En bij het afgieten liet ik water op m'n been vallenquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:13 schreef LastRequest het volgende:
Vlinderpasta met tomaten/pecorinosaus is bijna klaar
owgos!!!quote:Op woensdag 25 juni 2008 20:18 schreef LastRequest het volgende:
[..]
En bij het afgieten liet ik water op m'n been vallen
Au au au...
Ja vind mezelf erg zielig nu, thanksquote:
Bij die toko ga ik vaker bestellen! De kippenpootjes waren echt héérlijk en er zat lekkere gekruide rijst bij. De meeste dingen die je thuis laat bezorgen zijn niet om over naar huis te schrijven, maar dit was echt wel heel smakelijk. Chicko Fried Chicken te Rotterdam voor de liefhebbers.quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:57 schreef Isegrim het volgende:
Toch wel trek nu dus ik heb wat kippenpootjes met rijst besteld.
Ik ben het volledig eens met Coldfeet dat je ze moet dubbeldoppen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb deze week tuinbonen in mijn biologische pakketje zitten.Heeft iemand een recept waarvan ik niet over mijn nek ga? Bij voorkeur iets waarbij je de tuinbonen helemaal niet meer proeft.
Oh dat ga ik proberen denk ik.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dubbeldoppen.
Vervolgens snipper je een witte ui, die fruit je, daarna arborio erbij oid, even bakken, droge vermouth erbij, tuinbonen en reepjes pancetta, en dan langzaam bouillon toevoegen.
Tuinbonenrisotto a la River Cafe. Zelfs mijn tuinbonen-hatende echtgenoot vond het lekker
Eerst die dingen uit de peulen doppen, en vervolgens het harde, wat bittere vliesje verwijderen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 10:06 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat ga ik proberen denk ik. [ afbeelding ]
Wat moet ik me voorstellen bij dubbeldoppen?
Nu heb ik ineens ook zin in iets vets. Slechte invloed!quote:Op donderdag 26 juni 2008 12:43 schreef FutureFairytale het volgende:
pff.. heb ineens een grote behoefte aan iets vets; geen idee wat maar ik ga zo iets heel slechts eten
Hmm lekker, ga ik binnenkort ook ns etenquote:Op donderdag 26 juni 2008 14:45 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]kersen met maden
![]()
![]()
![]()
*bijna over nek gaat
Ohhh relaxed is dat hequote:Op donderdag 26 juni 2008 17:33 schreef Tezz het volgende:
Ik realiseer me net dat ik al de hele week braaf aan het koken ben zonder boodschappen gedaan te hebben (alleen afgelopen maandag wat verse groenten gehaald), hihi! Volgens mij kan ik nog wel een paar weken 'overleven' als ik zo de inhoud van mijn kelderkast zie.....
Vandaag griekse kofte (met rode ui, champignons, courgette en tomaten) met rijst!
zul je altijd zien; heb je zo'n kloterige eenmalige bbq gekocht, gaat het klereding niet aanquote:
Het zijn ook kutdingen, hoor. Je kunt het beste een paar luchtgaten in de zijkanten rammen.quote:Op donderdag 26 juni 2008 20:24 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
zul je altijd zien; heb je zo'n kloterige eenmalige bbq gekocht, gaat het klereding niet aan
we slingeren nu de oven maar aan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |