Met zo'n instelling kun je beter ook niet komen iddquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:46 schreef Catch22- het volgende:
ik kan dan niet helaas
Of fris.. (aangezien ik niet meer drinkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 14:45 schreef VlaDje het volgende:
whehe, d8 altijd dat je wel wist wie ik was
Wel een x gezellig denk ik om met de EmmenSC een pilsje te drinken.
Uiteraard, maar de insteek leek me wel duidelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 15:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Of fris.. (aangezien ik niet meer drink)
Ach, niet leuk misschien, maar wel realistisch, in Emmen wachten we tenslotte ook nog steeds op de eerste echte 'wolkenkrabber'.quote:Op zondag 29 juni 2008 18:49 schreef JDx het volgende:
Haha, ik vind niet leuk meer, duurt te lang voordat ik zon grote flat krijg
Mijn part bouwen ze er acht neer, zie het hele probleem niet wat dat volk heeft inde gemeenteraad en omwonendenquote:Op donderdag 3 juli 2008 09:44 schreef ChasinDreams het volgende:
[..]
Ach, niet leuk misschien, maar wel realistisch, in Emmen wachten we tenslotte ook nog steeds op de eerste echte 'wolkenkrabber'.
Ik ook niet, zal wel een of andere omgekeerde variant van hoogtevrees zijn ofzo...quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn part bouwen ze er acht neer, zie het hele probleem niet wat dat volk heeft inde gemeenteraad en omwonenden
Dan krijg je klachten als: "het ontneemt me het uitzicht"quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Mijn part bouwen ze er acht neer, zie het hele probleem niet wat dat volk heeft inde gemeenteraad en omwonenden
Was laatst ook nog leuk, was er een gast die in de Myriadeflat woonde die bezwaar had tegen de bouw van de flat bij de Traverse. Het ontnam zijn uitzicht inderdaad. Wat deze meneer even vergat is dat er ook genoeg bezwaren mbt het uitzicht waren tégen de flat waar híj nu zelf in woont. En om het compleet te maken waren de plannen voor de nieuwe flat er al ruim voor de plannen van de flat waarin meneer zelf woont.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:05 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dan krijg je klachten als: "het ontneemt me het uitzicht"
Nou boeiendddd wil je groeien als stad dan moet je wel van dat soort beslissingen nemen. Die mensen zijn blijkbaar nooit in een grote stad geweest om te zien hoe het daar kan zijn. Ik vind dat de gemeente niet moet bitchen en het gewoon moet doen. Als het de omwonenden niet bevalt dan rotten ze toch op. (maar dat zullen ze toch niet doen, omdat het huidige zo oud en vertrouwd is blabla)
Maar dat is toch te absurd voor woorden als je er aan denkt! Laat ze dan lekker in Nieuw-Weerdinge gaan wonen ofzo..quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:28 schreef ChasinDreams het volgende:
[..]
Was laatst ook nog leuk, was er een gast die in de Myriadeflat woonde die bezwaar had tegen de bouw van de flat bij de Traverse. Het ontnam zijn uitzicht inderdaad. Wat deze meneer even vergat is dat er ook genoeg bezwaren mbt het uitzicht waren tegen de flat waar híj nu in woont. En om het compleet te maken waren de plannen voor de nieuwe flat er al ruim voor de plannen van de flat waarin meneer zelf woont.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Maar dat is toch te absurd voor woorden als je er aan denkt! Laat ze dan lekker in Nieuw-Weerdinge gaan wonen ofzo..
Mwah, de nieuwe dierentuin omringen door flats lijkt me niet echt goed voor de belevingswaarde van dat park. Dan heb je totaal niet het idee dat je in de 'wildernis' zit, wat natuurlijk wel een beetje de bedoeling is. Ik zou het allemaal lekker in het centrum houden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef JDx het volgende:
Van mij mogen ze ook om de nieuwe dierentuin heen bouwen, dat is nu zon gat. Gewoon centrum, paar winkels, snackbarretje, veel flats met goedkope jongeren woningen etc...
Laatst las ik weer ergens, 10 nieuwe starterswoningen in aanbouw. Prijzen van 200.000 euro, dat is toch geen starterswoning?met starterswoning denk ik aan woningen van 80.000 euro!
Voor Nederlandse begrippen wel, voor Drentse begrippen niet helaas. Die huizen worden sowieso allemaal ingepikt door alles behalve starters uit de regio omdat die het gewoon niet kunnen betalen. Absurd, maar waar.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:49 schreef JDx het volgende:
Van mij mogen ze ook om de nieuwe dierentuin heen bouwen, dat is nu zon gat. Gewoon centrum, paar winkels, snackbarretje, veel flats met goedkope jongeren woningen etc...
Laatst las ik weer ergens, 10 nieuwe starterswoningen in aanbouw. Prijzen van 200.000 euro, dat is toch geen starterswoning?met starterswoning denk ik aan woningen van 80.000 euro!
Ongeveer 600 ex.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:13 schreef VlaDje het volgende:
Wat betaal je ongeveer voor een appartementje in't centrum? Zo'n klein ding met 2 kamers en een badkamer dan eh?
Qua koop en/of huur?
inderdaad..sinds ik in zwolle woon lach ik om die prijzen van emmen en omstreken. Tegenover mijn appartement staan rijtjeshuizen van 275k en hoger.... dat is pas belachelijk!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen wel, voor Drentse begrippen niet helaas. Die huizen worden sowieso allemaal ingepikt door alles behalve starters uit de regio omdat die het gewoon niet kunnen betalen. Absurd, maar waar.
We zijn gewoon verwend met de prijzen hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:41 schreef MartinoGilieam het volgende:
[..]
inderdaad..sinds ik in zwolle woon lach ik om die prijzen van emmen en omstreken. Tegenover mijn appartement staan rijtjeshuizen van 275k en hoger.... dat is pas belachelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |