veel niet.
Zou dat komen omdat die vaste lasten hebben zoals een huis en auto en de kosten nogal gestegen zijn?
Jah nou zo kijk ik er dit jaar ook een beetje tegenaan hoor, ik dacht als ik al mee kon met iemand en ik had het geld ervoor, dan had ik eigenlijk totaal geen zin om 10 dagen achter elkaar te gaan zuipen en stappenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:42 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen jah, maar mensen van onze leeftijd hebben de zuipvakanties geloof ik wel gehad zo'n beetje
Allemaal hoeren!quote:Op woensdag 25 juni 2008 22:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Jah nou zo kijk ik er dit jaar ook een beetje tegenaan hoor, ik dacht als ik al mee kon met iemand en ik had het geld ervoor, dan had ik eigenlijk totaal geen zin om 10 dagen achter elkaar te gaan zuipen en stappen
En op zich zou ik als ik een meissie had best wel een weekje naar de zon willen, gewoon chillen, lekker eten enzo, maarjah t zijn allemaal een beetje scharrels die nog met vriendinnen richting de zon gaan
Weermanquote:Op donderdag 26 juni 2008 08:45 schreef ChasinDreams het volgende:
Hé VlaDje, wie ben je nou dan? Want dat is me even ontgaan...?
Zou best goed kunnen, ik heb ook gewoon geen behoefte meer om tijdens mn vakantie alleen veel te gaan drinken. Ik wil ook wat activiteiten ondernemen zoals beetje cultuur meepikkenquote:Op woensdag 25 juni 2008 22:10 schreef JDx het volgende:
[..]
Jah nou zo kijk ik er dit jaar ook een beetje tegenaan hoor, ik dacht als ik al mee kon met iemand en ik had het geld ervoor, dan had ik eigenlijk totaal geen zin om 10 dagen achter elkaar te gaan zuipen en stappen
En op zich zou ik als ik een meissie had best wel een weekje naar de zon willen, gewoon chillen, lekker eten enzo, maarjah t zijn allemaal een beetje scharrels die nog met vriendinnen richting de zon gaan
Nou inderdaad en als het er savonds dan toch van komt om te gaan stappen ofzo, ok... terrasje enzo, maar zou bijv wel naar New York willen, daar 2 weken rondstruinen, of LA... weekje rondrijden ofzo, langs de dure huizen enzo.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Zou best goed kunnen, ik heb ook gewoon geen behoefte meer om tijdens mn vakantie alleen veel te gaan drinken. Ik wil ook wat activiteiten ondernemen zoals beetje cultuur meepikken
Haha, die ja. Welke Weerman ben je dan?quote:Op donderdag 26 juni 2008 09:29 schreef VlaDje het volgende:
Ben jij trouwens Roy van de Klamottenman?
Jupsss, haha, de corky D3 ofzo was dat wel, maar toch vrij redelijk presteren ookquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:48 schreef ChasinDreams het volgende:
[..]
Haha, die ja. Welke Weerman ben je dan?
EDIT:
Ah ik weet het al, Matthijs?
Dan heb ik vroeger nog bij je in het voetbalteam gezeten...topteam he?![]()
Ik wist niet dat jij tegenwoordig in Emm'n woont, ik heb je laatst nog ergens gezien, maar ik weet niet meer waar. Zak, afgelopen Zaterdag, misschien? Of Twins, de week ervoor...
Of Crenshawquote:Op donderdag 26 juni 2008 10:46 schreef VlaDje het volgende:
En dan zonder benzine komen te staan in the Bronx of Compton
Hopen dat ze hem ook nog kennenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Of CrenshawMaar een vriend van me heeft daar gewoond dus die kent de meeste gangster negers nog wel van vroegahh
Is vast lekker zuunig in deze dure tijdenquote:Op donderdag 26 juni 2008 16:27 schreef JDx het volgende:
[..]
Net? Begin dit jaar gekocht bij de garage.
Ga je nu weer zo'n monster kopen dan? Of blijf je bij de kleine autotjes?quote:Op donderdag 26 juni 2008 19:10 schreef JDx het volgende:
Daarom had ik m ook gekocht, alleen is de koppeling bijna door, dus wordt alsnog 400 euro ofzo aan kosten :s
Die komt er ook niet denk ik. Ipv die Audi bijna een BMW cabrio gehad, maar vond Audi toch iets stijlvoller. En watvoor BMW zou ik moeten kopen, meeste worden gezien als Turkenbakken.quote:
Vaag, ff bellen dus..quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:05 schreef JDx het volgende:
Godverdomme, dit slaat echt alles... ik krijg net een bekeuring, 29 mei, in Amsterdam... met mn Ford Ka... ik ben met dat ding nog nooit verder geweest dan Zwolle en dat was al eng met dat ding.
150 euro, door rood rijden, godverdomme, kan je daar weer achteraan!!!
das wel heel retroquote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:53 schreef JDx het volgende:
Nou na 15 minuten nog steeds al onze medewerkers in gesprek en tis een 0900 nummer dus valt ook nog buiten mn bundel.
Ik schrijf wel een ouderwetse brief gvd! Pauperpolitie.
Dinges!!!quote:Op vrijdag 27 juni 2008 12:53 schreef JDx het volgende:
Nou na 15 minuten nog steeds al onze medewerkers in gesprek en tis een 0900 nummer dus valt ook nog buiten mn bundel.
Ik schrijf wel een ouderwetse brief gvd! Pauperpolitie.
Ik ken jouquote:Op zaterdag 28 juni 2008 09:56 schreef Riches het volgende:
HALLO STEFAN EN MAX HALLO
Vanavond voor het eerst in maanden weer uit in Emmen, zal me benieuwen, boksbeugel mee?
Iemand die ooit op een hbo zat, al snel erachter kwam dat hij niet goed zat, en weer weg was.quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:30 schreef Riches het volgende:
En u bent?
Zo'n hele moeilijke omschrijving is het toch niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2008 10:47 schreef Riches het volgende:
Raadsels op de vroege ochtend, heb zelf ook nogal wat hbo ervaring, be specific
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |