Tuurlijk word je dat!quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:05 schreef happyme28 het volgende:
Maar bedankt voor de hart onder de riem. Ik ben zelf ook echt er van overtuigd dat ik ooit zwanger zal zijn hoor.
Je hoeft je niet te schamen hoor, Chlamydia is een van de meest voorkomende SOA's en het lullige is; je merkt er vaak helemaal niets van. Ik heb het zelf ook gehad in mijn wilde jarenquote:Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Hellen-O het volgende:
Hallo dames, daar ben ik sinds lange tijd weer eens... Ik ben afgelopen maand bij de gyn geweest voor de uitslag van mijn bloedonderzoek en het spermaonderzoek en dat was zo schrikken dat ik even helemaal niet meer op welk forum dan ook ben geweest.
Met het sperma is helemaal niets mis, gelukkig, -maar wat blijkt; ik heb vroeger een soa gehad(glamidia maar je schrijft het anders) en nu moeten ze met een operatie zien wat de schade is aan de eierstokken. Ik ben me rotgeschrokken en ik ben bang dat er iets definitiefs mis is.
Zijn er mensen die ook een soa hebben gehad? Het klinkt zo genanten we gaan het verder niemand vertellen, maar hier is het anoniem, dus ik hoop dat er anderen zijn die het mee gemaakt hebben en er iets meer over kunnen vertellen? Ik ga ook eens surfen over die kijkoperatie; ik moet helemaal onder narcose, klinkt ook heel eng en ik was al eens enorm ziek van een narcose, heel eng.
O, als dat helpt wil ik niet achterblijven als ex-poster en goed voorbeeld van een geslaagde pogingquote:Op maandag 21 juli 2008 15:38 schreef miss_sly het volgende:
Twee ex-posters in dit topic en goede voorbeelden
Ik ga er ook voor om een goed voorbeeld te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |