had mijn post ook al ge-edit, wilde ingaan op de quote maar werd een heel ander verhaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef rene90 het volgende:
Ik ben het totaal met je eens Vandaag dus vandaar dat ik niet echt snap dat je die reactie geeft op de quote. Wat ik met "geloofwaardigheid van de getuigen" bedoel, is dat er drank en drugs in het spel is, wie zegt dat de drugs niet voor de verkrachting is genomen, dit is niet vast te stellen, en zal woord tegen woord zijn.
Het blijven lastige situaties, en gelukkig is het, zoals jij zegt, wel in positieve zin (vind ik dan) verandert ten opzichte van vroeger.
Ik ben nu even benieuwd wat TS heeft gedaan en hoe alles is gegaan.
Heb je het zelf wel eens gedaan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:32 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mwah, ben het daar niet mee eens. Je kan nog steeds in een roes rondlopen en het gevoel hebben dat alles langs je heen gaat na weet ik hoeveel. Ligt echt aan de persoon/situatie. Ik heb zat gevallen daarvan gezien.
(En ga nou zeggen dat de kwaliteit in dat geval dan per definitie slecht is, of iets van die strekking...)
Ik verontschuldig me bij deze alvast voor iedereen die niet zomaar klakkeloos alles gelooft wat een alcholdrinkend, cokesnuivend (vast niet voor de 1e keer) meisje op fok plempt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:17 schreef Roquefort het volgende:
Al die reacties die met slimme vragen willen aantonen dat er geen sprake was van verkrachting zijn walgelijk.
Heerlijk zo'n politiek antwoord.quote:Op donderdag 19 juni 2008 00:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar antwoord ik niet ontkennend op...![]()
Jah, ben benieuwd of ze morgen nog wat zich laat horen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 01:11 schreef Omniej het volgende:
[..]
Heerlijk zo'n politiek antwoord.
Anyway, ben wel benieuwd hoe het nu verder is verlopen met TS vandaag. Er vanuitgaande dat het hele verhaal echt was en ze dus inderdaad naar de politie en 't ziekenhuis is gegaan, that is.
Natuurlijk kun je een badkamerdeur weer open doen, maar een badkamer deur die op slot zit open maken terwijl er een man in de weg staat die dat tegen wil gaan gaat niet werken. En vuisten zijn ook een soort wapens natuurlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef speknek het volgende:
Uit de OP is volgens mij wel duidelijk dat ze het ergens stiekem wel lekker vond, vandaar de twijfel of ze zich wel genoeg had verzet. Een badkamerdeur kun je ook weer opendoen, het is niet alsof hij gewapend was.
Het huilen lijkt ook vooral gebaseerd op dat ze een vriendje had en was vreemdgegaan als ik het zo lees.
Je kunt wel gaan lopen doen alsof dat een debiele stelling is, maar dat is het niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
dat is dan ook het enige waar het om gaat. Ze zegt nee, stribbelt tegen voor zover ze kan in haar omstandigheid (verwarring, ongeloof, overrompelt, gedronken). Klaar.
Aan sommige reacties te zien zou het onmogelijk zijn verkracht te worden tenzij er wapens of meerdere mannen bij betrokken zijn. Immers, ze kan toch gewoon haar dijen tegen elkaar klemmen![]()
Of het hele verhaal verzonnen (niet geheel ondenkbeeldig) uit verveling om nimmer weer te keren in ons midden.quote:Op donderdag 19 juni 2008 09:31 schreef jpg97 het volgende:
TS is niet eens naar het politiebureau geweest denk ik......
Heeft gewoon haar verhaal hier gedaan, en niet de excuses gevonden om géén aangifte te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:09 schreef DoimeN het volgende:
[..]
Jij weet dat vast wel, is dat lekker coke na de seks?
coke voor seks lijkt me handigerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
Of tijdens!quote:Op donderdag 19 juni 2008 10:19 schreef BarraCupraCuda het volgende:
coke voor seks lijkt me handiger
Ja hoor, je bent verkracht en je opent doodleuk een topique op Fok! Heel geloofwaardig. Wel amusant om te lezen en als verhaal op zich geef ik het dan ook een +1, voor geloofwaardigheid echter een -1.quote:Op donderdag 19 juni 2008 11:09 schreef ruud.nl het volgende:
Lekker lullige reacties voor als het wel waar blijkt te zijn.
ik zou het ook hebben gedaan.. alleen dan in KLBquote:Op donderdag 19 juni 2008 11:12 schreef WrongTurn_ het volgende:
[..]
Ja hoor, je bent verkracht en je opent doodleuk een topique op Fok! Heel geloofwaardig. Wel amusant om te lezen en als verhaal op zich geef ik het dan ook een +1, voor geloofwaardigheid echter een -1.
Guttegut, het moet persé allemaal zwart-wit zijn he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik verontschuldig me bij deze alvast voor iedereen die niet zomaar klakkeloos alles gelooft wat een alcholdrinkend, cokesnuivend (vast niet voor de 1e keer) meisje op fok plempt.
Walgelijk idd, dat er mensen zijn die niet veroordelen op 1 verhaal op internet. Je kan tenslotte beter meteen elke man als verkrachter zien tenslotte, dat is veiliger. Je weet maar nooit.
Neemt niet weg, dat áls het alllemaal zo gebeurd is, het wel degelijk triest is. Jouw reactie is zoals gewoonlijk echter weer te R&P voor woorden.
Asjeblieft hee moeder Teresa, ga een taart bakken voor een paria ofzoquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Guttegut, het moet persé allemaal zwart-wit zijn he?
Ik geloof het verhaal niet perse op basis van de OP, maar in mijn reactie geef ik zo'n TS wel het voordeel van de twijfel. Geloof ik het verhaal niet, dan haal ik mijn schouders op en klik een ander topic aan.
Ik erger me wild aan de meute die niets liever doet dan het verhaal ontkrachten en de boel nu zo draaien, dat ze aan infantiele fokkertjes moet gaan bewijzen wat er gebeurd is, want zonder bewijs is het niet waar. Als het echt gebeurd is, heeft TS echt wel wat anders te doen dan ingaan op het ongeloof van fokkertjes. En is het niet gebeurd, dan is niet reageren voldoende. Het gaat erom dat niemand weet wat er gebeurd is, en veel reacties zijn nogal beledigend in hun overtuiging dat het verhaal niet waar is, en houden geen rekening met gevoelens die TS zou kunnen hebben als het verhaal eventueel wel waar is. Lynch-mobs, not my cup of tea, ik heb respect voor iedere mening, maar niet voor de blatende meute.
Tyfus, goed gekozen belediging, wil je me never-nooit-met die duivelse heks vergelijken?!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:22 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Asjeblieft hee moeder Teresa,
...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:21 schreef Sanderrrr het volgende:
Klinkt alsof het zo uit een boek dikke duim komt.
Klopt dus als ze erop in blijft gaan dan is het zeker weten een hoax.quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:16 schreef Roquefort het volgende:
Als het echt gebeurd is, heeft TS echt wel wat anders te doen dan ingaan op het ongeloof van fokkertjes.
ja ja wat nou?quote:
Ja, en jij bent vast en zeker een psycholoog dat jij precies weet wat emoties en shock met mensen kunnen doen? Knap hoor!quote:Op donderdag 19 juni 2008 12:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je wordt eerst verkracht en daarna neem je coke samen met je verkrachter? Yeah rightWat voor een imbeciel cq verslaafde aan coke ben je dan?
yes, yes, yesquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Tyfus, goed gekozen belediging, wil je me never-nooit-met die duivelse heks vergelijken?!![]()
![]()
Dat tart toch alle statistiek, een fokkertje die me echt onder de gordel weet te raken.
In iedergeval geen coke snuiven met de daderquote:Op donderdag 19 juni 2008 12:57 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ja, en jij bent vast en zeker een psycholoog dat jij precies weet wat emoties en shock met mensen kunnen doen? Knap hoor!
Zegt het fenomeen Loverboys jouw iets? Of vind je dat ook maar de eigen schuld van die meisjes? Maar ja, als je de hele dag achter je computertje op forums beter loopt te weten, kan je ook niet verwachten dat iemand enig realiteitsgevoel of levenservaring heeft...quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:01 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In iedergeval geen coke snuiven met de dader
Wat me wel wat zegt is dat het een bepaald type meisje is wat daar voor valt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zegt het fenomeen Loverboys jouw iets?
Mij betichten dat ik geen realiteitsgevoel of levenservaring hebquote:Op donderdag 19 juni 2008 13:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Maar ja, als je de hele dag achter je computertje op forums beter loopt te weten, kan je ook niet verwachten dat iemand enig realiteitsgevoel of levenservaring heeft...
Daar is inderdaad iets voor te zeggen.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:12 schreef Pappie_Culo het volgende:[..]
Wat me wel wat zegt is dat het een bepaald type meisje is wat daar voor valt.
Is dat dan een reden om anderen te gaan veroordelen?quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Mij betichten dat ik geen realiteitsgevoel of levenservaring heb![]()
Ach misschien heb ik het idd niet. Ik ken namelijk geen enkel meisje in mijn omgeving die zo labiel is als de TS.
Dat is helaas inherent aan het onderwerp en het gebrek aan meer informatie, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we het hier vol kunnen baggeren of van witty little comments te voorzienquote:
TS plaatst een topic op een openbaar forum met een in mijn ogen zeer dubieus verhaal. Waarom zou ik geen kritische kanttekeningen mogen plaatsen bij dit verhaal? TS is vrij om de zaak verder toe te lichten maar doet dit niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef Red_Cat het volgende:
tvp
Ok wat ik niet begrijp is dat de mensen hier zo reageren, ook al is het niet waar of een vaag verhaal, heb goddomme een beetje respect voor iemands gevoelens!
Mensen zeggen ze bood geen weestand, maar als meisje alleen tegen een grote vent begin je helemaal niks! Plus ze heeft wel geschreeuwd, maar doordat de muziek zo hard aanstond heeft niemand haar gehoord..!
Die reactie van haar vriendin is ook niet zo ontzettend gek, je wil namelijk niet weten hoeveel mensen zoiets niet willen aanemen ook al gebeurt het vlak voor hun neus! Mensen zijn zo belachelijk bezig hier. Zelf al zou het een HOAX zijn (vind ik zeker geen leuke dan) mag er nog niet op die manier gereageerd worden. Zegt veel over hoe laks en naief Nederland weer is...
![]()
Ik heb het dan ook zeker niet over 'kritische kanttekeningen'.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
TS plaatst een topic op een openbaar forum met een in mijn ogen zeer dubieus verhaal. Waarom zou ik geen kritische kanttekeningen mogen plaatsen bij dit verhaal? TS is vrij om de zaak verder toe te lichten maar doet dit niet.
Omdat iedereen die kanttekening maak? Kan nog wel kut overkomen op iemand die een echt probleem heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
TS plaatst een topic op een openbaar forum met een in mijn ogen zeer dubieus verhaal. Waarom zou ik geen kritische kanttekeningen mogen plaatsen bij dit verhaal? TS is vrij om de zaak verder toe te lichten maar doet dit niet.
Ja, met die instelling kan je altijd en overal wel "pics or it didn't happen" gaan zeggen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
idd de geloofwaardigheid van het topic zaktquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Lips het volgende:
Vraag me wel af wanneer TS zelf weer eens gaat reageren...
Klinkt goed, als in, alles is volgens plan verlopen lijkt me. Ook slim dat je je nog niet gedoucht had trouwens. Je moet maar zo snugger zijn om daarover na te denken. Veel mensen zouden in jouw situatie gelijk onder de douche springen om de viezigheid weg te spoelen. Het lijkt me niet leuk/prettig/makkelijk om mee te werken aan dat sporenonderzoek, maar het is voor je eigen bestwil. Ik hoop dat je goede vrienden en familie hebt waar je dit verhaal ook mee kan delen. Dat helpt in ieder geval om het te verwerken.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.
Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.
Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.
Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
Heb je top gedaan!quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:08 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ga zo alles lezen, ik zal eerst vertellen wat er is gebeurt gisteren. Ik ben làng op het bureau geweest. Er kwam een reserche van de zedenpolitie en die heeft me toen gehoord. Ik krijg twee weken bedenktijd om te bedenken of ik 'em echt wil aangeven, een melding wil maken of het hierbij wil laten.
Daarna naar het ziekenhuis geweest. Foto's van mijn blauwe plekken gemaakt, vervolgens monsters en sporen laten nemen etc.. Ik had me nog niet gedouched, met opzet, dus daar waren ze erg blij mee.
Vervolgens heb ik bloed laten prikken zodat zij kunnen zien of ik eventuele SOA's heb. En de Morning After-pil gekregen.
Dit was het even in een notendop, ik vertel straks meer (ik weet niet of dat straks meteen is of iets later).
Mwoah, wel of niet lekker is niet echt een goede graadmeter voor een verkrachting. Als dat zo was dan is iedere keer dat je slechte seks hebt een verkrachting. En mijn hemel dan zijn er flink wat mensen verkracht.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:53 schreef Omniej het volgende:
[..]
*Mompelt wat over begrijpend lezen enzo*
Voor zover ik begreep ging het Aneurism erom dat TS niet weet of ze verkracht is of niet, en met die vraag kan dat redelijk makkelijk vastgesteld worden...
Lees ik ergens overheen? Ik zie nergens iets staan over de reactie van die vriendin?quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:44 schreef Rebubbled het volgende:
Wat vervelend hoe die vriendin erop gereageerd heeft! Hopelijk kun je steun vinden bij andere.
Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:37 schreef Bullebak het volgende:
Wat zei de politie over het gezellige coke snuiven na het badkamergebeuren?
Goed dat je de stap genomen hebt om naar de politie en 't ziekenhuis te gaan.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 19 juni 2008 16:53 schreef MinderMutsig het volgende:
Mwoah, wel of niet lekker is niet echt een goede graadmeter voor een verkrachting. Als dat zo was dan is iedere keer dat je slechte seks hebt een verkrachting. En mijn hemel dan zijn er flink wat mensen verkracht.
Ik vind het een vrij redelijke vraag. Het IS toch ook een rare situatie ?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...
De politie heeft dat van de coke genoteerd evenals het adres waar het gebeurd is. Verder is er niets met het cokeverhaal gedaan, vooral ook omdat het erna was natuurlijk. Het ging meer om de verkrachting an sich en zo snel mogelijk naar het ziekenhuis gaan.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Ik vind het een vrij redelijke vraag. Het IS toch ook een rare situatie ?
Je vriendin wil ook niet getuigen dat jij huilend je verhaal hebt gedaan vlak nadat het gebeurt was? Lekkere vriendin dan. Misschien is ze ook erg overdonderd door het hele verhaal en draait ze over een paar dagen wel bij. Dat hoop ik voor je in ieder geval.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef IIDMLB het volgende:
Oh en het is niet makkelijk je te verzetten tegen zo'n grote man (zowel in lengte als in breedte). Vandaar dat ik dus ook onder de blauwe plekken zit waarvan veel foto's zijn gemaakt.
En over dat 'pijpen': dat is amper gebeurt, hij probeerde het maar zoals ik al zei in de OP, toen ik me daartegen verzette probeerde hij gewoon iets anders en dat was hardhandig veel makkelijker te bewerkstelligen.
De reden waarom ik dit op FOK! zette: ik was net wakker (het was dus na de nacht van de verkrachting) en had geen idee wat ik moest doen. Ik wilde daarom de meningen peilen. Dit ook omdat de vriendin absoluut niet meewerkte; ze wil ook mijn getuige niet worden.
Indd, maar ik vroeg het niet aan jou truusquote:Op donderdag 19 juni 2008 17:00 schreef Re het volgende:
[..]
Je bedoelt of de politie net zo bekrompen is als dat jij overkomt.... ik zou het niet weten...
Dit was een vrij relevant stukje informatie die we gemist hadden. Uit je OP leek het namelijk dat je je niet echt verzet had. Je hebt zeker de goede beslissing genomen om naar de politie te gaan (dat sowieso), en hier kunnen ze echt wel wat mee!quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef IIDMLB het volgende:
Oh en het is niet makkelijk je te verzetten tegen zo'n grote man (zowel in lengte als in breedte). Vandaar dat ik dus ook onder de blauwe plekken zit waarvan veel foto's zijn gemaakt.
Een échte vriendin dus! waarom wil zij dat niet?quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:03 schreef IIDMLB het volgende:
Dit ook omdat de vriendin absoluut niet meewerkte; ze wil ook mijn getuige niet worden.
Ik heb al een heleboel hulp en kan dit er gewoon niet bij gebruiken... ik weet dat het nu misschien boven zal komen op een onverwacht moment of zo, maar ik probeer het nu gewoon niet te laten gebeuren.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Een échte vriendin dus! waarom wil zij dat niet?
Ga het aub niet proberen te 'vergeten' (als in: wegdrukken) want dat lukt je toch niet. Zoek hier hulp voor. Heel veel sterkte de komende tijd!
Je had je niet meer moeten/kunnen verzetten, je hebt alles eraan gedaan. Zoals je zegt, je hebt al je kracht verbruikt.. en je hebt gedaan wat op dat mogelijk was.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:13 schreef IIDMLB het volgende:
Ik ben negentien en de 'vriendin' is twintig.
Ik heb me wel verzet, naar hoe ik kon. Maar ik had me meer verzetten om me van hem af te krijgen. Dat lukte alleen niet, omdat ik niet zo sterk ben. Maar ik heb al mijn kracht gebruikt.
Triest.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef IIDMLB het volgende:
En zij wil niet omdat ze hem goed kent en erg graag mag. Ze gelooft me inmiddels wel maar zit in een 'dilemma' nu. "Hij is de beste vriend van mijn neef!".
Ja, achteraf denk ik dus wel, ik had me nòg meer moeten verzetten... maar het lukte gewoon echt niet meer dan ik kon. Vooral gezien ik tegen de muur gedrukt was kon ik amper een kant uit.quote:Op donderdag 19 juni 2008 17:15 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Je had je niet meer moeten/kunnen verzetten, je hebt alles eraan gedaan. Zoals je zegt, je hebt al je kracht verbruikt.. en je hebt gedaan wat op dat mogelijk was.
Niet achteraf gaan denken van; wat als ik dit had gedaan. Want dat heeft geen nut! Je hebt gedaan wat je kon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |