quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:00 schreef RockabeIIa het volgende:
Misschien kan iemand je een smsje sturen als er een goal gevallen is, LisheHoef je toch geen radio voor mee te nemen
Vooral het zwaaien met die antenne om wat te kunnen bereikenquote:
Werkt dat echt, de verkoper mailen? Zouden ze dat niet allemaal doen? En in dit geval, zo snel oplopend,zou hij/zij dan niet juist willen wachten, omdat het zo lekker loopt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:16 schreef dutchie het volgende:
Terry Pratchett is zo leuk!
Nu ga ik ook bieden.
Nee hoor geintje, wat mij betreft is hij helemaal voor jou. Ga het je helpen hopen.
(waarom mail je de verkoper niet gewoon? doe een gek bod in de mail en kijk wat de reactie is. werkt voor mij altijd veel sneller dan afwachten met bieden)
jaaah! Dat je dan het voetbalcommentaar via de speakers hoort of zo, van jouw!! tv'tjequote:Op donderdag 19 juni 2008 10:07 schreef Lishe het volgende:
Mous! En dan hoop ik dat 'ie stoort op de zenders van de artiiiisten.
Snoop, nu hou ik nog meer van je.
En waar ik me het meest druk om maakt; dat je dan al die toeters hoort buiten, en dat je daar dan binnen zit.
Ik heb al gebelt met van Basten, hij wilde wel om 17.45 spelen, alleen Rusland niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef snoopy het volgende:
Kan je de kaartjes niet omruilen voor een middagvoorstelling ofzo?
Een andere keer, ze zijn weer opgehokt, de kat is binnen, anders zijn ze ehm... op...quote:
Klopt. Blue Angels Jet Crash in South Carolinaquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:26 schreef Ynske het volgende:
in Fot ook verschillende foto's van die shows gezien
@noli is dat die groep waar uiteindelijk iemand vna gestorven is?
Ik zie het al voor me:quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef Noli. het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk ook nog wel een beetje vreemd als ze er haast geen rekening mee houden daar. Misschien worden er wel een of twe extra kleine pauze''s ingelast of word er op een andere manier de boel op de hoogte gehouden?
Als Bon Jovi en Guus Meeuwis al complete concerten om een voetbal wedstrijd heen kunnen breien..
(geen idee hoor, roep ook maar wat)
je moet maar zo denken, dan had hij zijn emailadres uit moetne schakelenquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb het gewoon gedaan![]()
Ik ben niet zo'n held in die dingen, maar ik wil dit wel graag, dus dan moet je wat he...
Krijg vast een boos mailtje terug hoe ik het in mijn hoofd haal om te proberen het bieden te omzeilen en het goedkoper te krijgen dan het wellicht wordt
*proest* zou wel grappig zijn.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me:
"Now I have the time of my GOOOOOOOOOOOOOAAAAALLLLLLLL!!!!!"
Zoiets?
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef dutchie het volgende:
Ik zie het al voor me:
"Now I have the time of my GOOOOOOOOOOOOOAAAAALLLLLLLL!!!!!"
Zoiets?
Als je zo'n watje treft als ik heb je mss wel mazzel.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet zo'n held in die dingen, maar ik wil dit wel graag, dus dan moet je wat he...
Krijg vast een boos mailtje terug hoe ik het in mijn hoofd haal om te proberen het bieden te omzeilen en het goedkoper te krijgen dan het wellicht wordt
De cast zal ook wel balen denk ik.quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:39 schreef Noli. het volgende:
Maar het lijkt me eigenlijk ook nog wel een beetje vreemd als ze er haast geen rekening mee houden daar. Misschien worden er wel een of twe extra kleine pauze''s ingelast of word er op een andere manier de boel op de hoogte gehouden?
Als Bon Jovi en Guus Meeuwis al complete concerten om een voetbal wedstrijd heen kunnen breien..
(geen idee hoor, roep ook maar wat)
Welnee joh, ik heb het ook een paar keer gehad dat mensen mij rechtstreeks mailden en dat is soms best makkelijk. Onzinnige biedingen wees ik gewoon af of ik mailde terug wat ik minimaal voor iets wilde hebben. Het komt vast goedquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:55 schreef miss_sly het volgende:
Nou ja, het is gewoon al verkochtquote:Op donderdag 19 juni 2008 10:56 schreef Ynske het volgende:
[..]
je moet maar zo denken, dan had hij zijn emailadres uit moetne schakelen
Ja, ik zag hetquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:15 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, het is gewoon al verkocht
En dat andere bod net na mij is van gisteravond heel laat. Beetje raar en erg jammer
vamp, het gaat om Hoge Omens (vertaling van Good Omens) van Terry Pratchett.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:45 schreef Jelief het volgende:
Niet geschikt voor LISHE:En nu wilde ik net gaan zeggen dat ik afgelopen zondag heb zitten genieten van de show..... zegt dit nu iets over mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ow, wat zondequote:Op donderdag 19 juni 2008 11:57 schreef TearSong het volgende:
Succes Miss Sly! De engelse versie is echt geweldig maar dat weet je zelf ook al. Het erge is, ik geloof dat ik de NL. versie hier laatst op de boekenmarkt heb zien staan voor 20 cent ofzo. En die heb ik niet meegenomen omdat ik hem al in het engels hebDe volgende markt kijk ik nog even voor je!
Nee, het duurt nog veeeeeeeeeeel langerquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:07 schreef bixister het volgende:
oooh maar als ie om 19.00u begint zal 't toch ook niet tot 22.45u duren misschien?
Oh wat verschrikkelijk!! Wat een horror zeg.....quote:
Ik zag het ook net en er liep gewoon een rilling over mijn lijf.quote:
Het is wel een heel hecht team wat ik begrepen heb, dan winnen ze maar niet, dit is diep en diep triest...quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Oh wat verschrikkelijk!! Wat een horror zeg.....
En dat er dan ook nog van die ransapen zijn die onder dat bericht commentaar gaan zitten geven over dat ie dan wel niet zal spelen en dat we nu niet winnen gaan
Zaterdag is toch in het weekend?quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:14 schreef Lishe het volgende:
[..]
Ik heb al gebelt met van Basten, hij wilde wel om 17.45 spelen, alleen Rusland niet.![]()
middagvoorstelling is alleen in het weekend.
is de noodapotheek nog een optie of kun je nu morgen weer terug komen....quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:05 schreef Ynske het volgende:
dat is idd heel triest
wat een gedoe vandaag
doktersafspraak gaat niet door, ze zouden medicatierecept meteen naar apotheek faxen
kom ik daar, is er geen recept, en t laatste doosje gaat ook nog eens op dat moment de deur uit
ze gaf aan niet te weten wat nuquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:12 schreef chacama het volgende:
[..]
is de noodapotheek nog een optie of kun je nu morgen weer terug komen....
Ikke wel. Voor een avondje uit stel ik niet zulke hoge eisen. Zeker niet als de hoofdrolspeler op een gegeven moment alleen nog maar in zijn boxer loopt en er ergens naast me geroepen wordt: broek uit....quote:
Ik las het net...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:08 schreef dutchie het volgende:
Ik las het ook net, wat verschrikkelijk.
Voor het hele bericht van de Telegraaf:
do 19 jun 2008, 11:46
Dochtertje Boulahrouz overleden
door onze Telesportredactie
LAUSANNE - Khalid Boulahrouz is getroffen door groot persoonlijk leed. Het woensdag te vroeg geboren dochtertje Anissa van de Nederlands international en zijn vrouw Sabia is in het ziekenhuis van Lausanne overleden. Dat heeft de teamleiding van Oranje donderdag bekendgemaakt.
Dat was dus de reden dat hij halsoverkop vertrok.
Beetje discussieren over de juiste betiteling van iets heel verdrietigsquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:39 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik las het net...
Ze was schoijnbaar "nog maar" 22 weken zwanger... Lopen geloof ik alweer discussies over of je dit als te vroeg geboren moet zien, of als miskraam, of dat het verdriet nou minder zou moeten zijn ofzo....
Ja pciesquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Beetje discussieren over de juiste betiteling van iets heel verdrietigs
En meer of minder verdriet? Is verdriet meetbaar? en niet gewoon heel erg persoonlijk?
Ah joh, dat zijn gewoon mensen die hardop denken, of interessant willen doen, gewoon overheenlezen en naast je neer leggen, zulke lui heb je er altijd tussen zitten.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:51 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik las t ook. Kreeg ook echt kippevel. Echt zo verdrietig.
En dan idd de reacties van sommige mensen... En ook een discussie over vroeggeboorte of miskraam. Hoeveel empathie heb je.... Wat maakt het nou allemaal uit, alsof die mensen er iets aan hebben.
heeeyquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Mibos2 het volgende:
Wij zijn overgestapt van KPN naar Telfort en meteen het hele account niet meer te traceren via Fok ook heel handig dus nu maar onder Mibos2 hier overigens...
ow,sorry dan had ik de verkeerde voor me... was nog iemand met bos die verhuisd wasquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:24 schreef Mibos2 het volgende:
Wij zijn niet verhuisd hoor alleen qua provider hihihi...
Ach ik heb het nu maar effe zo gedaan en dat overstappen heeft nog wel wat voeten in aarde. 8 hele dagen zonder huistelefoon en internet is tegenwoordig best een straf.
Ohoh, dat gaan wij ook doen. Ws ergens volgende week. als die k*t kpn meewerkt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:03 schreef Mibos2 het volgende:
Wij zijn overgestapt van KPN naar Telfort en meteen het hele account niet meer te traceren via Fok ook heel handig dus nu maar onder Mibos2 hier overigens...
Psst Ynske, iets met bomen en bossen. Ladybos (van Myrthe) is van de verhuistroubles. Dit is Mibos (van Kaithlynn).quote:Op donderdag 19 juni 2008 15:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
heeey
hoe is t verhuizen gegaan?
is de oude bewoner nog op tijd vertrokken?
misschien als je meelt met forum@fok.nl dat ze je vorig account kunnen resetten qua ww
Aaaaah idd bossenquote:Op donderdag 19 juni 2008 15:44 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Psst Ynske, iets met bomen en bossen. Ladybos (van Myrthe) is van de verhuistroubles. Dit is Mibos (van Kaithlynn).
meissquote:Op donderdag 19 juni 2008 16:25 schreef chacama het volgende:Goed, ergens had ik het gevoel al. Maar na het telefoontje van mijn man is het nu dus bevestigd. Hij is vandaag met zijn moeder naar het ziekenhuis meegeweest om de uitslag van de scan te horen.... (ze heeft 4 jaar geleden longvlieskanker gediagnotiseerd gekregen, na net 10 jaar vrij te zijn van borstkanker). Nadat ze 4 jaar terug gestart is met bestalingen en later hormoonkuren, ging vorig jaar de kankermarker in het bloed weer omhoog. Na de scan toen werd besloten om over te gaan op de volgende hormoonkuur. Na de controle 2 weken terug bleek dat de kankermarker weer omhoog was ipv omlaag. Vorige week dus onder scan en nu de uitslag. Er zijn uitzaaiingen in de rugenwerfel en er volgt nu eerst een half jaar chemo voordat er weer overgegaan kan worden op de hormonen.
En ookal had ik me nog zo voorgenomen om er niet van slag van te raken, ik zat dus wel weer mooi te huilen en in mijn kop spookte alleen nog maar het beeld van mijn moeder op de afdeling oncologie in het ziekenhuis.
Ik hoop zo dat het gewoon goed gaat. Dat mijn man niet door die hel heen hoeft, die we met mijn moeder al door zijn gegaan. Niet nu, niet nog een keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |