quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien kan iemand je een smsje sturen als er een goal gevallen is, LisheHoef je toch geen radio voor mee te nemen
Vooral het zwaaien met die antenne om wat te kunnen bereikenquote:
Werkt dat echt, de verkoper mailen? Zouden ze dat niet allemaal doen? En in dit geval, zo snel oplopend,zou hij/zij dan niet juist willen wachten, omdat het zo lekker loopt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef dutchie het volgende:
Terry Pratchett is zo leuk!
Nu ga ik ook bieden.
Nee hoor geintje, wat mij betreft is hij helemaal voor jou. Ga het je helpen hopen.
(waarom mail je de verkoper niet gewoon? doe een gek bod in de mail en kijk wat de reactie is. werkt voor mij altijd veel sneller dan afwachten met bieden)
jaaah! Dat je dan het voetbalcommentaar via de speakers hoort of zo, van jouw!! tv'tjequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:07 schreef Lishe het volgende:
Mous! En dan hoop ik dat 'ie stoort op de zenders van de artiiiisten.
Snoop, nu hou ik nog meer van je.
En waar ik me het meest druk om maakt; dat je dan al die toeters hoort buiten, en dat je daar dan binnen zit.
Ik heb al gebelt met van Basten, hij wilde wel om 17.45 spelen, alleen Rusland niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef snoopy het volgende:
Kan je de kaartjes niet omruilen voor een middagvoorstelling ofzo?
Een andere keer, ze zijn weer opgehokt, de kat is binnen, anders zijn ze ehm... op...quote:
Klopt. Blue Angels Jet Crash in South Carolinaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef Ynske het volgende:
in Fot ook verschillende foto's van die shows gezien
@noli is dat die groep waar uiteindelijk iemand vna gestorven is?
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef Noli. het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk ook nog wel een beetje vreemd als ze er haast geen rekening mee houden daar. Misschien worden er wel een of twe extra kleine pauze''s ingelast of word er op een andere manier de boel op de hoogte gehouden?
Als Bon Jovi en Guus Meeuwis al complete concerten om een voetbal wedstrijd heen kunnen breien..
(geen idee hoor, roep ook maar wat)
je moet maar zo denken, dan had hij zijn emailadres uit moetne schakelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het gewoon gedaan![]()
Ik ben niet zo'n held in die dingen, maar ik wil dit wel graag, dus dan moet je wat he...
Krijg vast een boos mailtje terug hoe ik het in mijn hoofd haal om te proberen het bieden te omzeilen en het goedkoper te krijgen dan het wellicht wordt
*proest* zou wel grappig zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
"Now I have the time of my GOOOOOOOOOOOOOAAAAALLLLLLLL!!!!!"
Zoiets?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef dutchie het volgende:
Ik zie het al voor me:
"Now I have the time of my GOOOOOOOOOOOOOAAAAALLLLLLLL!!!!!"
Zoiets?
Als je zo'n watje treft als ik heb je mss wel mazzel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet zo'n held in die dingen, maar ik wil dit wel graag, dus dan moet je wat he...
Krijg vast een boos mailtje terug hoe ik het in mijn hoofd haal om te proberen het bieden te omzeilen en het goedkoper te krijgen dan het wellicht wordt
De cast zal ook wel balen denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef Noli. het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk ook nog wel een beetje vreemd als ze er haast geen rekening mee houden daar. Misschien worden er wel een of twe extra kleine pauze''s ingelast of word er op een andere manier de boel op de hoogte gehouden?
Als Bon Jovi en Guus Meeuwis al complete concerten om een voetbal wedstrijd heen kunnen breien..
(geen idee hoor, roep ook maar wat)
Welnee joh, ik heb het ook een paar keer gehad dat mensen mij rechtstreeks mailden en dat is soms best makkelijk. Onzinnige biedingen wees ik gewoon af of ik mailde terug wat ik minimaal voor iets wilde hebben. Het komt vast goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, het is gewoon al verkochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, dan had hij zijn emailadres uit moetne schakelen
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon al verkocht
En dat andere bod net na mij is van gisteravond heel laat. Beetje raar en erg jammer
vamp, het gaat om Hoge Omens (vertaling van Good Omens) van Terry Pratchett.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:45 schreef Jelief het volgende:
Niet geschikt voor LISHE:En nu wilde ik net gaan zeggen dat ik afgelopen zondag heb zitten genieten van de show..... zegt dit nu iets over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |