Neussprayquote:
jij ook toch ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef JortK het volgende:
Jullie blijven je er wel bezig mee houden he met die neusspray
Ik ben aan het werkquote:
Ik nietquote:
Je hebt toch al een kamer?quote:
Ik heb een appartement(je) (aaah rotwoord) ja.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je hebt toch al een kamer?
Super irritant was dat! ik had ook zo'n tijd dat ik dat altijd gaf als weerwoord tegen mijn moeder.. eigenlijk vond ik het zelf ook maar irritant hahaha.quote:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef DaMart het volgende:
Klonk, je muckte weer!
...maar dat geeft mij wel de gelegenheid om zonder simpele TVP binnen te komen vallen.
ik muckte om muck op een muck te wijzenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef DaMart het volgende:
Klonk, je muckte weer!
...maar dat geeft mij wel de gelegenheid om zonder simpele TVP binnen te komen vallen.
Dan is het goed!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik muckte om muck op een muck te wijzen![]()
en nu ga ik koken
Vanavond ga ik niet kokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik muckte om muck op een muck te wijzen![]()
en nu ga ik koken
WFzquote:
Eet smakelijk..quote:
Fhaquote:
?quote:
Maar als ik zo vrij ben gaat er iemand voor me kokenquote:
Daaromquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Maar als ik zo vrij ben gaat er iemand voor me koken
Voor wie?quote:
Voor jouw smaakpapillen.quote:
Ik heb hele lekkere boterhammen hoorquote:
Ik kook heus wel beter dan boterhammen..quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik heb hele lekkere boterhammen hoor
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!quote:
Boterhammen kunnen heul niet kokenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik kook heus wel beter dan boterhammen..
Goeie samenvatting.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!
en toen was het dus zijn sigaret
Nee maar als we doen alsof wel dan ben ik beterquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Boterhammen kunnen heul niet koken
Haha dank jequote:
oh, ze moeten die eilandengroep eens flink laten fikken....quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Er was dikke paniek! Jaa!! Indah zei: Ohnoes er staat hier iets in de fik!! En toen zeiden andere mensen: Ohnoes brandblusser! of gooi je bier er op!!
en toen was het dus zijn sigaret
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |