Hier kan ik niet om lachenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:56 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ben een nerd maar ik kan er niet om lachen
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:54 schreef Klonk het volgende:
Even nog een nerd grapje
John: Some people says that when you play has Windows XP install CD backwards you can hear satanic messages.
John's friend: Actually its worse, play it forward and it'l install Windows.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:58 schreef Klonk het volgende:
mag geen neusspray grapjes meer maken, mag geen neusspray grapjes meer maken, mag geen neusspray grapjes meer maken, mag geen neusspray grapjes meer maken
Mja dat heeft wel iets inderdaadquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef Muck het volgende:
nerds![]()
zoals ze onbegrijpelijke technische dingen tegen me kunnen mompelen, wraaw!
nog euh, een uurtje of 22 voor Marc thuis isquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:57 schreef Klonk het volgende:
yeah, nog 10 minuten en sonja is weer thuis
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef Muck het volgende:
nerds![]()
zoals ze onbegrijpelijke technische dingen tegen me kunnen mompelen, wraaw!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:00 schreef Muck het volgende:
[..]
nog euh, een uurtje of 22 voor Marc thuis is
Wauwquote:
quote:
quote:2 zelfs
Nevermindquote:en een groene multipla
Die groene multipla heb ik nietquote:
smerenquote:
En nog een onbegrijpelijk dialect ook, waardoor ik denk dat ie voortdurend moeilijke technische dingen brabbeltquote:
MPG-mobielquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Die groene multipla heb ik niet
Ik heb een zwarte Twingo
Mijn auto heeft een kapotte kachelradiator en de homokineet maak geluid.quote:
wraawww, papierquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mijn auto heeft een kapotte kachelradiator en de homokineet maak geluid.
Vind je me nu lief?
Neusspray smeer je nietquote:
Whehehequote:[..]
En nog een onbegrijpelijk dialect ook, waardoor ik denk dat ie voortdurend moeilijke technische dingen brabbelt
quote:lenen?
HIhiquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef Muck het volgende:
[..]
En nog een onbegrijpelijk dialect ook, waardoor ik denk dat ie voortdurend moeilijke technische dingen brabbelt
lenen?
Whehequote:
Breng dat barrel liever naar de garagequote:Op woensdag 18 juni 2008 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind je me nu lief?
Prrrr kom maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:04 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vind je me nu lief?
dan ga je maar wat anders smerenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Neusspray smeer je niet[ afbeelding ]
[..]
en me nog onbegrijpelijk muziek laten luisteren ook!quote:Whehehe
quote:[..]
ik heb een c-diplomaquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik weet ook een paar mooie muziek termen
Smeerkaasquote:
Die jij vervolgens aan PaMuck laat luisterenquote:[..]
en me nog onbegrijpelijk muziek laten luisteren ook!
quote:[..]
Je wor steeds leukerquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:06 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik weet ook een paar mooie muziek termen
Ik moet een paar keer naar Neet oet Lottum luisteren voor ik er ook maar iets van begrijpquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:07 schreef Klonk het volgende:
we luisteren heul niet naar onbegrijpelijke muziek, al duurde het wel een tijdje voordat ik alles verstond
quote:
ook nog!quote:[..]
Die jij vervolgens aan PaMuck laat luisteren
waar omheen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:14 schreef Klonk het volgende:
lul er maar om heen...
Ja, wat?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:15 schreef JortK het volgende:
MPG en Muck!
Jaaaaaaaaaaaaquote:
en ik ga een uurtje of wat slapen, want ik voel weer eens een enorme fucking hoofdpijn aankomenquote:
Neussprayquote:
jij ook toch ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef JortK het volgende:
Jullie blijven je er wel bezig mee houden he met die neusspray
Ik ben aan het werkquote:
Ik nietquote:
Je hebt toch al een kamer?quote:
Ik heb een appartement(je) (aaah rotwoord) ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt toch al een kamer?
Super irritant was dat! ik had ook zo'n tijd dat ik dat altijd gaf als weerwoord tegen mijn moeder.. eigenlijk vond ik het zelf ook maar irritant hahaha.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef DaMart het volgende:
Klonk, je muckte weer!
...maar dat geeft mij wel de gelegenheid om zonder simpele TVP binnen te komen vallen.
ik muckte om muck op een muck te wijzenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef DaMart het volgende:
Klonk, je muckte weer!
...maar dat geeft mij wel de gelegenheid om zonder simpele TVP binnen te komen vallen.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik muckte om muck op een muck te wijzen![]()
en nu ga ik koken
Vanavond ga ik niet kokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik muckte om muck op een muck te wijzen![]()
en nu ga ik koken
WFzquote:
Eet smakelijk..quote:
Fhaquote:
?quote:
Maar als ik zo vrij ben gaat er iemand voor me kokenquote:
Daaromquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als ik zo vrij ben gaat er iemand voor me koken
Voor wie?quote:
Voor jouw smaakpapillen.quote:
Ik heb hele lekkere boterhammen hoorquote:
Ik kook heus wel beter dan boterhammen..quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere boterhammen hoor
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!quote:
Boterhammen kunnen heul niet kokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kook heus wel beter dan boterhammen..
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!
en toen was het dus zijn sigaret
Nee maar als we doen alsof wel dan ben ik beterquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Boterhammen kunnen heul niet koken
Haha dank jequote:
oh, ze moeten die eilandengroep eens flink laten fikken....quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!
en toen was het dus zijn sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |