abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:37:31 #76
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59490473
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Huub was in sociaal, sociaal-cultureel, verbaal en hierarchisch opzicht superieur aan die gast en het diende geen enkel relevant doel hem zo te benaderen.
Waar Huub in het begin nog wat onschuldige spelletjes wou spelen sloeg Mikey geheel de ander kant uit. Hij meende op te moeten treden als beschermengel van Brian. Met uitspraken dat ie wou proberen Huub boetes aan te smeren ging Mikey over de grens van leuk met elkaar sparren naar fanatieke speler. Meerdere malen heeft Huub hem gevraagd dat niet te doen. Mickey was te koppig. Pas daarna kreeg ie de volle laag van Huub. En ook nu weer terecht.
Nu ook weer lijkt voor Huub te gelden dat nu het spel voorbij is er niets in de weg lijkt et staan om vrienden te zijn.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:39:07 #77
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59490521
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:26 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

worden niet wordt

en hou toch op met dat politiek correcte gelul.. Mikey is en was niet zielig.. ik heb me echt suf gelachen toen Huub zn wekker ging verzetten en Mikey om 2 uur 's nachts in zn apen pakkie in de keuken stond om naar zn werk te gaan met de legendarische quote van Mikey "vieze mietje" en Huub die er een Tony Montana imitatie uitgooide

[ afbeelding ]
Haha ja die wekker was hilarisch... een erg leuk moment.
Zelf ook een keer meegmaakt ongelooflijk hoe je geest je te pakken kan nemen.
(en had Mikey maar wat minder moeten zuipen)
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:40:07 #78
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59490552
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:
Maar wat is het doel van jouw mededeling?
Geen enkel.
quote:
Ineens komen er allerlei mensen hier negatieve dingen posten over Huub.
Mensen die je anders nooit ziet hier.
Sterke argumenten.
quote:
Geloof me, er zijn hier al genoeg Huub-haters anders-over-Huub-denkenden hoor. Daarbij komt dat het een post van een ander is die jij quote. Maak zélf een tekst en plaats die, dan ben je pas echt een stoere gozer.
Was mijn eigen tekst wijsneus, alleen uit een ander topic (dat werd gesloten). Wel effe je huiswerk doen, voor je je onzin begint te debiteren.

Anyway: het zal me verder jeuken. Mijn punt was alleen dat Huub en Claire niet moeten zeuren dat ze ineens overal herkend worden (soms ook op negatieve manier) omdat ze vrijwillig in DGK zijn gaan zitten, en bovendien heeft Huub het over zichzelf afgeroepen, waarbij ik die actie tov Mikey als voorbeeld gaf. Dat voorbeeld wordt in twijfel getrokken.
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef akveor het volgende:

Waar Huub in het begin nog wat onschuldige spelletjes wou spelen sloeg Mikey geheel de ander kant uit. Hij meende op te moeten treden als beschermengel van Brian. Met uitspraken dat ie wou proberen Huub boetes aan te smeren ging Mikey over de grens van leuk met elkaar sparren naar fanatieke speler. Meerdere malen heeft Huub hem gevraagd dat niet te doen. Mickey was te koppig. Pas daarna kreeg ie de volle laag van Huub. En ook nu weer terecht.
Nu ook weer lijkt voor Huub te gelden dat nu het spel voorbij is er niets in de weg lijkt et staan om vrienden te zijn.
Idd helemaal niet correct van Mikey, maar ik blijf erbij dat de manier waarop Huub tegen hem tekeer ging echt veel te ver ging. Echt om te kotsen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:40:29 #79
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59490565
Hoeveel jaren Mickey heeft gezeten en op straat geleefd heeft.....Het mooiste was dat Mickey vertelde in Coral specht te hebben gezeten en Brian vroeg of hij die en die kende en die die had gezien en gesproken. Vriendjes van Brian.....Dat schept toch een band.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:40:40 #80
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59490575
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef akveor het volgende:

[..]

je moet het allemaal niet te letterlijk en serieus nemen waarom Huub tegen Mikey ging spelen.. het waren vaak gewoon gelegenheidsargumenten.. het echte argument was gewoon om mooie show te maken..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:42:27 #81
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59490622
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef sunny16947 het volgende:
Hoeveel jaren Mickey heeft gezeten en op straat geleefd heeft.....Het mooiste was dat Mickey vertelde in Coral specht te hebben gezeten en Brian vroeg of hij die en die kende en die die had gezien en gesproken. Vriendjes van Brian.....Dat schept toch een band.
Mikey niet Mickey.. hij heeft toch niet 2 grote oren op zn hoofd??

woensdag 18 juni 2008 @ 15:45:31 #82
2018 PC eend
relativist
pi_59490706
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:34 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Maar wat is het doel van jouw mededeling?
Ineens komen er allerlei mensen hier negatieve dingen posten over Huub.
Mensen die je anders nooit ziet hier.
Meet the fokkers
Eng volk he
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:46:38 #83
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59490735
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

je moet het allemaal niet te letterlijk en serieus nemen waarom Huub tegen Mikey ging spelen.. het waren vaak gewoon gelegenheidsargumenten.. het echte argument was gewoon om mooie show te maken..
Dat bepaal ik zelf wel... en vind totaal niet dat ik dat doe.
Sterker nog met de onschuldige spelletjes doelde ik op TV maken. Sorry voor de onduidelijkheid.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:47:21 #84
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59490758
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Mikey niet Mickey.. hij heeft toch niet 2 grote oren op zn hoofd??

Sorry, dan noem ik hem maar Rabbit
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59490794
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Het gaat effe om het idee, Sherlock. Iemand die een weerloze zo benadert moet gewoon een keer gecorrigeerd worden. Aangezien ik dat die blonde poedel niet zie doen, hoop ik idd dat iemand hem voor zn smoel slaat.

Toch bedankt voor het delen van je verontwaardiging.
Mensen die hopen dat iemand gelyncht wordt sporen in mijn ogen sowieso al niet, maar al helemaal niet als het om een deelnemer aan een real life soap gaat.
Primitieve holbewoners die hun gelijk denken te halen door iemand op zijn smoel te slaan moeten zelf gecorrigeerd worden, zij zijn wel de laatsten om anderen te gaan corrigeren.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:50:35 #86
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59490880
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef humberto.tan het volgende:

Primitieve holbewoners die hun gelijk denken te halen door iemand op zijn smoel te slaan moeten zelf gecorrigeerd worden, zij zijn wel de laatsten om anderen te gaan corrigeren.
Humberto!

Je moet wel lezen: het gaat niet om je gelijk halen, het gaat erom dat Huub ermee wegkomt dat hij zo tekeer gaat.
pi_59490927
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:45 schreef PC eend het volgende:

[..]

Meet the fokkers
Eng volk he
Helemaal niet.
Niks engs aan.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:52:17 #88
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59490937
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Geen enkel.
[..]

Sterke argumenten.
[..]

knip

Idd helemaal niet correct van Mikey, maar ik blijf erbij dat de manier waarop Huub tegen hem tekeer ging echt veel te ver ging. Echt om te kotsen.
Zolang het met woorden gebeurd is wat mij betrefd alles geoorloofd in die villa.... het had wat mij betrefd nog wel harder gemogen... zolang ze maar met de poten van elkaar afblijven. Het fysieke heeft veel verknald... aanscherpen van de regels en de Febo steeds meer macht.
Bij een eventuele DGKII hoop ik dat het boetesysteem afgeschaft wordt. Dat bij vermeend fysiek gweld het spel meteen gestopt wordt en dat meteen onderzocht wordt of die regel is overtreden. Bij overtreden dezelfde avond meteen vertrekken. populair of niet.
Het toestaan van fysiek geweld vind ik een minachting voor de streamers/kijkers.
Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Humberto!

Je moet wel lezen: het gaat niet om je gelijk halen, het gaat erom dat Huub ermee wegkomt dat hij zo tekeer gaat.
Dan zjin er nog altijd legio beschaafdere manieren om hem daarop te wijzen dan terug te vallen op geweld. We leven tenslotte niet meer in de prehistorie.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:55:47 #90
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59491059
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:50 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Humberto!

Wat mij betrefd had er niemand moeten mee wegkomen als het fysiek geweld betrof.... Helaas leek de populariteit van Huub mede doorslaggevend te zijn hem niet uit de villa te verwijderen. Daarnaast was Huub het die veelal voor commotie zorgde. Op de een of andere manier mochten de andere wannabees graag tegen hem spelen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:57:28 #91
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59491112
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Zolang het met woorden gebeurd is wat mij betrefd alles geoorloofd in die villa.... het had wat mij betrefd nog wel harder gemogen... zolang ze maar met de poten van elkaar afblijven. Het fysieke heeft veel verknald... aanscherpen van de regels en de Febo steeds meer macht.
Bij een eventuele DGKII hoop ik dat het boetesysteem afgeschaft wordt. Dat bij vermeend fysiek gweld het spel meteen gestopt wordt en dat meteen onderzocht wordt of die regel is overtreden. Bij overtreden dezelfde avond meteen vertrekken. populair of niet.
Het toestaan van fysiek geweld vind ik een minachting voor de streamers/kijkers.
DGK komt er niet meer.. hooguit als John de Mol weer een eigen zender zou beginnen.. het is veelste duur om te maken..
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:00:37 #92
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491213
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:26 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Wel als die vent zich met het spel gaat bemoeien en alles doorlult aan Brian en dan tegen huub zeggen dat hij ervoor gaat zorgen dat Huub een hoop boetes krijgt of weg moet.
bb Wat een gezeur, dat deden de handlangers van Huub zeker niet.
Het is een wondere wereld. Huub mag alles, maar wee als een ander hetzelfde tegen hem doet.
Aan Mikey heeft Brian echt niet veel gehad, m.b.t. dingen doorlullen. Ze wisten vanaf het begin hoe het allemaal zat. Huub had wel geprobeerd om Mikey voor zijn karretje te spannen. Kijk,, dat had dan WEL gemogen zeker.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:02:40 #93
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491271
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hou toch op, Mikey was een doorgewinterde bajesklant die daarna 13 jaar op straat heeft geleefd en dat zal binnenkort wel weer gebeuren. Weerloos my ass.
Hij was wel weerloos, want hij had niet de rechten die Huub wel had.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:02:59 #94
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59491282
die stokbrood en wereldreiziger imitatie met mikey was wel leuk trouwens
pi_59491309
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

bb Wat een gezeur, dat deden de handlangers van Huub zeker niet.
Het is een wondere wereld. Huub mag alles, maar wee als een ander hetzelfde tegen hem doet.
Aan Mikey heeft Brian echt niet veel gehad, m.b.t. dingen doorlullen. Ze wisten vanaf het begin hoe het allemaal zat. Huub had wel geprobeerd om Mikey voor zijn karretje te spannen. Kijk,, dat had dan WEL gemogen zeker.
Ik vind juist dat Mikey niet veel aan Brian heeft gehad. Die zou er voor hem zijn.
Heb daar helemaal niets van gemerkt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:04:29 #96
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59491342
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

DGK komt er niet meer.. hooguit als John de Mol weer een eigen zender zou beginnen.. het is veelste duur om te maken..
Er is meerdermalen door JdM gezegd dat DGK goedkoper was om te maken dan de soap ONM.
Maar feiten heb ik verder ook niet.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:05:37 #97
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491372
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:31 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Klopt

Naja correct gelul of niet, ik vond niet dat Mikey Huub's positie ondermijnde dus zijn acties waren zwaar overdreven. Maar goed, het zal verder ook allemaal wel
Ben het zeer met je eens. Dat viel me ook zwaar tegen van Huub, tegen Brian en Amanda was hij niet zo stoer.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:06:30 #98
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59491397
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Er is meerdermalen door JdM gezegd dat DGK goedkoper was om te maken dan de soap ONM.
Maar feiten heb ik verder ook niet.
laat ik het zo zeggen in de vorm oneindig gevangen in luxe komt ie niet meer terug...en rtl begint trouwens nu met een ander programma op die locatie..
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:06:56 #99
2018 PC eend
relativist
pi_59491411
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:57 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Ik dacht ook altijd dat het erg duur was om te maken, maar ergens had ik gelezen dat het behoorlijk meeviel vergeleken met andere programma's
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:06:57 #100
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491412
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:35 schreef Tommeke het volgende:

[..]

Verstandigste post in heel dit forum
Waarom? Huub heeft erin gezeten, die kan wel e.e.a. vertellen en zijn mening geven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')