Zo eet ik het super vaakquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:44 schreef Klonk het volgende:
Wat mij net overkomt, druk pratend proberen te koken en ik flikker een zakje nasi mix door macaroni
Smaakte best eigenlijk
Uhuquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:47 schreef Klonk het volgende:
Zal ik nu de nasi met de macaronisaus maken
Vergeet het gebakken ei nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:50 schreef Klonk het volgende:
Is wel voor de eerste keer dat ik satesaus bij de macaroni heb gehad. maar eigenlijk is het helemaal niet zo vreemd, bamimix smaakt ongeveer hetzelfde en bami is eigenlijk gewoon chinese macaroni
Gebeurd regelmatig toch?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
oh, ze moeten die eilandengroep eens flink laten fikken....
Kut.. dat ben ik dus vergeten te kopenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vergeet het gebakken ei niet
ik had geen eitjes meerquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Vergeet het gebakken ei niet
Gaat prima hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:50 schreef Klonk het volgende:
Is wel voor de eerste keer dat ik satesaus bij de macaroni heb gehad. maar eigenlijk is het helemaal niet zo vreemd, bamimix smaakt ongeveer hetzelfde en bami is eigenlijk gewoon chinese macaroni
Dat is indah die zijn sigaret wegpleurtquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Gebeurd regelmatig toch?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bosbranden_in_Indonesi%C3%AB
aan stokjes met soja en ander kruidselquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
Ah, kip
Ik krijg er opnieuw honger vanquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
aan stokjes met soja en ander kruidsel
-shnitzelquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:58 schreef Klonk het volgende:
Ah, kip
Mja, dat moet ook nog. Ik doe niet aan afwasmachinesquote:
ik leg stiekem mijn bord bij jouw afwasquote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
@JortK: NAS is binnen, vanmiddag opgehaald. I'm gonna play now
niets van gemerktquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
ik leg stiekem mijn bord bij jouw afwas
Dat was ook de bedoelingquote:
Draait al, installatie is supereinfach!quote:
Mijnusse lekker nietquote:
Ik heb het al gedownload, maar nog niet geinstalleerdquote:
En die webserver?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Draait al, installatie is supereinfach!
Nu nog even wat netwerkshizzle opnieuw instellen (G3 en oude pc er uit flikkeren, NAS perm ip geven) en klaar is Pheno. Dan mag het gaan format 2 terabyte doen![]()
FAPFAPFAP en dat voor maar twee uurtjes rijden
Dat moet ik nog proberen, schijven moeten eerst formatteren. En even de nieuwe firmware downloaden, meteen goed beginnen natuurlijkquote:
Bel indah!quote:
Ik ben ernstig benieuwdquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat moet ik nog proberen, schijven moeten eerst formatteren. En even de nieuwe firmware downloaden, meteen goed beginnen natuurlijk
Neusspray is bijna nog grappigerquote:
128quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:48 schreef JortK het volgende:
Hoeveel MB geheugen zit er nu in Ph. ?
genoeg voor een nas, die webserver hoeft geen fok te gaan schaduwen of zoquote:
Misschien domme vraag, tis niet zo dat je met dat ding gelijk ISO's kan streamen op je TV zodat je easy een DVDtje kan kijken?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
genoeg voor een nas, die webserver hoeft geen fok te gaan schaduwen of zo
Streaming playlists ftw
Het erge is dat ik ze nog snap ookquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:55 schreef Fha het volgende:
Wauw.. dat zijn veel afkortingen.
Unzippen en gaan met die brandweerquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:54 schreef Pheno het volgende:
UPnP Multimedia Service Support
Sony PS3, Microsoft Xbox360 (See All Supported DMA)
Audio Format: AAC, M4A, MP3, Ogg Vorbis, WAV, WMA, WMA VBR, WMA PRO, WMA Lossless
Video Format: ASF, AVI, DAT, DivX, MP4, MPEG1, MPEG2, MPEG4, VOB, WMV, XviD
Image Format: BMP, JPG (jpe, jpeg), GIF, ICO, PNG, PSD, TIF (tiff), UFO
Playlist Format: WPL, M3U
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |