Feit blijft natuurlijk wel dat als Talpa zelf de eigen regels had nageleefd er geen streamlocks nodig waren geweest.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ben ik niet mee eens. Sommige die hard fans wilden de dienst uitmaken en bepalen wanneer iets erg genoeg was, ergo, dicteren wat er nou precies gebeurd was, zelfs als er een streamlock was.
Fans gingen de mensen van Talpa/tien bedreigen, tegenwerken, omdat zij dachten dat zij even de dienst zouden uitmaken. Heeft een beetje iets weg van voetballen, dan weet iedereen hoe het zit en hoe het moet etc.
Jaap heeft een nadeel gehad, dat hij geen leuke tv kon maken op het amoureus gebied, tegelijkertijd is dat ook zijn redding geweest als loner, omdat hij wat dat soort verwikkelingen betreft niet te bespelen was.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
ik weet nog wel dat Huub en Sylvia terugkwamen van een uitje..en Sylvia die coke gesnoven had en helemaal om Nathanael heen ging hangen..
Niemand heeft het mes op de keel van Huub gelegd, hij deed het met alle soorten van genoegen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het was een verhaallijn voor tv en een mooie kans om messias Brian te promoten en slinkse Huub slecht neer te zetten, zo zie ik het tenminste
En in zo'n huis 24/7 bij elkaar kan je daar genoeg momentjes van knippen en plakken.
Ik weet het niet. Er liep aardig wat personeel rond en de kosten om de villa draaiende te houden, zijn volgens mji ook niet mals, maar het maakt mij niet uit, ik vind het eigenlijk niet belangrijk of het duur was of niet.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Dat is eerder vaker gezegd, ik weet niet of dat alleen door RTL was of ook door John de Mol zelf. Tijdens de finale beweerde John de Mol bij NOVA dat het programma helemaal niet zo duur was (goedkoper dan ONM) en dat ze stopten omdat ze in de zomer geen kijkers zouden trekken (Vakantie, EK, Olympische Spelen enz). In datzelfde interview zei hij ook dat de bewoners zich niet hoeven te houden aan de geheimhoudingsverklaring. Dat laatste betwijfel ik ten zeerste want Natasia beweerde maanden geleden bij Jensen een boek te gaan uitgeven over hoe het er echt aan toeging bij de gouden kooi en daar hebben we vervolgens nooit meer iets over gehoord. Ik weet dan ook niet hoeveel waarde ik aan de overige antwoorden van John de Mol moet hechten.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
Kan het je nog sterker vertellen.......De logeerpartij van familie/vrienden was MIJN idee hahahahaha. Wilde alleen dat ze wat actiever aan het spel hadden deelgenomen. bv Joris vs Kenniet.
De insteek was ook anders, maar ik denk ook veel duurder.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Ik vond het programma in het begin een stuk prettiger om naar te kijken, toen er nog sprake was van enig niveau. De activiteiten en cursussen waren gericht op het leven als miljonair waardoor ze bij het thema van het programma aansloten en er deden godzijdank ook nog normale mensen mee aan het programma.
De ingrepen die daarna werden gedaan om het programma populairder te maken (seks en geweld) mogen dan op korte termijn (kijkcijfers) geholpen hebben, maar het zou me niets verbazen als dat ook meteen de reden is geweest van het mislukken van de verkoop aan Amerika. Want het programma dat DGK toen geworden is, is totaal ongeschikt voor uitzending op de Amerikaanse televisie.
Niks interactief, het enige wat de kijker mocht doen was, geld doneren d.m.v. sms-jes.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het was toch een interactief programma???? Dan moet je wel actief meespelen.
Ze werkten maar al te graag mee aan de allereerste kaartenactie en of die effect heeft gehad. Het was ook behoorlijk interactief. Mèn, wat voelden ze zich lullig.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Niks interactief, het enige wat de kijker mocht doen was, geld doneren d.m.v. sms-jes.
Er is nooit gesteld dat de kijker op welke wijze dan ook behalve donaties, waar de miljonairs puntjes aan konden verdienen om iemand uit te nodigen. Niet meer niet minder.
Dat weet ik niet, dat is hun eigen goeddunken om dat te doen. Leuk voor de tv-uitzendigen en geen gezeik van de groupies over welles en nietes. Volgens mij hadden ze daar gegeven moment ook de broek van vol.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef humberto.tan het volgende:
[..]
Feit blijft natuurlijk wel dat als Talpa zelf de eigen regels had nageleefd er geen streamlocks nodig waren geweest.
idd Noekie.. .dit topic is zwaar, maar dan ook zwaar kut gewordenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
Sjezus, dat jullie hier nog zin in hebben.
Huub, je was spraakmakend en vat dat vooral op als compliment! Kop boven het maaiveld en gaan!
Huub maakt het niet uit, als het klopt wat hij over zichzelf zei. Hij neemt alles wat er is, zelfs dit.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
Sjezus, dat jullie hier nog zin in hebben.
Huub, je was spraakmakend en vat dat vooral op als compliment! Kop boven het maaiveld en gaan!
Je bent een echte Donna Ouichotte, laat die windmolens nou maar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef noekje het volgende:
Ze werkten maar al te graag mee aan de allereerste kaartenactie en of die effect heeft gehad. Het was ook behoorlijk interactief. Mèn, wat voelden ze zich lullig.
Dat kan ik niet scharen onder interactief. Ik vond het wel leuk dat er kaarten verstuurd werden, al moet ik zeggen dat het op den duur je oren uit kwam, ,dat gezeik met die post.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ze werkten maar al te graag mee aan de allereerste kaartenactie en of die effect heeft gehad. Het was ook behoorlijk interactief. Mèn, wat voelden ze zich lullig.
Ik vind het een leuke discussie hoor, niemand kat een ander af en er wordt over zaken gepraat waar mensen nog iets over kwijt willen of gewoon gezegd willen hebben. Het valt wel mee, het is natuurlijk geen fansite, maar dat wisten we al.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:25 schreef Desii het volgende:
[..]
idd Noekie.. .dit topic is zwaar, maar dan ook zwaar kut geworden
Maar eh... als we dan toch aan het kutten zijn: "wat heb jij uit je klerekast getrokken vandaag? "
Een beetje discussie is nooit zwaar kut maar dit heeft toch een baard van heb ik jou daar.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:25 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar eh... als we dan toch aan het kutten zijn: "wat heb jij uit je klerekast getrokken vandaag? "
Doe je dat toch niet. Ik wel! Het had zeker invloed op Huub toen en dat had zijn weerslag op de groep.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat kan ik niet scharen onder interactief. Ik vond het wel leuk dat er kaarten verstuurd werden, al moet ik zeggen dat het op den duur je oren uit kwam, ,dat gezeik met die post.
Blijkbaar hebben wij een andere perceptie bij interactief.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef sunny16947 het volgende:
Hartstikke interactief. Brian had uren nodig om brieven van familie te decoderen whaaaaaaaa
Klopt, en dat heeft hem die hoogmoedswaanzin bezorgd, die hem uiteindelijk de kop gekost heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:33 schreef noekje het volgende:
[..]
Doe je dat toch niet. Ik wel! Het had zeker invloed op Huub toen en dat had zijn weerslag op de groep.
Ik heb het niet over de gewone post van Johanna uit Almelo maar de grote kaartenactie. Die was top!
Dit is dan ook meer napraten....quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Een beetje discussie is nooit zwaar kut maar dit heeft toch een baard van heb ik jou daar.
Het spel is afgelopen en nog moet elke actie, elke uitspraak van alle kanten belicht worden. Dat is gewoon 6 weken 1 maand te laat.
Jeans, zwart offshoulder shirtje, zwart shawltje en zwarte havaianas.
je bent op z'n Clairesquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Een beetje discussie is nooit zwaar kut maar dit heeft toch een baard van heb ik jou daar.
Het spel is afgelopen en nog moet elke actie, elke uitspraak van alle kanten belicht worden. Dat is gewoon 6 weken 1 maand te laat.
Jeans, zwart offshoulder shirtje, zwart shawltje en zwarte havaianas.
Lekker belangrijk, life goes on! Ook voor hem waarschijnlijk. Die redt het wel en wij ook.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Klopt, en dat heeft hem die hoogmoedswaanzin bezorgd, die hem uiteindelijk de kop gekost heeft.
Laten we het hopen. Ik zal er in ieder geval geen boterham minder om eten.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Lekker belangrijk, life goes on! Ook voor hem waarschijnlijk. Die redt het wel en wij ook.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hij zou het nog prachtig vinden ook. Weer aandacht en zijn aanhang die dan ten strijde trekt tegen zoveel onrecht.
Ik noem dit natrappen, voelt het goed?quote:
suikeroom, oh so true, vaak pakte je een reden die je wel kon opvoeren als legitieme reden voor een actie en die gebruikte je als rechtvaardiging,quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
je moet het allemaal niet te letterlijk en serieus nemen waarom Huub tegen Mikey ging spelen.. het waren vaak gewoon gelegenheidsargumenten.. het echte argument was gewoon om mooie show te maken..
Huppeltje!!quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:46 schreef noekje het volgende:
Oh maar wie hebben we daar?
Oooh...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:48 schreef OudFruit het volgende:
Je kan je weer gaan inlikken Noek..have fun
hij is gewoon jaloers .....quote:
Ga je de trein pakken of neem je de auto?quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef noekje het volgende:
Waar in Apeldoorn ga je eten, Huub. Apeldoorn is tof!
In de trein ga ik sowieso niet. Ik sta altijd op het verkeerde perron en het werd gewoon genant om met een ns-medewerker aan de hand te lopen die me naar het goede perron bracht. Toen was ik al 28.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ga je de trein pakken of neem je de auto?
Nou, ik kan de Japanner daar aanraden. Sad hè?quote:
Apeldoorn is coolquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef noekje het volgende:
Waar in Apeldoorn ga je eten, Huub. Apeldoorn is tof!
Maar voor de rest vindt Claire je nog wel leukquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:
heb de afgelopen tijd niet zoveel discussies van enig niveau gevoerd, het eindigde vaak in drie zinnen met je bent lelijk klein en je stinkt (ofzo)
Dat is ook echt. Heb er jaren gewoond. Leuke kroegen, lekker eten, leuke winkels.quote:
Kun je zelf merken dat je veel verandert bent na je tijd in de kooi?quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:07 schreef Huubdgk het volgende:
Claire leest mee post af en toe 1 of 2 berichtjes op NL maar ze is niet zo van de discussie fora, discussieren om het discussieren is meer mijn ding zeg maar
donderdag heb ik weer een afspraak met de psycholoog voor een check
Denk dat claire alleen een discussie ziet zitten met personen die ze persoonlijk kent...quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:07 schreef Huubdgk het volgende:
Claire leest mee post af en toe 1 of 2 berichtjes op NL maar ze is niet zo van de discussie fora, discussieren om het discussieren is meer mijn ding zeg maar
donderdag heb ik weer een afspraak met de psycholoog voor een check
Dat was om een verdere nutteloze discussie te vermijden..quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:00 schreef noekje het volgende:
[..]
Nou, ik kan de Japanner daar aanraden. Sad hè?
Royal sadness om dan te gaan editten.
Denk dat iedereen wel veranderd na zo`n periode in zijn of haar leven.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kun je zelf merken dat je veel verandert bent na je tijd in de kooi?
Of geven je familie en je vrienden aan dat je nog niet dezelfde Huub bent nu je er weer uit bent?
Volgens mij moet dat haast wel. Zo'n tijd een publiek figuur zijn kan nooit in je kouwe kleren gaan zitten.
wrom niet.... als ik oooooit NMNS in levende lijve tegenkom.... echt welquote:Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef cindy10 het volgende:
[..]
Denk dat iedereen wel veranderd na zo`n periode in zijn of haar leven.
Maar het is alleen maar gezond dat mensen je dan ook weer met je pootjes op aarde zetten.
Denk niet dat huub zn familie op de koffie komt om een handtekening te vragen
Ja oke,dan zou ik ook een handtekening vragen(al is het maar voor de heb!)quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef Desii het volgende:
[..]
wrom niet.... als ik oooooit NMNS in levende lijve tegenkom.... echt wel
zou ook wel eens willen weten,,,wat er toen aan de hand was.quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef sunny16947 het volgende:
Dat huub zijn afgepakte cp terugkreeg was ook dankzij de fans. Jammer alleen dat Brian zijn cp als beloning gewoon mocht houden.
Brengt me nog op een vraag aan Huub. De avond van het paardenbakincident?? Een huub die het kantoor uitkomt en zegt dat hij naar bed gaat. Een belletje en naar de buren. Komt een tijdje later terug, lijkt zwaar onder de drank of anderszins. Mocht niet naar bed en was iig niet gewoon nuchter. Waarna een felle discussie aan tafel met een Huub met lijzige praat en dubbele tong. Waarna weer een fysieke confrontatie volgt.
Wat is er met of zonder medeweten toegediend. En waarom mocht jij niet naar bed, maar moest de strijd aangaan.
Ik heb echt geprobeerd om ze een beetje bij de les te houden...'t is niet gelukt, sorry...quote:Op woensdag 18 juni 2008 17:25 schreef Desii het volgende:
[..]
En als hij niet voor 12 uur terug is volgt er commotie omdat hij de jurering niet gedaan heeft.quote:Op woensdag 18 juni 2008 18:47 schreef sunny16947 het volgende:
Jammer geen antwoord. Ze zijn onderweg naar de dis in apeldoorn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |