Laten we het hopen. Ik zal er in ieder geval geen boterham minder om eten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, life goes on! Ook voor hem waarschijnlijk. Die redt het wel en wij ook.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zou het nog prachtig vinden ook. Weer aandacht en zijn aanhang die dan ten strijde trekt tegen zoveel onrecht.
Ik noem dit natrappen, voelt het goed?quote:
suikeroom, oh so true, vaak pakte je een reden die je wel kon opvoeren als legitieme reden voor een actie en die gebruikte je als rechtvaardiging,quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je moet het allemaal niet te letterlijk en serieus nemen waarom Huub tegen Mikey ging spelen.. het waren vaak gewoon gelegenheidsargumenten.. het echte argument was gewoon om mooie show te maken..
Huppeltje!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:46 schreef noekje het volgende:
Oh maar wie hebben we daar?
Oooh...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:48 schreef OudFruit het volgende:
Je kan je weer gaan inlikken Noek..have fun
hij is gewoon jaloers .....quote:
Ga je de trein pakken of neem je de auto?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef noekje het volgende:
Waar in Apeldoorn ga je eten, Huub. Apeldoorn is tof!
In de trein ga ik sowieso niet. Ik sta altijd op het verkeerde perron en het werd gewoon genant om met een ns-medewerker aan de hand te lopen die me naar het goede perron bracht. Toen was ik al 28.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je de trein pakken of neem je de auto?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |