abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59493102
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. Sommige die hard fans wilden de dienst uitmaken en bepalen wanneer iets erg genoeg was, ergo, dicteren wat er nou precies gebeurd was, zelfs als er een streamlock was.
Fans gingen de mensen van Talpa/tien bedreigen, tegenwerken, omdat zij dachten dat zij even de dienst zouden uitmaken. Heeft een beetje iets weg van voetballen, dan weet iedereen hoe het zit en hoe het moet etc.
Feit blijft natuurlijk wel dat als Talpa zelf de eigen regels had nageleefd er geen streamlocks nodig waren geweest.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:05:11 #152
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59493132
Kan het je nog sterker vertellen.......De logeerpartij van familie/vrienden was MIJN idee hahahahaha. Wilde alleen dat ze wat actiever aan het spel hadden deelgenomen. bv Joris vs Kenniet.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:05:15 #153
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493139
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:43 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

ik weet nog wel dat Huub en Sylvia terugkwamen van een uitje..en Sylvia die coke gesnoven had en helemaal om Nathanael heen ging hangen..
Jaap heeft een nadeel gehad, dat hij geen leuke tv kon maken op het amoureus gebied, tegelijkertijd is dat ook zijn redding geweest als loner, omdat hij wat dat soort verwikkelingen betreft niet te bespelen was.
Hij heeft alles waarmee men hem mogelijk zou kunnen pakken, op tafel gegooid, zijn blote reet, zijn deurbel als geslachtsdeel, en voila.... hij kon er zelf nog tv mee maken, niet altijd even smaakvol (zijn kont wassen in het zwembad, al moest ik er af en toe om lachen, dat hij het allemaal durfde.).
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:07:39 #154
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493196
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:37 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Het was een verhaallijn voor tv en een mooie kans om messias Brian te promoten en slinkse Huub slecht neer te zetten, zo zie ik het tenminste
En in zo'n huis 24/7 bij elkaar kan je daar genoeg momentjes van knippen en plakken.
Niemand heeft het mes op de keel van Huub gelegd, hij deed het met alle soorten van genoegen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:10:17 #155
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493252
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Dat is eerder vaker gezegd, ik weet niet of dat alleen door RTL was of ook door John de Mol zelf. Tijdens de finale beweerde John de Mol bij NOVA dat het programma helemaal niet zo duur was (goedkoper dan ONM) en dat ze stopten omdat ze in de zomer geen kijkers zouden trekken (Vakantie, EK, Olympische Spelen enz). In datzelfde interview zei hij ook dat de bewoners zich niet hoeven te houden aan de geheimhoudingsverklaring. Dat laatste betwijfel ik ten zeerste want Natasia beweerde maanden geleden bij Jensen een boek te gaan uitgeven over hoe het er echt aan toeging bij de gouden kooi en daar hebben we vervolgens nooit meer iets over gehoord. Ik weet dan ook niet hoeveel waarde ik aan de overige antwoorden van John de Mol moet hechten.
Ik weet het niet. Er liep aardig wat personeel rond en de kosten om de villa draaiende te houden, zijn volgens mji ook niet mals, maar het maakt mij niet uit, ik vind het eigenlijk niet belangrijk of het duur was of niet.
Ik dacht dat Ilona ook met een boek bezig was geweest, en het ligt al klaar.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:11:28 #156
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59493278
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:05 schreef sunny16947 het volgende:
Kan het je nog sterker vertellen.......De logeerpartij van familie/vrienden was MIJN idee hahahahaha. Wilde alleen dat ze wat actiever aan het spel hadden deelgenomen. bv Joris vs Kenniet.

Wie ben jij dan?
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:18:04 #157
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493440
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik vond het programma in het begin een stuk prettiger om naar te kijken, toen er nog sprake was van enig niveau. De activiteiten en cursussen waren gericht op het leven als miljonair waardoor ze bij het thema van het programma aansloten en er deden godzijdank ook nog normale mensen mee aan het programma.
De ingrepen die daarna werden gedaan om het programma populairder te maken (seks en geweld) mogen dan op korte termijn (kijkcijfers) geholpen hebben, maar het zou me niets verbazen als dat ook meteen de reden is geweest van het mislukken van de verkoop aan Amerika. Want het programma dat DGK toen geworden is, is totaal ongeschikt voor uitzending op de Amerikaanse televisie.
De insteek was ook anders, maar ik denk ook veel duurder.
Ik denk zeker dat de sex en scheldpartijen met ziektes e.d. de reden zijn dat Amerika het heeft laten afweten.
Saillant detail is echter dat zelfs die hard Huubfans, naar congresleden indringende mails hebben gezonden om ervoor te pleiten dat het programma niet aangekocht werd.
Hoezo hebben de fans, de soppers geen groot aandeel gehad in het programma om zeep te helpen.
Zij zijn degenen de ervoor gezorgd hebben dat er geen bedrijf meer de kooi in durfde. Die verhalen die kennen we wel, zoniet wil ik het wel even uit de doeken doen.
Nog even over Amerika, een stelletje hypocrieten zijn het. Wat sex betreft en aso-gedrag spannen zij de kroon. We kennen allemaal nog Jerry, Jerry, Jerry, met al die onaangepaste geflipte burgers.
pi_59493499
Sjezus, dat jullie hier nog zin in hebben.
Huub, je was spraakmakend en vat dat vooral op als compliment! Kop boven het maaiveld en gaan!
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:22:25 #159
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493558
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:02 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Het was toch een interactief programma???? Dan moet je wel actief meespelen.
Niks interactief, het enige wat de kijker mocht doen was, geld doneren d.m.v. sms-jes.
Er is nooit gesteld dat de kijker op welke wijze dan ook behalve donaties, waar de miljonairs puntjes aan konden verdienen om iemand uit te nodigen. Niet meer niet minder.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:22:46 #160
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59493569
Ik ben ik. Een trouwe kijker en forummer zal ik maar zeggen. Ergens in een speciaal topic voor de regie geplaatst en voilá het werd overgenomen. zoals er wel meer ideeën van daar overgenomen zijn. Want ook de regie struinde de forums af op zoek naar ideeën.

Ze waren een beetje uitgeteld denk ik wat betreft ideeën. Net als Ome John die nu een oproep doet voor ideeën voor een RLprogramma waarmee je dan 50.000 dollar kan verdienen. Een fooitje met wat Ome john er dan zelf aan verdient.
Snooker is top!!!
pi_59493605
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:22 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Niks interactief, het enige wat de kijker mocht doen was, geld doneren d.m.v. sms-jes.
Er is nooit gesteld dat de kijker op welke wijze dan ook behalve donaties, waar de miljonairs puntjes aan konden verdienen om iemand uit te nodigen. Niet meer niet minder.
Ze werkten maar al te graag mee aan de allereerste kaartenactie en of die effect heeft gehad. Het was ook behoorlijk interactief. Mèn, wat voelden ze zich lullig.
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:24:34 #162
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493615
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:03 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Feit blijft natuurlijk wel dat als Talpa zelf de eigen regels had nageleefd er geen streamlocks nodig waren geweest.
Dat weet ik niet, dat is hun eigen goeddunken om dat te doen. Leuk voor de tv-uitzendigen en geen gezeik van de groupies over welles en nietes. Volgens mij hadden ze daar gegeven moment ook de broek van vol.
pi_59493641
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
Huub, je was spraakmakend en vat dat vooral op als compliment! Kop boven het maaiveld en gaan!
idd Noekie.. .dit topic is zwaar, maar dan ook zwaar kut geworden

Maar eh... als we dan toch aan het kutten zijn: "wat heb jij uit je klerekast getrokken vandaag? "
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:27:22 #164
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493701
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:20 schreef noekje het volgende:
Huub maakt het niet uit, als het klopt wat hij over zichzelf zei. Hij neemt alles wat er is, zelfs dit.
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 17:28:35 #165
135305 beequeen
Lost.
pi_59493738
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef noekje het volgende:

Ze werkten maar al te graag mee aan de allereerste kaartenactie en of die effect heeft gehad. Het was ook behoorlijk interactief. Mèn, wat voelden ze zich lullig.
Je bent een echte Donna Ouichotte, laat die windmolens nou maar.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:29:56 #166
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493779
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:24 schreef noekje het volgende:

[..]

Dat kan ik niet scharen onder interactief. Ik vond het wel leuk dat er kaarten verstuurd werden, al moet ik zeggen dat het op den duur je oren uit kwam, ,dat gezeik met die post.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:31:58 #167
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493822
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:25 schreef Desii het volgende:

[..]

Maar eh... als we dan toch aan het kutten zijn: "wat heb jij uit je klerekast getrokken vandaag? "
Ik vind het een leuke discussie hoor, niemand kat een ander af en er wordt over zaken gepraat waar mensen nog iets over kwijt willen of gewoon gezegd willen hebben. Het valt wel mee, het is natuurlijk geen fansite, maar dat wisten we al.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:32:05 #168
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59493824
Hartstikke interactief. Brian had uren nodig om brieven van familie te decoderen whaaaaaaaa
Snooker is top!!!
pi_59493827
quote:

[..]

Een beetje discussie is nooit zwaar kut maar dit heeft toch een baard van heb ik jou daar.
Het spel is afgelopen en nog moet elke actie, elke uitspraak van alle kanten belicht worden. Dat is gewoon 6 weken 1 maand te laat.
Jeans, zwart offshoulder shirtje, zwart shawltje en zwarte havaianas.
Go hard or go home
pi_59493871
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat kan ik niet scharen onder interactief. Ik vond het wel leuk dat er kaarten verstuurd werden, al moet ik zeggen dat het op den duur je oren uit kwam, ,dat gezeik met die post.
Doe je dat toch niet. Ik wel! Het had zeker invloed op Huub toen en dat had zijn weerslag op de groep.
Ik heb het niet over de gewone post van Johanna uit Almelo maar de grote kaartenactie. Die was top!
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:33:52 #171
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493874
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef sunny16947 het volgende:
Hartstikke interactief. Brian had uren nodig om brieven van familie te decoderen whaaaaaaaa
Blijkbaar hebben wij een andere perceptie bij interactief.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:35:02 #172
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493895
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:33 schreef noekje het volgende:

[..]

Doe je dat toch niet. Ik wel! Het had zeker invloed op Huub toen en dat had zijn weerslag op de groep.
Ik heb het niet over de gewone post van Johanna uit Almelo maar de grote kaartenactie. Die was top!
Klopt, en dat heeft hem die hoogmoedswaanzin bezorgd, die hem uiteindelijk de kop gekost heeft.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:35:56 #173
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493909
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef noekje het volgende:

[..]

Een beetje discussie is nooit zwaar kut maar dit heeft toch een baard van heb ik jou daar.
Het spel is afgelopen en nog moet elke actie, elke uitspraak van alle kanten belicht worden. Dat is gewoon 6 weken 1 maand te laat.
Dit is dan ook meer napraten....
pi_59493955
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:32 schreef noekje het volgende:

[..]

je bent op z'n Claires

wit rokje, roze polo en blote voeten
pi_59493960
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Klopt, en dat heeft hem die hoogmoedswaanzin bezorgd, die hem uiteindelijk de kop gekost heeft.
Lekker belangrijk, life goes on! Ook voor hem waarschijnlijk. Die redt het wel en wij ook.
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:42:37 #176
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59494052
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:38 schreef noekje het volgende:

[..]

Lekker belangrijk, life goes on! Ook voor hem waarschijnlijk. Die redt het wel en wij ook.
Laten we het hopen. Ik zal er in ieder geval geen boterham minder om eten.
Nog nooit een kaart of een smsje gestuurd. Kijk dat noem ik nou nuchter en boeie....
Ga lekker eten.... als je nog moet eten, smakelijk....
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:43:34 #177
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59494078
Dat huub zijn afgepakte cp terugkreeg was ook dankzij de fans. Jammer alleen dat Brian zijn cp als beloning gewoon mocht houden.

Brengt me nog op een vraag aan Huub. De avond van het paardenbakincident?? Een huub die het kantoor uitkomt en zegt dat hij naar bed gaat. Een belletje en naar de buren. Komt een tijdje later terug, lijkt zwaar onder de drank of anderszins. Mocht niet naar bed en was iig niet gewoon nuchter. Waarna een felle discussie aan tafel met een Huub met lijzige praat en dubbele tong. Waarna weer een fysieke confrontatie volgt.

Wat is er met of zonder medeweten toegediend. En waarom mocht jij niet naar bed, maar moest de strijd aangaan.
Snooker is top!!!
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 17:43:59 #178
137949 Disana
pi_59494084
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:52 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij zou het nog prachtig vinden ook. Weer aandacht en zijn aanhang die dan ten strijde trekt tegen zoveel onrecht.

Is dat niet precies wat jij hier doet?
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 17:44:20 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_59494091
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:35 schreef ThunderBitch het volgende:

Dit is dan ook meer napraten....
Ik noem dit natrappen, voelt het goed?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:44:29 #180
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59494096
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

je moet het allemaal niet te letterlijk en serieus nemen waarom Huub tegen Mikey ging spelen.. het waren vaak gewoon gelegenheidsargumenten.. het echte argument was gewoon om mooie show te maken..
suikeroom, oh so true, vaak pakte je een reden die je wel kon opvoeren als legitieme reden voor een actie en die gebruikte je als rechtvaardiging,

in het mike voorbeeld, hij zei ik ga je boetes aansmeren, dus ik gebruikte dat als gelegenheidsargument om hem te pakken, had ik niet hoeven doen. Had het ook langs mij heen kunnen gaan, ik bedoel wat wilde hij doen? Hij kon mij niet wegstemmen en had niet de verbale kracht om mijn teamgenoten tegen mij op te zetten......

tv maken is gaaf, mike heeft dat altijd goed begrepen, beter dan sommige miljonairs iig!
http://www.rocketmiljonairs.nl
mundus vult decipi ergo decipiatur
Nil Volentibus Arduum
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 17:45:12 #181
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59494115
Huub

Wat heeft Claire gekookt?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59494121
We shall overcome!
Go hard or go home
pi_59494136
Oh maar wie hebben we daar?
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:48:26 #184
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59494194
Je kan je weer gaan inlikken Noek..have fun
pi_59494200
Hey Huub, gesellige topics hé???

Leuk dat je toch nog terugkomt, we hadden het eigenlijk al niet meer verwacht
Vergeet je het fotopieltopic niet, want vanavond om 00:00 gaat het dicht
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:48:56 #186
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_59494207
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:46 schreef noekje het volgende:
Oh maar wie hebben we daar?
Huppeltje!!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:49:12 #187
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59494214
claire is der haren aan het fohnen, wij gaan zo naar Apeldoorn naar mijn broertje, lekker uit eten,

Een hele leuke beige tuniek dingetje met een zwarte legging met kant eronder, een hele mooie ketting erover en hele leuke schoentjes

Claire is cool
Nil Volentibus Arduum
pi_59494246
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:48 schreef OudFruit het volgende:
Je kan je weer gaan inlikken Noek..have fun
Oooh...
Go hard or go home
pi_59494266
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:50 schreef noekje het volgende:

[..]

Oooh...
hij is gewoon jaloers .....
edit: (jij hebt Huppel aan de lijn gehad en hij niet......... dat steekt)
pi_59494281
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:51 schreef Desii het volgende:

[..]

hij is gewoon jaloers .....
Op mijn slippers.
Go hard or go home
pi_59494296
Waar in Apeldoorn ga je eten, Huub. Apeldoorn is tof!
Go hard or go home
pi_59494307
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:52 schreef noekje het volgende:

[..]

Op mijn slippers.
zie mijn edit
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:53:24 #193
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59494325
Dat is idd het struikelblok ja...
pi_59494343
Huub, stoer van je dat je nog komt posten. Had het niet meer verwacht. Zegt weer veel over jou en je incasseringsvermogen
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 17:54:33 #195
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59494352
quote:
Ga je de trein pakken of neem je de auto?
Room 23
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:57:21 #196
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59494413
desi zeker gezellig, ik vergeet het topic niet maar je ziet al wel welke ik gebruik he

we gaan met de auto, en ik weet nog niet waar we gaan eten, maar gezellig word het wel

ik heb dit topic ff teruggelezen en er staan echt rete interessante dingen in, sommige dingen zijn zo niet waar maar een aantal mensen hebben gewoon een angstwekkend goed beeld hoe het er in de kooi aan toe ging, en een aantal dingen sta ik echt met verbazing te lezen hoe de FOK jullie die weten,

echt te bizar, het is te veel om allemaal op in te gaan vooral die ene poster met die enorm lange posts (akveor ofzo?) heeft hele goede posts, maar kan daar helaas niet op ingaan nu want daar heb ik de tijd niet voor, maar heb die ene post nog steeds opgeslagen en ik maak hem na de verhuizing OP en zal er uitgebreid op ingaan,

dus dat
Nil Volentibus Arduum
pi_59494435
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:54 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ga je de trein pakken of neem je de auto?
In de trein ga ik sowieso niet. Ik sta altijd op het verkeerde perron en het werd gewoon genant om met een ns-medewerker aan de hand te lopen die me naar het goede perron bracht. Toen was ik al 28.
En ik heb eigenlijk plannen voor vanavond.
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:59:05 #198
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59494466
btw hoezo zou ik niet terugkomen?

heb eindelijk een beetje discussies van niveau hier (nou ja soms dan )

heb de afgelopen tijd niet zoveel discussies van enig niveau gevoerd, het eindigde vaak in drie zinnen met je bent lelijk klein en je stinkt (ofzo)

kan wel tegen een beetje tegengas
Nil Volentibus Arduum
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:59:21 #199
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59494474
never mind...
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:59:47 #200
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59494479
Ik wist wel dat je niet zo snel weg te houden bent. Maar ja er wordt wel eens vergeten dat er nog andere dingen gedaan moeten worden dan posten. Veel plezier in spanje alvast en smakelijk eten voor straks.
Snooker is top!!!
pi_59494492
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef OudFruit het volgende:

[..]

Royal Sadness
Nou, ik kan de Japanner daar aanraden. Sad hè?
Royal sadness om dan te gaan editten.
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:02:03 #202
38396 mazaru
pi_59494536
quote:
Apeldoorn is cool

† In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 18:02:11 #203
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59494541
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:59 schreef Huubdgk het volgende:

heb de afgelopen tijd niet zoveel discussies van enig niveau gevoerd, het eindigde vaak in drie zinnen met je bent lelijk klein en je stinkt (ofzo)
Maar voor de rest vindt Claire je nog wel leuk
Room 23
pi_59494550
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:02 schreef mazaru het volgende:

[..]

Apeldoorn is cool

[ afbeelding ]
Dat is ook echt. Heb er jaren gewoond. Leuke kroegen, lekker eten, leuke winkels.
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:03:21 #205
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59494566
hahahhaha, scherp scherp,

doelde eigenlijk dat krot in eemnes,

:D
Nil Volentibus Arduum
pi_59494570
Wat ik me wel afvraag. Hoe is het met de psychologische begeleiding. Hoe was die daar en hoe is die nu?
Hadden jullie alleen Anita maar?
Go hard or go home
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:03:47 #207
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59494584
Posten jij en Claire nu omstebeurt of heeft ze inmiddels een eigen laptoppie?
Snooker is top!!!
pi_59494595
Hey Huub
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:07:04 #209
217116 Huubdgk
Huub uit de Gouden Kooi
pi_59494665
Claire leest mee post af en toe 1 of 2 berichtjes op NL maar ze is niet zo van de discussie fora, discussieren om het discussieren is meer mijn ding zeg maar

donderdag heb ik weer een afspraak met de psycholoog voor een check
Nil Volentibus Arduum
pi_59494669
vroeg me al af,wrm het andere topic plots stil viel!
nu snap ik het......huub is the house!
Huub kan je eric even vragen wrm hij zo weinig aanwezig is tegenwoordig?
Verveel me rot in de nachten!
pi_59494674
Zag idd dat je de leukste avatar al in gebruik genomen hebt

Of Apeldoorn cool is weet ik niet (kom er nooit, veuls te ver uit de route) Maar ze hebben vast en zeker een Mac

Heb je je pilot al opgenomen???
pi_59494690
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:04 schreef Dementor het volgende:
Hey Huub

Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:09:16 #213
38396 mazaru
pi_59494715
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:07 schreef Huubdgk het volgende:
Claire leest mee post af en toe 1 of 2 berichtjes op NL maar ze is niet zo van de discussie fora, discussieren om het discussieren is meer mijn ding zeg maar

Kun je zelf merken dat je veel verandert bent na je tijd in de kooi?
Of geven je familie en je vrienden aan dat je nog niet dezelfde Huub bent nu je er weer uit bent?
Volgens mij moet dat haast wel. Zo'n tijd een publiek figuur zijn kan nooit in je kouwe kleren gaan zitten.
pi_59494717
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:07 schreef Huubdgk het volgende:

Denk dat claire alleen een discussie ziet zitten met personen die ze persoonlijk kent...
Jouw sterke kant is,dat je ongeacht met wie een discussie kan aangaan.
Je hebt vast wisselende psychologen....je lult ze onder tafel?
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:09:46 #215
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59494733
Heb je al huisdieren in de planning?
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:11:20 #216
174612 OudFruit
Sommige mensen..
pi_59494765
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:00 schreef noekje het volgende:

[..]

Nou, ik kan de Japanner daar aanraden. Sad hè?
Royal sadness om dan te gaan editten.
Dat was om een verdere nutteloze discussie te vermijden..
pi_59494780
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

Kun je zelf merken dat je veel verandert bent na je tijd in de kooi?
Of geven je familie en je vrienden aan dat je nog niet dezelfde Huub bent nu je er weer uit bent?
Volgens mij moet dat haast wel. Zo'n tijd een publiek figuur zijn kan nooit in je kouwe kleren gaan zitten.
Denk dat iedereen wel veranderd na zo`n periode in zijn of haar leven.
Maar het is alleen maar gezond dat mensen je dan ook weer met je pootjes op aarde zetten.
Denk niet dat huub zn familie op de koffie komt om een handtekening te vragen
pi_59494926
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:11 schreef cindy10 het volgende:

[..]

Denk dat iedereen wel veranderd na zo`n periode in zijn of haar leven.
Maar het is alleen maar gezond dat mensen je dan ook weer met je pootjes op aarde zetten.
Denk niet dat huub zn familie op de koffie komt om een handtekening te vragen
wrom niet.... als ik oooooit NMNS in levende lijve tegenkom.... echt wel

[ Bericht 0% gewijzigd door Desii op 18-06-2008 19:43:14 ]
pi_59494994
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:17 schreef Desii het volgende:

[..]

wrom niet.... als ik oooooit NMNS in levende lijve tegenkom.... echt wel
Ja oke,dan zou ik ook een handtekening vragen(al is het maar voor de heb!)
pi_59495343
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 17:43 schreef sunny16947 het volgende:
Dat huub zijn afgepakte cp terugkreeg was ook dankzij de fans. Jammer alleen dat Brian zijn cp als beloning gewoon mocht houden.

Brengt me nog op een vraag aan Huub. De avond van het paardenbakincident?? Een huub die het kantoor uitkomt en zegt dat hij naar bed gaat. Een belletje en naar de buren. Komt een tijdje later terug, lijkt zwaar onder de drank of anderszins. Mocht niet naar bed en was iig niet gewoon nuchter. Waarna een felle discussie aan tafel met een Huub met lijzige praat en dubbele tong. Waarna weer een fysieke confrontatie volgt.

Wat is er met of zonder medeweten toegediend. En waarom mocht jij niet naar bed, maar moest de strijd aangaan.
zou ook wel eens willen weten,,,wat er toen aan de hand was.
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:47:41 #221
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59495466
Jammer geen antwoord. Ze zijn onderweg naar de dis in apeldoorn.
Snooker is top!!!
pi_59495468
quote:

[..]

Ik heb echt geprobeerd om ze een beetje bij de les te houden...'t is niet gelukt, sorry...
  woensdag 18 juni 2008 @ 18:56:13 #223
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59495667
Misschien kunnen Huub en Jaap daar in spanje nog even de vakantieman naspelen....."ik doe niet de groeten aan NMNS, LS, SB enz".
Snooker is top!!!
pi_59495767
Huub heeft er zelf geen problemen mee en uiteindelijk heeft hij zelf een topic gestart om meningen van Fokkers te horen, ging dan in eerste instantie over een krantenbericht maar Huub weet donders goed dat als je op een forum verschijnt er veel meer bij komt kijken dan een krantenbericht.

Om het maar ff extreem te zeggen soppers en haters (ook al zie ik het niet zo) en dat gaf hij zelf ook aan dat hij daarom op Fok ging posten.
Discussies
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  woensdag 18 juni 2008 @ 19:13:14 #225
6941 APK
Factual, I think.
pi_59496131
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 18:47 schreef sunny16947 het volgende:

Jammer geen antwoord. Ze zijn onderweg naar de dis in apeldoorn.
En als hij niet voor 12 uur terug is volgt er commotie omdat hij de jurering niet gedaan heeft.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')