De boeren zorgen goed voor hun koeien Zo grazen zij .... (hier verwijst "zij" naar "de boeren")quote:Op donderdag 19 juni 2008 23:52 schreef Oserdare het volgende:
GezelligIn mijn Van Dale staat het niet.
Taalverhaspeling van het melkpak, iemand?
Gelukkig heeft de Pabo nu een taaltoets.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:31 schreef soylent het volgende:
Oud en bekend maar altijd weer tenenkrommend
Alleen onderaan?quote:Op zondag 22 juni 2008 18:32 schreef wendytje het volgende:
http://www.zangerbasvermeer.nl/
onderaan de pagina...
Die is wel heel slecht idd... en dát voor een schooljuf.quote:Op zondag 22 juni 2008 17:31 schreef soylent het volgende:
Oud en bekend maar altijd weer tenenkrommend
Allicht heb je het over het onderzoek naar referentiële coherentie door Sanders & Spooren '02 waarbij ze het onder andere hebben over principe van nabijheid en principe van toegankelijkheid, het gpg-principe, etcetera?quote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:39 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ik zal dat artikel na het weekend even opzoeken en kijken of ik een samenvatting die enigzins begrijpbaar is in dit topic kan zetten
Maar dat wordt meestal met opzet fout geschreven. Dat valt meer op en dan lopen er minder mensen tegen aan.quote:Op zondag 22 juni 2008 22:07 schreef MevrouwLili het volgende:
In Vlaardingen op pasgeverfde pilaren (stuk of 6)
Pas op: nadt!
Ja, precies, die ja. Als jij de behoefte voelt het uit te leggen aan degene die het wilde weten, ga je gangquote:Op zondag 22 juni 2008 21:26 schreef Obituary het volgende:
[..]
Allicht heb je het over het onderzoek naar referentiële coherentie door Sanders & Spooren '02 waarbij ze het onder andere hebben over principe van nabijheid en principe van toegankelijkheid, het gpg-principe, etcetera?
Ik vond het ook al zo zielig voor de persoon die dat moet doenquote:Op maandag 23 juni 2008 00:21 schreef Oserdare het volgende:
Dus als je naar binnen gaat moet je weer naar buiten lopen om de deur dicht te doen, maar als je dan weer naar binnen wilt moet-ie weer open, waardoor je weer naar buiten moet om 'm te kunnen sluiten, dus ... werken komt er niet van. Tenzij dat je werk is.
Geloof het of niet, maar ik zag dus zo'n soortgelijke fout vandaag (ok, gisteren). 'Buiten kar voor de deur zetten.'quote:Op zondag 22 juni 2008 23:33 schreef MaxMark het volgende:
Ook zo'n typische bij ons op werk: "Graag buiten deur dicht doen".
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 18:35 schreef Metalfreak het volgende:
TVP met foto die ik ooit in de buurt van mijn werk heb gemaakt:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |