Ooooohquote:Op maandag 23 juni 2008 10:30 schreef DarkElf het volgende:
ik heb vannacht tomaatjes gedroogd in de oven( met tijm, olijfolie, zout, pietie suiker) daar gaat rucola, geitenkaas en munt bij als salade
en misschien nog een klein pannetje soep maken erbij...
Ha, dat klinkt lekkerquote:Op maandag 23 juni 2008 22:26 schreef Dyob het volgende:
Tosti Quattro Formage met zelfgemaakte salade
Ja, klopt! Was alleen ff de naam kwijtquote:Op dinsdag 24 juni 2008 12:33 schreef Mini_rulez het volgende:
Kipschotel klinkt als de Provencaalse kip van Knorr, daar moeten ook sperziebonen, champignons en cherrytomaten in. Wij hebben hem vorige week op, heel lekker.
Nee hoorquote:Op maandag 23 juni 2008 22:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ha, dat klinkt lekker! Welke kazen had je erop? Of waren het gewoon vier plakken
.
Wij aten vanavond risotto met broccoli, spinazie, erwtjes, courgette. Vriendjelief had er nog gegrillde kip bij en ik een salade. Nais.
Pitjes zijn te gek!quote:
Hoelaat kan ik aanschuivenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 17:13 schreef SHE het volgende:
Grote gevulde courgettes; gevuld met een prut van verse kruiden ( salie-basilicum-oregano-thijm ) , rundergehakt, tomaten en kastanjechampignons. Afgemaakt met pecorino.
Daarbij een rucola salade met gegrilde plakken aubergines en courgettes; een sloot olijfolie, lombokpeper en zout.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |