abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:08:49 #101
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491482
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:37 schreef akveor het volgende:

[..]

Waar Huub in het begin nog wat onschuldige spelletjes wou spelen sloeg Mikey geheel de ander kant uit. Hij meende op te moeten treden als beschermengel van Brian. Met uitspraken dat ie wou proberen Huub boetes aan te smeren ging Mikey over de grens van leuk met elkaar sparren naar fanatieke speler. Meerdere malen heeft Huub hem gevraagd dat niet te doen. Mickey was te koppig. Pas daarna kreeg ie de volle laag van Huub. En ook nu weer terecht.
Nu ook weer lijkt voor Huub te gelden dat nu het spel voorbij is er niets in de weg lijkt et staan om vrienden te zijn.
Ik vond het nogal neerbuigend van Huub om dat te vragen. Ik dacht dat Huub beweerde het spel zou goed te kennen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_59491504
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:00 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

bb Wat een gezeur, dat deden de handlangers van Huub zeker niet.
Het is een wondere wereld. Huub mag alles, maar wee als een ander hetzelfde tegen hem doet.
Aan Mikey heeft Brian echt niet veel gehad, m.b.t. dingen doorlullen. Ze wisten vanaf het begin hoe het allemaal zat. Huub had wel geprobeerd om Mikey voor zijn karretje te spannen. Kijk,, dat had dan WEL gemogen zeker.
Natuurlijk mocht Mikey andere spelers helpen als hij dat wilde, daar was hij gastspeler voor. Volgens mij zegt niemand dat hij dat niet mocht. De consequentie van het kiezen van een kamp betekent alleen wel dat je jezelf lijnrecht tegenover het andere kamp zet, met als gevolg dat je keihard aangepakt kunt worden, wat dus ook gebeurde.
Mikey had het recht om partij te kiezen, maar dat gaf Huub het recht hem als speler te benaderen en in het geval van een treitershow als de gouden kooi betekent dat dus dat je te maken kunt krijgen met verbale terreur.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:11:40 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491574
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Haha ja die wekker was hilarisch... een erg leuk moment.
Zelf ook een keer meegmaakt ongelooflijk hoe je geest je te pakken kan nemen.
(en had Mikey maar wat minder moeten zuipen)
Leuk kon ik het niet vinden. Het was pure pesterij naar iemand die geen match voor hem was. Als ik hem was zou ik me schamen voor zijn gedrag naar Mikey. Mikey had alleen de rol van "we hebben ook een zwerver in huis" en hoe gaan we daarmee om. Nou, we hebben het gezien.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:14:41 #104
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491650
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:40 schreef sunny16947 het volgende:
Hoeveel jaren Mickey heeft gezeten en op straat geleefd heeft.....Het mooiste was dat Mickey vertelde in Coral specht te hebben gezeten en Brian vroeg of hij die en die kende en die die had gezien en gesproken. Vriendjes van Brian.....Dat schept toch een band.
Ik ken mensen ook, zelfs Dutroux, maar het hoeven niet mijn vriendjes te zijn. Dit vond ik altijd jammer aan dit soortgelijke opmerkingen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:16:23 #105
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491699
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:42 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

Mikey niet Mickey.. hij heeft toch niet 2 grote oren op zn hoofd??

woensdag 18 juni 2008 @ 16:17:24 #106
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59491729
wat ik trouwens ook mooi vond is hoe hard er in het begin door de buren werd gesproken tegen de miljonairs...Bart die altijd depressief terug de villa inkwam en de volgende dag ging uithuilen bij Flens die hem gerust stelde en zei dat ie gewoon zichzelf moest zijn en dat dat genoeg was..

je had een A en B groep.. Huub Nathanael Nena Natasia en Brian zaten in de A groep.. Ilona Bart en Sylvia zaten in de B groep.. die B groep werd er dan ook systematisch uitgewerkt.. activiteiten werden afgepakt, paardenmeisjes mochten niet langer komen etc...

het was ook zo typisch na die vliegles-stemming.. Bart gaf 'm zonder tv te maken weg aan Brian en Sylvia deed ook niks.. Bart en Sylvia moesten in de gameroom gaan zitten waar ze hard werden toegesproken, en de rest kreeg de opdracht om in de jacuzzi te gaan zitten.. en Bart zei nog "jongens gaan we hier echt aan meewerken?" maar hij was een schreeuwende in de woestijn en iedereen volgde braaf de orders op..

maar ja stokbrood haalde te vaak nachten door met Nathanael of Huub, en Nena mocht ook af en toe gras komen maaien.. en calvados uit koffiemokken onder werktijden heeft 'm uiteindelijk de kop gekost..
de wereld is weer plat ja, op je bolle bips na
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:17:37 #107
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59491735
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:11 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Leuk kon ik het niet vinden. Het was pure pesterij naar iemand die geen match voor hem was. Als ik hem was zou ik me schamen voor zijn gedrag naar Mikey. Mikey had alleen de rol van "we hebben ook een zwerver in huis" en hoe gaan we daarmee om. Nou, we hebben het gezien.
Het was idd beter geweest dat iedereen passief op de bank en achter de pc was blijven zitten dan waren we tenminste na een half jaartje al van dit debacle verlost geweest.
Mikey had idd de rol van zwerver en overal werd ie mee geholpen.... te dom voor woorden dan om zich te bemoeien met het spel en zich zo voor het karretje van Brian te laten spannen. Alsof B en A nog niet genoeg uit de wind gehouden waren. Inhoudelijk slaan je argumenten als een tang op een varken. Sorry dat ik dat moet zeggen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:18:29 #108
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491760
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:48 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Mensen die hopen dat iemand gelyncht wordt sporen in mijn ogen sowieso al niet, maar al helemaal niet als het om een deelnemer aan een real life soap gaat.
Primitieve holbewoners die hun gelijk denken te halen door iemand op zijn smoel te slaan moeten zelf gecorrigeerd worden, zij zijn wel de laatsten om anderen te gaan corrigeren.
Dan moet je dat tegen Huub zeggen, want dat is zijn profiel.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:20:27 #109
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59491816
quote:
Het was pure pesterij naar iemand die geen match voor hem was.
Brian was verbaal ook geen match voor Huub. En huub fysiek weer niet voor Brian. Zo lust ik er nog wel een paar..
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:20:29 #110
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59491822
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Natuurlijk mocht Mikey andere spelers helpen als hij dat wilde, daar was hij gastspeler voor. Volgens mij zegt niemand dat hij dat niet mocht. De consequentie van het kiezen van een kamp betekent alleen wel dat je jezelf lijnrecht tegenover het andere kamp zet, met als gevolg dat je keihard aangepakt kunt worden, wat dus ook gebeurde.
Mikey had het recht om partij te kiezen, maar dat gaf Huub het recht hem als speler te benaderen en in het geval van een treitershow als de gouden kooi betekent dat dus dat je te maken kunt krijgen met verbale terreur.
Dat van die titel gastspeler betwijfel ik. In eerste instantie zou hij daar gewoon komen wonen en opgelapt worden. Ik denk dat Mikey eerder overmoedig werd en zichzelf die titel heeft toegeeigend. Eindelijk uit de roes en je weer belangrijk voelen en willen voelen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:21:09 #111
6941 APK
Factual, I think.
pi_59491841
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef humberto.tan het volgende:

Dan zjin er nog altijd legio beschaafdere manieren om hem daarop te wijzen dan terug te vallen op geweld. We leven tenslotte niet meer in de prehistorie.
Moet je tegen Huub zeggen, die in een van de vorige topics aangaf dat hij het liefst een aantal medebewoners 's nachts in hun slaap had willen vermoorden oid.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:21:49 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491857
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:52 schreef akveor het volgende:

[..]

Zolang het met woorden gebeurd is wat mij betrefd alles geoorloofd in die villa.... het had wat mij betrefd nog wel harder gemogen... zolang ze maar met de poten van elkaar afblijven. Het fysieke heeft veel verknald... aanscherpen van de regels en de Febo steeds meer macht.
Bij een eventuele DGKII hoop ik dat het boetesysteem afgeschaft wordt. Dat bij vermeend fysiek gweld het spel meteen gestopt wordt en dat meteen onderzocht wordt of die regel is overtreden. Bij overtreden dezelfde avond meteen vertrekken. populair of niet.
Het toestaan van fysiek geweld vind ik een minachting voor de streamers/kijkers.
Kun je gemakkelijk zeggen, omdat Huub vooral uitblonk in verbaal geweld, maar fysiek kon hij er ook wat van, al werd dat zwaar overschaduwd door zijn verbaal geweld.
Ook geen drankverbod, konden we lachen. Had Huub allang weer thuis gezeten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:21:54 #113
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59491859
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef Suikeroom het volgende:
wat ik trouwens ook mooi vond is hoe hard er in het begin door de buren werd gesproken tegen de miljonairs...Bart die altijd depressief terug de villa inkwam en de volgende dag ging uithuilen bij Flens die hem gerust stelde en zei dat ie gewoon zichzelf moest zijn en dat dat genoeg was..

je had een A en B groep.. Huub Nathanael Nena Natasia en Brian zaten in de A groep.. Ilona Bart en Sylvia zaten in de B groep.. die B groep werd er dan ook systematisch uitgewerkt.. activiteiten werden afgepakt, paardenmeisjes mochten niet langer komen etc...

het was ook zo typisch na die vliegles-stemming.. Bart gaf 'm zonder tv te maken weg aan Brian en Sylvia deed ook niks.. Bart en Sylvia moesten in de gameroom gaan zitten waar ze hard werden toegesproken, en de rest kreeg de opdracht om in de jacuzzi te gaan zitten.. en Bart zei nog "jongens gaan we hier echt aan meewerken?" maar hij was een schreeuwende in de woestijn en iedereen volgde braaf de orders op..

maar ja stokbrood haalde te vaak nachten door met Nathanael of Huub, en Nena mocht ook af en toe gras komen maaien.. en calvados uit koffiemokken onder werktijden heeft 'm uiteindelijk de kop gekost..
Het was Ilona die de stemming voor de vlieglessen in de wacht sleepte toch?
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:23:14 #114
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59491903
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:21 schreef akveor het volgende:

[..]

Het was Ilona die de stemming voor de vlieglessen in de wacht sleepte toch?
toen Ilona weg was moesten ze opnieuw stemmen toen kreeg Brian 'm (in de week dat huub thuis zat)
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:23:58 #115
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491925
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:54 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Dan zjin er nog altijd legio beschaafdere manieren om hem daarop te wijzen dan terug te vallen op geweld. We leven tenslotte niet meer in de prehistorie.
Hij denkt iedereen aan te kunnen, hij roept het over zichzelf af. Zeker die fietskettingen e.d. vergeten, die messen tussen de ribben, iemand met zijn mond open op de stoeprand leggen en op zijn hoofd trappen. etc. etc.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:25:04 #116
6941 APK
Factual, I think.
pi_59491953
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Hij denkt iedereen aan te kunnen, hij roept het over zichzelf af. Zeker die fietskettingen e.d. vergeten, die messen tussen de ribben, iemand met zijn mond open op de stoeprand leggen en op zijn hoofd trappen. etc. etc.
...winkelruit in Oldenzaal ingetrapt.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_59491954
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dan moet je dat tegen Huub zeggen, want dat is zijn profiel.
Ik heb inderdaad met afgrijzen de uitingen van agressie van met name Brian, Huub en Natasia (op alfabetische volgorde) bekeken. Hetzelfde afgrijzen was er overigens richting de redactie die het hooguit afdeed met een lullig boetetje, waar er eerder iemand voor een klein schopje de villa uit moest.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:26:22 #118
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59491987
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 15:55 schreef akveor het volgende:

[..]

Wat mij betrefd had er niemand moeten mee wegkomen als het fysiek geweld betrof.... Helaas leek de populariteit van Huub mede doorslaggevend te zijn hem niet uit de villa te verwijderen. Daarnaast was Huub het die veelal voor commotie zorgde. Op de een of andere manier mochten de andere wannabees graag tegen hem spelen.
Dat verhaal gaat, maar eigenlijk is het te triest voor woorden, want eigenlijk was het zo dat bijna toutes Nederland smulde van dat aso-gedrag en niet omdat het nou zulk goede tv was, ja afbraak tv.
pi_59491995
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:23 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ja, het was vreselijk, Huub is een monster, je hebt gelijk. Wat zullen we doen, hem vierendelen en voeren aan de varkens?
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:27:53 #120
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492027
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:03 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ik vind juist dat Mikey niet veel aan Brian heeft gehad. Die zou er voor hem zijn.
Heb daar helemaal niets van gemerkt.
Tss... Brian zat er om het spel te spelen en te doen wat hij kon, zoals elk ander.
pi_59492047
TVPtje!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:29:22 #122
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492078
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

Ja, het was vreselijk, Huub is een monster, je hebt gelijk. Wat zullen we doen, hem vierendelen en voeren aan de varkens?
Tsja, dat hoeft voor mij nou ook weer niet. Hij moet buiten ook zo'n bek hebben, dan krijgt hij wat hij verdient. Het ligt dus allemaal in zijn eigen handen (net zoals in de kooi).
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:29:25 #123
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59492079
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef -Blurk- het volgende:

[..]

geen eens zo'n slecht idee.. stenigen en daarna het lijk aan een touw door zn geboorte dorp slepen lijkt me ook wel wat..
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:31:43 #124
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492158
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:04 schreef akveor het volgende:

[..]

Er is meerdermalen door JdM gezegd dat DGK goedkoper was om te maken dan de soap ONM.
Maar feiten heb ik verder ook niet.
Ik heb hem ook horen zeggen dat het erg veel geld kostte, en als ik het goed begrepen had, was het geld ook een beetje op. Op het laatst was er ook niets extravagants meer mogelijk (weinig dan).
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:32:44 #125
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59492188
Huub die de 1e 5 weken probeerde om inhoudelijke discussies te voeren en vooral veel lol te beleven. Maar........hij had een coach die hem duidelijk maakte dat alleen lelijke dingen denken geen tv maakte. Je moest ze dus vooral uitspreken en uitvoeren. En dat heeft hij daarna met verve gedaan. Ze zeiden er toen nog niet bij dat ze dan in de toekomst wat van het prijzengeld af konden halen, want de show werd te duur.

Maar het kon nog goedkoper. uitjes geleverd door zelf binnengehaalde sponsors. Moesten dan wel naar die miljonairs gaan in de stemming. Net als het rijbewijs voor Mannie dat al door haar moeder geboekt en betaald was. Daarom mocht hij niet naar Mikey (zo goed gespeld?)
Snooker is top!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:33:39 #126
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_59492213
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Dat verhaal gaat, maar eigenlijk is het te triest voor woorden, want eigenlijk was het zo dat bijna toutes Nederland smulde van dat aso-gedrag en niet omdat het nou zulk goede tv was, ja afbraak tv.
Ik ben daar altijd tegen geweest... net zoals ik tegen dat verrotte boetesysteem was.... Fysiek geweld had gewoon exit moeten zijn. Niks show voorop... het is naar mijn mening ook het niet consquent doorvoeren van die regel dat Nederland zich steeds verder afkeerde van DGK.
Van het verbale geweld kon ik altijd wel genieten.... tot keer op keer de fysieke dreiging daarbij kwam... de doodsteek voor het spel en DGK en steeds meer macht aan de Febo die alle spelers steeds meer vleugellam maakte.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:34:23 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492230
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:09 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Mikey was niet echt een gastspeler. Hij was eigenlijk en speelbal in de villa. Kijken hoe er met een zwerver omgegaan wordt. Daar ging het toch om? Hoe gedragen mensen zich die opgesloten zitten in luxe.
pi_59492311
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:29 schreef Suikeroom het volgende:

[..]

geen eens zo'n slecht idee.. stenigen en daarna het lijk aan een touw door zn geboorte dorp slepen lijkt me ook wel wat..
wel achter paard en wagen neem ik aan!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_59492335
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat van die titel gastspeler betwijfel ik. In eerste instantie zou hij daar gewoon komen wonen en opgelapt worden. Ik denk dat Mikey eerder overmoedig werd en zichzelf die titel heeft toegeeigend. Eindelijk uit de roes en je weer belangrijk voelen en willen voelen.
Het was een verhaallijn voor tv en een mooie kans om messias Brian te promoten en slinkse Huub slecht neer te zetten, zo zie ik het tenminste
En in zo'n huis 24/7 bij elkaar kan je daar genoeg momentjes van knippen en plakken.
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_59492382
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:31 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik heb hem ook horen zeggen dat het erg veel geld kostte, en als ik het goed begrepen had, was het geld ook een beetje op. Op het laatst was er ook niets extravagants meer mogelijk (weinig dan).
Dat is eerder vaker gezegd, ik weet niet of dat alleen door RTL was of ook door John de Mol zelf. Tijdens de finale beweerde John de Mol bij NOVA dat het programma helemaal niet zo duur was (goedkoper dan ONM) en dat ze stopten omdat ze in de zomer geen kijkers zouden trekken (Vakantie, EK, Olympische Spelen enz). In datzelfde interview zei hij ook dat de bewoners zich niet hoeven te houden aan de geheimhoudingsverklaring. Dat laatste betwijfel ik ten zeerste want Natasia beweerde maanden geleden bij Jensen een boek te gaan uitgeven over hoe het er echt aan toeging bij de gouden kooi en daar hebben we vervolgens nooit meer iets over gehoord. Ik weet dan ook niet hoeveel waarde ik aan de overige antwoorden van John de Mol moet hechten.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:39:33 #131
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492401
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef Suikeroom het volgende:

Het is allemaal heel simpel volgens mij. Bart wilde andere dingen, dus dan ben je gauw uitgespeeld.
Syl wilde onzichtbaar de backup van Huub zijn, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Andere dingen durfde ze ook niet, ze durfde niet eens dronken te worden in de villa omdat ze bang was de controle te verliezen, omdat ik denk dat zij wist dat de beelden dan ook niet mooi zouden zijn.
Bart verliefd, natuurlijk hebben ze daar gebruik van gemaakt, net zoals ze dat gedaan hebben bij de andere miljonairs.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:42:10 #132
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59492475
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef akveor het volgende:

[..]

Ik ben daar altijd tegen geweest... net zoals ik tegen dat verrotte boetesysteem was.... Fysiek geweld had gewoon exit moeten zijn. Niks show voorop... het is naar mijn mening ook het niet consquent doorvoeren van die regel dat Nederland zich steeds verder afkeerde van DGK.
Van het verbale geweld kon ik altijd wel genieten.... tot keer op keer de fysieke dreiging daarbij kwam... de doodsteek voor het spel en DGK en steeds meer macht aan de Febo die alle spelers steeds meer vleugellam maakte.
de ergste regel was wel "een beetje duwen en trekken mag" .. daaar kreeg je dus zulke dingen door

woensdag 18 juni 2008 @ 16:43:52 #133
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59492533
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Het is allemaal heel simpel volgens mij. Bart wilde andere dingen, dus dan ben je gauw uitgespeeld.
Syl wilde onzichtbaar de backup van Huub zijn, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Andere dingen durfde ze ook niet, ze durfde niet eens dronken te worden in de villa omdat ze bang was de controle te verliezen, omdat ik denk dat zij wist dat de beelden dan ook niet mooi zouden zijn.
Bart verliefd, natuurlijk hebben ze daar gebruik van gemaakt, net zoals ze dat gedaan hebben bij de andere miljonairs.
ik weet nog wel dat Huub en Sylvia terugkwamen van een uitje..en Sylvia die coke gesnoven had en helemaal om Nathanael heen ging hangen..
pi_59492548
quote:

[..]

Ik denk dat Huub smakelijk moet lachen om deze post
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 16:44:48 #135
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59492563
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:39 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

In datzelfde interview zei hij ook dat de bewoners zich niet hoeven te houden aan de geheimhoudingsverklaring. [b]Dat laatste betwijfel ik ten zeerste want Natasia beweerde maanden geleden bij Jensen een boek te gaan uitgeven over hoe het er echt aan toeging bij de gouden kooi en daar hebben we vervolgens nooit meer iets over gehoord. [/b]Ik weet dan ook niet hoeveel waarde ik aan de overige antwoorden van John de Mol moet hechten.
Weet ook niet hoeveel waarde ik moet hechten aan de woorden van Natasia
Some memories are best forgotten
Room 23
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:45:14 #136
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492577
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:17 schreef akveor het volgende:

[..]

Het was idd beter geweest dat iedereen passief op de bank en achter de pc was blijven zitten dan waren we tenminste na een half jaartje al van dit debacle verlost geweest.
Mikey had idd de rol van zwerver en overal werd ie mee geholpen.... te dom voor woorden dan om zich te bemoeien met het spel en zich zo voor het karretje van Brian te laten spannen. Alsof B en A nog niet genoeg uit de wind gehouden waren. Inhoudelijk slaan je argumenten als een tang op een varken. Sorry dat ik dat moet zeggen.
Niks voor het karretje van Brian spannen. Mikey was eerder een "liability hazard" voor Brian. Ik kan me nog herinneren dat hij het verpestte toen Lieke de contactpunten aan Amanda had gegeven. Jammer was dat, want toen kreeg Huub argwaan over het op stapel staande vertrek van Lieke.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:46:22 #137
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59492614
die playmobil anekdote van Nathanael.. toen ze bij oud & nieuw een bedtijd kregen, en niet langer door mochten feesten.. jammer dat daar geen filmpje van is

pi_59492617
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:26 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik vond het programma in het begin een stuk prettiger om naar te kijken, toen er nog sprake was van enig niveau. De activiteiten en cursussen waren gericht op het leven als miljonair waardoor ze bij het thema van het programma aansloten en er deden godzijdank ook nog normale mensen mee aan het programma.
De ingrepen die daarna werden gedaan om het programma populairder te maken (seks en geweld) mogen dan op korte termijn (kijkcijfers) geholpen hebben, maar het zou me niets verbazen als dat ook meteen de reden is geweest van het mislukken van de verkoop aan Amerika. Want het programma dat DGK toen geworden is, is totaal ongeschikt voor uitzending op de Amerikaanse televisie.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:47:10 #139
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492641
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:20 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Brian was verbaal ook geen match voor Huub. En huub fysiek weer niet voor Brian. Zo lust ik er nog wel een paar..
Brian had moeite om zich uit te drukken, maar dat is toch iets anders, maar waar het om gaat is dat ze beiden miljonairs waren en de rechten waren navenant.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:50:00 #140
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59492733
Dat zou dan een grote piep en blurshow worden. Misschien ook wel leuk om naar te kijken. Raden maar, doet ie 't of doet ie 't niet.
Snooker is top!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:50:43 #141
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492746
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:25 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik heb inderdaad met afgrijzen de uitingen van agressie van met name Brian, Huub en Natasia (op alfabetische volgorde) bekeken. Hetzelfde afgrijzen was er overigens richting de redactie die het hooguit afdeed met een lullig boetetje, waar er eerder iemand voor een klein schopje de villa uit moest.
Deze reaktie slaat kant noch wal, ga ik geen energie in steken. Ik doe het wel af met "je weet wel beter, maar hebt een beetje les van Huub gehad in de waarheid verdraaien".
  † In Memoriam † woensdag 18 juni 2008 @ 16:51:26 #142
135486 Manu82
How you doin'?
pi_59492766
Gaat dit topic nog over Huub en vragen aan Huub of over het programma an sich?
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_59492774
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef Suikeroom het volgende:
die playmobil anekdote van Nathanael.. toen ze bij oud & nieuw een bedtijd kregen, en niet langer door mochten feesten.. jammer dat daar geen filmpje van is

[ afbeelding ]
Wat zei hij dan ongeveer?
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:52:16 #144
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59492789
Ze hadden helemaal geen rechten. Alleen maar plichten. Eenrichtingsverkeer zoals huub zei. Of was dat alleen bij Huub het geval hmmmmmmmmm.
Snooker is top!!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:52:58 #145
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492812
quote:

[..]

Hij zou het nog prachtig vinden ook. Weer aandacht en zijn aanhang die dan ten strijde trekt tegen zoveel onrecht.
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:54:09 #146
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59492848
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef humberto.tan het volgende:

[..]

Ik vond het programma in het begin een stuk prettiger om naar te kijken, toen er nog sprake was van enig niveau. De activiteiten en cursussen waren gericht op het leven als miljonair waardoor ze bij het thema van het programma aansloten en er deden godzijdank ook nog normale mensen mee aan het programma.
De ingrepen die daarna werden gedaan om het programma populairder te maken (seks en geweld) mogen dan op korte termijn (kijkcijfers) geholpen hebben, maar het zou me niets verbazen als dat ook meteen de reden is geweest van het mislukken van de verkoop aan Amerika. Want het programma dat DGK toen geworden is, is totaal ongeschikt voor uitzending op de Amerikaanse televisie.
Bart die Eveline er op aansprak dat ze niet achter de rug om van de wijnproever moesten roddelen want die zou dat welles op tv kunnen zien, en die man was toch daar in zn eigen tijd en ze moesten dankbaar zijn dat hij zn expertise met hen wou delen (wat een contrast met Jaap die de bejaarden van de jeu de boel club uitgebreid over hun sexleven ondervroeg )

die workshops kwamen wel mn neus uit hoor.. ik vond die leraar Engels wel grappig trouwens.. Simon (volgens mij)
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:55:05 #147
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59492875
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:32 schreef sunny16947 het volgende:
Huub die de 1e 5 weken probeerde om inhoudelijke discussies te voeren en vooral veel lol te beleven. Maar........hij had een coach die hem duidelijk maakte dat alleen lelijke dingen denken geen tv maakte. Je moest ze dus vooral uitspreken en uitvoeren. En dat heeft hij daarna met verve gedaan. Ze zeiden er toen nog niet bij dat ze dan in de toekomst wat van het prijzengeld af konden halen, want de show werd te duur.

Maar het kon nog goedkoper. uitjes geleverd door zelf binnengehaalde sponsors. Moesten dan wel naar die miljonairs gaan in de stemming. Net als het rijbewijs voor Mannie dat al door haar moeder geboekt en betaald was. Daarom mocht hij niet naar Mikey (zo goed gespeld?)
"zucht", Huubfan I presume....
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:57:49 #148
141012 Suikeroom
Kijk daar heb je..
pi_59492960
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:51 schreef Dementor het volgende:

[..]

Wat zei hij dan ongeveer?
laat Huub het maar vertellen als ie hier is, die vond het ook behoorlijk grappig
  woensdag 18 juni 2008 @ 16:59:52 #149
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_59493016
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:33 schreef akveor het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. Sommige die hard fans wilden de dienst uitmaken en bepalen wanneer iets erg genoeg was, ergo, dicteren wat er nou precies gebeurd was, zelfs als er een streamlock was.
Fans gingen de mensen van Talpa/tien bedreigen, tegenwerken, omdat zij dachten dat zij even de dienst zouden uitmaken. Heeft een beetje iets weg van voetballen, dan weet iedereen hoe het zit en hoe het moet etc.
  woensdag 18 juni 2008 @ 17:02:47 #150
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_59493087
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 16:59 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ben ik niet mee eens. Sommige die hard fans wilden de dienst uitmaken en bepalen wanneer iets erg genoeg was, ergo, dicteren wat er nou precies gebeurd was, zelfs als er een streamlock was.
Fans gingen de mensen van Talpa/tien bedreigen, tegenwerken, omdat zij dachten dat zij even de dienst zouden uitmaken. Heeft een beetje iets weg van voetballen, dan weet iedereen hoe het zit en hoe het moet etc.
Het was toch een interactief programma???? Dan moet je wel actief meespelen.
Snooker is top!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')