Maandag, dinsdag, woensdag en gisteren gehadquote:
heul nietquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:25 schreef Faithy het volgende:
[..]ik krijg ook het idee dat Kwee alleen maar junkfood eet
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:49 schreef Qwea het volgende:
2 x een pistolet met kaas, komkommer, ham, sla, ananas, augurk en tomaat
quote:
quote:Op dinsdag 24 juni 2008 10:44 schreef Qwea het volgende:
broodje hagelslag met sinaasappelsap
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 19:04 schreef Qwea het volgende:
omg, wat was mijn groentesoep gruwelijk lekker.
Alleen nu zit ik zo vol dat er geen toetje meer in kan
waar zie je nou weer 2x per week. Maandag groente, woensdag groente, gisteren groente, vanaaf pizza, morgen groente, zondag groente.quote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:30 schreef MinderMutsig het volgende:
Kan jij leven op twee keer in de week groente?
Als ik een dag geen groente gegeten heb voel ik me lichamelijk gelijk kut. Heb jij daar dan helemaal geen last van?
Nu kannik natuurlijk ook al die keren dat er "pizza!!" of "patat" (of friet, wat jij wiltquote:
dat was de lunch hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:37 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nu kannik natuurlijk ook al die keren dat er "pizza!!" of "patat" (of friet, wat jij wilt) e.d. staat gaan kwooten maar dat is misschien een beetje flauw.
![]()
Maar ik zou niet voldoende hebben aan een blaadje sla en een tomaatje e.d. op een broodje. Dat reken ik zelfs niet eens mee in mijn groente-inname. Dat is gewoon extra.
Neuh, alleen met patat merk ik het. Of pittige zooi. Maar met pizza heb ik geen last van mn darmen hoorquote:Op vrijdag 27 juni 2008 15:39 schreef SHE het volgende:
Brood met kaas, schitnzel, aardappels, vla, hagelslag, sinaasappelsap.
Je krijgt in elk geval genoeg suikers en vetten binnen.
Ik vind het wel bizar dat iemand die claimt een spastische darm te hebben, zich niet kut voelt met wat jij eet.
Ik zie ook niets anders dan patat, pizza, aardappels-vlees-flauwe groenten en pannenkoeken voorbij komen.
Maar goed, jouw lijf.
Ja dat snap ik ook wel. Maar als jij die post aanhaalt als een 'kijk ik heb groente gegeten' bewijs dan ga ik er vanuit dat dit ook daadwerkelijk de enige groente is die je gegeten hebt die dag. Zeker gezien wat je verder steeds post aan maaltijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |