Gast, lees nou eens goed man...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit vind ik nou weer zwaar minder. Wat zijn dit voor lompe reacties. Alléén maar omdat Boula een Marokkaan is. Echt stank voor dank dit. Mensen die roepen om een abortus.²
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef Blight het volgende:
Wat er ook gebeurt, sowieso respect voor de keuze en veel sterkte.
I see. Mja, op zich wel te begrijpen dan. Alleen heb ik er wel moeite mee als levensvatbare kinderen geaborteerd worden. Mijn zusje is ook te vroeg geboren dus ik ben er een beetje bevooroordeeld over.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:45 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nope. Kind is inmiddels alweer meer dan een jaar oud.
Maar ze verloor dus nog wel bloed op een of andere manier. Maar aangezien ze de pil slikte (wsl niet werkte door zware antibiotica), verwacht je dat gewoon niet.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:56 schreef elcastel het volgende:
Bijna grappig hoe mensen hier gaan vertellen wat anderen moeten doen. Als Boulah gewoon wil blijven spelen speelt hij, als zijn teamgenoten een band willen dragen dan doen ze dat. En als een supporter een spandoek voor Boulah (en vrouw) wil ophangen dan moet hij dat vooral doen. Wat een gezanik om dat voor een ander te gaan zitten beslissen ...
Lees ik het verkeerd? Er is iemand die hier notabene abortus propageert, wetende dat dit verboden is voor Moslims (en andere gelovigen). En iedereen maar meepraten. Dat is toch respectloos?quote:
Ik vind van niet. Liever een late abortus dan een opvoeding van 1 of 2 ouders die je als overlast zien.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
I see. Mja, op zich wel te begrijpen dan. Alleen heb ik er wel moeite mee als levensvatbare kinderen geaborteerd worden. Mijn zusje is ook te vroeg geboren dus ik ben er een beetje bevooroordeeld over.
Kijk, dit zie ik nou graag. Jammer dat er zo weinigen dit posten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:48 schreef Trancelocator het volgende:
Vreselijk nieuws dit. Ik wens Khalid en zijn familie veel sterkte toe in deze moeilijke tijd.
Dude...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees ik het verkeerd? Er is iemand die hier notabene abortus propageert, wetende dat dit verboden is voor Moslims (en andere gelovigen). En iedereen maar meepraten. Dat is toch respectloos?²
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik vind van niet. Liever een late abortus dan een opvoeding van 1 of 2 ouders die je als overlast zien.
Er loopt een discussie door dit topic dat het aborteren van kindjes als ze levensvatbaar zijn niet moet kunnen. Die gast die erover begon bracht het alleen wat raar. Maar dat heeft ie later toegelicht. Verder vind ik het een zinloze discussie in dit topic.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Lees ik het verkeerd? Er is iemand die hier notabene abortus propageert, wetende dat dit verboden is voor Moslims (en andere gelovigen). En iedereen maar meepraten. Dat is toch respectloos?²
Dat dus.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:51 schreef Breach het volgende:
[..]
Verder vind ik het een zinloze discussie in dit topic.
hoop dat dit zaterdag waarheid isquote:
quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik een ban voor Bansheeboy svp, totaal ongepaste flame en poging tot grappig doen. Laat hem na het EK maar terugkomen.
Ik zou het enorm mooi vinden als duizenden Nederlanders dat zaterdag uit volle borst zingen voor ze.quote:
Gaan we opzoekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:54 schreef NED het volgende:
Is die persconferentie die over 5 minuutjes begint live te volgen op tv danwel internet?
Lees het topic en vorige topics nog een keer door.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dit zie ik nou graag. Jammer dat er zo weinigen dit posten.
Abortus.²
Dat zullen ze zelf ook wel snappen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef APK het volgende:
Ik mag toch hopen dat de andere spelers na een eventuele overwinning uit piëteit een keer niet met hun kids gaan lopen pronken.
daar heb je een goed punt idd , ik hoop ook dat de kinderen even op de tribune kunnen blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef APK het volgende:
Ik mag toch hopen dat de andere spelers na een eventuele overwinning uit piëteit een keer niet met hun kids gaan lopen pronken.
Pardon? Ik ben niet over abortussen begonnen, ik ga er juist tegenin. Ik ga er vanuit dat je woorden terugtrekt en reken op je begrip.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik een ban voor Bansheeboy svp, totaal ongepaste flame en poging tot grappig doen. Laat hem na het EK maar terugkomen.
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:01 schreef Stienn het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je die persconferentie online volgen?
Ik wel - reclamequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoort nog niks op radio1 of journaal24
Hou toch je waffel man.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop oprecht dat hij bij de selectie blijft. Zou zwaar zonde zijn, kwalitatief gezien dender je gelijk de afgrond in en neemt geen enkele aanvaller onze verdediging meer serieus.
Gun Boulahrouz echt het allerbeste.²
Goed puntquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |