Pica zuska.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef Elegy het volgende:
Zo, en nu ben ik weg om de pc van mijn zus te fixen
Heb ik iets gemist?, welke vent?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
tvp dan maar.
Ik vind die vent die hierheen komt leuk klinken
En hij heeft al vier keer gebeld om de weg te vragen
Maar goed, misschien heb ik teveel telefoonsex dat ik daar gelijk aan moet denken
Getuigd niet van een onafhankelijk-ik-vind-mijn-eigen-wel-weg-stoer type. Maar weet natuurlijk ook niet af je daar op zit te wachten. Ben wel benieuwd... Duim voor je dat iequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:47 schreef JamesBrownie het volgende:
tvp dan maar.
Ik vind die vent die hierheen komt leuk klinken:Y
En hij heeft al vier keer gebeld om de weg te vragen
Maar goed, misschien heb ik teveel telefoonsex dat ik daar gelijk aan moet denken
Iemand die iets moet weten over een gebouw waar wij de tekeningen vanhebben liggen als het goed is.quote:
Rappe edit.quote:
Mensen die leuk klinken zijn meestal lelijk, dat moeten ze dus compenseren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:51 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Iemand die iets moet weten over een gebouw waar wij de tekeningen vanhebben liggen als het goed is.
Ik vind het wel grappigquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Getuigd niet van een onafhankelijk-ik-vind-mijn-eigen-wel-weg-stoer type. Maar weet natuurlijk ook niet af je daar op zit te wachten. Ben wel benieuwd... Duim voor je dat ieis!
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:39 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je hebt al snel het idee dat het ruzie is geloof ik. Dit is nur spass.
Als het oorlog is merk je het wel.
Eigenlijk is het gewoon m,n ochtendhumeur.![]()
Welnee, dat is weer gerel.quote:
Nou een knappe vent met een piepstem doet het voor mij ook nietquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:52 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Mensen die leuk klinken zijn meestal lelijk, dat moeten ze dus compenseren.
Dan moet ie zijn mond maar houden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou een knappe vent met een piepstem doet het voor mij ook niet
Om dat ik geen suiker in de thee hoef? Tjonge...quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:53 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Wel neent.. Het is eerder een conclusie dat het topic een sfeertje heeft, dat het een negatieve lading heeft heb ik er niet bij bedacht hoor
Gelukkig ben ik gezegend met een diepe mannelijke stem.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Het geldt meestal voor vrouwen hoor. Mannen kunnen dat niet zo goed verbergen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:54 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Tony Braxton...... i,d bang her..quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
een vrouw met een stem als een contrabas ook niet...
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:55 schreef kwaakvaak het volgende:
een vrouw met een stem als een contrabas ook niet...
Daar werk ik ook!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Het geldt meestal voor vrouwen hoor. Mannen kunnen dat niet zo goed verbergen.
Op een callcenter waar ik ooit heb gewerkt, hadden de dikste vrouwen altijd de fijnste engelen stem. Behalve van die luidruchtige lesbiennes dan, maar die werken dan ook in de kelder in het archief.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Daar werk ik ook!
En ik ben geen luidrichtige lesbienne!
En ik mag meestal gewoon bovengronds blijven
Hoe oud ben je? 30? 40?quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een doorrookte whisky stem? Die heb ik namelijk
Dat klopt niet, want ik ben wel degelijk degene die in het archief dingen moet opbergen en vernietigen (met keiharde muziek meezingend en dansend als dat zo uitkomtquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:59 schreef Liquidootje het volgende:
Nee kijk er zijn twee soorten. Eentje is zeg maar het gezicht. Heeft nooit de archiefkasten gezien, zoals jij.
De rest zitten dan op zo'n rollende bureaustoel en rollen dan tussen de archiefkasten door.
Geil!quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een doorrookte whisky stem? Die heb ik namelijk
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:01 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt niet, want ik ben wel degelijk degene die in het archief dingen moet opbergen en vernietigen (met keiharde muziek meezingend en dansend als dat zo uitkomt)
En het is mooi meegenomen dat ik het op slot kan draaien wanneer ik wil en dat er dan niemand meer in kan
Ik kan nog wel mensen meenemen als ik daar zin in zou hebbenquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregen
Is die Hagenees al eens gearriveerd?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:05 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik kan nog wel mensen meenemen als ik daar zin in zou hebben
Tussen de archiefkasten..
Draag je er altijd meerdere? Misschien moet je het eens bij één houden, is ook minder warmquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:04 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Wel een sexy baantje dan. Ik wil soms gewoon in mijn boxers zitten als het te warm is, maar dat mag niet meer sinds dat ik een open bureau heb gekregen
Hoezo? Kijk je niet mee naar haar archiefwebcam?quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Is die Hagenees al eens gearriveerd?
Eentje voor mijn linkerbal. Eentje voor mijn rechter en eentje ... ach wtf.. laat maarquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Draag je er altijd meerdere? Misschien moet je het eens bij één houden, is ook minder warm
Kan geen beelden/filmjes/videomateriaal hier op mijn werk bekijken, dus lief dat je me op de hoogte houdt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:10 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Hoezo? Kijk je niet mee naar de archief webcam?
Ze eet nu een kitkat.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:11 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Eentje voor mijn linkerbal. Eentje voor mijn rechter en eentje ... ach wtf.. laat maar
ja , dag honneponquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:17 schreef Liquidootje het volgende:
Oh het is al weer lunch tijd. Even een frietje speciaal nemen met wat extra knoflooksaus on the side. Leuk voor de clienten van 13:00 en helemaal geweldig voor de misses vanavond!
Feitosa! Ik ben weer weg he lievert. Als je iets irritants wil horen of voelen, dan roept u maar!
En zeker rond middagpauze, als iedereen nog even wil voor het lunchen... Ik presteer niet op alle gebieden goed onder drukquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:16 schreef kwaakvaak het volgende:
En niet eens een archief kast in de buurt, wel een toilet.. Maar om nu een solo aktie daar te doen is ook zo wat
Daarom hebben ze er hier dus meerdere, en gescheiden met zo'n symbooltje op de deur. Alhoewel, gemengd natuurlijk wel spannender is.quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:18 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En zeker rond middagpauze, als iedereen nog even wil voor het lunchen... Ik presteer niet op alle gebieden goed onder druk
Gemengde zelfbevrediging? Hhmmm...quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:20 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Daarom hebben ze er hier dus meerdere, en gescheiden met zo'n symbooltje op de deur. Alhoewel, gemengd natuurlijk wel spannender is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |