ik muckte om muck op een muck te wijzenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef DaMart het volgende:
Klonk, je muckte weer!
...maar dat geeft mij wel de gelegenheid om zonder simpele TVP binnen te komen vallen.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik muckte om muck op een muck te wijzen![]()
en nu ga ik koken
Vanavond ga ik niet kokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik muckte om muck op een muck te wijzen![]()
en nu ga ik koken
WFzquote:
Eet smakelijk..quote:
Fhaquote:
?quote:
Maar als ik zo vrij ben gaat er iemand voor me kokenquote:
Daaromquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als ik zo vrij ben gaat er iemand voor me koken
Voor wie?quote:
Voor jouw smaakpapillen.quote:
Ik heb hele lekkere boterhammen hoorquote:
Ik kook heus wel beter dan boterhammen..quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere boterhammen hoor
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!quote:
Boterhammen kunnen heul niet kokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kook heus wel beter dan boterhammen..
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!
en toen was het dus zijn sigaret
Nee maar als we doen alsof wel dan ben ik beterquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Boterhammen kunnen heul niet koken
Haha dank jequote:
oh, ze moeten die eilandengroep eens flink laten fikken....quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!
en toen was het dus zijn sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |