Hoe scheef kan je zijnquote:Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kan het niet vinden op de blog:(
misschien zn sig proberen?quote:Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Hoe scheef kan je zijn? Zorg er eerst maar eens voor dat je balletjes zijn ingedaald.
Wanneer je op zijn homepage icoon klikt, en doorklikt naar "Blog", staat het er toch echt niet.
quote:Op zondag 22 juni 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien zn sig proberen?
http://blog.nietoverdrijven.com/
Nee, het is tijdelijk omdat ze (waarschijnlijk) een backgroundcheck doen (het is ook meteen je ID-kaart dus dat moet wel goed zitten, lijkt me).quote:Op zondag 22 juni 2008 21:43 schreef rene90 het volgende:
Leuk om te lezen wonderer
Maar dat rijbewijs voor 60 dagen, als je in die 60 dagen een ongeluk krijgt of een bekeuring of iets, zijn daar gevolgen aan verbonden?
gisteren nog een heel stuk langs de vecht gereden iddquote:Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Luco het volgende:
Ga richting Weesp/Abcoude, die kant op, en rij dan langs de riviertjes daarzo? De Vecht, de Amstel ed. Zijn leuke routes!
de klompweg o.a.quote:Op maandag 23 juni 2008 12:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
gisteren nog een heel stuk langs de vecht gereden idd
Keek gek op toen er een bord stond met einde 60-km zone, want als je daar 60 rijdt ben je echt gek
Dan stuurt ie je vooral langs de snelweg, das saaiquote:Op maandag 23 juni 2008 17:31 schreef rene90 het volgende:
Oke, ja ik ga een beetje een route uitstippelen, en dacht zelf dat het wel handig is om bijvoorbeeld van adam richting ...weet ik veel (een uur verderop) en dan de grote steden mee te pakken (kan in routenet volgens mij d.m.v. "via" ), en dan nog langs kleine stadjes misschien.
Lintdorpjes en oude stadskernenquote:Op maandag 23 juni 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ga zometeen (als er niks leuks op tv is) eens kijken op google maps waar ik dan ongeveer een beetje uit kom
. Nog leuke stadjes die leuk zijn om te rijden/goed om te oefenen?
Dan weet ik niet hoe je rijdt als je daar een uur over doetquote:Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Luco het volgende:
Moet je wel tussendoor gaan, snelwegen zijn dan saai!
A'dam - Bussum - Hilversum is trouwens een best saai stuk. Ik zou voor Weesp/Driemond - Nigtevecht - Nederhorst den Berg - Wijdemeren - Hilversum gaan. Dat stuk ben je al meer dan uur aan zoet, en het zijn leuke stukjes langs de rivieren, door weilanden enzo! Vermijd de grote wegen, ga niet langs het A'dam Rijnkanaal, maar ga juist via de Vecht en de Ankeveense plassen.
Leuker is het trouwens om het via google-maps te doen, zie je ook meteen wat voor soort weg het isquote:Op maandag 23 juni 2008 21:06 schreef rene90 het volgende:
Oke nou ik ben even aan de gang geweest op routenet, werkt best lekker, met het toevoegen van tussenpunten. Ik ben uitgekomen op:
Rondje a'dam - a'dam uiteraard
140 km
2.11 uur
57 km snelweg
de rest N/S weggetjes
Even de stadjes van begin tot eindlocatie:
Amsterdam
Bussem
Hilversum
Baarn
Bunschoten spakenburg
Leusden