abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 juli 2008 @ 19:56:56 #151
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60128271
ik slikte de foliumzuur gewoon 's morgens, voor het tandenpoetsen... het hoorde gewoon bij mijn ritueel... misschien dat dat een tip is; tanden poetsen? Foliumzuurtje innemen
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Moderator dinsdag 15 juli 2008 @ 20:57:07 #152
5428 crew  miss_sly
pi_60129714
leonieke, ze weten inet precies hoe PCOS ontstaat, maar het is in ieder geval een hormoonkwestie. Niet iets waar je op een of andere manier zelf iets aan kan doen. Soms wil afvallen wel wat helpen om de verschillende hormoonspiegels weer wat beter in balans te krijgen, maar er zijn voldoende dikke(re) vrouwen zonder en dun(nere) vrouwen met PCOS dus gewicht wil ook niet alles zeggen

Ik neem foliumzuur (en clomid en vitaminepillen en nu primolut etc) ook altijd 's ochtends, bij het ontbijt. ls ik mijn crackertje maak, leg ik de te slikken pil(len) op het bord, en als ik mijn cracker op heb, zie ik ze liggen en neem ze in. Kwestie van even wennen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 15 juli 2008 @ 21:44:40 #153
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60130947
Vorige maand kwam ik hier al even en helaas heb ik in de afgelopen maand het 2e streepje niet mogen bewonderen, dus overmorgen ga ik eraan geloven.... eerste afspraak bij de gyn. Eerlijk gezegd ben ik erg blij dat er nu gekeken gaat worden of er iets afwijkends te vinden is. Je wordt toch onzeker over je eigen lichaam en ik betrek het erg op mezelf.

Maar ik ga er blanco in en ik heb de afgelopen maand aan het idee kunnen wennen en de 'angst' die ik vorige maand had is grotendeels vervangen door de behoefte naar antwoorden of verklaringen. Ik weet dat het geen garantie is tot succes en misschien vinden ze niets, maar dat is dan ook een antwoord.

Verder verloopt m'n cyclus nog steeds regelmatig (ca. 35 dagen dus wel aan de lange kant) alleen heb ik ineens deze maand (na een regelmatige cyclus al meer dan een jaar) ineens tussentijds bloedverlies van de 12 tot de 15 dag in mijn cyclus .... heel vreemd.... verder heb ik regelmatig kramp in mijn schaamstreek rond de baarmoeder en soms links en soms rechts steken.

Ik ben ook begonnen met afvallen (ben echt veeeeeel te zwaar) en inmiddels 4 kilo kwijt maar dat moeten er nog veel meer worden. Zit goed in mijn vel op het moment dus ik ga ervoor.
pi_60138925
Morgen om negen uur mag ik komen voor een uitgangsecho (ik vind het nog steeds een raar woord vind het eerder een ingang maar goed) Dan ga ik weer puregon + pregnyl gebruiken deze maand.
We gaan ervoor
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 10:41:56 #155
5428 crew  miss_sly
pi_60139330
happyme, ik hoop dat het ziekenhuistraject kort en succesvol voor jullie is! Succes en sterkte
En hier kun je altijd terecht voor vragen, klachten of gewoon om je hart te luchten

Basimah, mooi Op voor een gelukte poging dan maar en doorschuiven naar het andere topic
pi_60160250
En ik ben er weer Ik ga beginnen aan mijn nieuwe poging, ik ga nu richting apotheek voor puregon en dan gaan we er vanavond weer voor ik heb er weer zin in
  Moderator donderdag 17 juli 2008 @ 10:00:10 #157
5428 crew  miss_sly
pi_60160292
Succes Basimah

Ik heb vandaag de laatste primoluutjes geslikt nou zou ik binnen 2-4 dagen ongesteld moeten worden en dan gaan wij ook weer starten als het goed is
Ik blijf bang dat er gezegd wordt als ik bel op CD1 dat er dit keer geen plaats is...probeer er stiekem ook maar een beetje rekening te houden dat dat gebeurt.
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:03:50 #158
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60161374
Ik ben terug van de eerste afspraak bij de gyn. Was een prettig gesprek. Vond het best spannend maar het is me allemaal meegevallen. Enige jammere was dat dit een 'inval' gyneacologe was en dus de volgende keer de 'vaste' krijg en deze was erg aardig. Hopen maar dat de volgende ook goed bevalt

Er is een uitstrijkje gemaakt en een inwendige echo. Op de echo zag alles er goed uit gelukkig (er zat helaas toch niet toevallig een kindje ). Moet temperaturen en bloed laten prikken op cd3, en 5e en 8e verhoogde temp. dag.

Verder doorverwezen naar de diëtiste (wat ik wel verwacht had overigens en ik eigenlijk ook wel blij mee ben). Willen ze ooit moeten behandelen dan houden ze een bmi van 32 aan voor ik in aanmerking kom, dus ik moet 30 kg afvallen . Gelukkig was ik al begonnen en heb ik nu eindelijk een goede motivatie dus ik ga er helemaal voor.

12 september vervolgafspraak om uitslagen te bespreken dus dan horen we meer.

@Basimah, fijn om je weer zo positief te horen. Succes!!

@miss_sly, hopenlijk heb je mazzel en is het niet zo druk door vakantieperiode? Ik zal voor je duimen dat er plaats is!
  Moderator donderdag 17 juli 2008 @ 11:34:04 #159
5428 crew  miss_sly
pi_60161995
happyme, fijn dat je een goed gevoel hebt overgehouden aan het gesprek.
Minder prettig dat je moet temperaturen, maar dat is echt eenkwestie van wennen

Succes met afvallen, de motivatie is zeker goed
pi_60162033
basimah: heel veel succes met je nieuwe poging!!!!! Deze keer moet het gewoon gaan lukken!!!!

miss sly: ik hoop dat je snel ongesteld word!!!! Kan je weer verder in ieder geval!

hoi happyme28! Hopelijk is je vast gyn ook zo aardig! Anders gewoon de andere vragen voor vast... als dat kan.
Oei, 30 kg afvallen dat is veel, heel veel sterkte ermee. Het is niet makkelijk (ik ben ook te zwaar). Ik ben door de spuiten puregon en pregnyl wel wat kg's afgevallen, ik hoop dat dat bij jou ook zal zijn. Moet je trouwens injecties gebruiken of begin je met tabletten????? Sorry maar ik heb je verhaal niet helemaal gevolgd.

En voor de andere dames: sterkte met alles!!!!
jose: hoe ver ben je nu???

Ik ga zelf pas weer in aug beginnen... maar natuurlijk hoop ik op een wondertje tussendoor, al is die kans heeeeeeeeel klein.... maar ja, hopen mag toch??!!!
Het is trouwens wel een verademing zo even zonder al die medicijnen en toestanden...
Ondertussen is mijn (stief)zoon van 17 hier aan het logeren, dus ben meteen 'moeder' van een tiener, haha
Zo heb je er geen en zo krijg je er meteen 1 moeilijke tiener bij, met diens tienervrienden en perikelen... hahaa
  donderdag 17 juli 2008 @ 11:40:22 #161
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60162136
Happy fijn dat het goed is gegaan bij de gyn... spannend hoor de komende tijd en de uitslagen. Heel veel succes met afvallen!!

Basimah weer begonnen spannend hoor en hopelijk deze poging raak!!!

miss_sly, ik hoop dat je snel ongi wordt en ook weer verder kunt.....

Wilmadonna wat lekker he zonder medicijnen? Succes in augustus en voor nu met je tiener"zoon".
Make love, not war ☮
  donderdag 17 juli 2008 @ 12:03:09 #162
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60162670
Ik hoef gelukkig niet te temperaturen in de zin van het verloop van de cyclus bekijken, maar alleen temperaturen om de dagen van het bloedprikken te bepalen, dus gelukkig eenmalig (hoop ik )

Ik krijg nog geen medicijnen of iets dergelijks, eerst alle onderzoeken ondergaan en dan kijken of er iets mogelijk is, maar ze zei duidelijk dat er geen behandeling gaat komen voordat mijn BMI 32 of lager is.

@wilmadonna: ik hoop met je mee op een wondertje, zou toch prachtig zijn en waarom zou het jou niet gebeuren!
pi_60163398
Jeetje dat is wel een endje 30 kilo. Ik weet niet of ik het zou kunnen. Ik vind het wel streng dat zij zegt dat ze geen actie wil ondernemen zolang je niet op dat streefgewicht zit (als iemand zoiets tegen mij zegt zou ik daar not-amused over zijn eerlijk gezegd).

Ik ga vanavond beginnen met mijn medicijnen heb ze inmiddels al opgehaald. Ik vind het wel spannend om mij erop te richten, gelukkig heb ik nog redelijk wat uren deze maand die ik zelf in kan vullen, ondanks de stress met stiefmoeders, hoop ik toch dat het gaat lukken
  donderdag 17 juli 2008 @ 13:03:59 #164
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60163812
Het is me eerder gelukt maar langzaam maar zeker zijn de kilo's er weer bijgekomen omdat mijn stofwisseling ongeveer stilstaat door het vele (top)sporten dat ik vroeger deed. Het zal dus lastig worden maar niet onmogelijk.

En natuurlijk stond ik niet te juichen, maar ik word in ieder geval helemaal onderzocht zodat ik zeker weet dat het niet iets anders is dan mijn gewicht. En ik hoop toch stiekem dat als ik 'goede wil' laat zien en ik bijv. op de helft zit, dat ik dan misschien zou mogen beginnen met een bepaalde behandeling, maar dat zie ik dan wel weer. De volgende afspraak is over ruim 8 weken en ik hoop dan al wel zo'n 5-10 kilo kwijt te zijn.
pi_60164201
Nou petje af hoor want ik zou het niet kunnen. Ik vind het onwijs knap, ik hoop dat ze inderdaad een beetje meewerken hoor, dat zou fijn zijn
pi_60168532
Lieve Happy,

Onwijs veel succes met afvallen!

En wat is dan het plan om te doen? Wat voor behandeling krijg je dan?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 17 juli 2008 @ 17:52:07 #167
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60170591
Er zijn nog helemaal geen bijzonderheden geconstateerd dus er is sowieso nog geen behandeling nodig. Gyn zegt grote kans dat ik 'gewoon' spontaan zwanger raak als ik afval. Dat geloof ik nog niet echt, maar dat is geen reden om niet af te vallen want dat is altijd goed voor me. En ondertussen gaan we verder met onderzoeken om te kijken of er ergens hormonaal iets gevonden wordt bijvoorbeeld.

[ Bericht 2% gewijzigd door happyme28 op 17-07-2008 18:40:17 ]
pi_60170711
Mijn beste vriendin is ook ruim aan de maat (ze weegt rond 103 kilo.) En is nu zwanger van dr 2e. Ze heeft er wel ff op moeten wachten, een jaar. Maar bij haar is het gelukt. (Ik weet ook niet beter dan dat ze stevig is. Ik ken dr vanaf de 1e klas van het middelbaar. Dat is nu ruim 10 jaar geleden)

Heel veel succes iniedergeval!
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:05:50 #169
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60170791
Ja, het is ook niet gezegd dat het nooit zal lukken als het alleen mijn gewicht zou zijn, maar ik ben bijna 34 dus dat helpt ook niet. Mijn schoonzussen zijn ook allemaal zwaarder (zwaarder nog als ik) maar hebben ook allebei 2 gezonde kinderen op de wereld gezet. Maar dat geldt dan niet dat iedereen dat geluk heeft.

Maar bedankt voor de hart onder de riem . Ik ben zelf ook echt er van overtuigd dat ik ooit zwanger zal zijn hoor.
pi_60170861
Hallo dames, daar ben ik sinds lange tijd weer eens... Ik ben afgelopen maand bij de gyn geweest voor de uitslag van mijn bloedonderzoek en het spermaonderzoek en dat was zo schrikken dat ik even helemaal niet meer op welk forum dan ook ben geweest.
Met het sperma is helemaal niets mis, gelukkig, -maar wat blijkt; ik heb vroeger een soa gehad (glamidia maar je schrijft het anders) en nu moeten ze met een operatie zien wat de schade is aan de eierstokken. Ik ben me rotgeschrokken en ik ben bang dat er iets definitiefs mis is.

Zijn er mensen die ook een soa hebben gehad? Het klinkt zo genant en we gaan het verder niemand vertellen, maar hier is het anoniem, dus ik hoop dat er anderen zijn die het mee gemaakt hebben en er iets meer over kunnen vertellen? Ik ga ook eens surfen over die kijkoperatie; ik moet helemaal onder narcose, klinkt ook heel eng en ik was al eens enorm ziek van een narcose, heel eng.
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:18:32 #171
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60171023
Jeetje Hellen! Blij je weer te lezen (begrijpelijk dat je eerst even tijd hebt genomen voor jezelf hoor, maar ik was wel benieuwd hoe het met je ging).

Ik ben daar ook wel eens bang voor (zeker omdat je er bij vrouwen eigenlijk niets van merkt en het wel erg schadelijk kan zijn). Maar mijn man had vorig jaar iets aan zijn urine wegen en toen is hij getest en dat was ok, dus heb hoop dat ik het niet heb. Heb je zelf enig idee hoe lang je het al zou kunnen hebben?

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik denk dat je er best veel over kunt vinden op het internet. Pas wel op dat je door het lezen nog angstiger wordt door verhalen die je leest (maar misschien helemaal niet voor jou van toepassing zijn).

Weet je al wanneer je geopereerd wordt?
pi_60171259
@Happyme: het schijnt een heel oude infectie te zijn; ik heb de ziekte zelf niet meer zagen ze, maar "heel vroeger" gehad... Daar heb ik dus niks aan. Als ik zie wat voor klachten je kan hebben (en nieteens hoeft te hebben) dan kan ik het vroeger gehad hebben inderdaad; buikpijn, bloedingen en pijn bij vrijen heb ik ooit allemaal wel eens gehad... en ook weleens voor naar de huisarts geweest, zelfs vaginala echo's gehad toen ik puber was, maar nooit heeft iemand het over een soa gehad.

Ik las natuurlijk op internet de wildste verhalen, maar ik probeer ook de goeie verhalen te zien: niet iedereen is meteen onvruchtbaar, namelijk. Ik zal begin oktober onder het mes gaan, maar het kan nog verschoven worden ook...bij spoedgevallen enzo... Bah.

Ik las jouw verhaal ook en ik wens jou succes met afvallen! Wie weet is "dat alles", -al is dat natuurlijk niet niks, ik weet er alles van.... Gaan ze nog bloedonderzoeken doen, of ben je daar al doorheen?
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:36:29 #173
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60171392
Ik duim voor je dat het bij jou geen gevolgen zal hebben of dat het goed te behandelen is zodat je daarna snel zwanger zal zijn en dat de operatie niet verschoven hoeft te worden. Die onzekerheid duurt al lang genoeg.

Trouwens belachelijk dat ze destijds niet aan een chlamydia besmetting gedacht hebben toen je die klachten had, maar dat schijnt ook meer iets van de laatste jaren zijn dat er meer op gelet wordt.

Ik ga komende cyclus bloedonderzoeken doen dus dat horen we dan 12 september bij de volgende afspraak samen met de uitslag van het uitstrijkje dat vandaag genomen is.
pi_60171551
Happyme; succes ermee hoor! Die bloedonderzoeken vertellen ontzettend veel over je cyclus, ik vond het erg interessant en heb ervan geleerd dat een late eisprong (had jij dat nu ook??? ja toch) niet erg is. En moet hubbie bij jou ook een potje inleveren? -Volgens mij loop ik net een maandje voor op jou, denk ik. -Als ze tenminste in ieder ziekenhuis hetzelfde patroon volgen natuurlijk.
Op een mooie uitslag de 12e !
  donderdag 17 juli 2008 @ 18:50:46 #175
57497 happyme28
I'm so happy
pi_60171717
Thanks

Ja, ik heb ook een vermoedelijke (want is nog niet zeker dat ik een eisprong heb) late eisprong en hubbies potje is al getest en was ok, moet nog voor de zekerheid 2e keer maar dat doet hij na de vakantie maar ik ga er vanuit dat 2e keer ook ok zal zijn. Het is dat we op vakantie gaan van het weekend voor 3 weken maar anders hadden we over 6 weken al weer mogen komen maar nu sla ik een cyclus over omdat ik niet op tijd in het ziekenhuis kan zijn voor de bloedprikken.
pi_60171766
Gelukkig zijn de hubbies OK. En dan eerst voor jullie een heerlijke vakantie (you never know what happens met een beetje zon en ontspanning )
pi_60171827
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:05 schreef happyme28 het volgende:

Maar bedankt voor de hart onder de riem . Ik ben zelf ook echt er van overtuigd dat ik ooit zwanger zal zijn hoor.
Tuurlijk word je dat!

Succes en sterkte en alles wat je wensbaar is!

vrijdag 18 juli 2008 @ 15:12:35 #178
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60190637
Happyme... ik ken je probleem.. ik ben ook ooit 25 kilo afgevallen, maar die zitten er ook allemaal weer aan inmiddels... Heel veel sterkte met afvallen en wat je zegt; het is niet onmogeljik! Als je eenmaal het ritme te pakken hebt, gaat het eigenlijk vanzelf (hetzij langzaam).

Hellen, tjonge.. da's ook wat! Chlamydia is inderdaad zo'n kl*te soa waar je niks van schijnt te merken! Sterkte in ieder geval met de komende operatie...! Hou je taai!

Wilmadonna, haha.. tja nu ineens een tiener in huis.. kinderen worden snel groot, maar dit is wel héél snel!
Lief van je dat je nog even naar me vroeg. Ik ben vandaag precies 17 weken. De tijd gaat best snel. Nu lekker 6 weken vakantie!

Basimah succes met je komende poging... En ook voor Miss_Sly natuurlijk!
  vrijdag 18 juli 2008 @ 15:30:54 #179
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60191068
quote:
Op donderdag 17 juli 2008 18:10 schreef Hellen-O het volgende:
Hallo dames, daar ben ik sinds lange tijd weer eens... Ik ben afgelopen maand bij de gyn geweest voor de uitslag van mijn bloedonderzoek en het spermaonderzoek en dat was zo schrikken dat ik even helemaal niet meer op welk forum dan ook ben geweest.
Met het sperma is helemaal niets mis, gelukkig, -maar wat blijkt; ik heb vroeger een soa gehad (glamidia maar je schrijft het anders) en nu moeten ze met een operatie zien wat de schade is aan de eierstokken. Ik ben me rotgeschrokken en ik ben bang dat er iets definitiefs mis is.

Zijn er mensen die ook een soa hebben gehad? Het klinkt zo genant en we gaan het verder niemand vertellen, maar hier is het anoniem, dus ik hoop dat er anderen zijn die het mee gemaakt hebben en er iets meer over kunnen vertellen? Ik ga ook eens surfen over die kijkoperatie; ik moet helemaal onder narcose, klinkt ook heel eng en ik was al eens enorm ziek van een narcose, heel eng.
Je hoeft je niet te schamen hoor, Chlamydia is een van de meest voorkomende SOA's en het lullige is; je merkt er vaak helemaal niets van. Ik heb het zelf ook gehad in mijn wilde jaren maar gelukkig werd ik door een ex van mijn ex getipt dus ik was er snel bij. Als je er lang mee doorloopt kan het idd onvruchtbaarheid veroorzaken; een chlamydia-infectie kan 'opstijgen' naar de eileiders. Er ontstaat dan een eileiderontsteking, die zich kan uitbreiden naar de buikholte. Dit heet P.I.D. (Pelvic Inflamatory Disease: ontsteking in het bekkengebied). De bacterie kan hierdoor ook in de buikholte terechtkomen en ontstekingen veroorzaken in andere organen. Bij mannen zijn de gevolgen meestal minder ernstig.

Veel sterkte en succes iig!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator zaterdag 19 juli 2008 @ 20:59:21 #180
5428 crew  miss_sly
pi_60214519
Och Hellen, is niet genant hoor! Heel veel mensen hebben het gehad, alleen is het voor vrouwen vaker onopgemerkt en kan het meer kwaad. Ik hoop dat het bij jou niet te veel schade heeft aangericht en dat jullie wens toch kan uitkomen

Ik zag net wat roze dus ik denk (hoop!) dat morgen dag 1 wordt
  maandag 21 juli 2008 @ 12:26:37 #181
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_60242388
Mooi zo Miss_Sly!!
  Moderator maandag 21 juli 2008 @ 13:44:49 #182
5428 crew  miss_sly
pi_60244190
Joseetje

Gisteren niet dag 1 geworden want het zette niet echt door, maar afgelopen nacht wel. Vanmorgen dus gebeld met het IVF-centrum en tussen 3 en 4 word ik teruggebeld of ik mag starten. Ik vind het iedere keer weer eng, blijf bang dat ze me niet laten starten ofzo

Maar goed, nog even afwachten dus
  maandag 21 juli 2008 @ 13:45:42 #183
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_60244199
Ik duim voor jou
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Moderator maandag 21 juli 2008 @ 14:59:22 #184
5428 crew  miss_sly
pi_60245620
Vief het heeft geholpen
Morgenvroeg 9.10 uitgangsecho en indien nodig prikinstructie!
De geslaagde poging gaat nu beginnen
  † In Memoriam † maandag 21 juli 2008 @ 15:11:35 #185
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60245842
miss_sly dit gaat em gewoon worden hoor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_60245899
Echt wel!
Hardloper.
IG @webkim
  Moderator maandag 21 juli 2008 @ 15:38:42 #187
5428 crew  miss_sly
pi_60246384
Twee ex-posters in dit topic en goede voorbeelden

Ik ga er ook voor om een goed voorbeeld te worden
  maandag 21 juli 2008 @ 16:56:45 #188
61183 leonieke
Dan toch?
pi_60247876
Ik duim alvast voor jou miss_sly
  maandag 21 juli 2008 @ 18:00:16 #189
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_60248915
miss_sly helemaal goed!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_60257197
we gaan ervoor miss sly!!!!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 07:53:56 #191
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_60260234
Spannend miss_sly Het gaat nu weer beginnen
Make love, not war ☮
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 10:01:43 #192
5428 crew  miss_sly
pi_60262000
Alles zag er goed uit, rustig, dun baarmoederslijmvlies, dus ik mag starten!
Morgenavond beginnen met Menopur 75 ie per dag. De voorkeur naar 's avonds spuiten heeft volgens mijn arts van vandaag te maken met het feit dat de controles ook 's ochtends zijn en je dan meteen de dosis voor die dag kunt aanpassen indien nodig. Indien je 's ochtends spuit, heb je de dosis van die dag er al inzitten als je op contriole komt

Anyway, Menopur en Pregnyl reeds in mijn bezit, morgenavond eerste spuit en volgende week woensdag terug voor een echo

ik heb echt goede hoop, onder andere doordat we andere hormonen gebruiken en door de opmerking van de huisarts dat er geen betere vruchtbaarheidsbehandeling is dan ene kijkoperatie. Ben dus al gestopt met roken en drinken, bezig met gezond eten, drinken en bewegen. Deze keer moet het gewoon lukken, vind ik. Hoop dat de domper niet te groot is als het onverhoopt toch niet lukt.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:03:37 #193
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_60262035
Oh wat spannend miss_sly!! Succes
pi_60262064
Miss_sly!
Hardloper.
IG @webkim
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:18:50 #195
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60262366
Spannend zeg
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 22 juli 2008 @ 10:27:27 #196
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_60262566
Dat klinkt goed miss_sly. Mooi uitgangspunt voor een geslaagde poging dacht ik zo En laat de follikels maar goed groeien, want ik jompel me nu al een versuffing voor je
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  dinsdag 22 juli 2008 @ 10:28:34 #197
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_60262581
Heel veel succes Miss_sly.
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:40:38 #198
1762 YPPY
Yppiaans
pi_60264310
Tally, hoe gaat het met jou?
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  dinsdag 22 juli 2008 @ 11:41:13 #199
35189 Troel
scherp en bot
pi_60264320
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_60266991
quote:
Op maandag 21 juli 2008 15:38 schreef miss_sly het volgende:
Twee ex-posters in dit topic en goede voorbeelden

Ik ga er ook voor om een goed voorbeeld te worden
O, als dat helpt wil ik niet achterblijven als ex-poster en goed voorbeeld van een geslaagde poging !

Heel veel succes, we gaan allemaal vreselijk hard voor je duimen

(Mijn eerste ICSI-poging was met Puregon en die was niet geslaagd, de tweede met Menopur en die was wel raak! Ze vertelde in het AMC dat ze het niet kunnen verklaren maar dat er echt aanzienlijke verschillen zijn tussen geslaagde poging via Puregon en Menopur. Ik heb er dus alle vertrouwen in )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')