Oh dat klinkt smakelijk. Ik ga denk ik een variatie daarop maken. Eens zien wat ik in de kast heb liggen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 10:39 schreef Doodkapje het volgende:
Geroosterd brood met noten-paturain, tomaat en sjalotjes + een bakje yogurt met Smacks
Met improviseren kun je ook ver komenquote:Op woensdag 25 juni 2008 11:36 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Oh dat klinkt smakelijk. Ik ga denk ik een variatie daarop maken. Eens zien wat ik in de kast heb liggen.
Het is een Spaans stokbroodje met yorkham, geitenkaas, sla, tomaat en tuinkers geworden.quote:Op woensdag 25 juni 2008 12:27 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Met improviseren kun je ook ver komen
Jummiequote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een Spaans stokbroodje met yorkham, geitenkaas, sla, tomaat en tuinkers geworden.![]()
Ik heb deze week tuinbonen in mijn biologische pakketje zitten.Heeft iemand een recept waarvan ik niet over mijn nek ga? Bij voorkeur iets waarbij je de tuinbonen helemaal niet meer proeft.
Dubbeldoppen.quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:22 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Het is een Spaans stokbroodje met yorkham, geitenkaas, sla, tomaat en tuinkers geworden.![]()
Ik heb deze week tuinbonen in mijn biologische pakketje zitten.Heeft iemand een recept waarvan ik niet over mijn nek ga? Bij voorkeur iets waarbij je de tuinbonen helemaal niet meer proeft.
Kind toch! Dat ziet er zalig uit!quote:Op woensdag 25 juni 2008 13:33 schreef SHE het volgende:
Salade met gegrilde pastrami en een mayo-dragon dressing
[ afbeelding ]
Goddelijk!quote:Op woensdag 25 juni 2008 19:48 schreef SHE het volgende:
Zoals beloofd de ossenhaas, met balsamico-thijm saus
[ afbeelding ]
Hoe maken we dat?
Nou simpel:
In een pan wat ganzenvet laten smelten. WAAT?? Ja, ganzenvet : Graisse d'Oie van Rougié tk bij Makro/Hanos
Als het vet gesmolten is, voeg je sjalotjes en een flinke bos verse thijm toe.
Als alles gefruit is, giet je er 150ml aceto balsamico op en 50 ml maple syrup.
Laat inkoken; zeven , klaar : balsamico saus to die for
Dan kastanjechampignons bakken in olijfolie; kort en krachtig; zouten, peper, maple syrup. Klaar
Romaatjes in een ovenschaal; zout, peper en olijfolie; 10 minuten op 220gr
Ossenhaasje bakken in ganzenvet; mooi bruin bakken op hoog vuur, 5 minuten laten rusten, op smaak brengen en op bord leggen.
Nou..dat is verdikkeme lekker. En de smaak sensatie was een dikke 10. Deze krijgt mijn moeder NOOIT. Ha!
Oeh, gevulde portobelloquote:Op woensdag 25 juni 2008 20:12 schreef Bluezz het volgende:
Lekkerrrrrrrrrrrr SHE.
En vandaag aten we vega![]()
[ afbeelding ]
LINK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |