Gaan we opzoekenquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:54 schreef NED het volgende:
Is die persconferentie die over 5 minuutjes begint live te volgen op tv danwel internet?
Lees het topic en vorige topics nog een keer door.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kijk, dit zie ik nou graag. Jammer dat er zo weinigen dit posten.
Abortus.²
Dat zullen ze zelf ook wel snappen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef APK het volgende:
Ik mag toch hopen dat de andere spelers na een eventuele overwinning uit piëteit een keer niet met hun kids gaan lopen pronken.
daar heb je een goed punt idd , ik hoop ook dat de kinderen even op de tribune kunnen blijven.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef APK het volgende:
Ik mag toch hopen dat de andere spelers na een eventuele overwinning uit piëteit een keer niet met hun kids gaan lopen pronken.
Pardon? Ik ben niet over abortussen begonnen, ik ga er juist tegenin. Ik ga er vanuit dat je woorden terugtrekt en reken op je begrip.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Mag ik een ban voor Bansheeboy svp, totaal ongepaste flame en poging tot grappig doen. Laat hem na het EK maar terugkomen.
http://portal.omroep.nl/audioplayer/radio1quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:01 schreef Stienn het volgende:
Misschien een domme vraag, maar kun je die persconferentie online volgen?
Ik wel - reclamequote:Op donderdag 19 juni 2008 14:02 schreef TerroRobbie het volgende:
Hoort nog niks op radio1 of journaal24
Hou toch je waffel man.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik hoop oprecht dat hij bij de selectie blijft. Zou zwaar zonde zijn, kwalitatief gezien dender je gelijk de afgrond in en neemt geen enkele aanvaller onze verdediging meer serieus.
Gun Boulahrouz echt het allerbeste.²
Goed puntquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:55 schreef APK het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |