abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59461811
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don't be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij, maar krassen is verboden ook al word het wel eens aangeraden!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts. Maar het mag wel hoor. Als het gezellig is.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden. Maar voor de dames. Het mág wel als het vrijwillig gebeurd.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Re of Emel aan de stok!

Als je 't topic vol maakt, open dan ook gewoon een nieuwe, dank..

Oh. Vorig topic: [Singles #83#] Tegan! Speeltje!
pi_59461874
Fipo.
pi_59461879
Die TT is echt te slecht
sorry
pi_59461909
ff een tvp, kom er net achter dat ik nog ff naar het ziekenhuis moet
A mind with a heart of it's own
pi_59461931
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Nee, een "echte" klik merk je al de eerste keer dat je elkaar ziet. Zo'n *Bam* gevoel wat je bij iemand krijgt.

Of klink ik nou hopeloos romantisch?
Ik wacht nog steeds op dat moment. Bij mij is het eerst altijd een teleurstelling, die dan toch nog een positieve wending kan krijgen.
pi_59461975
We zijn trouwens weer terug in relaties & liefde
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:27:50 #7
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59461984
tvp.
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59461993
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:27 schreef heksehiel het volgende:
We zijn trouwens weer terug in relaties & liefde
Ja goed hè
pi_59461998
Ik heb t wel 1 keer gehad. Echt zo'n gevoel van ; Wow!
4,5 jaar een relatie mee gehad, maar zag mezelf er toch niet nog 50 jaar mee..

Dus t is niet altijd een garantie dat t altijd leuk blijft
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_59462021
Heeft iemand nog iets te melden over monogamie en jaloezie?
pi_59462030
Jij dan?
pi_59462058
Ik heb gister wel wat nieuwe visies gehoord
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:31:08 #13
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59462069
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
in het algemeen, bedoel je?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59462077
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Wat wil je er over weten? Ik ben monogaam, verwacht dat ook van mijn partner en een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.
pi_59462093
Ja Hoe kijken jullie daar tegen aan? Etc. Het een heeft natuurlijk met het ander te maken!
pi_59462158
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:31 schreef heksehiel het volgende:

[..]

een beetje jaloezie is noodzakelijk in een relatie.
De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden laten .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:35:39 #17
182621 JamesBrownie
Op veler verzoek
pi_59462201
I am wondering today in the sun on a boat to Dover
How it comes that I feel so high
When I ought to feel lower
pi_59462254
Tja, als ik een vaste relatie heb, ben ik hondstrouw. Als ik al iemand tegen kom waar ik het warm van krijg, dan kijk ik heel rationeel voor mezelf; Is hij leuk genoeg om eventueel een relatie mee te beginnen? Nee? Dan is het ook de moeite niet om mijn relatie daarvoor op het spel te zetten. Zelfde verwacht ik van de ander dan ook. Je gaat niet half/half voor iemand, nee helemaal. Vreemdgaan is niet onvergeeflijk, maar is ook niet echt een boost voor je relatie, om het maar zacht uit te drukken.

Jaloezie? Een heel klein beetje jaloezie, ok. Maar bezitterig gedrag, en geouwehoer over met wie ik praat en dergelijke, daar wordt ik nogal recalcitrant van. Ikzelf ben een klein beetje jaloers, maar denk dan altijd maar dat het feit dat ik jaloers zit te zijn, niks voorkomt of veranderd.
pi_59462256
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:34 schreef Litpho het volgende:

[..]

De mate waarin die noodzakelijk is verschilt natuurlijk van koppel tot koppel en daar een verschillende mening over hebben is toch een van de belangrijkere redenen om na de eerste verliefdheid de relatie toch maar niet door te zetten naar "houden van". Of dat nou komt omdat zij een jaloers bezitterig kreng is of omdat hij nooit laat merken dat hij om haar geeft wil ik uiteraard in het midden laten .
Lees alleen graag wat ik wil lezen Het is noodzakelijk en over de mate waarin kun je met elkaar uitvechten.
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:37:39 #20
141482 Q.
JurassiQ
pi_59462258
SingleheidVindPost.
For great justice!
pi_59462303
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:37 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Lees alleen graag wat ik wil lezen
Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen? .
pi_59462336
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:39 schreef Litpho het volgende:

[..]

Heb ik die eigenschap gemist in je eigen lijstje of heb ik, uiterst ontopic, daar geheel onbewust overheen gelezen? .
Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet was
pi_59462355
Ik vind het leuk hier advies te horen/te vragen, de meeste van jullie denken wel redelijk hetzelfde over monogamie etc. Heb recent advies/verhalen etc gekregen van iemand met een hele andere visie. Daar zat ook wel een soort van logica/kern van waarheid in. (En ook leuk om iets van een hele andere kant te belichten)
pi_59462386
Ik zou zeggen, brandt los!
pi_59462414
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 15:40 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Heb nooit beweerd dat mijn lijstje compleet was
Terecht. Er moet wel iets te raden overblijven natuurlijk. Anders dan de lengte van eventuele hulpstukken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')