Pica zuska.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Elegy het volgende:
Zo, en nu ben ik weg om de pc van mijn zus te fixen
Heb ik iets gemist?, welke vent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
tvp dan maar.
Ik vind die vent die hierheen komt leuk klinken
En hij heeft al vier keer gebeld om de weg te vragen
Maar goed, misschien heb ik teveel telefoonsex dat ik daar gelijk aan moet denken
Getuigd niet van een onafhankelijk-ik-vind-mijn-eigen-wel-weg-stoer type. Maar weet natuurlijk ook niet af je daar op zit te wachten. Ben wel benieuwd... Duim voor je dat iequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
tvp dan maar.
Ik vind die vent die hierheen komt leuk klinken:Y
En hij heeft al vier keer gebeld om de weg te vragen
Maar goed, misschien heb ik teveel telefoonsex dat ik daar gelijk aan moet denken
Iemand die iets moet weten over een gebouw waar wij de tekeningen vanhebben liggen als het goed is.quote:
Rappe edit.quote:
Mensen die leuk klinken zijn meestal lelijk, dat moeten ze dus compenseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Iemand die iets moet weten over een gebouw waar wij de tekeningen vanhebben liggen als het goed is.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Getuigd niet van een onafhankelijk-ik-vind-mijn-eigen-wel-weg-stoer type. Maar weet natuurlijk ook niet af je daar op zit te wachten. Ben wel benieuwd... Duim voor je dat ieis!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt al snel het idee dat het ruzie is geloof ik. Dit is nur spass.
Als het oorlog is merk je het wel.
Eigenlijk is het gewoon m,n ochtendhumeur.![]()
Welnee, dat is weer gerel.quote:
Nou een knappe vent met een piepstem doet het voor mij ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mensen die leuk klinken zijn meestal lelijk, dat moeten ze dus compenseren.
Dan moet ie zijn mond maar houden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou een knappe vent met een piepstem doet het voor mij ook niet
Om dat ik geen suiker in de thee hoef? Tjonge...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wel neent.. Het is eerder een conclusie dat het topic een sfeertje heeft, dat het een negatieve lading heeft heb ik er niet bij bedacht hoor
Gelukkig ben ik gezegend met een diepe mannelijke stem.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het geldt meestal voor vrouwen hoor. Mannen kunnen dat niet zo goed verbergen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tony Braxton...... i,d bang her..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
een vrouw met een stem als een contrabas ook niet...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
een vrouw met een stem als een contrabas ook niet...
Daar werk ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het geldt meestal voor vrouwen hoor. Mannen kunnen dat niet zo goed verbergen.
Op een callcenter waar ik ooit heb gewerkt, hadden de dikste vrouwen altijd de fijnste engelen stem. Behalve van die luidruchtige lesbiennes dan, maar die werken dan ook in de kelder in het archief.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar werk ik ook!
En ik ben geen luidrichtige lesbienne!
En ik mag meestal gewoon bovengronds blijven
Hoe oud ben je? 30? 40?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een doorrookte whisky stem? Die heb ik namelijk
Dat klopt niet, want ik ben wel degelijk degene die in het archief dingen moet opbergen en vernietigen (met keiharde muziek meezingend en dansend als dat zo uitkomtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef Liquidootje het volgende:
Nee kijk er zijn twee soorten. Eentje is zeg maar het gezicht. Heeft nooit de archiefkasten gezien, zoals jij.
De rest zitten dan op zo'n rollende bureaustoel en rollen dan tussen de archiefkasten door.
Geil!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want ik ben wel degelijk degene die in het archief dingen moet opbergen en vernietigen (met keiharde muziek meezingend en dansend als dat zo uitkomt)
En het is mooi meegenomen dat ik het op slot kan draaien wanneer ik wil en dat er dan niemand meer in kan
Ik kan nog wel mensen meenemen als ik daar zin in zou hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregen
Is die Hagenees al eens gearriveerd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel mensen meenemen als ik daar zin in zou hebben
Tussen de archiefkasten..
Draag je er altijd meerdere? Misschien moet je het eens bij één houden, is ook minder warmquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregen
Hoezo? Kijk je niet mee naar haar archiefwebcam?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is die Hagenees al eens gearriveerd?
Eentje voor mijn linkerbal. Eentje voor mijn rechter en eentje ... ach wtf.. laat maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Draag je er altijd meerdere? Misschien moet je het eens bij één houden, is ook minder warm
Kan geen beelden/filmjes/videomateriaal hier op mijn werk bekijken, dus lief dat je me op de hoogte houdt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk je niet mee naar de archief webcam?
Ze eet nu een kitkat.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eentje voor mijn linkerbal. Eentje voor mijn rechter en eentje ... ach wtf.. laat maar
ja , dag honneponquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef Liquidootje het volgende:
Oh het is al weer lunch tijd. Even een frietje speciaal nemen met wat extra knoflooksaus on the side. Leuk voor de clienten van 13:00 en helemaal geweldig voor de misses vanavond!
Feitosa! Ik ben weer weg he lievert. Als je iets irritants wil horen of voelen, dan roept u maar!
En zeker rond middagpauze, als iedereen nog even wil voor het lunchen... Ik presteer niet op alle gebieden goed onder drukquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
En niet eens een archief kast in de buurt, wel een toilet.. Maar om nu een solo aktie daar te doen is ook zo wat
Daarom hebben ze er hier dus meerdere, en gescheiden met zo'n symbooltje op de deur. Alhoewel, gemengd natuurlijk wel spannender is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En zeker rond middagpauze, als iedereen nog even wil voor het lunchen... Ik presteer niet op alle gebieden goed onder druk
Gemengde zelfbevrediging? Hhmmm...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom hebben ze er hier dus meerdere, en gescheiden met zo'n symbooltje op de deur. Alhoewel, gemengd natuurlijk wel spannender is.
Hij is best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt een andere archiefmiepquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk je niet mee naar haar archiefwebcam?
Ze eet nu een kitkat.
Dat werkt natuurlijk alleen maar als je mede bevredigaars niet gelijk van het potentie verlagend type zijn, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gemengde zelfbevrediging? Hhmmm...
Tis best lekker weer in Den Haag vandaag, ik zou voorstellen om even op locatie te gaan controlleren of de tekening wel kloppen met de werkelijkheidquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is best leuk eigenlijk
En vrijgezel
Nee, dat is niet het eerste wat ik heb gevraagd, hij zei het zelf
Hij moet iets weten over een gebouw in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tis best lekker weer in Den Haag vandaag, ik zou voorstellen om even op locatie te gaan controlleren of de tekening wel kloppen met de werkelijkheid
jammer, ik wilde net iets voorstellen over een backup plan als hij niks mocht zijn, iets met eten, schevening enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij moet iets weten over een gebouw in Eindhoven.
Hier vlakbij, dus dat kan best
Echt waar. Ik haat mensen die poepen op het werk. Stel je voor als je daar ooit even snel een solo actie wilt doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
tering wat lopen jullie snel vandaag, en de geilheid druipt echt van het topic af vandaag, en dat op de woensdag ochtend.
* kwaakvaak zit gewoon heel saai code te kloppen, niks geils aan
En niet eens een archief kast in de buurt, wel een toilet.. Maar om nu een solo aktie daar te doen is ook zo wat
Klinkt op zich ook niet verkeerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jammer, ik wilde net iets voorstellen over een backup plan als hij niks mocht zijn, iets met eten, schevening enzo.
* bijplaatst op de lijst met goede eigenschappen van heksehiel *quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe lang was die lijst al?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
* bijplaatst op de lijst met goede eigenschappen van heksehiel *
ik heb al iemand anders op het oog voor de hete geile sex eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:26 schreef kwaakvaak het volgende:
JB, als het bij kijken blijft, wordt het met punt 2 ook niets he![]()
Tenzij je een of andere verhuurtoyboy besteld, en voor paar honderd euro je sexdrift botviert.
Probleem wordt dus vanzelf opgelostquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik heb al iemand anders op het oog voor de hete geile sex eigenlijk
Nou...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Probleem wordt dus vanzelf opgelost
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef Liquidootje het volgende:
Is het iemand die wij ook "kennen" ?
Puik jong dat lurke he!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:44 schreef Poekel het volgende:
* Poekel schrijft zichzelf na een halfjaar van lurken hier weer uit.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou...
T duurt allemaal nogal lang.
nee, niet echt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Schijnt geheel ontopic te zijn namelijk
Soms vind ik je best bekrompen. Niets zo lekker als uitgebreid op je werk even je lekker terug trekken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik haat mensen die poepen op het werk. Stel je voor als je daar ooit even snel een solo actie wilt doen
En is ook wel een mouw aan te passenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Overigens heb ik wel zin in sex.
Maar dat is weer een heel ander verhaal en staat op zichzelf.
Heb je diequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
* bijplaatst op de lijst met goede eigenschappen van heksehiel *
Liqi, ben je je kansen aan het verkennen. Mag wel iets minder opzichtigquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
Je negeert mij.
Is het een zij? is het een hij? is het een ouder iemand? is het een jonger iemand? is het nog maagd? vertel?
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En is ook wel een mouw aan te passen
Edit: las later pas over de hete geile sex man.
En maar klagen dat het zo zwaar is, dat vrouw zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En is ook wel een mouw aan te passen
Ja, wij zijn dagelijks gedwongen om onlogisch voor mannen te zijn. Weet je hoe moeilijk dat is? Stel voor dat jullie ons doorkrijgen, dan kunnen we wel inpakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En maar klagen dat het zo zwaar is, dat vrouw zijn.
Wat dat betreft niet, keus genoegquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En maar klagen dat het zo zwaar is, dat vrouw zijn.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoor net dat je vrijgezel bent, een lekker stem hebt en er helemaal niet verkeerd uit ziet.quote:
Andersom toch ook, een man die ik begrijp, is al gauw niet interessant meer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, wij zijn dagelijks gedwongen om onlogisch voor mannen te zijn. Weet je hoe moeilijk dat is? Stel voor dat jullie ons doorkrijgen, dan kunnen we wel inpakken
* ontroostbaar isquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb je diezien staan. Sorry als ik je op het verkeerde been gezet hebt, maar wil alleen maar een 'eerlijk' lijstje
Noem je me nu JP?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoor net dat je vrijgezel bent, een lekker stem hebt en er helemaal niet verkeerd uit ziet.
Bron:; JP
Hmm, volgens mij ben je een anderequote:
Waarom minder opzichtig? Daar heb je toch niets aan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Liqi, ben je je kansen aan het verkennen. Mag wel iets minder opzichtig
Heb je ooit een politieke carrière overwogen?quote:
Soms heb ik van die dagen dat ik best aardig ben hoor, vandaag is blijkbaar zo' dagquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet echt.
Maar aardig dat je t vraagt
Wat een complimentjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoor net dat je vrijgezel bent, een lekker stem hebt en er helemaal niet verkeerd uit ziet.
Bron:; JP
zo ben ikquote:
Geloof me schat, ben mijn uiterste best aan het doen, lust alleen geen whiskyquote:
Ik dronk heel veel whiskyquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof me schat, ben mijn uiterste best aan het doen, lust alleen geen whiskyIk geef een seintje zodra hij op de lijst erbij geplaats kan worden, ok? Schrale troost?
Komend weekendquote:
quote:
Dan kun je gewoon slapen, geen probleem dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:11 schreef kwaakvaak het volgende:
Wat is iedereen lekker ik vandaag he
Whisky, nee doe maar niet. Moet nog naar huis treinen immers.
Had ik al gezegd dat ik vrouwen ook leuk vind?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Na weer opgekrabbeld te zijn van de grond, nadat ik zo hard moest lachen om deze opmerking, van de stoel afgleed en mijn collega zich nog steeds afvraagt of ik wel spoor (die vraag speelt al langer door haar hoofd) moet ik mijn excuses aanbieden. Je bent verre van politiek correct en geloof dat je ook een stuk aangenamer bent in elk opzicht dan JP.
Sorry JB
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:10 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik dronk heel veel whisky
En heb nooit zo'n stem gekregen(ligt aan het niet roken denk ik,
)
Nee, maar dat siert je juistquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:13 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik vrouwen ook leuk vind?
Dan ben je in goed gezelschap. Whisky is ook aan mij niet besteed.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof me schat, ben mijn uiterste best aan het doen, lust alleen geen whisky
Schrale troost dat je geen schrale keel hebtquote:Ik geef een seintje zodra hij op de lijst erbij geplaats kan worden, ok? Schrale troost?
Heel eerlijk he, dat is me nog nooit gelukt. Slapen in een trein, bus of vliegtuig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:12 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dan kun je gewoon slapen, geen probleem dus.
Dat ik van vrouwen houd of dat ik dat niet gezegd heb?quote:
Meer drinken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:16 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Heel eerlijk he, dat is me nog nooit gelukt. Slapen in een trein, bus of vliegtuig.
(en ja ik ben wel verder dan Terscheling met de bus geweest)
tussen 11 en 12.quote:
Dat je van vrouwen houdt en dat je het nú pas verteldquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:18 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat ik van vrouwen houd of dat ik dat niet gezegd heb?
Want in dat laatste geval neem ik het natuurlijk terug
nog meer.... pfff damn, bel dan de ambulance maar voor een maagpompquote:
Gewoon stem.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:15 schreef Litpho het volgende:
Hoe zou je je zoetgevooisde stem dan wel beschrijven? Smileyloos?.
Wie houdt er nu niet van vrouwen, wat ik kom er zelfs voor uit in mijn fotoboek hutseflutsgevalletje.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat je van vrouwen houdt en dat je het nú pas verteld
Kun je wel in de ambulance slapen dan? Zou wel apart zijn, maar hey, wie ben ik om je te veroordelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:22 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
nog meer.... pfff damn, bel dan de ambulance maar voor een maagpomp
Dat klinkt zo enorm homo. Jij noemt je vriendin zeker ook 'duifje'quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wie houdt er nu niet van vrouwen, wat ik kom er zelfs voor uit in mijn fotoboek hutseflutsgevalletje.
Of: "poepie"...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat klinkt zo enorm homo. Jij noemt je vriendin zeker ook 'duifje'
Vast wel, vast wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef Logician het volgende:
tvp, hopelijk is ie niet alweer dicht voor ik zo dadelijk weer thuis ben
Als je dr eentje hebtquote:
Verkeerde topic om te vragen hoe we onze vriend noemenquote:
I know. Maar wilde gewoon maar eens uit de kast komen...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Serieus? Dat verwacht je niet in dit topic.
mijn ex noemde me als koosnaampje pijpslet, nu was het van hem uit grappig bedoelt, maar bij mij waren de kriebels toen wel een beetje weg zeg maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:42 schreef Feitosa het volgende:
Noemde 1 van m,n exen vaak slikheks.
Dát zou ik ook minder erg vinden zelfs nog dan van die slijmnaampjes. Met dat soort namen is het ook vaak dat het uit een grapje ontstaat.quote:
Gewoon "hey jij " en uiteraard de standaard dingen als liefie, lieverd, apie, draak, schat en.... vriendjequote:
Ze vond het niet erg hoor, was lief bedoeld. Als ik had gemerkt dat ze het irritant vond was ik wel gestopt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn ex noemde me op den duur pijpslet, nu was het van hem uit grappig bedoelt, maar bij mij waren de kriebels toen wel een beetje weg zeg maar
Jullie begonnen er zelf over!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Verkeerde topic om te vragen hoe we onze vriend noemen![]()
Maar áls ik 'koosnaampjes' (het wóórd alleen al..) gebruik, is dat meestal vrij standaard, lieverd, schat, stuk, lekker ding, iets in die trant. Maar ik ben niet zo van het schattiepoettietoettie enzo eerlijk gezegd.
Mwah heb toen ook wel aangegeven dat ik dat niet zo heel charmant vondquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ze vond het niet erg hoor, was lief bedoeld. Als ik had gemerkt dat ze het irritant vond was ik wel gestopt.
Zo ben ik ook weleens genoemd trouwens...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef Logician het volgende:
[..]
mijn ex noemde me als koosnaampje pijpslet, nu was het van hem uit grappig bedoelt, maar bij mij waren de kriebels toen wel een beetje weg zeg maar![]()
![]()
O ja, Hee, heel belangrijk, bijna vergeten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gewoon "hey jij " en uiteraard de standaard dingen als liefie, lieverd, apie, draak, schat en.... vriendje
Dan was het gewoon een botte lul en maar goed dat het je ex is dus.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Mwah heb toen ook wel aangegeven dat ik dat niet zo heel charmant vond
Een ex van mij noemde me ooit heksehiel long time ago in 2003... vraag me niet waar het voor staat, weet alleen dat het niet letterlijk bedoeld is en dat ik een nick nodig had.quote:
Da,s drop.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een ex van mij noemde me ooit heksehiel long time ago in '93... vraag me niet waar het voor staat, weet alleen dat het niet letterlijk bedoeld is en dat ik een nick nodig had.
Das idd drop. best lekkerquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Een ex van mij noemde me ooit heksehiel long time ago in 2003... vraag me niet waar het voor staat, weet alleen dat het niet letterlijk bedoeld is en dat ik een nick nodig had.
Goh, nu je het zegt... Van die zwartgesuikerde staafjes met bruin erin toch? Die vind ik helemaal niet lekkerquote:
Met mate.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:50 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Das idd drop. best lekker
[ afbeelding ]
Dat vind ik nou echt helemaal geen opmerking voor jou.quote:
Idd. áls ik al snoep, dan is het wel drop!quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef kwaakvaak het volgende:
Dropen wat nou met mate
![]()
Ik heb niet snel een vreetbui, maar zet een kilo drop voor me neus en ik werk het zo weg op een middagje
Nou ja, met mate zegt natuurlijk alleen maar wat over de kwantiteit. Op de kwaliteit zal je me een stuk minder snel zien beknibbelen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dat vind ik nou echt helemaal geen opmerking voor jou.Had eigenlijk gedachtdat het ook niet in jouw vocabulaire zou voorkomen. Wat een deceptie zeg
nee hoorquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:57 schreef JamesBrownie het volgende:
zo, meneer Den Haag is weg
Die ik bedoel welquote:
Doe nu eens CTRL, ALT , DEL..........tegelijkertijd welteverstaan.quote:
Goed bezigquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Die ik bedoel wel
Heb hem trouwens nog best goed kunnen helpen![]()
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Doe nu eens CTRL, ALT , DEL..........tegelijkertijd welteverstaan.
Ja, das wel leuk, zeker omdat ik er om te beginnen een hard hoofd in had.quote:
Wát voor broodje?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb zin in een broodje Bufkes, ben er vandoor..
En zondag?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:10 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ja, das wel leuk, zeker omdat ik er om te beginnen een hard hoofd in had.
Wat is er zondag?quote:
voetbal denk ik?quote:
Dank jequote:
Nou, het feit dat je geen Limburger bent, daar scoor je wel punten mee idd.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Graag gedaan. Ik ben geen limburger. Zullen we pm'en?
Nou, wat is er zaterdag dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:22 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ehhh, bedoelde zaterdag. ff een typo
Ja.quote:
Daarom ben ik blij dat ik af en toe lekker thuis kan werken!quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:45 schreef JamesBrownie het volgende:
hmmm.
Ik wil wel naar huis eigenlijk.
waar kan ik tekenenquote:Op woensdag 18 juni 2008 15:45 schreef JamesBrownie het volgende:
hmmm.
Ik wil wel naar huis eigenlijk.
Vertel mij wat, dacht laatst, die oude pc die krijg ik nog wel aan de praat.. (uit elkaar gaan, verdeling van spullen, híj wil de pc en laptop) Trek de kast open, bedenk ik me ineens dat de harddisc, wat geheugen en videokaart er al niet meer in zitten. Weggegeven aan vrienden "omdat ik het toch niet meer nodig had..."quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:16 schreef Elegy het volgende:
Nou, ik ga maar eens de stad in voor een nieuwe hd voor mijn zusje. Wat een geëmmer is het ook altijd met ouwe pc's.
kun je net zo goed een nieuwe pc kopenquote:Op woensdag 18 juni 2008 16:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vertel mij wat, dacht laatst, die oude pc die krijg ik nog wel aan de praat.. (uit elkaar gaan, verdeling van spullen, híj wil de pc en laptop) Trek de kast open, bedenk ik me ineens dat de harddisc, wat geheugen en videokaart er al niet meer in zitten. Weggegeven aan vrienden "omdat ik het toch niet meer nodig had..."
Nou kan ík alsnog alles nieuw gaan kopen.
ja beetje leuke pc kost ook nog maar iets van 600quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:28 schreef Kluts het volgende:
Ja, dat ga ik ook zeker doen. Tot die tijd hou ik de laptop hier in gijzeling.
denk het niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef Feitosa het volgende:
Moet ook ff kijken of ik een laptop koop , aangezien ik binnenkort vaak in het buitenland ben.
Hoe zit het met de douane qua software en films e.d., word daar op gecontroleerd?
Overal ter wereld.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk het niet.
en douane .. ga je met vliegtuig of buiten europa ?
o okquote:
Tenzij je een risicogroep bent (man alleen, kalend, buikje, weinig baggage, afkomstig uit Thailand en omstreken of je hebt een baard, luistert naar de naam Khalid el Mohamed, je eet halal en je komt ergens uit het midden-oosten vandaan en je zit continu aan je schoenen te rommelen) is er weinig kans. Maar het kan wel tegenwoordig. Is "tegen kinderporno" en terrorismequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef Feitosa het volgende:
Moet ook ff kijken of ik een laptop koop , aangezien ik binnenkort vaak in het buitenland ben.
Hoe zit het met de douane qua software en films e.d., word daar op gecontroleerd?
Anders koop ik zo,n EE pc van 299.
Ja, ik zit alleen nog te twijfelen tussen een laptop of een desktop. Vind het wel relaxed om gewoon op de bank met de laptop te kunnen hangen, maar voor sommige dingen is een pc fijner. (werk, gamen bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja beetje leuke pc kost ook nog maar iets van 600
Desktop! Over een week of twee komen de nieuwequote:Op woensdag 18 juni 2008 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zit alleen nog te twijfelen tussen een laptop of een desktop. Vind het wel relaxed om gewoon op de bank met de laptop te kunnen hangen, maar voor sommige dingen is een pc fijner. (werk, gamen bijvoorbeeld)
Voor gamen heb ik tegenwoordig een PS3, werd simpel van updates van drivers, patches en ander besturingssysteemgezeik.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zit alleen nog te twijfelen tussen een laptop of een desktop. Vind het wel relaxed om gewoon op de bank met de laptop te kunnen hangen, maar voor sommige dingen is een pc fijner. (werk, gamen bijvoorbeeld)
Mwah, ik PS3 niet heel veel, een aantal vrienden van me hebben er ook een, en daar game ik dan wel eens. Dat is ook wel voldoende. Ik wil zelf eigenlijk een Wii. Ten eerste omdat die betaalbaarder in verhouding tot de hoeveelheid dat ik 'm zal gebruiken is, maar ook omdat het me wel leuk lijkt om met vrienden te doen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voor gamen heb ik tegenwoordig een PS3, werd simpel van updates van drivers, patches en ander besturingssysteemgezeik.
Nu gewoon de schijf erin en spelen maar.
Ik heb nog een PS2 en een Xbox1 en een PSP mar speel er maar weinig op, ondanks dat ik er wel leuke spellen voor heb.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Voor gamen heb ik tegenwoordig een PS3, werd simpel van updates van drivers, patches en ander besturingssysteemgezeik.
Nu gewoon de schijf erin en spelen maar.
Uit welke hoek van nederland kom jij trouwens?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik PS3 niet heel veel, een aantal vrienden van me hebben er ook een, en daar game ik dan wel eens. Dat is ook wel voldoende. Ik wil zelf eigenlijk een Wii. Ten eerste omdat die betaalbaarder in verhouding tot de hoeveelheid dat ik 'm zal gebruiken is, maar ook omdat het me wel leuk lijkt om met vrienden te doen.
Overijssel.. Dusse... de hoek ergens rechts van het midden maar dan iets bovenaan.. of zoiets?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Uit welke hoek van nederland kom jij trouwens?
Gelet op het begin van dit topic kun je dit op twee manieren opvatten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:02 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Heb hem trouwens nog best goed kunnen helpen![]()
Nou, het ging om het feit dat het niet superspecifiek hoefde te zijn. Beetje apart geformuleerd waarscijnlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overijssel.. Dusse... de hoek ergens rechts van het midden maar dan iets bovenaan.. of zoiets?
Jij bent telkens degene die roept : geilbekken, geil en andere varianten op geil en sex...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Gelet op het begin van dit topic kun je dit op twee manieren opvatten.
Stelletje geilbekken hier.
Of apart opgevat, het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nou, het ging om het feit dat het niet superspecifiek hoefde te zijn. Beetje apart geformuleerd waarscijnlijk.
Bedacht me ineens dat ik het nog niet wist. Puur uit interesse.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of apart opgevat, het is maar net hoe je het bekijkt.
Maar vanwaar de vraag eigenlijk?
Home!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Overijssel.. Dusse... de hoek ergens rechts van het midden maar dan iets bovenaan.. of zoiets?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij bent telkens degene die roept : geilbekken, geil en andere varianten op geil en sex...
Ik meende dat je zoiets al vaker hebt gezegd. Kennelijk vergis ik me en was het iemand anders......quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Pardon? Ik roep het één keer en gelijk roep ik het telkens?
De xbox heb ik indertijd na 2 maanden al weer vekocht. Vond er geen zak aan.quote:
Ken het, tegenwoordig gebruik ik dus de PS3, heb m,n dvd speler gelijk verkocht. Afstandsbediening erbij met bluetooth was ook geen overbodige luxe.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:30 schreef Kluts het volgende:
Als je xbmc erop zet, wordt het gewoon een multimedia-centre zegmaar. Ik heb er ook emulators opstaan voor oude consoles, dat is ook wel geinig. Ik gebruik 'm nog steeds elke dag wel ongeveer.
Omdat je er geen verstand van hebt is het saai...........briljant.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
+1 En heb geen ruk verstand van gamen, dus vind het saai![]()
Zeg niet dat het saai is, geef alleen aan dat ík het saai vindquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Omdat je er geen verstand van hebt is het saai...........briljant.
Dus mannen vind je ook saai?
Doelde eigenlijk meer op het onderwerp, dan op de activiteit an sich, want misschien is dat wel helemaal topquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:44 schreef Kluts het volgende:
Ik heb er ook geen verstand van, ik vind gamen gewoon leuk. Dus dan is het niet saai.
Kijk , vrouwen zonder verstand die gamen leuk vinden geweldig!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:44 schreef Kluts het volgende:
Ik heb er ook geen verstand van, ik vind gamen gewoon leuk. Dus dan is het niet saai.
Edit: laat maar, zelfs ik trek dit onderwerp niet. Sorry babbel maar door over gamen. Moet zo toch de deur uit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:47 schreef Kluts het volgende:
Nou Heksehiel, weet jij dan iets niet-saais waar we het over kunnen hebben dan?
Met de nadruk op 'had'..;)quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:02 schreef Elegy het volgende:
Ik ga de deur uit voor een hd en natuurlijk kom ik weer met meer terug. Omdat ik er toch was meteen maar een dvd brander en een muis meegenomen voor mijn zusje. En omdat het een special edition was en ik daar op kick, voor mezelf de nieuwe Alone in the Dark.
Gelukkig had ik nog vakantiegeld
Ja, er blijft steeds minder over voor motorrijlessen op die manierquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Met de nadruk op 'had'..;)
Ik ga zo lekker asperges eten.![]()
En daarna maar eens op ziekenbezoek.
Eet ze!
Je moet er niet aan ruiken, je moet het doorspoelenquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:13 schreef Liquidootje het volgende:
Trouwens van asperges krijg je stiekende pies.
Misschien alletwee tegelijk? Of zie ik nu mogelijkheden die er niet zijn?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik heb de afgelopen 2 dagen gezoend met iemand die beweert gevoelens te hebben voor mij. En dat is niet mijn Franstalige vlam. Dus ik stond gisteren zo te zoenen in een homobar met die man, belt de Franstalige op. Zat twee deuren verderop. Dus me er met een smoes vanaf gemaakt, maar ik wil ze eigenlijk allebei beter leren kennen. Maar is dat moreel gezien OK?
En de belastingdienst wrijft ook weer in de handen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:13 schreef Liquidootje het volgende:
Zo even naar huis geweest om mij op te frissen. Vandaag lekker "overwerken" tegen 150% !
Wat is het leven toch oneerlijk. Geld verdienen door te fokken
2 dagen? Dan zul je nu wel vreselijk last van je kaken hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik heb de afgelopen 2 dagen gezoend met iemand die beweert gevoelens te hebben voor mij.
* Dit is inclusief dampend beeldmateriaal dat per YouTube wordt gearchiveerd en publiekelijk inzichtelijk wordt gemaakt. Dat spreekt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:18 schreef Liquidootje het volgende:
Ja dat is moreelverantwoord zelfs. Men verwacht in de liefde dat je alle mogelijkheden exploreert* eer je eraan begint.
*Ghihi ge maakte een grapkequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
2 dagen? Dan zul je nu wel vreselijk last van je kaken hebben.
Doe aub niet zo. Is vies komende van jou. Maakt mij misselijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:04 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Jij bent telkens degene die roept : geilbekken, geil en andere varianten op geil en sex...
Ja ik heb mariokart daarvoor! Met koninginnedag gekocht! Die jongen wilde er 1 euro voor hebben, maar ik heb het toen af kunnen dingen voor 40cent.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:18 schreef Kluts het volgende:
Mijn broertje heeft mijn Nintendo NES nog.. Laatst nog een keer mee gespeeld. Blijft ook erg leuk!
Maak er een torrent van, hernoem het naar iets met britney/madonna/george cloony in de titel en hoppa, binnen drie minuten heeft de hele wereld het gezienquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
* Dit is inclusief dampend beeldmateriaal dat per YouTube wordt gearchiveerd en publiekelijk inzichtelijk wordt gemaakt. Dat spreekt.
Heb je al een pica gepost van je zusje? Is ze net zo kinkie als jij? Hoe oud is ze eigenlijk?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:16 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je moet er niet aan ruiken, je moet het doorspoelen
Met dampend moet ik altijd denken aan drollen in de sneeuw.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
* Dit is inclusief dampend beeldmateriaal dat per YouTube wordt gearchiveerd en publiekelijk inzichtelijk wordt gemaakt. Dat spreekt.
Doe ik nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:41 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Heb je al een pica gepost van je zusje? Is ze net zo kinkie als jij? Hoe oud is ze eigenlijk?
Gewoon oprechte curiositeit.
MLIquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef MLI het volgende:
Oh ja, ik heb de afgelopen 2 dagen gezoend met iemand die beweert gevoelens te hebben voor mij. En dat is niet mijn Franstalige vlam. Dus ik stond gisteren zo te zoenen in een homobar met die man, belt de Franstalige op. Zat twee deuren verderop. Dus me er met een smoes vanaf gemaakt, maar ik wil ze eigenlijk allebei beter leren kennen. Maar is dat moreel gezien OK?
da heb ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:42 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Met dampend moet ik altijd denken aan drollen in de sneeuw.
En wordt je daar opgewonden van? Of is dat meer iets voor elegy. Hoe gebeurd het dat sommige mensen aan hele rare dingen een seksuele voorkeur aan verbinden?quote:
Het is een leuke man en ik heb 'm graag om me heen. Maar om van echte gevoelens te spreken, nog niet. De francophone heeft wat dat betreft veel meer bij me losgemaakt. Maar ja, die knuppel belt me ook alleen maar als hij dronken in het centrum zit. En dan nóg niet willen neuken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
MLI.... lees het eens terug.... Heb jij ook gevoelens voor hem ? je hebt het alleen over zijn gevoelens.. (en dat zegt mij eigenlijk al weer genoeg...)
amateur psychologen genoeg hierquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
En wordt je daar opgewonden van? Of is dat meer iets voor elegy. Hoe gebeurd het dat sommige mensen aan hele rare dingen een seksuele voorkeur aan verbinden?
Sorry dit topic heb ik gemaakt voor Amateur psychologen. Scheer je weg! Tenzij je je daar ook onder schaar natuurlijk.
good for youquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:53 schreef MLI het volgende:
Dus daar ben ik ook wel klaar mee, ik heb echt geen bal zin om achter iemand aan te lopen eigenlijk.
Dus eigenlijk is hij goed voor de sex en voor de rest is hij wel aardig (totdat je een ander tegen komt) bedoel jequote:Op woensdag 18 juni 2008 18:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Het is een leuke man en ik heb 'm graag om me heen. Maar om van echte gevoelens te spreken, nog niet. De francophone heeft wat dat betreft veel meer bij me losgemaakt. Maar ja, die knuppel belt me ook alleen maar als hij dronken in het centrum zit. En dan nóg niet willen neuken._! Dus daar ben ik ook wel klaar mee, ik heb echt geen bal zin om achter iemand aan te lopen eigenlijk.
Die francofiel heeft zijn boekje neuken voor dummy's nog niet uit, al ligt MLI naakt voor hem, dan nog heeft ie het te druk met dronken zijn ofzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij goed voor de sex en voor de rest is hij wel aardig (totdat je een ander tegen komt) bedoel je
Heb je toch aan de wiskey gezeten ? Dat zegt ze net we hebben het alweer over een nieuwequote:
Hebben we het vannacht over gehad. Dus ja, dat kent hij. Ze zijn allebei op de hoogte trouwens.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:56 schreef Liquidootje het volgende:
Kent hij jouw uitbundige verleden met betrekking tot mannen?
En heeft hij ooit met een wattenstaafje zitten spelen?...
Ik had namelijk een keer in de breakout gelezen over een jongen die zijn vriendin niet helemaal vertrouwende en had haar geswapt. Het duurde 3 weken voordat de uitslag weer binnen was voordat hij haar durfde te neuken.
Ja goed punt, wil ff niet lukken allemaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:20 schreef Liquidootje het volgende:
Box hoe zit het met jou? Zomer weertje is best wel weer aanwezig. Moet je gaan zwemmen enzo. Chickies scoren.
Nee, ik vind hem leuk maar van gevoelens is nog geen sprake.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is hij goed voor de sex en voor de rest is hij wel aardig (totdat je een ander tegen komt) bedoel je
Hmm waarom maak je nou zoiets bespreekbaar in zo'n vroege stadiaquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Hebben we het vannacht over gehad. Dus ja, dat kent hij. Ze zijn allebei op de hoogte trouwens.
Ach ja, zomervakantie komt eraan he. Misschien toch maar echt eens een actieplan maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja goed punt, wil ff niet lukken allemaal
woopsquote:Op woensdag 18 juni 2008 19:19 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je toch aan de wiskey gezeten ? Dat zegt ze net we hebben het alweer over een nieuwe
Dat gezeik altijd ook over het aantal bedpartners dat je gehad hebt Who cares?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:37 schreef MLI het volgende:
Men komt er toch wel achter en ik schaam me er niet voor. Waarom zou ik ook? Er zijn genoeg mannen die zo leven. Begon hij over zelfrespect. Maar ja, ik zie er wel uit als een vrouw, ik gedraag me als een vrouw en ik voel me ook een vrouw maar van binnen denk ik gewoon als een vent. Bij mannen vragen ze ook niet hoe het zit met zelfrespect. Een man heeft gewoon lekker geneukt en een leuke tijd gehad. Net als ik. En als iemand over 'gevoelens' spreekt, dan vinnik het wel tijd om eventjes te laten weten hoe het zit.
Hij schrok trouwens wel, want ik was voor hem nummer 7.
Hey Melanie. Hoeveel heb jij geliefd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat gezeik altijd ook over het aantal bedpartners dat je gehad hebt Who cares?
Ik heb in ieder geval rond kunnen kijken voor mijn idee, lijkt me beter dan iemand die met een jeugdliefde samenblijft en dan rond z'n 21ste ineens bedenkt; Goh, had ik maar een tijdje rondgeneukt.
Nou ja, dat bedacht ik me dus een jaar geleden. In feite past het niet bij me en ik ben door veranderd (positief én negatief, ik was te naïef en nu veel te wantrouwend als het op serieuze verbintenissen aankomt).quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval rond kunnen kijken voor mijn idee, lijkt me beter dan iemand die met een jeugdliefde samenblijft en dan rond z'n 21ste ineens bedenkt; Goh, had ik maar een tijdje rondgeneukt.
21ste is nog vrij op tijd...quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Melanie?quote:Op woensdag 18 juni 2008 19:55 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hey Melanie. Hoeveel heb jij geliefd?
Marnix?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Net als MLI een kimberly lijkt voor mij en Godshands een Marnix en MrBox een Stefan.
Stefanquote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Net als MLI een kimberly lijkt voor mij en Godshands een Marnix en MrBox een Stefan.
Nee, ik heb geen van dat soort namen.quote:
alles is mogelijk in deze wereld...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:09 schreef Liquidootje het volgende:
Jij weet en ik weet dat de r i en x niet klopt, de rest wel. Plus een kleine aanvulling natuurlijk.
MLI heet Emily, duh.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
als ik Kluts' fobo zie, denk ik zelf aan een Sandra...quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:13 schreef Liquidootje het volgende:
Ik zeg toch niets negatiefs over die namen.
Dan win ik toch.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
als ik Kluts' fobo zie, denk ik zelf aan een Sandra...
maarja, zo kunnen we wel hele gokcontest houden...
moeten we een bookmaker hier inhuren
Idd, iets oerhollands. Melanie, Chantal, Sandra, Linda of meer als Eefje. Zoiets.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
als ik Kluts' fobo zie, denk ik zelf aan een Sandra...
maarja, zo kunnen we wel hele gokcontest houden...
moeten we een bookmaker hier inhuren
Dan zaten manuel en ik toch niet zo ver vanaf martin.quote:
Suzanne is te lief ik denk eerder aan Mirjamquote:
Pcies. Maar ik ben iig geen Melanie dus. Dat we dat even rechtgezet hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dan zaten manuel en ik toch niet zo ver vanaf martin.
Naja, niet goed is natuurlijk fout.
Nou, ik heet gewoon Emily.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:03 schreef Liquidootje het volgende:
Of Ruud.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:28 schreef MLI het volgende:
En ik denk dat Liquidootje gewoon Jeroen heet.
Jij hebt nog niet door dat kasta het gewoon weet, en dus niet gokt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Suzanne is te lief ik denk eerder aan Mirjam
Ik heb er nooit een geheim van gemaakt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 20:29 schreef Liquidootje het volgende:
Ik ga even een lijstje maken van realnames. Tenminste de namen die mij passend klinken en die ik gewoon weet natuurlijk (zijn er niet veel).
M-niki = Monique
Tegan = Belinda
Q = Gerwin
Elegy = Vernon
Feitosa = Davey
Heksehiel = Sarah
Kwaakvaak = Jan
Abbandon = Michiel
Den_haag = Guido
Kluts = Suzanne
Crazy-M = Mark
ReulZeus = Jos
MLI = Emily
Garrison72 = Gijs
MrBox = Stefan
Godshand = Manuel
je hebt m'n nick niet eens goed, laat staan m'n naamquote:
Voor het eerst dat ik het ziequote:Op woensdag 18 juni 2008 20:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
je hebt m'n nick niet eens goed, laat staan m'n naam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |