Zie mijn post hierboven:quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:51 schreef Danny het volgende:
OP heeft natuurlijk wel gelijk. Ik heb nergens politieagenten zien ingrijpen toen de Turken in colonne al toeterend door de straten reden.
precies. heb ook niets tegen het getoeter. Logisch dat ze feestvieren. Het is alleen nogal idioot dat Oranjefans dat kennelijk NIET mogen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef veldmuis het volgende:
Na de drie gewonnen wedstrijden van Nederland was het erg rustig. Toen de Turken gewonnen hadden heb ik geslapen met de ramen dicht omdat ze bleven toeteren.
Maar ze zijn van harte welkom in Nederland hoor!!
vind je dat echt gek?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:52 schreef DroogDok het volgende:
Dus toen de turken toeterend door Roermond reden met mensen (levensgevaarlijk) in de openbak van een vrachtwagentje mocht het wel?
Heb je daar een bron van?
Dacht dat alleen allochtonen bij het minste of geringste om discriminatie gingen huilen, maar Nederlanders kunnen er blijkbaar ook wat van.
Zondagavond na Turkije-Tsjechie stond de hele binnestad vol met wagen etc. die levensgevaarlijke situaties veroorzaakten. En dat zal niet alleen in Roermond zijn geweest....quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zie mijn post hierboven:
Wanneer reden er turken toeterend door Roermond?
Meer dan welkom zelfs. Ze hebben meer rechten dan wij Nederlanders.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef veldmuis het volgende:
Na de drie gewonnen wedstrijden van Nederland was het erg rustig. Toen de Turken gewonnen hadden heb ik geslapen met de ramen dicht omdat ze bleven toeteren.
Maar ze zijn van harte welkom in Nederland hoor!!
idd kut linkse honden!quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. heb ook niets tegen het getoeter. Logisch dat ze feestvieren. Het is alleen nogal idioot dat Oranjefans dat kennelijk NIET mogen.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Danny het volgende:
[..]
precies. heb ook niets tegen het getoeter. Logisch dat ze feestvieren. Het is alleen nogal idioot dat Oranjefans dat kennelijk NIET mogen.
Heb jji de Turken dit zien doen?quote:Diverse vrachtwagentjes met juichende mensen op de bak werden tot stoppen gedwongen en de oranjefans moesten eraf.
Dat dus. Beetje vreemd om te meten met 2 maten: of je verbied het voor beiden, of je verbied het niet. Niet half / half.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:51 schreef Danny het volgende:
OP heeft natuurlijk wel gelijk. Ik heb nergens politieagenten zien ingrijpen toen de Turken in colonne al toeterend door de straten reden.
Wij delen onze vreugdequote:Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef Scaurus het volgende:
Turken zijn wild en onbeschaafd. Wanneer zij ergens vreugde aan ontlenen, zullen ze dat delen met de gehele stadsbevolking. Middels langdurig toeteren worden anderen deelgenoot gemaakt van de overwinning. Nederlanders kunnen ook op een luidruchtige manier verheugd zijn, maar vinden het na drie keer toeteren vaak wel genoeg.
Aan hollandse meisjes kom je ook zoder aandacht te trekken, geef ze een breezer en je kan ze in 3 gaten vullenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Scaurus het volgende:
Wij kunnen de Turkse feestvreugde ook zien als onderdeel van het paringsritueel. Ondanks dat er maar elf Turken de voetbalwedstrijd gewonnen hebben, voelt elke Turk alsof hij zelf ook meegestreden heeft. Zijn overwinning maakt hij op een luidruchtige manier kenbaar: zo probeert hij de aandacht te trekken van Nederlandse vrouwtjes, in de hoop een van hen te kunnen bevruchten.
Dat doe je dan normaal in je auto, zoals wij het doen. Niet met vrachtwagens welke volgeladen zijn.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Tja, en wij nederlanders willen dat graag ook doen, maar dan mag het blijkbaar niet....
Men komt erachterquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
TS heeft in principe wel gelijk, maar van Turken is bekend dat ze op deze manier hun overwinningen vieren.
Nederland heeft deze traditie niet, ze doen gewoon de Turken na.
Begrijpend lezen is te moeilijk?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoezo selectief? Jij verwijt een user iets terwijl je hetzelf doet. En dan roepen selectief
Gelukkig gebruiken zij de pil en wij de condoomquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef Scaurus het volgende:
U illustreert het perfect. Op deze manier denkt de Turk zich voort te planten. Hij beseft echter niet dat breezersletjes inferieure genen hebben en dat zijn nageslacht minder succesvol zal zijn dan die van volbloed Nederlanders.
Dit lijkt me van belang: blijkbaar gedroegen de oranjefans zich gevaarlijker dan de 'Turken'.quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:52 schreef DroogDok het volgende:
Dus toen de turken toeterend door Roermond reden met mensen (levensgevaarlijk) in de openbak van een vrachtwagentje mocht het wel?
Heb je daar een bron van?
Alsof de Turken braaf waren en niet voor gevaarlijke situaties zorgden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:42 schreef saban het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is te moeilijk?
Weet je wel waarom ze aan het stoppen gezet zijn?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef saban het volgende:
Gelukkig gebruiken zij de pil en wij de condoom
Morning-afterpil door de strot douwen + condoom. Je weet wat een condoom is he?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:
[..]
![]()
Hoe naļef kan je zijn. Zijn tienerzwangerschappen en SOA's je niet bekend?
Kom eens buiten zou ik zeggen als Turkije een wedstrijd wint. Struisvogel.quote:
Dus iedere oer-Hollander is verplicht Oranje te steunen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Scaurus het volgende:
Als je als buitenlander in Nederland gaat wonen, lijkt het me bevorderlijk als je integreert en je de nationale cultuur eigenmaakt. Nu is het niet vreemd dat immigranten hun thuisland steunen bij het EK, maar als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je ons elftal te steunen. Dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.
Ik was er zelf bij @ Coolsingelquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
Kom eens buiten zou ik zeggen als Turkije een wedstrijd wint. Struisvogel.
Nee, wij hebben het van de turken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Het valt niet mee om op een normale manier te reageren hč? [ afbeelding ]
Niet verplicht. Wie zijn vaderland liefheeft, zal echter eerder het nationale elftal steunen. Zoiets kweekt ook gemeenschapszin, iets wat wij ten zeerste missen in Nederland.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef saban het volgende:
Dus iedere oer-Hollander is verplicht Oranje te steunen?
quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Scaurus het volgende:
Als je als buitenlander in Nederland gaat wonen, lijkt het me bevorderlijk als je integreert en je de nationale cultuur eigenmaakt. Nu is het niet vreemd dat immigranten hun thuisland steunen bij het EK, maar als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je ons elftal te steunen. Dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.
Als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je de monarchie te steunen, dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.quote:Scaurus is een verklaard tegenstander van uitgaan, de monarchie, de moderne cultuur en religie.
Dan was het op de Coolsingel vast vrediger dan in de rest van het land.quote:
Oh dus omdat die Turken overdag hele winkels leegplunderen terwijl wij brave burgers aan het werk zijn, moet wij vanaf vandaag ook maar onze banen opzeggen om winkels te gaan leegplunderen ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
TS heeft in principe wel gelijk, maar van Turken is bekend dat ze op deze manier hun overwinningen vieren.
Nederland heeft deze traditie niet, ze doen gewoon de Turken na.
Want jij was er bijquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan was het op de Coolsingel vast vrediger dan in de rest van het land.
Lees jij je eigen berichten wel?quote:Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Diverse vrachtwagentjes met juichende mensen op de bak
Dan zeiken jullie weer dat wij jullie banen innemenquote:Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dus omdat die Turken overdag hele winkels leegplunderen terwijl wij brave burgers aan het werk zijn, moet wij vanaf vandaag ook maar onze banen opzeggen om winkels te gaan leegplunderen ?
Traditie is eenmaal traditie volgens jou.
Eén van de weinige reacties die de spijker op zijn kop slaat. [14.gif].quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Kiegie het volgende:
Dit lijkt me van belang: blijkbaar gedroegen de oranjefans zich gevaarlijker dan de 'Turken'.
TS is gewoon aan het zoeken.
Mijn vaderland is de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, het land van Willem van Oranje en Michiel de Ruyter. Het koningshuis is een product van de vroege 19de eeuw, geļnstalleerd door de grootmachten van Europa. Heeft weinig met vaderland(sliefde) te maken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef saban het volgende:
Als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je de monarchie te steunen, dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.
Voetbal heeft wel heel veel en altijd en verplicht te maken met vaderlandsliefde?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mijn vaderland is de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, het land van Willem van Oranje en Michiel de Ruyter. Het koningshuis is een product van de vroege 19de eeuw, geļnstalleerd door de grootmachten van Europa. Heeft weinig met vaderland(sliefde) te maken.
Er zijn genoeg patriotten die voetbal hekelen. Geen probleem. Wie echter een voetballiefhebber is en voor Turkije kiest, laat zien dat hij meer affiniteit heeft met Turkije dan met Nederland. Mijns inziens geeft dit goed aan waar iemands loyaliteiten liggen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:58 schreef saban het volgende:
Voetbal heeft wel heel veel en altijd en verplicht te maken met vaderlandsliefde?
En, dus? Wat is het probleem? Mag je niet eens een ander land steunenquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:00 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Er zijn genoeg patriotten die voetbal hekelen. Geen probleem. Wie echter een voetballiefhebber is en voor Turkije kiest, laat zien dat hij meer affiniteit heeft met Turkije dan met Nederland. Mijns inziens geeft dit goed aan waar iemands loyaliteiten liggen.
Oh jij hebt meer foto's?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
Er staan niet bijster veel oranjefans op het vrachtwagentje. De zijkant lijkt mij sterk genoeg.
Mag niet, verplicht: allemaal woorden die ik niet in de mond heb genomen. Ik zeg alleen dat een voetballiefhebber die voor Turkije is laat zien waar zijn loyaliteit ligt en vaderlandsliefde wortel heeft: niet in Nederland, maar in Turkije.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef saban het volgende:
En, dus? Wat is het probleem? Mag je niet eens een ander land steunen
En je punt is?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mag niet, verplicht: allemaal woorden die ik niet in de mond heb genomen. Ik zeg alleen dat een voetballiefhebber die voor Turkije is laat zien waar zijn loyaliteit ligt en vaderlandsliefde wortel heeft: niet in Nederland, maar in Turkije.
Mijn punt is dat massale steun van autochtonen van Turkse afkomst aan het Turkse voetbalteam getuigt van weinig vaderlandsliefde en identificatie met de Nederlandse cultuur en gemeenschap.quote:
En dus? Ik zie het probleem niet zo..quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mijn punt is dat massale steun van autochtonen van Turkse afkomst aan het Turkse voetbalteam getuigt van weinig vaderlandsliefde en identificatie met de Nederlandse cultuur en gemeenschap.
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Ah, dus Turken mogen wel ervoor zorgen dat niemand meer Amsterdam uit of binnenkomt maar Nederlanders mogen geen feest vieren? Tja, was te verwachten he.
Ja, allemaal de schuld van Cohen en de slinkse kerk, die stonden erbij, keken ernaar en dronken een kopje thee.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Ah, dus Turken mogen wel ervoor zorgen dat niemand meer Amsterdam uit of binnenkomt maar Nederlanders mogen geen feest vieren? Tja, was te verwachten he.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Mijn punt is dat massale steun van autochtonen van Turkse afkomst aan het Turkse voetbalteam getuigt van weinig vaderlandsliefde en identificatie met de Nederlandse cultuur en gemeenschap.
Vaderlandsliefde, je zegt het zelf al.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef Scaurus het volgende:
[..]
ach, hij zal blijven zoeken naar en reden om te huilen.quote:
In tijd van oorlog sterf ik maar voor 1 land.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef Scaurus het volgende:
Binding met Nederland is een noodzaak. Wie zich gebonden voelt aan zijn vaderland, zal zich onder het mom van gemeenschapszin sneller inzetten voor zijn land in tijden van oorlog en in het openbaar bestuur dan wel politiek. Zal wel moeilijk te begrijpen zijn voor de hyperindividualisten hier.
In de tijd van oorlog ben ik hier wegquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef Scaurus het volgende:
Binding met Nederland is een noodzaak. Wie zich gebonden voelt aan zijn vaderland, zal zich onder het mom van gemeenschapszin sneller inzetten voor zijn land in tijden van oorlog en in het openbaar bestuur dan wel politiek. Zal wel moeilijk te begrijpen zijn voor de hyperindividualisten hier.
90% van Nederland loopt op dit moment met oranje dingen en jij zeurt over een paar Turken die zich niet aan nederland verbonden voelen....quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef Scaurus het volgende:
Als ik mij ten tijde van een oorlog zou gaan inzetten voor Nederland, ga ik in ieder geval niet als een jankbal kijken wie er tijdens het EK toendertijd voor Turkije heeft gejuicht vanuit een auto...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef Scaurus het volgende:
Anders hap je even of zo. Wie is er nu domquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Nergens staat dat Nederlanders niet mogen feesten. Of heb ik gemist dat het Leidscheplein werd schoongeveegd door de ME?
Sorry hoor, maar als je het verschil niet ziet tussen toeterende auto's en een potentieel gevaarlijk en onaangekondigde feeststoet, dan ben je echt een debiel.
Maar wel in vredestijd profiteren van de welvaart. Wel de lusten, maar niet de lasten van het in standhouden van onze natie in barre tijdenquote:
Klopt helemaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Maar wel in vredestijd profiteren van de welvaart. Wel de lusten, maar niet de lasten van het in standhouden van onze natie in barre tijden
Nee 200 Turken die hele straten in het centrum blokkeren mag wel.quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef saban het volgende:
[ afbeelding ]
Logisch dat je dat tot stoppen zet. Als de zijkant open breekt heb je allemaal oranjefans op de grond liggen
'barre tijden'quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Maar wel in vredestijd profiteren van de welvaart. Wel de lusten, maar niet de lasten van het in standhouden van onze natie in barre tijden
Misschien hebben er gister ook wel turken vastgestaan door Nederlandse mongolen, je punt?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee 200 Turken die hele straten in het centrum blokkeren mag wel.
Kennissen hebben 1 uur vastgestaan door die mongolen. Dat mag dan weer wel he,
200?? Ik denk eerder aan zo een 1000quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat eigenlijk niemand vrolijk mag zij van hemquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Misschien hebben er gister ook wel turken vastgestaan door Nederlandse mongolen, je punt?
Laffe, egoļstische rat. Jouw soort stond in mei 1940 als eerste in de rij om over de rug van het volk te profiteren van de Duitse bezetting.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef saban het volgende:
Klopt helemaal
Misschien moet ik maar eens ontslag nemen en genieten van mijn uitkering
Hence de vraag ben je nou echt zo dom of doe je alsof.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Anders hap je even of zo. Wie is er nu domBoswachter moet altijd van die opruiende topics plaatsen over buitenlanders, en als je het andere topic gelezen had, had je gezien dat ik totaal niks heb tegen feestende Turken.
Los van het feit dat onnodig claxonneren en het hinderen van het overige verkeer wel degelijk strafbaar is, en ik het raar vind dat daar niet tegen opgetreden is.
Mijn punt is dat die file van gisteren wel opgelost is en die van zondag niet. Want het waren Turken. En minderheden mogen dat.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef Agiath het volgende:
[..]
Misschien hebben er gister ook wel turken vastgestaan door Nederlandse mongolen, je punt?
Waar jouw soort Anne Frank verraadde zeker?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Laffe, egoļstische rat. Jouw soort stond in mei 1940 als eerste in de rij om over de rug van het volk te profiteren van de Duitse bezetting.
Ach saban is volgens mij een relkloon van een SP'er.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Laffe, egoļstische rat. Jouw soort stond in mei 1940 als eerste in de rij om over de rug van het volk te profiteren van de Duitse bezetting.
File op een zondag om 00:00, /carequote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn punt is dat die file van gisteren wel opgelost is en die van zondag niet. Want het waren Turken. En minderheden mogen dat.
Best wel lastig jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Basisschool zeker in Turkije gevolgd ? Begrijpend lezen is lastig he lamlul.
Ik heb kennissen en die staan dagelijks in de file tussen allemaal autochtonen in leaseauto's. Maar dat mag dan weer wel, hč?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
Staat ie er nog steeds dan?quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef de_boswachter het volgende:
en die van zondag niet.
Geniaalquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb kennissen en die staan dagelijks in de file tussen allemaal autochtonen in leaseauto's. Maar dat mag dan weer wel, hč?!
En nog erger! Jaarlijks staan duizenden mensen met Pasen en Kerst uren vast voor de Ikea, tuincentra en pretparken! Ook allemaal tussen autochtonen met hun leaseauto's! Maar dat mag dan ook weer wel, hč?!
Tuurlijk, eerst eigen hachje redden, zolang ik het maar goed heb.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:33 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Bovendien hielp een deel van de Nederlandse bevolking de Duitse bezetter juist uit vaderlandsliefde, onze grote Duitse broer kwam ons immers redden van het Roode Gevaersch!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:40 schreef Agiath het volgende:
Tuurlijk, eerst eigen hachje redden, zolang ik het maar goed heb.
Beetje honger lijden uit vaderlandsliefde
Euh ja. Je moet mijn posts niet te serieus nemen, dat is een beetje het idee erachterquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:35 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Hence de vraag ben je nou echt zo dom of doe je alsof.
Je deed dus alsof.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik heb kennissen en die staan dagelijks in de file tussen allemaal autochtonen in leaseauto's. Maar dat mag dan weer wel, hč?!
En nog erger! Jaarlijks staan duizenden mensen met Pasen en Kerst uren vast voor de Ikea, tuincentra en pretparken! Ook allemaal tussen autochtonen met hun leaseauto's! Maar dat mag dan ook weer wel, hč?!
Ja goed vergelijk jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:39 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Goede argumenten jaquote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja goed vergelijk ja
Je hebt je rijbewijs ws. niet eens dus je mag niet eens meepraten
Dan ken jij JK niet. Een waar Citroenliefhebber, wat ik je brom.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja goed vergelijk ja
Ik was zo iemand die dagelijks tussen al die autochtonen in hun leaseauto's vaststond.quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ja goed vergelijk ja
yeah!quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik was zo iemand die dagelijks tussen al die autochtonen in hun leaseauto's vaststond..
Nu kan ik lekker op de fiets naar het werk.
Huilies die in de file stonden hadden maar om moeten rijden.
Daarom vind ik het ook raar dat er niet is ingegrepen. Ze hinderden het verkeer en ze maakten onnodig herrie (onnodig claxonneren) en dat is bij wet verboden. Zodra het massaal gebeurt is de politie blijkbaar te schijterig om op te treden. Ook als het Nederlanders zijn, waarschijnlijk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:12 schreef fathank het volgende:
Ze moeten gewoon alle toeterende volkeren om 00:00 de strop geven. Er zijn ook mensen die wel werk hebben en de volgende morgen weer vroeg op moeten. En aangezien er na de wedstrijden van Turkije (mits gewonnen) een stuk meer herrie is op straat zijn het over het algemeen toch turken die overlast veroorzaken als de nachtrust al in gegaan is. De strop dus voor die mongolen die mij uit m'n slaap houden. Ook als het nederlanders zijn.
vieze linksequote:Op woensdag 18 juni 2008 11:12 schreef MASD het volgende:
Wat mij opvalt is dat mensen vooral reageren op de reacties die hen uitkomt, tegenargumenten laten ze links liggen. Het punt is gewoon dat ze gevaarlijk bezig waren. Waar de Turken het vanuit een auto deden gingen de Nederlanders het doen achterop een vrachtwagen (wat al verboden is).
Maar goed, ik zal wel weer een vieze linkse zijn.
En als ze verliezen ook. Juiste instelling. I'm lovin it.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:21 schreef Armageddon het volgende:
Als Nederland zaterdag wint en dat doen ze dan breek ik de hele tent af. Politie of geen politie.
Jammer dat je je eigen taal niet eens fatsoenlijk beheerst.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens met TS.
Nederland is eigenvolk laatst
Justitie en Politie is in deze echt ongelovelijk laf
Dan wil ik wel eens een foto zien van een vrachtwagentje met de laadbak vol feestvierende (beschonken) Turken, die door een Nederlandse agent vriendelijk lachend niet staande wordt gehouden.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:45 schreef HeatWave het volgende:
Feit is wel dat er over de viering van de Turken wel werd gemeld dat er, "op een paar incidenten na" weinig gebeurd was.
Dit lijkt me dan ook zo'n incident, dan stop je de mensen die fout zitten en laat de rest doorgaan met feesten, dat werkte bij de Turken toch ook?
Ik heb met beide feestjes geen problemen hoor, moet kunnen. Maar waarom er bij ons niet even iets door de vingers gezien kon worden en bij hun wel snap ik ook niet echt. Zal allemaal wel weer "ja maar dit en dat en zus en zo" komen nu, maar ik wil gewoon weten hoe het zit dan.
Bij mij achter hoorde ik vuurwerk.quote:Op woensdag 18 juni 2008 11:56 schreef Overlast het volgende:
Gisteren hier voor het eerst ook na een Nederlandse overwinning heb ik auto's horen toeteren. Slecht voorbeeld doet volgen.
Stomme zak, niet iedereen woont in zo'n kutdorp als jij. Was het lekker warm onder je steen?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:22 schreef saban het volgende:
[..]
[..]
Heb jji de Turken dit zien doen?
Van wie mogen de Oranjefans niet feesten?
Huilie
[ afbeelding ]
Anders rot jij ff op naar Denemarkenquote:Op woensdag 18 juni 2008 11:31 schreef Revolution-NL het volgende:
Eens met TS.
Nederland is eigenvolk laatst
Justitie en Politie is in deze echt ongelovelijk laf
Jij bent vast zo iemand die, als de politie het had toegestaan en het wél mis was gegaan, vooraan had staan roepen "Hier moet Den Haag eens iets tegen doen!!!!1111".quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:25 schreef Robin__ het volgende:
Kansloos dat het gelijk weer afgezet moet worden tegen de turken.. gewoon kansloze mierenneukerij van de nederlandse staat (in de vorm van de politie) dat je niet een rondje mag rijden met wat mensen achterop je bakwagen'straks vallen jullie nog'
Niet de turken!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:13 schreef Crack_david het volgende:
Gelukkig worden wij europees kampioen en liggen de turken er de volgende ronde uit, kijken wie er dan gaat feestvieren!
"Jawel, want dan zijn hun natuurlijk allemaal opeens voor Oranje!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:14 schreef Devlinsect het volgende:
Niet de turken!
En dat verklaart alles. Want turken (en trouwens ook marokkanen, eigenlijk al dat zandbakvolk) zien nooit een probleem, tenzij het niet in hun straatje past.quote:
Hebben ze weer een reden om dingen te vernielen en oude vrouwjtes te moslesterenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
"Jawel, want dan zijn hun natuurlijk allemaal opeens voor Oranje!!
!
!"
En onze blanke, reine dochters te loverboyen en bezwangeren met hun bastaardkinderen!quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:35 schreef de_boswachter het volgende:
Hebben ze weer een reden om dingen te vernielen en oude vrouwjtes te moslesteren
quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:36 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En onze blanke, reine dochters te loverboyen en bezwangeren met hun bastaardkinderen!.
Amenquote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat verklaart alles. Want turken (en trouwens ook marokkanen, eigenlijk al dat zandbakvolk) zien nooit een probleem, tenzij het niet in hun straatje past.
Onaangepast kutvolk noem ik dat.
had je hun zandkoekjes dan ook maar niet moeten opeten he.quote:Op woensdag 18 juni 2008 13:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En dat verklaart alles. Want turken (en trouwens ook marokkanen, eigenlijk al dat zandbakvolk) zien nooit een probleem, tenzij het niet in hun straatje past.
Onaangepast kutvolk noem ik dat.
Jij bent er ook zo ene die gelooft dat we 1 kunnen zijn met de natuur.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
had je hun zandkoekjes dan ook maar niet moeten opeten he.
wat een gebral weer allemaal..
Ja we halen de finale. Net als in 1998,2000 en 2004 zeker toen we ook ongeveer net zo ver waren.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:26 schreef TeenWolf het volgende:
Sommige Nederlanders laten zich wel erg kennen door zulke topics te openen, jaloezie/niets gunnen siert niet. Als je slim bent hou je gewoon je bek, want wij halen toch de finale en turkije ligt er toch uit in de kwartfinale. Waar maak je je in godsnaam druk om.
ik heb nog nooit op SP gestemd...quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo ene die gelooft dat we 1 kunnen zijn met de natuur.
SP stemmer met je roze bril
ik snap je niet, na nederland frankrijk hebben we tot 1 uur op straat zitten feesten hier in diemen, of kom je uit een zwarte kousen gat in overijssel ofzoquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja we halen de finale. Net als in 1998,2000 en 2004 zeker toen we ook ongeveer net zo ver waren.
Ik gun Turkije de titel wel en dat meen ik serieus.
Maar dat de politie en de rechtsstaat gewoon in 2 precies dezelfde situaties op 2 verschillende manieren handelt omdat het een minderheid is vind ik echt triest.
Kun jij aantonen dat het exact dezelfde situaties waren?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
Maar dat de politie en de rechtsstaat gewoon in 2 precies dezelfde situaties op 2 verschillende manieren handelt omdat het een minderheid is vind ik echt triest.
quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
WANT DE GEWONE hardwerkende NEDERLANDER WORDT ONRECHT AANGEDAAN!!!!!1111
Lees topic eens door oetlul.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:32 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik snap je niet, na nederland frankrijk hebben we tot 1 uur op straat zitten feesten hier in diemen, of kom je uit een zwarte kousen gat in overijssel ofzo
Kun jij aantonen dat het niet zo was, Peter R. ?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat het exact dezelfde situaties waren?
Volgens mij zijn het totaal verschillende situaties, in Roermond zijn een aantal Tokkies gepikeerd die spoorslags Hart Van Nederland e.d. inschakelen, die daar weer met misselijkmakende graagte op in springen. WANT DE GEWONE NEDERLANDER WORDT ONRECHT AANGEDAAN!!!!!1111
Bah, doe niet zo verongelijkt en maak wat van je leven in plaats van af te geven op anderen..
ik zie al waar het probleem ligtquote:
roermondquote:Op woensdag 18 juni 2008 14:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Niks te danken he Boswachter.
Nee geen probleem hoor TeenWolf.
Jij beweert dat het precies dezelfde situaties waren, dan mag je dat ook onderbouwen met bewijzen.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
Kun jij aantonen dat het niet zo was, Peter R. ?
Wat u zegt, ome Piet! Het is een schandaal! Wilt u nog een borreltje, ome Piet?quote:Op woensdag 18 juni 2008 09:02 schreef vipergts het volgende:
Wisten jullie dat nog niet dan Nederlanders moeten op de eerste plaats hun mond houden dit komt voor belasting betalen. Als je een buitelander bent dan word je hier doodgeknuffeld. En het straks gek vinden als regerende partij dat wilders of verdonk aan de macht komt
Het is écht alsof ze ook eindelijk een internetaansluiting op het kamp hebben.quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:18 schreef zwemmerseczeem het volgende:
[..]
Wat u zegt, ome Piet! Het is een schandaal! Wilt u nog een borreltje, ome Piet?
Ja, het nieuws van vanochtend werd duidelijk gezegd dat het in Amsterdam allemaal rustig is gegaan.quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun jij aantonen dat het niet zo was, Peter R. ?
Precies dezelfde situaties?quote:Op woensdag 18 juni 2008 14:30 schreef de_boswachter het volgende:
quote:Op woensdag 18 juni 2008 15:28 schreef Nosh het volgende:
[..]
Het is écht alsof ze ook eindelijk een internetaansluiting op het kamp hebben.
Het waren Turken die het niet tof vinden dat NL naar de kwartfinale gaat en daarom de auto in de fik staken.quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, het nieuws van vanochtend werd duidelijk gezegd dat het in Amsterdam allemaal rustig is gegaan.
In Den Haag ging een auto de fik in. Gek, dat heb ik die Turken niet zien doen.
bron?quote:Op woensdag 18 juni 2008 16:46 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Het waren Turken die het niet tof vinden dat NL naar de kwartfinale gaat en daarom de auto in de fik staken.
Hier heb je je bron, zeikerdquote:
ik kan hem openen met de kans vreselijk gerickrolled te worden....quote:
Jij hebt je statusbar niet aan staanquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:29 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
ik kan hem openen met de kans vreselijk gerickrolled te worden....
lekker neukenquote:Op woensdag 18 juni 2008 17:39 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Jij hebt je statusbar niet aan staanHoe kan je jou iets roepen over turken zonder statusbar?
Dan blijft niemand overquote:Op donderdag 19 juni 2008 00:25 schreef knep het volgende:
Toeterende Turken het land uit ranselen.
Toeterende Oranje-josti's het land uit ranselen.
Mensen met 0,0 binding met Nederland (aka uitzuigers aka profiteurs) het land uit ranselen.
Rust ende blijheid voor de ware Neerlander.
Mede zwollenaar meldt zich en heb hetzelfde meegemaakt.quote:Op woensdag 18 juni 2008 23:40 schreef Camryona het volgende:
Eerlijk gezegd moet ik zeggen dat hier in zwolle toen nederland van frankrijk won bijzonder weinig getollereerd werd door de politie terwijl toen turkije won wij mochten feesten en lawaai maken tot de late uurtjes, ik was bij beide feestjes en zag duidelijk het verschil.
Politie zal wel bang zijn voor discriminatie in dit geval maar gellukig hier hadden wij respect voor wat de nederlanders ook niet mochten en zijn naar huis etc gegaan.
Dat wist je toch al, waarom denk je dat ze hier zijn...quote:Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef Scaurus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |