Pica zuska.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Elegy het volgende:
Zo, en nu ben ik weg om de pc van mijn zus te fixen
Heb ik iets gemist?, welke vent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
tvp dan maar.
Ik vind die vent die hierheen komt leuk klinken
En hij heeft al vier keer gebeld om de weg te vragen
Maar goed, misschien heb ik teveel telefoonsex dat ik daar gelijk aan moet denken
Getuigd niet van een onafhankelijk-ik-vind-mijn-eigen-wel-weg-stoer type. Maar weet natuurlijk ook niet af je daar op zit te wachten. Ben wel benieuwd... Duim voor je dat iequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
tvp dan maar.
Ik vind die vent die hierheen komt leuk klinken:Y
En hij heeft al vier keer gebeld om de weg te vragen
Maar goed, misschien heb ik teveel telefoonsex dat ik daar gelijk aan moet denken
Iemand die iets moet weten over een gebouw waar wij de tekeningen vanhebben liggen als het goed is.quote:
Rappe edit.quote:
Mensen die leuk klinken zijn meestal lelijk, dat moeten ze dus compenseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Iemand die iets moet weten over een gebouw waar wij de tekeningen vanhebben liggen als het goed is.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Getuigd niet van een onafhankelijk-ik-vind-mijn-eigen-wel-weg-stoer type. Maar weet natuurlijk ook niet af je daar op zit te wachten. Ben wel benieuwd... Duim voor je dat ieis!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt al snel het idee dat het ruzie is geloof ik. Dit is nur spass.
Als het oorlog is merk je het wel.
Eigenlijk is het gewoon m,n ochtendhumeur.![]()
Welnee, dat is weer gerel.quote:
Nou een knappe vent met een piepstem doet het voor mij ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mensen die leuk klinken zijn meestal lelijk, dat moeten ze dus compenseren.
Dan moet ie zijn mond maar houden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou een knappe vent met een piepstem doet het voor mij ook niet
Om dat ik geen suiker in de thee hoef? Tjonge...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wel neent.. Het is eerder een conclusie dat het topic een sfeertje heeft, dat het een negatieve lading heeft heb ik er niet bij bedacht hoor
Gelukkig ben ik gezegend met een diepe mannelijke stem.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het geldt meestal voor vrouwen hoor. Mannen kunnen dat niet zo goed verbergen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tony Braxton...... i,d bang her..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
een vrouw met een stem als een contrabas ook niet...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
een vrouw met een stem als een contrabas ook niet...
Daar werk ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het geldt meestal voor vrouwen hoor. Mannen kunnen dat niet zo goed verbergen.
Op een callcenter waar ik ooit heb gewerkt, hadden de dikste vrouwen altijd de fijnste engelen stem. Behalve van die luidruchtige lesbiennes dan, maar die werken dan ook in de kelder in het archief.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar werk ik ook!
En ik ben geen luidrichtige lesbienne!
En ik mag meestal gewoon bovengronds blijven
Hoe oud ben je? 30? 40?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een doorrookte whisky stem? Die heb ik namelijk
Dat klopt niet, want ik ben wel degelijk degene die in het archief dingen moet opbergen en vernietigen (met keiharde muziek meezingend en dansend als dat zo uitkomtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef Liquidootje het volgende:
Nee kijk er zijn twee soorten. Eentje is zeg maar het gezicht. Heeft nooit de archiefkasten gezien, zoals jij.
De rest zitten dan op zo'n rollende bureaustoel en rollen dan tussen de archiefkasten door.
Geil!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want ik ben wel degelijk degene die in het archief dingen moet opbergen en vernietigen (met keiharde muziek meezingend en dansend als dat zo uitkomt)
En het is mooi meegenomen dat ik het op slot kan draaien wanneer ik wil en dat er dan niemand meer in kan
Ik kan nog wel mensen meenemen als ik daar zin in zou hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregen
Is die Hagenees al eens gearriveerd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel mensen meenemen als ik daar zin in zou hebben
Tussen de archiefkasten..
Draag je er altijd meerdere? Misschien moet je het eens bij één houden, is ook minder warmquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregen
Hoezo? Kijk je niet mee naar haar archiefwebcam?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is die Hagenees al eens gearriveerd?
Eentje voor mijn linkerbal. Eentje voor mijn rechter en eentje ... ach wtf.. laat maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Draag je er altijd meerdere? Misschien moet je het eens bij één houden, is ook minder warm
Kan geen beelden/filmjes/videomateriaal hier op mijn werk bekijken, dus lief dat je me op de hoogte houdt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk je niet mee naar de archief webcam?
Ze eet nu een kitkat.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eentje voor mijn linkerbal. Eentje voor mijn rechter en eentje ... ach wtf.. laat maar
ja , dag honneponquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef Liquidootje het volgende:
Oh het is al weer lunch tijd. Even een frietje speciaal nemen met wat extra knoflooksaus on the side. Leuk voor de clienten van 13:00 en helemaal geweldig voor de misses vanavond!
Feitosa! Ik ben weer weg he lievert. Als je iets irritants wil horen of voelen, dan roept u maar!
En zeker rond middagpauze, als iedereen nog even wil voor het lunchen... Ik presteer niet op alle gebieden goed onder drukquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
En niet eens een archief kast in de buurt, wel een toilet.. Maar om nu een solo aktie daar te doen is ook zo wat
Daarom hebben ze er hier dus meerdere, en gescheiden met zo'n symbooltje op de deur. Alhoewel, gemengd natuurlijk wel spannender is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En zeker rond middagpauze, als iedereen nog even wil voor het lunchen... Ik presteer niet op alle gebieden goed onder druk
Gemengde zelfbevrediging? Hhmmm...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom hebben ze er hier dus meerdere, en gescheiden met zo'n symbooltje op de deur. Alhoewel, gemengd natuurlijk wel spannender is.
Hij is best leuk eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij hebt een andere archiefmiepquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk je niet mee naar haar archiefwebcam?
Ze eet nu een kitkat.
Dat werkt natuurlijk alleen maar als je mede bevredigaars niet gelijk van het potentie verlagend type zijn, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:22 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gemengde zelfbevrediging? Hhmmm...
Tis best lekker weer in Den Haag vandaag, ik zou voorstellen om even op locatie te gaan controlleren of de tekening wel kloppen met de werkelijkheidquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:28 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij is best leuk eigenlijk
En vrijgezel
Nee, dat is niet het eerste wat ik heb gevraagd, hij zei het zelf
Hij moet iets weten over een gebouw in Eindhoven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:30 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Tis best lekker weer in Den Haag vandaag, ik zou voorstellen om even op locatie te gaan controlleren of de tekening wel kloppen met de werkelijkheid
jammer, ik wilde net iets voorstellen over een backup plan als hij niks mocht zijn, iets met eten, schevening enzo.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:31 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Hij moet iets weten over een gebouw in Eindhoven.
Hier vlakbij, dus dat kan best
Echt waar. Ik haat mensen die poepen op het werk. Stel je voor als je daar ooit even snel een solo actie wilt doenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
tering wat lopen jullie snel vandaag, en de geilheid druipt echt van het topic af vandaag, en dat op de woensdag ochtend.
* kwaakvaak zit gewoon heel saai code te kloppen, niks geils aan
En niet eens een archief kast in de buurt, wel een toilet.. Maar om nu een solo aktie daar te doen is ook zo wat
Klinkt op zich ook niet verkeerdquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:52 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
jammer, ik wilde net iets voorstellen over een backup plan als hij niks mocht zijn, iets met eten, schevening enzo.
* bijplaatst op de lijst met goede eigenschappen van heksehiel *quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe lang was die lijst al?quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
* bijplaatst op de lijst met goede eigenschappen van heksehiel *
ik heb al iemand anders op het oog voor de hete geile sex eigenlijkquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:26 schreef kwaakvaak het volgende:
JB, als het bij kijken blijft, wordt het met punt 2 ook niets he![]()
Tenzij je een of andere verhuurtoyboy besteld, en voor paar honderd euro je sexdrift botviert.
Probleem wordt dus vanzelf opgelostquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:29 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
ik heb al iemand anders op het oog voor de hete geile sex eigenlijk
Nou...quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:35 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Probleem wordt dus vanzelf opgelost
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:41 schreef Liquidootje het volgende:
Is het iemand die wij ook "kennen" ?
Puik jong dat lurke he!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:44 schreef Poekel het volgende:
* Poekel schrijft zichzelf na een halfjaar van lurken hier weer uit.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:39 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nou...
T duurt allemaal nogal lang.
nee, niet echt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:48 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wil je er over praten? Schijnt geheel ontopic te zijn namelijk
Soms vind ik je best bekrompen. Niets zo lekker als uitgebreid op je werk even je lekker terug trekken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:53 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Echt waar. Ik haat mensen die poepen op het werk. Stel je voor als je daar ooit even snel een solo actie wilt doen
En is ook wel een mouw aan te passenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:17 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Overigens heb ik wel zin in sex.
Maar dat is weer een heel ander verhaal en staat op zichzelf.
Heb je diequote:Op woensdag 18 juni 2008 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
* bijplaatst op de lijst met goede eigenschappen van heksehiel *
Liqi, ben je je kansen aan het verkennen. Mag wel iets minder opzichtigquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:55 schreef Liquidootje het volgende:
Je negeert mij.
Is het een zij? is het een hij? is het een ouder iemand? is het een jonger iemand? is het nog maagd? vertel?
Overdrijven is ook een vakquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En is ook wel een mouw aan te passen
Edit: las later pas over de hete geile sex man.
En maar klagen dat het zo zwaar is, dat vrouw zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En is ook wel een mouw aan te passen
Ja, wij zijn dagelijks gedwongen om onlogisch voor mannen te zijn. Weet je hoe moeilijk dat is? Stel voor dat jullie ons doorkrijgen, dan kunnen we wel inpakkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En maar klagen dat het zo zwaar is, dat vrouw zijn.
Wat dat betreft niet, keus genoegquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:02 schreef Q. het volgende:
[..]
En maar klagen dat het zo zwaar is, dat vrouw zijn.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoor net dat je vrijgezel bent, een lekker stem hebt en er helemaal niet verkeerd uit ziet.quote:
Andersom toch ook, een man die ik begrijp, is al gauw niet interessant meer...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:04 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja, wij zijn dagelijks gedwongen om onlogisch voor mannen te zijn. Weet je hoe moeilijk dat is? Stel voor dat jullie ons doorkrijgen, dan kunnen we wel inpakken
* ontroostbaar isquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Heb je diezien staan. Sorry als ik je op het verkeerde been gezet hebt, maar wil alleen maar een 'eerlijk' lijstje
Noem je me nu JP?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoor net dat je vrijgezel bent, een lekker stem hebt en er helemaal niet verkeerd uit ziet.
Bron:; JP
Hmm, volgens mij ben je een anderequote:
Waarom minder opzichtig? Daar heb je toch niets aan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:00 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Liqi, ben je je kansen aan het verkennen. Mag wel iets minder opzichtig
Heb je ooit een politieke carrière overwogen?quote:
Soms heb ik van die dagen dat ik best aardig ben hoor, vandaag is blijkbaar zo' dagquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:53 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
nee, niet echt.
Maar aardig dat je t vraagt
Wat een complimentjesquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:05 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoor net dat je vrijgezel bent, een lekker stem hebt en er helemaal niet verkeerd uit ziet.
Bron:; JP
zo ben ikquote:
Geloof me schat, ben mijn uiterste best aan het doen, lust alleen geen whiskyquote:
Ik dronk heel veel whiskyquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Geloof me schat, ben mijn uiterste best aan het doen, lust alleen geen whiskyIk geef een seintje zodra hij op de lijst erbij geplaats kan worden, ok? Schrale troost?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |