Dat is helaas inherent aan het onderwerp en het gebrek aan meer informatie, maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat we het hier vol kunnen baggeren of van witty little comments te voorzienquote:
TS plaatst een topic op een openbaar forum met een in mijn ogen zeer dubieus verhaal. Waarom zou ik geen kritische kanttekeningen mogen plaatsen bij dit verhaal? TS is vrij om de zaak verder toe te lichten maar doet dit niet.quote:Op donderdag 19 juni 2008 13:50 schreef Red_Cat het volgende:
tvp
Ok wat ik niet begrijp is dat de mensen hier zo reageren, ook al is het niet waar of een vaag verhaal, heb goddomme een beetje respect voor iemands gevoelens!
Mensen zeggen ze bood geen weestand, maar als meisje alleen tegen een grote vent begin je helemaal niks! Plus ze heeft wel geschreeuwd, maar doordat de muziek zo hard aanstond heeft niemand haar gehoord..!
Die reactie van haar vriendin is ook niet zo ontzettend gek, je wil namelijk niet weten hoeveel mensen zoiets niet willen aanemen ook al gebeurt het vlak voor hun neus! Mensen zijn zo belachelijk bezig hier. Zelf al zou het een HOAX zijn (vind ik zeker geen leuke dan) mag er nog niet op die manier gereageerd worden. Zegt veel over hoe laks en naief Nederland weer is...
![]()
Ik heb het dan ook zeker niet over 'kritische kanttekeningen'.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
TS plaatst een topic op een openbaar forum met een in mijn ogen zeer dubieus verhaal. Waarom zou ik geen kritische kanttekeningen mogen plaatsen bij dit verhaal? TS is vrij om de zaak verder toe te lichten maar doet dit niet.
Omdat iedereen die kanttekening maak? Kan nog wel kut overkomen op iemand die een echt probleem heeft.quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
TS plaatst een topic op een openbaar forum met een in mijn ogen zeer dubieus verhaal. Waarom zou ik geen kritische kanttekeningen mogen plaatsen bij dit verhaal? TS is vrij om de zaak verder toe te lichten maar doet dit niet.
Ja, met die instelling kan je altijd en overal wel "pics or it didn't happen" gaan zeggen...quote:Op donderdag 19 juni 2008 14:05 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
idd de geloofwaardigheid van het topic zaktquote:Op donderdag 19 juni 2008 14:24 schreef Lips het volgende:
Vraag me wel af wanneer TS zelf weer eens gaat reageren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |