Idd.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:21 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Idd.
TS PWNED door nigerianen....
Ik ook nietquote:
quote:AANDACHT AANDACHT!!! voor het kopen van een mobiel voor 100 euro!!! als je een mobiel aan geboden krijgt voor 100 euro en je stuurt dat je interesse hebt, je krijgt dan een mailtje terug dat je een mobiel kunt kopen voor de prijs van 200 euro en vanaf 4 mobiels is de prijs nog 100 euro het stuk, wees dan op je hoede!!! je krijgt reactie van ene mando daner of onder de naam van armian mavert het mailtje dat je krijgt is in gebrekkig engels en je moet betalen met w u HET DEUGT NIET!!!! de mobiels worden verstuurd vanuit griekenland, je moet eerst betalen en de mobiels zie je NOOIT! ik wil iedereen hiervoor waarschuwen, het klinkt misschien naief om hierop in te gaan, maar de mails komen wel heel echt over en hij werkt met TNT samen, dus dat komt ook heel geloofwaardig over.
ik vond dat ik dit moest meedelen aan jullie, dus wees allert!!!
groetjes van een gedupeerde.
Aahahahahah dus die is er nog ingetrapt ook?! Fail!!!!quote:
quote:AANDACHT AANDACHT!!! voor het kopen van een mobiel voor 100 euro!!! als je een mobiel aan geboden krijgt voor 100 euro en je stuurt dat je interesse hebt, je krijgt dan een mailtje terug dat je een mobiel kunt kopen voor de prijs van 200 euro en vanaf 4 mobiels is de prijs nog 100 euro het stuk, wees dan op je hoede!!! je krijgt reactie van ene mando daner of onder de naam van armian mavert het mailtje dat je krijgt is in gebrekkig engels en je moet betalen met w u HET DEUGT NIET!!!! de mobiels worden verstuurd vanuit griekenland, je moet eerst betalen en de mobiels zie je NOOIT! ik wil iedereen hiervoor waarschuwen, het klinkt misschien naief om hierop in te gaan, maar de mails komen wel heel echt over en hij werkt met TNT samen, dus dat komt ook heel geloofwaardig over.
ik vond dat ik dit moest meedelen aan jullie, dus wees allert!!!
groetjes van een gedupeerde.
Maar hij was wel heel overtuigend, hoor.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Aahahahahah dus die is er nog ingetrapt ook?! Fail!!!!
Ja daar heb je gelijk in..quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar hij was wel heel overtuigend, hoor.
Met z'n samenwerking met TNT.
OMG !! hahahhaquote:
Pnwd wie unno n00b of niet danquote:Op donderdag 19 juni 2008 01:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
OMG !! hahahha![]()
Als je zo dom bent dan verdien je het gewoon
Tjonge jonge
Dat er niemand meer in zou trappen en ze weg zouden gaan ja. Of dat marktplaats er een stokje voor zou steken.quote:Op woensdag 9 juli 2008 17:29 schreef Netsplitter het volgende:
Wat dan je dan verwacht?
Dat ze vol met schuldgevoel weg zouden gaan ofzo
Is dus een buitenlander die iets in de trant van Babelfish gebruikt. Jeweetz, online vertaler...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:46 schreef Yozzz het volgende:
"Dank u want uw rente op dit telefoneert en ik verwacht een reactie van u."![]()
![]()
!!!
Serieus???quote:Op woensdag 9 juli 2008 18:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Is dus een buitenlander die iets in de trant van Babelfish gebruikt. Jeweetz, online vertaler...
dank u duidelijke kapiteinquote:Op woensdag 9 juli 2008 18:18 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Is dus een buitenlander die iets in de trant van Babelfish gebruikt. Jeweetz, online vertaler...
Toen ik in de vertaling ''rente'' zag staan had ik het in 1x doorquote:
HAHAH geniaalquote:
Serieus reageren op zijn postquote:Op woensdag 9 juli 2008 20:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toen ik in de vertaling ''rente'' zag staan had ik het in 1x door
Interrest enzo.
Ga iemand anders beledigenquote:Op woensdag 9 juli 2008 21:41 schreef tslh het volgende:
Snap er niets van.. Jullie maken grappen over iemand die de nederlandse taal niet helemaal beheerst maar vast ter goeder trouw is. Ik zou zo'n telefoon meteen kopen, hoer!
Knap zeg!quote:Op woensdag 9 juli 2008 20:27 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Toen ik in de vertaling ''rente'' zag staan had ik het in 1x door
Interrest enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |