quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien kan iemand je een smsje sturen als er een goal gevallen is, LisheHoef je toch geen radio voor mee te nemen
Vooral het zwaaien met die antenne om wat te kunnen bereikenquote:
Werkt dat echt, de verkoper mailen? Zouden ze dat niet allemaal doen? En in dit geval, zo snel oplopend,zou hij/zij dan niet juist willen wachten, omdat het zo lekker loopt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef dutchie het volgende:
Terry Pratchett is zo leuk!
Nu ga ik ook bieden.
Nee hoor geintje, wat mij betreft is hij helemaal voor jou. Ga het je helpen hopen.
(waarom mail je de verkoper niet gewoon? doe een gek bod in de mail en kijk wat de reactie is. werkt voor mij altijd veel sneller dan afwachten met bieden)
jaaah! Dat je dan het voetbalcommentaar via de speakers hoort of zo, van jouw!! tv'tjequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:07 schreef Lishe het volgende:
Mous! En dan hoop ik dat 'ie stoort op de zenders van de artiiiisten.
Snoop, nu hou ik nog meer van je.
En waar ik me het meest druk om maakt; dat je dan al die toeters hoort buiten, en dat je daar dan binnen zit.
Ik heb al gebelt met van Basten, hij wilde wel om 17.45 spelen, alleen Rusland niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef snoopy het volgende:
Kan je de kaartjes niet omruilen voor een middagvoorstelling ofzo?
Een andere keer, ze zijn weer opgehokt, de kat is binnen, anders zijn ze ehm... op...quote:
Klopt. Blue Angels Jet Crash in South Carolinaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef Ynske het volgende:
in Fot ook verschillende foto's van die shows gezien
@noli is dat die groep waar uiteindelijk iemand vna gestorven is?
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef Noli. het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk ook nog wel een beetje vreemd als ze er haast geen rekening mee houden daar. Misschien worden er wel een of twe extra kleine pauze''s ingelast of word er op een andere manier de boel op de hoogte gehouden?
Als Bon Jovi en Guus Meeuwis al complete concerten om een voetbal wedstrijd heen kunnen breien..
(geen idee hoor, roep ook maar wat)
je moet maar zo denken, dan had hij zijn emailadres uit moetne schakelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het gewoon gedaan![]()
Ik ben niet zo'n held in die dingen, maar ik wil dit wel graag, dus dan moet je wat he...
Krijg vast een boos mailtje terug hoe ik het in mijn hoofd haal om te proberen het bieden te omzeilen en het goedkoper te krijgen dan het wellicht wordt
*proest* zou wel grappig zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
"Now I have the time of my GOOOOOOOOOOOOOAAAAALLLLLLLL!!!!!"
Zoiets?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef dutchie het volgende:
Ik zie het al voor me:
"Now I have the time of my GOOOOOOOOOOOOOAAAAALLLLLLLL!!!!!"
Zoiets?
Als je zo'n watje treft als ik heb je mss wel mazzel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet zo'n held in die dingen, maar ik wil dit wel graag, dus dan moet je wat he...
Krijg vast een boos mailtje terug hoe ik het in mijn hoofd haal om te proberen het bieden te omzeilen en het goedkoper te krijgen dan het wellicht wordt
De cast zal ook wel balen denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef Noli. het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk ook nog wel een beetje vreemd als ze er haast geen rekening mee houden daar. Misschien worden er wel een of twe extra kleine pauze''s ingelast of word er op een andere manier de boel op de hoogte gehouden?
Als Bon Jovi en Guus Meeuwis al complete concerten om een voetbal wedstrijd heen kunnen breien..
(geen idee hoor, roep ook maar wat)
Welnee joh, ik heb het ook een paar keer gehad dat mensen mij rechtstreeks mailden en dat is soms best makkelijk. Onzinnige biedingen wees ik gewoon af of ik mailde terug wat ik minimaal voor iets wilde hebben. Het komt vast goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, het is gewoon al verkochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, dan had hij zijn emailadres uit moetne schakelen
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon al verkocht
En dat andere bod net na mij is van gisteravond heel laat. Beetje raar en erg jammer
vamp, het gaat om Hoge Omens (vertaling van Good Omens) van Terry Pratchett.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:45 schreef Jelief het volgende:
Niet geschikt voor LISHE:En nu wilde ik net gaan zeggen dat ik afgelopen zondag heb zitten genieten van de show..... zegt dit nu iets over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, wat zondequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef TearSong het volgende:
Succes Miss Sly! De engelse versie is echt geweldig maar dat weet je zelf ook al. Het erge is, ik geloof dat ik de NL. versie hier laatst op de boekenmarkt heb zien staan voor 20 cent ofzo. En die heb ik niet meegenomen omdat ik hem al in het engels hebDe volgende markt kijk ik nog even voor je!
Nee, het duurt nog veeeeeeeeeeel langerquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:07 schreef bixister het volgende:
oooh maar als ie om 19.00u begint zal 't toch ook niet tot 22.45u duren misschien?
Oh wat verschrikkelijk!! Wat een horror zeg.....quote:
Ik zag het ook net en er liep gewoon een rilling over mijn lijf.quote:
Het is wel een heel hecht team wat ik begrepen heb, dan winnen ze maar niet, dit is diep en diep triest...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh wat verschrikkelijk!! Wat een horror zeg.....
En dat er dan ook nog van die ransapen zijn die onder dat bericht commentaar gaan zitten geven over dat ie dan wel niet zal spelen en dat we nu niet winnen gaan
Zaterdag is toch in het weekend?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:14 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik heb al gebelt met van Basten, hij wilde wel om 17.45 spelen, alleen Rusland niet.![]()
middagvoorstelling is alleen in het weekend.
is de noodapotheek nog een optie of kun je nu morgen weer terug komen....quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef Ynske het volgende:
dat is idd heel triest
wat een gedoe vandaag
doktersafspraak gaat niet door, ze zouden medicatierecept meteen naar apotheek faxen
kom ik daar, is er geen recept, en t laatste doosje gaat ook nog eens op dat moment de deur uit
ze gaf aan niet te weten wat nuquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:12 schreef chacama het volgende:
[..]
is de noodapotheek nog een optie of kun je nu morgen weer terug komen....
Ikke wel. Voor een avondje uit stel ik niet zulke hoge eisen. Zeker niet als de hoofdrolspeler op een gegeven moment alleen nog maar in zijn boxer loopt en er ergens naast me geroepen wordt: broek uit....quote:
Ik las het net...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:08 schreef dutchie het volgende:
Ik las het ook net, wat verschrikkelijk.
Voor het hele bericht van de Telegraaf:
do 19 jun 2008, 11:46
Dochtertje Boulahrouz overleden
door onze Telesportredactie
LAUSANNE - Khalid Boulahrouz is getroffen door groot persoonlijk leed. Het woensdag te vroeg geboren dochtertje Anissa van de Nederlands international en zijn vrouw Sabia is in het ziekenhuis van Lausanne overleden. Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.
Dat was dus de reden dat hij halsoverkop vertrok.
Beetje discussieren over de juiste betiteling van iets heel verdrietigsquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik las het net...
Ze was schoijnbaar "nog maar" 22 weken zwanger... Lopen geloof ik alweer discussies over of je dit als te vroeg geboren moet zien, of als miskraam, of dat het verdriet nou minder zou moeten zijn ofzo....
Ja pciesquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje discussieren over de juiste betiteling van iets heel verdrietigs
En meer of minder verdriet? Is verdriet meetbaar? en niet gewoon heel erg persoonlijk?
Ah joh, dat zijn gewoon mensen die hardop denken, of interessant willen doen, gewoon overheenlezen en naast je neer leggen, zulke lui heb je er altijd tussen zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik las t ook. Kreeg ook echt kippevel. Echt zo verdrietig.
En dan idd de reacties van sommige mensen... En ook een discussie over vroeggeboorte of miskraam. Hoeveel empathie heb je.... Wat maakt het nou allemaal uit, alsof die mensen er iets aan hebben.
heeeyquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Mibos2 het volgende:
Wij zijn overgestapt van KPN naar Telfort en meteen het hele account niet meer te traceren via Fok ook heel handig dus nu maar onder Mibos2 hier overigens...
ow,sorry dan had ik de verkeerde voor me... was nog iemand met bos die verhuisd wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:24 schreef Mibos2 het volgende:
Wij zijn niet verhuisd hoor alleen qua provider hihihi...
Ach ik heb het nu maar effe zo gedaan en dat overstappen heeft nog wel wat voeten in aarde. 8 hele dagen zonder huistelefoon en internet is tegenwoordig best een straf.
Ohoh, dat gaan wij ook doen. Ws ergens volgende week. als die k*t kpn meewerkt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Mibos2 het volgende:
Wij zijn overgestapt van KPN naar Telfort en meteen het hele account niet meer te traceren via Fok ook heel handig dus nu maar onder Mibos2 hier overigens...
Psst Ynske, iets met bomen en bossen. Ladybos (van Myrthe) is van de verhuistroubles. Dit is Mibos (van Kaithlynn).quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey
hoe is t verhuizen gegaan?
is de oude bewoner nog op tijd vertrokken?
misschien als je meelt met forum@fok.nl dat ze je vorig account kunnen resetten qua ww
Aaaaah idd bossenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Psst Ynske, iets met bomen en bossen. Ladybos (van Myrthe) is van de verhuistroubles. Dit is Mibos (van Kaithlynn).
meissquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:25 schreef chacama het volgende:Goed, ergens had ik het gevoel al. Maar na het telefoontje van mijn man is het nu dus bevestigd. Hij is vandaag met zijn moeder naar het ziekenhuis meegeweest om de uitslag van de scan te horen.... (ze heeft 4 jaar geleden longvlieskanker gediagnotiseerd gekregen, na net 10 jaar vrij te zijn van borstkanker). Nadat ze 4 jaar terug gestart is met bestalingen en later hormoonkuren, ging vorig jaar de kankermarker in het bloed weer omhoog. Na de scan toen werd besloten om over te gaan op de volgende hormoonkuur. Na de controle 2 weken terug bleek dat de kankermarker weer omhoog was ipv omlaag. Vorige week dus onder scan en nu de uitslag. Er zijn uitzaaiingen in de rugenwerfel en er volgt nu eerst een half jaar chemo voordat er weer overgegaan kan worden op de hormonen.
En ookal had ik me nog zo voorgenomen om er niet van slag van te raken, ik zat dus wel weer mooi te huilen en in mijn kop spookte alleen nog maar het beeld van mijn moeder op de afdeling oncologie in het ziekenhuis.
Ik hoop zo dat het gewoon goed gaat. Dat mijn man niet door die hel heen hoeft, die we met mijn moeder al door zijn gegaan. Niet nu, niet nog een keer.
Leuk oxymoron! Leuk verzonnen. Ben benieuwd naar haar reactie!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:32 schreef Oxymoron het volgende:
Volgende week (dinsdag) ga ik, mijn begeleidster verrassen.![]()
Ik heb een gedicht geschreven, in een lijstje gedaan, bloemen besteld (worden 's ochtends gebracht) en een Geode weg laten leggen in mijn, favoriete stenenwinkel.
![]()
Morgen ga ik de Geode kiezen.
Dan dinsdag komen 's ochtends de bloemen en dan als ik weer thuis, ben, van creatieve therapie, geef ik de steen.
Ik heb op het kaartje bij de bloemen alleen de tijd gezet van onze afspraak. Ik ben, erg benieuwd!
Ja, van mij wel. Denk dat niemand ze hoort hoor als ze gillen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 20:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
mag ik ze daar ook tot maandag laten?
Meissie toch...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:25 schreef chacama het volgende:Goed, ergens had ik het gevoel al. Maar na het telefoontje van mijn man is het nu dus bevestigd. Hij is vandaag met zijn moeder naar het ziekenhuis meegeweest om de uitslag van de scan te horen.... (ze heeft 4 jaar geleden longvlieskanker gediagnotiseerd gekregen, na net 10 jaar vrij te zijn van borstkanker). Nadat ze 4 jaar terug gestart is met bestalingen en later hormoonkuren, ging vorig jaar de kankermarker in het bloed weer omhoog. Na de scan toen werd besloten om over te gaan op de volgende hormoonkuur. Na de controle 2 weken terug bleek dat de kankermarker weer omhoog was ipv omlaag. Vorige week dus onder scan en nu de uitslag. Er zijn uitzaaiingen in de rugenwerfel en er volgt nu eerst een half jaar chemo voordat er weer overgegaan kan worden op de hormonen.
En ookal had ik me nog zo voorgenomen om er niet van slag van te raken, ik zat dus wel weer mooi te huilen en in mijn kop spookte alleen nog maar het beeld van mijn moeder op de afdeling oncologie in het ziekenhuis.
Ik hoop zo dat het gewoon goed gaat. Dat mijn man niet door die hel heen hoeft, die we met mijn moeder al door zijn gegaan. Niet nu, niet nog een keer.
ik bedoelde eigenlijk Moussy`s mamquote:Op donderdag 19 juni 2008 20:49 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ja, van mij wel. Denk dat niemand ze hoort hoor als ze gillen.
Een geode is simpel gezegd een steen waarin kristal gevormd is. Die hebben ze open gemaakt en nu, bestaat het uit twee, aan elkaar te passen stukken met kristal erin.quote:Op donderdag 19 juni 2008 19:48 schreef _evenstar_ het volgende:
Oxy gaaf, wat is een geode?
Vief. Erover heen gescrolledquote:Op donderdag 19 juni 2008 21:15 schreef Vivi het volgende:
Chaca...wat klote zeg. Ik weet er alles van, mijn moeder heeft borstkanker met uitzaaiingen in haar ruggewervel en morgen krijgt ze een darmscan...ze heeft ook hormoontherapie (aan haar laatste medicijn bezig en chemo heeft ze besloten niet te doen). De tumormarkers waren laag bij de laatste controle maar vanwege diverse dingetjes zijn ze niet gerust op haar darmen momenteel. Slopend altijd dit soort dagen en ik kan niet eens met haar mee want ze is patient in het AvL en ik heb geen auto of oppas voor Dean. Nou ja, heel verhaal over mijzelf, sorry, maar ik bedoel; Ik weet hoe je je voelt
Mee eens!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 12:35 schreef Webkim het volgende:
Vivi![]()
Wat een ongelooflijke kloteziekte is het toch ook!
Als nou gewoon eens niemand die meer kreeg...
Och Reinhilde, gecondoleerd en veel sterkte! Was dit nu je lievelingsoma? Weet het even niet meer.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:05 schreef Reinhilde het volgende:
Mijn oma is vanochtend overleden![]()
Mijn vader komt om 14:00 aan op Schiphol, hij gaat morgen erheen, dingen regelen. maar morgen is ook het feestje voor mijn andere oma, waarvan iedereen verwacht dat ze na morgen, als ze iedereen nog een keer heeft gezien, ook zal overlijden. Ik zit nu zo in dubio, ik weet het allemaal niet meer
Een vrouw naar mijn hartquote:Op vrijdag 20 juni 2008 18:13 schreef m@x het volgende::
Ik: Omdat ik de beste ben.....
quote:Op vrijdag 20 juni 2008 20:44 schreef m@x het volgende:
Five, daar heb ik niks aan. Ik moet een vrouw naar hun hart zijngaan jullie nog naar Parkpop?
Reinhilde toch....quote:Op vrijdag 20 juni 2008 13:23 schreef Reinhilde het volgende:
Dat klinkt nu ook zo stom he, 'lievelingsoma'. Maar nee, dit was mijn 'gewone' oma. Ze is vorige week aangereden door een auto, en lag sindsdien in het traumacentrum in Maastricht. Ik wilde eigelijk woensdag naar Maastricht gaan, maar heb het niet gedaan, en daar heb ik nu zoveel spijt vanMijn vader moest voor zijn werk naar Oslo deze week, is ook gegaan, en heeft het daar dus nu ook heel moeilijk mee.
Morgen is de verjaardag van mijn andere oma, met wie het dus zo slecht gaat. Maar als ik meega met mijn vader, dingen regelen, naar mijn opa, etc. dan kan ik niet naar mijn andere oma, en de kans is zo groot dat ik haar dan nooit meer zie. Maar ik wil ook bij mijn vader zijn.
Nou, change of subject dan maar.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:22 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, maar het is wel een beetje in mineur zo idd.
Ja inderdaad. Sterkte allemaal dames!quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje, ik liep ook in en uit ten tijde van mijn vorige postje. Wat een rotnieuws her en der.
En wat vond ie van Thies?quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:32 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, change of subject dan maar.
Ik was in de vooravond op een feestje (Thies was mee, want J moest werken en ik had even geen oppas). Stapt daar ineens een oude lover van me binnen. Oeps!![]()
Ik werd er heftig door overvallen want het was een zeer kortstondige maar enorm gepassioneerde verhouding die we indertijd hadden. Ik was er echt even van slag.
Schrale troost: Hij ook.![]()
Hij (inmiddels 50) deed daar een beetje vaag over. Hij is nog steeds aan het rotzooien qua (niet)relaties, terwijl ik nu dus wel gesetteld ben.quote:
Werkt beter dan een koude douche.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:39 schreef bixister het volgende:
haha, en, werkt dat?lijkt me nou niet de meest boeiende afleiding!
Zo'n inzakauto.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
ik denk bij DS nog altijd eerst aan een Citroėn. jaja, ik ben echt een oud wijf aan 't worden.
hahaquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:42 schreef Moonah het volgende:
Zo'n inzakauto.
En ja, ik voel me ook een oud wijf. de kriebels van een vent van 50...![]()
![]()
Ik ben ook aardig verslaafdquote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Brighteyes het volgende:Moonah!
Maarreh... geen goedmaaksex dus?
Bix, ik voel me ook heel hip met dat ding hoor.
Vooral omdat ik vriendinnen heb die echt helemaal 'into' het ding zijn. Ik heb ze dus maar om hulp en uitleg gevraagd.![]()
Ik las het bankje dus bij van onder naar boven.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:49 schreef Brighteyes het volgende:Moonah!
Maarreh... geen goedmaaksex dus?
Bix, ik voel me ook heel hip met dat ding hoor.
Vooral omdat ik vriendinnen heb die echt helemaal 'into' het ding zijn. Ik heb ze dus maar om hulp en uitleg gevraagd.![]()
Nee, om een Nintendo DS.quote:Op vrijdag 20 juni 2008 23:47 schreef bixister het volgende:
hahahaha die is leuk webkim! en dan ineens blijkt 't om een oudere jongere te gaan. die moonah de 'mozes kriebels' geeft.![]()
Ik kwam gister thuis en zag pus bij dr achterpoten, even laten plassen in de achtertuin op tegels, zodat ik even naar dr plasje kon kijken, allemaal pusvlokken in de urinequote:Op zaterdag 21 juni 2008 09:23 schreef Webkim het volgende:
Wat was er Moussy? En hoe is het nu met -em?
Net de dierenarts gesproken, die belde hoe we de nacht door waren gekomenquote:Op zaterdag 21 juni 2008 10:57 schreef bixister het volgende:
oh dat klinkt wel erg heftig moussy. en die heen en weer schietende ogen, denk je dat dat van de schrik/angst is of iets meer fysieks? beterschap voor donna!
gelukkig maar viefquote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
Moonah, was dat die man met die boot?*Pffrrt
*
De uitslag van mijn moeder was gelukkig goed, geen uitzaaiingen in haar darmen, ze werd "gewoon" dik
Ik denk dat ik zoiets wel een ultiem kado had gevondenquote:Op zondag 22 juni 2008 00:00 schreef Webkim het volgende:
En ik heb zo'n leuk kraamcadeau besteld net! Een naambord voor bij de voordeur, met de namen van papa, mama, Sophie en Thijs.Leuk mij zelf ERRUG leuk om te krijgen en dan elke keer bij thuiskomst naar te kijken: ohja, hier woont ons gezin..! Dus ik hoop dat zij het net zo leuk vinden.
hier ook nietquote:Op zondag 22 juni 2008 09:43 schreef miss_sly het volgende:
http://www.nu.nl/news/162(...)_Delft_en_Basel.html
Zo netjes zijn onze supporters toch niet overal geweest, helaas.
Ik moest daar ook aan denken, hoor. Mijn buurman had er eentjequote:Op vrijdag 20 juni 2008 22:41 schreef bixister het volgende:
ik denk bij DS nog altijd eerst aan een Citroėn. jaja, ik ben echt een oud wijf aan 't worden.
dan krijg je toch alleen maar een grote bek...quote:Op zondag 22 juni 2008 08:51 schreef Jelief het volgende:
En dan de neiging maar onderdrukken om te vragen aan de ouder of ze weten....
Jakkes!quote:Op zondag 22 juni 2008 12:29 schreef moussy het volgende:
[..]
dan krijg je toch alleen maar een grote bek...
Wij waren naar een braderie, staan nog wat te kwekken voor een winkel, kijk ik naar de straat daar komt een meid met een meisje op de fiets aanfietsen en terwijl ik sta te kijken schiet ze met haar been tussen de spakenzo akelig dat ik er misselijk van werd, ik kon ook niet kijken, maar draaide me om, dat been zat echt in een hoek er tussen. Peet en vriend schieten er heen, halen dat grietje los.. horror echt, ik kan goed tegen bloed, maar dit
Gaat de moeder tegen mij te keer waar we ons mee bemoeien
Ik kon alleen maar zeggen dat ze hier nou fietsstoeltjes en beschermers voor hebben
![]()
De volgende dag werden we gebeld dat we complimenten kregen van de arts voor het ingrijpen, netjes het been uit de fiets halen... het beentje/enkel was nml gebroken op 2 plaatsen en de achillespees tot 1/3de afgescheurd.
En Donnadie gaat lekker hoor, ze kleeft wel aan me, maar dat geeft niet.
dat is een goeie! Want tas is een snelle oplossing en fijn is het niet. Van de week eens op zoek gaan.quote:Op zondag 22 juni 2008 10:14 schreef Jelief het volgende:
Anitra, een grote doek ( zo'n luchtige omsladoek bijvoorbeeld) zou al genoeg moeten zijn.Schuin omknopen en Djulian er in.
Schrik-schuldgevoel-schaamte.quote:Op zondag 22 juni 2008 14:40 schreef moussy het volgende:
De reactie vond ik niet zo heel erg, schrik speelt ook mee natuurlijk. Ik heb er iig niet staan rellen
quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
*
Heel fijn!quote:De uitslag van mijn moeder was gelukkig goed, geen uitzaaiingen in haar darmen, ze werd "gewoon" dik
Gelukkig meid!quote:Op zaterdag 21 juni 2008 12:14 schreef Vivi het volgende:
*
De uitslag van mijn moeder was gelukkig goed, geen uitzaaiingen in haar darmen, ze werd "gewoon" dik
quote:Op maandag 23 juni 2008 13:04 schreef Belana het volgende:
* Belana zwaait even vanuit een zeer warm Toscane
een speciaalvoor Lois
en ook 1 voor Snoopy, die me vorige week nog even geholpen heeft
mooie stadjes gezien, Pienza, San Gigigmano, geweldig! (ken je ze snoop?)
de kindjes vermaken zich prima, dus wij ook
tot later allemaal
Ja, het valt niet mee om al m'n restjes haar op die kleine schedeltjes te plakkenquote:Op dinsdag 24 juni 2008 00:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Aha! Zien we gelijk waar je kroost dat bijzondere haar van heeft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |