basimah: heel veel succes met je nieuwe poging!!!!! Deze keer moet het gewoon gaan lukken!!!!
miss sly: ik hoop dat je snel ongesteld word!!!! Kan je weer verder in ieder geval!
hoi happyme28! Hopelijk is je vast gyn ook zo aardig! Anders gewoon de andere vragen voor vast... als dat kan.
Oei, 30 kg afvallen dat is veel, heel veel sterkte ermee. Het is niet makkelijk (ik ben ook te zwaar). Ik ben door de spuiten puregon en pregnyl wel wat kg's afgevallen, ik hoop dat dat bij jou ook zal zijn. Moet je trouwens injecties gebruiken of begin je met tabletten????? Sorry maar ik heb je verhaal niet helemaal gevolgd.
En voor de andere dames: sterkte met alles!!!!
jose: hoe ver ben je nu???

Ik ga zelf pas weer in aug beginnen... maar natuurlijk hoop ik op een wondertje tussendoor, al is die kans heeeeeeeeel klein.... maar ja, hopen mag toch??!!!
Het is trouwens wel een verademing zo even zonder al die medicijnen en toestanden...
Ondertussen is mijn (stief)zoon van 17 hier aan het logeren, dus ben meteen 'moeder' van een tiener, haha
Zo heb je er geen en zo krijg je er meteen 1 moeilijke tiener bij, met diens tienervrienden en perikelen... hahaa