abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59612175
Hier in Nederland zak je al als je "niet goed kijkt"
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_59612421
Ik kan het niet vinden op de blog:(
Klussen deel 1 en 2
pi_59612829
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:06 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik kan het niet vinden op de blog:(
Hoe scheef kan je zijn

Staat op de hoofdpagina recht voor je raap als je de blog opgaat!
Top 5 China producten
pi_59613129
Hoe scheef kan je zijn? Zorg er eerst maar eens voor dat je balletjes zijn ingedaald.

Wanneer je op zijn homepage icoon klikt, en doorklikt naar "Blog", staat het er toch echt niet.
  zondag 22 juni 2008 @ 22:37:47 #80
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59613307
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:31 schreef Geqxon het volgende:
Hoe scheef kan je zijn? Zorg er eerst maar eens voor dat je balletjes zijn ingedaald.

Wanneer je op zijn homepage icoon klikt, en doorklikt naar "Blog", staat het er toch echt niet.
misschien zn sig proberen?
http://blog.nietoverdrijven.com/
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_59614008
quote:
Op zondag 22 juni 2008 22:37 schreef qu63 het volgende:

[..]

misschien zn sig proberen?
http://blog.nietoverdrijven.com/
Top 5 China producten
  zondag 22 juni 2008 @ 23:51:46 #82
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_59615697
quote:
Op zondag 22 juni 2008 21:43 schreef rene90 het volgende:
Leuk om te lezen wonderer

Maar dat rijbewijs voor 60 dagen, als je in die 60 dagen een ongeluk krijgt of een bekeuring of iets, zijn daar gevolgen aan verbonden?
Nee, het is tijdelijk omdat ze (waarschijnlijk) een backgroundcheck doen (het is ook meteen je ID-kaart dus dat moet wel goed zitten, lijkt me).

Toen ik voor mijn non-driver-ID ging, kreeg ik na twee maanden ook een nieuwe.

En ja, of het niks voorstelt... Het past hier in het verkeer. Ik denk dat het in Nederland niet zou werken op deze manier omdat het daar gewoon veel drukker is, maar ik denk ook dat het in Nederland wel minder streng zou kunnen en dat ze mensen gewoon laten zakken om meer geld binnen te halen enzo. Als je een keer verkeerd kijkt, weet je echt wel hoe je moet rijden, tenslotte, en fouten maak je ook na je examen wel.

De meeste ongelukken worden veroorzaakt door drank en snelheid, dus daar letten ze hier het meest op. Of het goed is... Er zijn meer wegen die naar Rome leiden, lijkt me
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_59616339
Maar hoe gaat het lessen in Amerika dan, je mag toch lessen als je naast iemand zit die wel zijn rijbewijs (voor een x aantal jaren?) heeft of iets in die richting? Of werkt het ook via een rijschool / instructeur, en hoeveel betaal je daar voor de lessen, theoriexamen, praktijkexamen?
Top 5 China producten
  maandag 23 juni 2008 @ 00:29:18 #84
71919 wonderer
pi_59616622
Yep. Vanaf 15,5 (in New Hampshire, mijn staat, het is overal anders) mag je met je ouders of een ander persoon van 25 of ouder naast je rijden. Jongeren onder de achttien zijn (tegenwoordig?) wel verplicht om "driver's ed" te doen, 30 uur klassikaal theorieles en 10 uur achter het stuur met een instructeur, plus minstens twintig uur met hun ouders. Dat heb ik ook gedaan (minus die 20 uur dan) en daar betaalde ik $550 voor. Leek me wel zo handig

Enige nadeel is dat je in een automaat leert rijden en wij een standard hebben, dus ik heb in Nederland twee uurtjes rijles genomen om te leren omgaan met een standaard. Helaas ligt onze Civic me niet zo dus moet ik het opnieuw leren.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_59617211
Oke, relatief goedkoop dus, in vergelijking tot hier
Top 5 China producten
  maandag 23 juni 2008 @ 01:28:01 #86
71919 wonderer
pi_59617464
Yep, daarom heb ik ook gewacht.
pi_59622112
Iemand misschien een leuk idee voor een zelfstandige route. Start locatie amsterdam en dan 2 uur tot max 3 uur.
Top 5 China producten
  maandag 23 juni 2008 @ 11:59:12 #88
164283 Luco
Buongiorno!
pi_59622484
Ga richting Weesp/Abcoude, die kant op, en rij dan langs de riviertjes daarzo? De Vecht, de Amstel ed. Zijn leuke routes!
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_59622992
Oke, en zijn dat ook goede route s met een beetje uitdaging? Ik ken dat totaal niet namelijk maar ga zo eens google map er eens bij pakken.
Top 5 China producten
  maandag 23 juni 2008 @ 12:43:24 #90
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59623446
quote:
Op maandag 23 juni 2008 11:59 schreef Luco het volgende:
Ga richting Weesp/Abcoude, die kant op, en rij dan langs de riviertjes daarzo? De Vecht, de Amstel ed. Zijn leuke routes!
gisteren nog een heel stuk langs de vecht gereden idd

Keek gek op toen er een bord stond met einde 60-km zone, want als je daar 60 rijdt ben je echt gek
It's Time To Shine
  maandag 23 juni 2008 @ 12:48:18 #91
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59623541
quote:
Op maandag 23 juni 2008 12:43 schreef qu63 het volgende:

[..]

gisteren nog een heel stuk langs de vecht gereden idd

Keek gek op toen er een bord stond met einde 60-km zone, want als je daar 60 rijdt ben je echt gek
de klompweg o.a.
It's Time To Shine
pi_59630387
Oke, ja ik ga een beetje een route uitstippelen, en dacht zelf dat het wel handig is om bijvoorbeeld van adam richting ...weet ik veel (een uur verderop) en dan de grote steden mee te pakken (kan in routenet volgens mij d.m.v. "via" ), en dan nog langs kleine stadjes misschien.
Top 5 China producten
  maandag 23 juni 2008 @ 19:07:37 #93
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59632484
quote:
Op maandag 23 juni 2008 17:31 schreef rene90 het volgende:
Oke, ja ik ga een beetje een route uitstippelen, en dacht zelf dat het wel handig is om bijvoorbeeld van adam richting ...weet ik veel (een uur verderop) en dan de grote steden mee te pakken (kan in routenet volgens mij d.m.v. "via" ), en dan nog langs kleine stadjes misschien.
Dan stuurt ie je vooral langs de snelweg, das saai

Ga anders de A2 op, en sla af bij Vinkeveen. Neem dan de N201 richting Haarlem, ga daar de snelweg weer op en zoek je weg terug

alhoewel die N201 best saai is, is het wel een leuk stuk om te rijden
It's Time To Shine
pi_59632555
Oke ik ga zometeen (als er niks leuks op tv is ) eens kijken op google maps waar ik dan ongeveer een beetje uit kom . Nog leuke stadjes die leuk zijn om te rijden/goed om te oefenen?
Top 5 China producten
  maandag 23 juni 2008 @ 19:15:37 #95
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59632748
quote:
Op maandag 23 juni 2008 19:09 schreef rene90 het volgende:
Oke ik ga zometeen (als er niks leuks op tv is ) eens kijken op google maps waar ik dan ongeveer een beetje uit kom . Nog leuke stadjes die leuk zijn om te rijden/goed om te oefenen?
Lintdorpjes en oude stadskernen

Alle dorpjes langs het water dus eigenlijk, en bijvoorbeeld Naarden-Vesting

Leerd je wel meteen goed kijken
It's Time To Shine
pi_59632862
Oke vol verwachting klopt mijn hart...

Ik ga het eens doornemen en zodra ik een mooi lijstje heb met hoe of wat zal ik het hier even neerplanten
Top 5 China producten
pi_59635716
Oke nou ik ben even aan de gang geweest op routenet, werkt best lekker, met het toevoegen van tussenpunten. Ik ben uitgekomen op:

Rondje a'dam - a'dam uiteraard
140 km
2.11 uur
57 km snelweg
de rest N/S weggetjes

Even de stadjes van begin tot eindlocatie:
Amsterdam
Bussem
Hilversum
Baarn
Bunschoten spakenburg
Leusden
Utrecht
Maarssen
Breukelen
Amsterdam
Top 5 China producten
  maandag 23 juni 2008 @ 22:58:23 #98
164283 Luco
Buongiorno!
pi_59638971
Moet je wel tussendoor gaan, snelwegen zijn dan saai!

A'dam - Bussum - Hilversum is trouwens een best saai stuk. Ik zou voor Weesp/Driemond - Nigtevecht - Nederhorst den Berg - Wijdemeren - Hilversum gaan. Dat stuk ben je al meer dan uur aan zoet, en het zijn leuke stukjes langs de rivieren, door weilanden enzo! Vermijd de grote wegen, ga niet langs het A'dam Rijnkanaal, maar ga juist via de Vecht en de Ankeveense plassen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:48:49 #99
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59642845
quote:
Op maandag 23 juni 2008 22:58 schreef Luco het volgende:
Moet je wel tussendoor gaan, snelwegen zijn dan saai!

A'dam - Bussum - Hilversum is trouwens een best saai stuk. Ik zou voor Weesp/Driemond - Nigtevecht - Nederhorst den Berg - Wijdemeren - Hilversum gaan. Dat stuk ben je al meer dan uur aan zoet, en het zijn leuke stukjes langs de rivieren, door weilanden enzo! Vermijd de grote wegen, ga niet langs het A'dam Rijnkanaal, maar ga juist via de Vecht en de Ankeveense plassen.
Dan weet ik niet hoe je rijdt als je daar een uur over doet

Althans, ik volg wel de N-weg dan he
It's Time To Shine
  dinsdag 24 juni 2008 @ 01:51:39 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_59642873
quote:
Op maandag 23 juni 2008 21:06 schreef rene90 het volgende:
Oke nou ik ben even aan de gang geweest op routenet, werkt best lekker, met het toevoegen van tussenpunten. Ik ben uitgekomen op:

Rondje a'dam - a'dam uiteraard
140 km
2.11 uur
57 km snelweg
de rest N/S weggetjes

Even de stadjes van begin tot eindlocatie:
Amsterdam
Bussem
Hilversum
Baarn
Bunschoten spakenburg
Leusden
Utrecht
Maarssen
Breukelen
Amsterdam
Leuker is het trouwens om het via google-maps te doen, zie je ook meteen wat voor soort weg het is
It's Time To Shine
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')