abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59488827
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:45 schreef Smash-it het volgende:

[..]

En toch heeft Disana een punt.
Zeker heeft ze een punt.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:46:39 #52
2018 PC eend
relativist
pi_59488837
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:27 schreef akveor het volgende:
Beste Huub,

Het hele Lieke verhaal is een raar iets. Ik weet natuurlijk niet wat er zich allemaal achter de schermen heeft afgespeeld. Maar zelf heb ik mijn eigen gedachtes over dat hele gebeuren. Op de valreep voor de sluiting van het DGK subforum wil ik als diehard streamer mijn visie over dat gebeuren geven. Ik hoop iig dat jij iets kunbt ophelderen.

Lieke kwam binnen als schoonmaakster. En werd verliefd op Huub. Iets wat ik eigenlijk opmerkelijk vond. In het begin dacht ik wat moet die mooie meid met Huub (no offence). Dat Lieke toch doorging met de verhouding ondanks dat Huub Gaby had geneukt was ook zeer opmerkelijk.

Ik had begrepen dat de toneelhaak van Sylvia de binnenkomst van Lieke als gevolg had. Ik meende Huub ook uitspraken hebben horen doen dat Lieke daardoor voorlopig backup moest zijn van Huub. Mijn gevoel zij me al vrij snel dat ze meer voor Brian (’s kamp) voelde. Het was aan Amanda en Natasia dat Lieke geen poot aan de grond kreeg bij Brian. De toneelhaak voor Sylvia was waarschijnlijk omdat de kijkcijfers niet op het niveau waren die (toen nog Talpa) die verwacht waren. Of dit terecht is vraag ik me af. Immers de kijkers weigerden toendertijd naar Talpa te kijken.

Terugkijkend is het opmerkelijk dat Huub zo verbaasd was dat Lieke plots miljonaire was. Ik neem aan dat dat gewoon gespeeld was door Huub. Mijn vermoeden is dat Natasia ook wist van de deal dat Lieke Huub’s backup moest worden. In mijn ogen heeft de Febo dat bewust aan Natasia gelekt. Bewust om kampen te creeëren.

In het begin heb ik Lieke het voordeel van de twijfel gegeven. En heb meerdere maanden voor haar in de polls op Fok gestemd. Niet omdat ik zo aangenaam verrast werd door Lieke maar meer vanwege de losse handjes van Huub. Aangezien Sylvia mijn favoriet was het Brian/Natasia/Amanda kamp voor mij geen optie meer. Dus dan maar Lieke.

Lieke was gefocust op één doel en dat was winnen. Toen Huub druk bezig was met het binnenhalen van Jaap ben ik daar fel tegen geweest. Ik heb al voor Jaap’s overgang gewaarschuwd dat Jaap’s overstap de exit van Huub wel eens zou kunnen betekenen. Jaap was nog maar net over en daar begon het gestook van Jaap onder het mom van dat hij Huub voor zichzelf wou of iig niet als derde wiel aan de wagen hangen.

Zelf zag ik toen een ander gevaar. Lieke wou onder het juk van Huub vandaan. Zij wou haar eigen spel spelen. Ik was dan ook niet echt verbaast dat de ruzies steeds feller werden. Maar ze had nog een goed excuus nodig om Huub te kunnen dumpen. Het werd het verhaal wat Huub onder de dekens vertelde. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Lieke dacht dat ze Jaap in de pocket had. Ik vond het in ieder geval meer dan opmerkelijk dat zij zo vaak naast Jaap in de masterbedroom sliep.

Voor mij was de overstap van Jaap de directe aanleiding om zich van Huub te verlossen en Jaap hier erg graag aan mee wou doen. Dat concludeer ik uit dat ’s nachts weinig tot nooit de streams iets van deze gesprekken lieten zien. Ik kreeg de indruk dat er niet alleen voor maar ook achter de schermen machtsspelletjes werden gespeeld. Ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat Lieke helemaal niet geliefd was bij de redactie. Haar verwoedde pogingen om Jaap in te palmen werden getorpedeerd door de binnenkomst van Claire.

Claire de nieuwe bewoner. Mijn gevoel zei me meteen dat Claire er voor Huub of Lieke in zou komen als backup en zo elk hun eigen weg konden gaan. Dat zou betekenen dat Huub en Lieke beide in de villa zouden blijven. Maar Lieke was op. Ze had de knop al omgezet in zich in gedachten al samen met Jaap zich van Huub verlost.

In mijn ogen zijn de scheldpartijen van Huub tegen Lieke dan ook meer dan terecht. Keihard dat wel. Maar wat voor keus had Huub de eerste weken na het uit elkaar zijn? Moest Huub lijdzaam toezien hoe Lieke Jaap steeds verder inpalmde? Lieke had de deur dichtgeslagen omdat ze dacht binnen te zijn met Jaap. Maar de maanden 6 -2 situatie hief z’n tol. Ook bij Huub. Terwijl Huub vele malen die dichtgeslagen deur weer op een kiertje te zette kreeg hij keer op keer het deksel op zijn neus.

Voor het gemak leek Lieke maar te vergeten dat Huub duidelijk voor Lieke had gekozen wat er mede oorzaak van was dat hij ook die 6 - 2 situatie heeft meegemaakt. Na een ogenschijnlijk grove fout van Huub (onder-de-dekens verhaal) heeft ze hem op die fout afgerekend. De mooie momenten leken nooit gebeurt te zijn. Ik kan me voorstellen dat dit voor Huub enorm pijn heeft moeten doen. Toen erg geen toenadering meer mogelijk was kwamen er 5 maanden frustraties uit. Frustraties die Huub achteraf voor niets heeft moeten ondergaan.

De scheldkanonnades waren hard. Maar in mijn ogen verdiend. Lieke wou zich losmaken van Huub en dit was de prijs die ze moest betalen. Helaas voor haar was ze al ernstig verzwakt door de mensen die zij nu vrienden noemt. Eigenlijk bevestigd dat laatste het gelijk dat ik eerder al het vermoeden had dat zij liever in Brian’s team had gezeten.

En Jaap’s rol hierin? Ik heb Jaap niet anders dan tegen Huub zien spelen. Jaap doet zich voorkomen alsof hij zo op Lieke heeft ingepraat dat zij uiteindelijk is vertrokken. Mijn vermoeden is anders. Toen hij doorkreeg dat Lieke op en te zwak was pas toen ging Jaap om en wilde haar weg. Plots werden er een vaag briefje in de prullenbak gevonden en trok Jaap naar Huub toe. Toen dacht Jaap nog dat Claire geen rol van betekenis kon spelen.

Het zou me ook niets verbazen dat er toen met Jaap iets is afgedeald. Hij leek er zeker van te zijn dat hij niet weg mocht. Hij bleef redelijk passief. En dat is toch raar wanneer er de kans bestaat dat je tegenstanders je weg kunnen stemmen. In mijn ogen: Huub niet weg dan Jaap ook niet. Met als gevolg dat Lieke eieren voor d’r geld koos. Ze heeft nog een kleine poging gedaan om te zorgen voor een verhaallijn voor zichzelf (lees DJ Quintin) maar dat mocht niet meer baten. De febo had haar al laten vallen.

Meer dan opmerkelijk vond ik de laatste stemming. Brian, Amanda en Jaap zetten Claire (of was het nou Huub?) op de bank. Een stemming die geen enkele kans van slagen had (ze waren immers net getrouwd). De enige stemming die had kunnen slagen was door een ontslagronde voor Jaap aan te vragen. Zowel Huub en Claire hebben dit nagelaten. En ook dat is vreemd. Voor mij een teken dat Jaap iets heeft gekregen als compensatie voor het vertrek van Lieke en waardoor Huub kon blijven.

Voor mij is het hele DGK meer achter de schermen gespeeld dan ervoor. Toezeggingen en freebies werden gegeven als gevolg van excessen. Excessen leken in mijn ogen het perfecte moment om iets gedaan te krijgen van de Febo. In de trant van: Als Huub mag blijven wil ik mijn rijbewijs. Al met al vind ik dat de redactie te veel macht heeft gekregen. Het instemmen van het boetesysteem kwam bij mij meer over als laat ik maar instemmen met een nieuw contract want dan mag ik blijven..

Kort samengevat:
Lieke is op een vreemde manier de villa ingekomen met veel principes waar ze uiteindelijk niet consequent in was. Na het overlopen van Jaap zag zij haar kans schoon om te proberen met Jaap Huub weg te krijgen. Toen Claire zich als de backup presenteerde van Huub en doorhad dat Lieke niet meer werd gesteund door de redactie koos Jaap eieren voor z’n geld. En Lieke, toch al dodelijk vermoeid, kon het niet langer meer opbrengen samen met Huub in de villa te verblijven. De confrontaties met Huub kwamen te dicht bij. Aangezien zij iemand is die niet to the Point en direct open en eerlijk vragen kan beantwoorden zou het betekenen dat haat masker steeds verder zou afvallen. Ze koos daarop het hazenpad.

Zo weer een heel verhaal geworden..

Ik ben benieuwd naar een reactie van Huub.
Verbazingwekkend blijf ik het vinden hoe Huub Jaap als een vriend in het spel zag. Maar zeg nu zelf Huub. Heeft Jaap ooit met volle overgave samen met jou tegen anderen gespeeld. Mijn antwoord daarop is in ieder geval: Nee, Jaap heeft met name vooral tegen jou gespeeld.

Liefs en Groetjes,
Akveor aka Roevka aka Roelof.
Mooi stuk, ben er stil van
Ik hoop dat huub erop gaat reageren

Hij gaat er nog een dagtaak aan krijgen
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:47:26 #53
2018 PC eend
relativist
pi_59488856
Disana heeft nooit een punt
Was het maar waar, dan kon ze hem ergens achter zetten
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:48:02 #54
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59488877
het is de laatste dag hier toch.. hier nog wat hoogtepunten van Huub

die tijd van het september pact Jaap lult acheraf wel van een dymamisch evenwicht, maar in mijn ogen was Jaap altijd de bovenliggende partij..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 18 juni 2008 @ 14:52:53 #55
218385 mooiiiiii
Ik word haast oma!
pi_59489029
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 13:49 schreef Desii het volgende:
en dit is echt de laatste..... meer heb ik er ook niet, huppelgifjes dan.
mocht je echter nog interesse in Ivargifjes hebben
[ afbeelding ]
Huub die salto achterstevoren het zwembad induikt..ik vraag ,u draait ?
Huub heeft het altijd gedaan,ook al heeft ie het niet gedaan.Vergeet dat nooit! :-)
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 14:52:54 #56
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59489030
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 14:28 schreef Disana het volgende:
Maar nu Huub hier zelf kan posten, staan ze vooraan om een graantje mee te pikken; je ziet ze springen met hun handjes in de lucht 'Huub! Hier ben ik! Hier ben ik!'
Some memories are best forgotten
Room 23
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 14:53:47 #57
137949 Disana
pi_59489105
Het sparren wat niet door ging (gelukkig)

pi_59489381
toch maar effe tvp al weet ik eigenlijk niet waarom
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:12:12 #60
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59489675
Uit ander topic, waarin staat dat Huub Claire geslagen zou hebben:
quote:
Had gedacht/gehoopt dat die Huub al lang gelyncht zou zijn na zijn walgelijke gedrag in dat programma. In het kader van het spel OK, maar hij hoe bijvoorbeeld tegen die dakloze toen deed was echt te walgelijk voor woorden. En dan nu gaan lopen janken. Wat een sukkel.
pi_59489859
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:12 schreef Omnifacer het volgende:
Uit ander topic, waarin staat dat Huub Claire geslagen zou hebben:
[..]
Zijn eigen druk maken om hoe Huub tegen die zwerver deed en wel hopen dat hij gelyncht word.
Als je iemand zulke dingen toewenst,hoe kan je dan oordelen over iemand.
  Admin woensdag 18 juni 2008 @ 15:19:54 #62
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_59489943
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:20:12 #63
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59489958
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:17 schreef rooie3 het volgende:

Zijn eigen Zich druk maken om hoe Huub tegen die zwerver deed en wel hopen dat hij gelyncht word.
Als je iemand zulke dingen toewenst,hoe kan je dan oordelen over iemand.
Het gaat effe om het idee, Sherlock. Iemand die een weerloze zo benadert moet gewoon een keer gecorrigeerd worden. Aangezien ik dat die blonde poedel niet zie doen, hoop ik idd dat iemand hem voor zn smoel slaat.

Toch bedankt voor het delen van je verontwaardiging.

[ Bericht 0% gewijzigd door Omnifacer op 18-06-2008 15:28:40 ]
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:20:45 #64
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59489974
akveor: Kan in heel veel lijnen met je meegaan. Zo zag ik dat ook. Lieke heeft in mijn ogen nooit voor 100% met Huub gespeeld. Ze probeerde eerst Eric te winnen om huub weg te krijgen. Daarna bij Jaap. En met Brian kon ze het sportief gezien ook zo goed vinden. Samen trainen, ja gezellig. En daarna de akkefietjes met Huub uit en te na besprken met Brian en Amanda door waardoor ze voer gaf aan het Huub bashen. En Jaap ja Jaap had heel wat complotten en complotjes achter Huub's rug om. Zgn om de tegenstander zand in de ogen te strooien. Maar de enige bij wie hij dat deed was Huub. En alsmaar roepen tegen Huub, wij weten hoe het zit en het grotere belang. Hij vergat daarbij te vertellen dat dat grotere belang Jaap zelf was.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_59490016
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:20 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Het gaat effe om het idee, Sherlock. Iemand die een weerloze zo benadert moet gewoon een keer gecorrigeerd wordt. Aangezien ik dat die blonde poedel niet zie doen, hoop ik idd dat iemand hem voor zn smoel slaat.

Een weerloze,heb jij wel streams gekeken.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:23:47 #66
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59490068
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:22 schreef rooie3 het volgende:

Een weerloze,heb jij wel streams gekeken.
Huub was in sociaal, sociaal-cultureel, verbaal en hierarchisch opzicht superieur aan die gast en het diende geen enkel relevant doel hem zo te benaderen.
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 15:25:55 #67
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59490135
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Huub was in sociaal, sociaal-cultureel, verbaal en hierarchisch opzicht superieur aan die gast en het diende geen enkel relevant doel hem zo te benaderen.
Je geeft geen antwoord op de gestelde vraag.
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59490149
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:23 schreef Omnifacer het volgende:

[..]

Wel als die vent zich met het spel gaat bemoeien en alles doorlult aan Brian en dan tegen huub zeggen dat hij ervoor gaat zorgen dat Huub een hoop boetes krijgt of weg moet.
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:26:25 #69
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59490151
quote:

[..]

Het gaat effe om het idee, Sherlock. Iemand die een weerloze zo benadert moet gewoon een keer gecorrigeerd wordt.
worden niet wordt

en hou toch op met dat politiek correcte gelul.. Mikey is en was niet zielig.. ik heb me echt suf gelachen toen Huub zn wekker ging verzetten en Mikey om 2 uur 's nachts in zn apen pakkie in de keuken stond om naar zn werk te gaan met de legendarische quote van Mikey "vieze mietje" en Huub die er een Tony Montana imitatie uitgooide

† In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 15:29:58 #70
135305 beequeen
Lost.
pi_59490253
quote:

Het gaat effe om het idee, Sherlock. Iemand die een weerloze zo benadert moet gewoon een keer gecorrigeerd wordt. Aangezien ik dat die blonde poedel niet zie doen, hoop ik idd dat iemand hem voor zn smoel slaat.

Hou toch op, Mikey was een doorgewinterde bajesklant die daarna 13 jaar op straat heeft geleefd en dat zal binnenkort wel weer gebeuren. Weerloos my ass.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:31:09 #71
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_59490288
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:25 schreef Manu82 het volgende:

Je geeft geen antwoord op de gestelde vraag.
Klopt

Naja correct gelul of niet, ik vond niet dat Mikey Huub's positie ondermijnde dus zijn acties waren zwaar overdreven. Maar goed, het zal verder ook allemaal wel
pi_59490318
idd mm®
Dolf is de baas
Insaantje
  woensdag 18 juni 2008 @ 15:33:13 #73
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59490349
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:29 schreef beequeen het volgende:

[..]

Hou toch op, Mikey was een doorgewinterde bajesklant die daarna 13 jaar op straat heeft geleefd en dat zal binnenkort wel weer gebeuren. Weerloos my ass.
nee hij had 17 jaar op straat geleefd en 15 jaar in de bak gezeten, en 300 kilo coke gesmokkeld in 32 koffers..
pi_59490383
quote:

[..]

Maar wat is het doel van jouw mededeling?
Ineens komen er allerlei mensen hier negatieve dingen posten over Huub.
Mensen die je anders nooit ziet hier.
Geloof me, er zijn hier al genoeg Huub-haters anders-over-Huub-denkenden hoor. Daarbij komt dat het een post van een ander is die jij quote. Maak zélf een tekst en plaats die, dan ben je pas echt een stoere gozer.
pi_59490406
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 11:11 schreef yvonne het volgende:

[..]

alsof hij zich moet verantwoorden hier

Huub is ex-DGK, en post hier gezellig mee, en dat is all folks.
Hij hoeft niet op een Godentroon, en niet op het schavot.
Hij post op FOK! omdatie het hier geinig vind.
En het wordt tijd dat we zelf ook eens gaan loslaten en afkicken.
Verstandigste post in heel dit forum
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')