abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59480095
Check het volgende nieuwsbericht van gisteravond

LINK

-----

Politie maakt einde aan Oranjefeest Roermond

De politie van Roermond greep dinsdagavond in toen verschillende toeterende auto's in optocht door de binnenstad trokken. Diverse vrachtwagentjes met juichende mensen op de bak werden tot stoppen gedwongen en de oranjefans moesten eraf.
Door onze internetredactie

De ingreep van het gezag leidde tot woedende reacties bij de feestvierders.

-----

Zoals ik dus al dacht. De Turkse bevolking in Nederland mag en kan zich alles permiteren wanneer hun land de volgende ronde haalt. Hoe pauper ik dat volk ook vind (welke afkomst dan ook) wat in de auto stapt om te gaan toeteren, dit is toch zo krom als de neten ?
Turken nemen urenlang op zondagavond het hele centrum in beslag en houden bijna elke binnenstad in Nederland wakker, twee dagen later wordt het ineens verboden want het zijn Nederlanders en die zullen zich wel aan de wet moeten houden.

De politie en de Nederlandse rechtstaat zijn gewoon bang voor de minderheden dat is me nu wel duidelijk. Stel je voor dat ze het feest zondagavond hadden stilgelegd bij de Turken, dan waren ze racistisch bezeggeweest en waren er kamervragen gesteld geworden. Bij Nederlanders kan het een stuk makkelijker, die kunnen zich simpelweg met dit soort argumenten niet verdedigen.
Verder zijn ze gewoon bang voor het aggresieve temperament van onze vrienden in het Rood-Wit.

Serieus. Wanneer krijgen we een Buitenlandse minister-president
U MAD?
  Admin woensdag 18 juni 2008 @ 08:51:46 #2
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_59480176
OP heeft natuurlijk wel gelijk. Ik heb nergens politieagenten zien ingrijpen toen de Turken in colonne al toeterend door de straten reden.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_59480187
Dus toen de turken toeterend door Roermond reden met mensen (levensgevaarlijk) in de openbak van een vrachtwagentje mocht het wel?

Heb je daar een bron van?

Dacht dat alleen allochtonen bij het minste of geringste om discriminatie gingen huilen, maar Nederlanders kunnen er blijkbaar ook wat van.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59480199
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:51 schreef Danny het volgende:
OP heeft natuurlijk wel gelijk. Ik heb nergens politieagenten zien ingrijpen toen de Turken in colonne al toeterend door de straten reden.
Zie mijn post hierboven:
Wanneer reden er turken toeterend door Roermond?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_59480218
Na de drie gewonnen wedstrijden van Nederland was het erg rustig. Toen de Turken gewonnen hadden heb ik geslapen met de ramen dicht omdat ze bleven toeteren.

Maar ze zijn van harte welkom in Nederland hoor!!
  Admin woensdag 18 juni 2008 @ 08:55:40 #6
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_59480236
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef veldmuis het volgende:
Na de drie gewonnen wedstrijden van Nederland was het erg rustig. Toen de Turken gewonnen hadden heb ik geslapen met de ramen dicht omdat ze bleven toeteren.

precies. heb ook niets tegen het getoeter. Logisch dat ze feestvieren. Het is alleen nogal idioot dat Oranjefans dat kennelijk NIET mogen.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_59480250
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:52 schreef DroogDok het volgende:
Dus toen de turken toeterend door Roermond reden met mensen (levensgevaarlijk) in de openbak van een vrachtwagentje mocht het wel?

Dacht dat alleen allochtonen bij het minste of geringste om discriminatie gingen huilen, maar Nederlanders kunnen er blijkbaar ook wat van.
vind je dat echt gek?

als Nederlander word je iedere keer weer achtergesteld op buitenlanders en dat notabene in ons eigen land
pi_59480286
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:53 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Zie mijn post hierboven:
Wanneer reden er turken toeterend door Roermond?
Zondagavond na Turkije-Tsjechie stond de hele binnestad vol met wagen etc. die levensgevaarlijke situaties veroorzaakten. En dat zal niet alleen in Roermond zijn geweest....

Het is natuurlijk belachelijk dat wanneer Turkije wint het wel mag, en wanneer Nederland het mag niet.....

En of het nu Turkije is, als de Duitsers het hier hadden gedaan was het hetzelfde probleem geweest. Vind het echt de grootste onzin dat de politie dan NIET durft in te grijpen wanneer minderheden zoiets doen. Schijnbaar toch de angst he.....
U MAD?
pi_59480303
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:54 schreef veldmuis het volgende:

Meer dan welkom zelfs. Ze hebben meer rechten dan wij Nederlanders.
U MAD?
pi_59480346
Wisten jullie dat nog niet dan Nederlanders moeten op de eerste plaats hun mond houden dit komt voor belasting betalen. Als je een buitelander bent dan word je hier doodgeknuffeld. En het straks gek vinden als regerende partij dat wilders of verdonk aan de macht komt
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_59480568
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Danny het volgende:

[..]

precies. heb ook niets tegen het getoeter. Logisch dat ze feestvieren. Het is alleen nogal idioot dat Oranjefans dat kennelijk NIET mogen.
idd kut linkse honden!
I'm not the man you think I am!
pi_59480669
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:55 schreef Danny het volgende:

[..]

quote:
Diverse vrachtwagentjes met juichende mensen op de bak werden tot stoppen gedwongen en de oranjefans moesten eraf.
Heb jji de Turken dit zien doen?
Van wie mogen de Oranjefans niet feesten?

Huilie

ne okuyon, bokmu var?
pi_59480674
Ach, hebben de turken ook een feestje
Hollanders doen het ook net zo erg
Turken hebben meer emotie en laten dat graag zien

De politie is BANG voor Turks- en ander buitenlands tuig. Ze kunnen en mogen er niets aan doen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:36:55 #14
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481008
Turken zijn wild en onbeschaafd. Wanneer zij ergens vreugde aan ontlenen, zullen ze dat delen met de gehele stadsbevolking. Middels langdurig toeteren worden anderen deelgenoot gemaakt van de overwinning. Nederlanders kunnen ook op een luidruchtige manier verheugd zijn, maar vinden het na drie keer toeteren vaak wel genoeg.
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_59481024
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:51 schreef Danny het volgende:
Dat dus. Beetje vreemd om te meten met 2 maten: of je verbied het voor beiden, of je verbied het niet. Niet half / half.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:39:34 #16
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481055
Wij kunnen de Turkse feestvreugde ook zien als onderdeel van het paringsritueel. Ondanks dat er maar elf Turken de voetbalwedstrijd gewonnen hebben, voelt elke Turk alsof hij zelf ook meegestreden heeft. Zijn overwinning maakt hij op een luidruchtige manier kenbaar: zo probeert hij de aandacht te trekken van Nederlandse vrouwtjes, in de hoop een van hen te kunnen bevruchten.
pi_59481058
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:36 schreef Scaurus het volgende:
Turken zijn wild en onbeschaafd. Wanneer zij ergens vreugde aan ontlenen, zullen ze dat delen met de gehele stadsbevolking. Middels langdurig toeteren worden anderen deelgenoot gemaakt van de overwinning. Nederlanders kunnen ook op een luidruchtige manier verheugd zijn, maar vinden het na drie keer toeteren vaak wel genoeg.
Wij delen onze vreugde
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481074
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef saban het volgende:

[..]

Wij delen onze vreugde
Tja, en wij nederlanders willen dat graag ook doen, maar dan mag het blijkbaar niet....
pi_59481076
TS heeft in principe wel gelijk, maar van Turken is bekend dat ze op deze manier hun overwinningen vieren.
Nederland heeft deze traditie niet, ze doen gewoon de Turken na.
pi_59481082
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Scaurus het volgende:
Wij kunnen de Turkse feestvreugde ook zien als onderdeel van het paringsritueel. Ondanks dat er maar elf Turken de voetbalwedstrijd gewonnen hebben, voelt elke Turk alsof hij zelf ook meegestreden heeft. Zijn overwinning maakt hij op een luidruchtige manier kenbaar: zo probeert hij de aandacht te trekken van Nederlandse vrouwtjes, in de hoop een van hen te kunnen bevruchten.
Aan hollandse meisjes kom je ook zoder aandacht te trekken, geef ze een breezer en je kan ze in 3 gaten vullen
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481097
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tja, en wij nederlanders willen dat graag ook doen, maar dan mag het blijkbaar niet....
Dat doe je dan normaal in je auto, zoals wij het doen. Niet met vrachtwagens welke volgeladen zijn.
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481101
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
TS heeft in principe wel gelijk, maar van Turken is bekend dat ze op deze manier hun overwinningen vieren.
Men komt erachter
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481112
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:39 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

Hoezo selectief? Jij verwijt een user iets terwijl je hetzelf doet. En dan roepen selectief
Begrijpend lezen is te moeilijk?
Weet je wel waarom ze aan het stoppen gezet zijn?
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:43:06 #24
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481118
U illustreert het perfect. Op deze manier denkt de Turk zich voort te planten. Hij beseft echter niet dat breezersletjes inferieure genen hebben en dat zijn nageslacht minder succesvol zal zijn dan die van volbloed Nederlanders.
pi_59481128
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef Scaurus het volgende:
U illustreert het perfect. Op deze manier denkt de Turk zich voort te planten. Hij beseft echter niet dat breezersletjes inferieure genen hebben en dat zijn nageslacht minder succesvol zal zijn dan die van volbloed Nederlanders.
Gelukkig gebruiken zij de pil en wij de condoom
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:45:18 #26
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_59481152
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:52 schreef DroogDok het volgende:

Dit lijkt me van belang: blijkbaar gedroegen de oranjefans zich gevaarlijker dan de 'Turken'.
TS is gewoon aan het zoeken.
Dat verandert alles
pi_59481166
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:42 schreef saban het volgende:

[..]

Begrijpend lezen is te moeilijk?
Weet je wel waarom ze aan het stoppen gezet zijn?
Alsof de Turken braaf waren en niet voor gevaarlijke situaties zorgden.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:46:06 #28
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481173
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:43 schreef saban het volgende:
Gelukkig gebruiken zij de pil en wij de condoom

Hoe naïef kan je zijn. Zijn tienerzwangerschappen en SOA's je niet bekend?
pi_59481200
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Hoe naïef kan je zijn. Zijn tienerzwangerschappen en SOA's je niet bekend?
Morning-afterpil door de strot douwen + condoom. Je weet wat een condoom is he?
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:48:04 #30
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481221
Als je als buitenlander in Nederland gaat wonen, lijkt het me bevorderlijk als je integreert en je de nationale cultuur eigenmaakt. Nu is het niet vreemd dat immigranten hun thuisland steunen bij het EK, maar als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je ons elftal te steunen. Dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:48:22 #31
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59481231
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:46 schreef saban het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld...
Kom eens buiten zou ik zeggen als Turkije een wedstrijd wint. Struisvogel.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59481248
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Scaurus het volgende:
Als je als buitenlander in Nederland gaat wonen, lijkt het me bevorderlijk als je integreert en je de nationale cultuur eigenmaakt. Nu is het niet vreemd dat immigranten hun thuisland steunen bij het EK, maar als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je ons elftal te steunen. Dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.
Dus iedere oer-Hollander is verplicht Oranje te steunen?
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481254
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef fathank het volgende:

[..]

Kom eens buiten zou ik zeggen als Turkije een wedstrijd wint. Struisvogel.
Ik was er zelf bij @ Coolsingel
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481261
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Het valt niet mee om op een normale manier te reageren hè? [ afbeelding ]
Nee, wij hebben het van de turken. Als je dat denkt en gelooft, dan ben je voor mij een prutser.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:51:00 #35
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481285
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef saban het volgende:
Dus iedere oer-Hollander is verplicht Oranje te steunen?
Niet verplicht. Wie zijn vaderland liefheeft, zal echter eerder het nationale elftal steunen. Zoiets kweekt ook gemeenschapszin, iets wat wij ten zeerste missen in Nederland.
pi_59481305
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:48 schreef Scaurus het volgende:
quote:
Scaurus is een verklaard tegenstander van uitgaan, de monarchie, de moderne cultuur en religie.
Als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je de monarchie te steunen, dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.

ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:52:07 #37
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_59481308
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:49 schreef saban het volgende:

[..]

Ik was er zelf bij @ Coolsingel
Dan was het op de Coolsingel vast vrediger dan in de rest van het land.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_59481319
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:40 schreef ruud.nl het volgende:
Oh dus omdat die Turken overdag hele winkels leegplunderen terwijl wij brave burgers aan het werk zijn, moet wij vanaf vandaag ook maar onze banen opzeggen om winkels te gaan leegplunderen ?

Traditie is eenmaal traditie volgens jou.
U MAD?
pi_59481322
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Dan was het op de Coolsingel vast vrediger dan in de rest van het land.
Want jij was er bij
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:52:57 #40
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59481330
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 08:47 schreef de_boswachter het volgende:
Diverse vrachtwagentjes met juichende mensen op de bak
Lees jij je eigen berichten wel?
Tuurlijk wordt dat gestopt.
Dome kkhuillies hier .
-
pi_59481339
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Oh dus omdat die Turken overdag hele winkels leegplunderen terwijl wij brave burgers aan het werk zijn, moet wij vanaf vandaag ook maar onze banen opzeggen om winkels te gaan leegplunderen ?

Traditie is eenmaal traditie volgens jou.
Dan zeiken jullie weer dat wij jullie banen innemen

Werken we, is het niet goed. Werken we niet, is het weer niet goed
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481383
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:45 schreef Kiegie het volgende:
Dit lijkt me van belang: blijkbaar gedroegen de oranjefans zich gevaarlijker dan de 'Turken'.
TS is gewoon aan het zoeken.
Eén van de weinige reacties die de spijker op zijn kop slaat. [14.gif].
In een auto toeterend rondrijden vind ik nog wat anders dan een laadbak vol dronken Roermonders op je vrachtwagentje.

Bovendien snap ik de woede niet, in feite zijn Roermonders ook allochtonen. .
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:56:59 #43
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481407
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:51 schreef saban het volgende:
Als je in Nederland geboren en getogen bent hoor je de monarchie te steunen, dat is namelijk een logisch voortvloeisel uit vaderlandsliefde.

Mijn vaderland is de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, het land van Willem van Oranje en Michiel de Ruyter. Het koningshuis is een product van de vroege 19de eeuw, geïnstalleerd door de grootmachten van Europa. Heeft weinig met vaderland(sliefde) te maken.
pi_59481422

Logisch dat je dat tot stoppen zet. Als de zijkant open breekt heb je allemaal oranjefans op de grond liggen
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481443
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:56 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Mijn vaderland is de Republiek der Zeven Verenigde Nederlanden, het land van Willem van Oranje en Michiel de Ruyter. Het koningshuis is een product van de vroege 19de eeuw, geïnstalleerd door de grootmachten van Europa. Heeft weinig met vaderland(sliefde) te maken.
Voetbal heeft wel heel veel en altijd en verplicht te maken met vaderlandsliefde?
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 09:59:09 #46
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481458
Er staan niet bijster veel oranjefans op het vrachtwagentje. De zijkant lijkt mij sterk genoeg.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:00:47 #47
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481491
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:58 schreef saban het volgende:
Voetbal heeft wel heel veel en altijd en verplicht te maken met vaderlandsliefde?
Er zijn genoeg patriotten die voetbal hekelen. Geen probleem. Wie echter een voetballiefhebber is en voor Turkije kiest, laat zien dat hij meer affiniteit heeft met Turkije dan met Nederland. Mijns inziens geeft dit goed aan waar iemands loyaliteiten liggen.
pi_59481531
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:00 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Er zijn genoeg patriotten die voetbal hekelen. Geen probleem. Wie echter een voetballiefhebber is en voor Turkije kiest, laat zien dat hij meer affiniteit heeft met Turkije dan met Nederland. Mijns inziens geeft dit goed aan waar iemands loyaliteiten liggen.
En, dus? Wat is het probleem? Mag je niet eens een ander land steunen
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481537
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
Er staan niet bijster veel oranjefans op het vrachtwagentje. De zijkant lijkt mij sterk genoeg.
Oh jij hebt meer foto's?
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:06:51 #50
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481637
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef saban het volgende:
En, dus? Wat is het probleem? Mag je niet eens een ander land steunen
Mag niet, verplicht: allemaal woorden die ik niet in de mond heb genomen. Ik zeg alleen dat een voetballiefhebber die voor Turkije is laat zien waar zijn loyaliteit ligt en vaderlandsliefde wortel heeft: niet in Nederland, maar in Turkije.
pi_59481639
Ah, dus Turken mogen wel ervoor zorgen dat niemand meer Amsterdam uit of binnenkomt maar Nederlanders mogen geen feest vieren? Tja, was te verwachten he.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_59481672
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Mag niet, verplicht: allemaal woorden die ik niet in de mond heb genomen. Ik zeg alleen dat een voetballiefhebber die voor Turkije is laat zien waar zijn loyaliteit ligt en vaderlandsliefde wortel heeft: niet in Nederland, maar in Turkije.
En je punt is?
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:10:37 #53
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481711
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:08 schreef saban het volgende:
En je punt is?
Mijn punt is dat massale steun van autochtonen van Turkse afkomst aan het Turkse voetbalteam getuigt van weinig vaderlandsliefde en identificatie met de Nederlandse cultuur en gemeenschap.
pi_59481750
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:10 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Mijn punt is dat massale steun van autochtonen van Turkse afkomst aan het Turkse voetbalteam getuigt van weinig vaderlandsliefde en identificatie met de Nederlandse cultuur en gemeenschap.
En dus? Ik zie het probleem niet zo..
ne okuyon, bokmu var?
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:12:31 #55
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59481754
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Ah, dus Turken mogen wel ervoor zorgen dat niemand meer Amsterdam uit of binnenkomt maar Nederlanders mogen geen feest vieren? Tja, was te verwachten he.
Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Nergens staat dat Nederlanders niet mogen feesten. Of heb ik gemist dat het Leidscheplein werd schoongeveegd door de ME?
Sorry hoor, maar als je het verschil niet ziet tussen toeterende auto's en een potentieel gevaarlijk en onaangekondigde feeststoet, dan ben je echt een debiel.
-
pi_59481802
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:06 schreef BobbyB het volgende:
Ja, allemaal de schuld van Cohen en de slinkse kerk, die stonden erbij, keken ernaar en dronken een kopje thee.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_59481809
quote:

[..]

Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:15:58 #58
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59481832
quote:

[..]

Vaderlandsliefde, je zegt het zelf al.
Zijn vader is wsl een Turk. Mijn vader een Griek. Hij is dus voor Turkije, ik voor Griekenland.
Als jij er een probleem mee hebt omdat ik 0,0 binding met Nederland heb, ondanks dat ik hier mijn hele leven woon; hier heb je een zakdoek.
-
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:16:08 #59
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59481842
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:02 schreef saban het volgende:

[..]

Oh jij hebt meer foto's?
ach, hij zal blijven zoeken naar en reden om te huilen.

In istanbul gingen ze helemaal los! een vriend van mij was op taksim toen de wedstrijd net was afgelopen en hij zei dat het leek alsof ze een blik opentrokken met mensen die opeens vanuit alle straten en steegjes kwamen aangelopen om te feesten!
put
your
clothes
on!
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:18:28 #60
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59481888
Binding met Nederland is een noodzaak. Wie zich gebonden voelt aan zijn vaderland, zal zich onder het mom van gemeenschapszin sneller inzetten voor zijn land in tijden van oorlog en in het openbaar bestuur dan wel politiek. Zal wel moeilijk te begrijpen zijn voor de hyperindividualisten hier.
pi_59481889
Trouwens typisch voorbeeld van rechtse media weer. Er zijn zondag vast ook turken stilgezet die gevaarlijk bezig waren, daar hoor je niks over.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:19:31 #62
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59481921
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:18 schreef Scaurus het volgende:
Binding met Nederland is een noodzaak. Wie zich gebonden voelt aan zijn vaderland, zal zich onder het mom van gemeenschapszin sneller inzetten voor zijn land in tijden van oorlog en in het openbaar bestuur dan wel politiek. Zal wel moeilijk te begrijpen zijn voor de hyperindividualisten hier.
In tijd van oorlog sterf ik maar voor 1 land.
En nee, niet Nederland. .
-
pi_59481951
quote:
In de tijd van oorlog ben ik hier weg
Net zoals onze Koningshuis tijdens WO II
ne okuyon, bokmu var?
pi_59481959
quote:
90% van Nederland loopt op dit moment met oranje dingen en jij zeurt over een paar Turken die zich niet aan nederland verbonden voelen....
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:23:32 #65
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_59482005
quote:
Als ik mij ten tijde van een oorlog zou gaan inzetten voor Nederland, ga ik in ieder geval niet als een jankbal kijken wie er tijdens het EK toendertijd voor Turkije heeft gejuicht vanuit een auto...

zullen we de engelsen, italianen en fransen ook maar uit ons land gooien? ze waren namelijk ook niet voor NL .
put
your
clothes
on!
pi_59482011
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:12 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ben je nou echt zo dom of doe je alsof?
Nergens staat dat Nederlanders niet mogen feesten. Of heb ik gemist dat het Leidscheplein werd schoongeveegd door de ME?
Sorry hoor, maar als je het verschil niet ziet tussen toeterende auto's en een potentieel gevaarlijk en onaangekondigde feeststoet, dan ben je echt een debiel.
Anders hap je even of zo. Wie is er nu dom Boswachter moet altijd van die opruiende topics plaatsen over buitenlanders, en als je het andere topic gelezen had, had je gezien dat ik totaal niks heb tegen feestende Turken.

Los van het feit dat onnodig claxonneren en het hinderen van het overige verkeer wel degelijk strafbaar is, en ik het raar vind dat daar niet tegen opgetreden is.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:24:03 #67
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59482016
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:20 schreef saban het volgende:
In de tijd van oorlog ben ik hier weg
Maar wel in vredestijd profiteren van de welvaart. Wel de lusten, maar niet de lasten van het in standhouden van onze natie in barre tijden
pi_59482057
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Maar wel in vredestijd profiteren van de welvaart. Wel de lusten, maar niet de lasten van het in standhouden van onze natie in barre tijden
Klopt helemaal
Misschien moet ik maar eens ontslag nemen en genieten van mijn uitkering
ne okuyon, bokmu var?
pi_59482090
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 09:57 schreef saban het volgende:
[ afbeelding ]

Logisch dat je dat tot stoppen zet. Als de zijkant open breekt heb je allemaal oranjefans op de grond liggen
Nee 200 Turken die hele straten in het centrum blokkeren mag wel.

Kennissen hebben 1 uur vastgestaan door die mongolen. Dat mag dan weer wel he,
U MAD?
pi_59482093
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:24 schreef Scaurus het volgende:

[..]

'barre tijden'

In welke eeuw leef jij nog?
pi_59482176
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Misschien hebben er gister ook wel turken vastgestaan door Nederlandse mongolen, je punt?
pi_59482189
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

200?? Ik denk eerder aan zo een 1000
ne okuyon, bokmu var?
pi_59482237
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:30 schreef Agiath het volgende:

[..]

Misschien hebben er gister ook wel turken vastgestaan door Nederlandse mongolen, je punt?
Dat eigenlijk niemand vrolijk mag zij van hem Dat ie lekker in zijn bos blijft zitten, heeft ie ook geen last van anderen.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:33:56 #74
185261 Scaurus
Memento mori
pi_59482250
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:25 schreef saban het volgende:
Klopt helemaal
Misschien moet ik maar eens ontslag nemen en genieten van mijn uitkering
Laffe, egoïstische rat. Jouw soort stond in mei 1940 als eerste in de rij om over de rug van het volk te profiteren van de Duitse bezetting.
  woensdag 18 juni 2008 @ 10:35:16 #75
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59482291
quote:
Op woensdag 18 juni 2008 10:23 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Anders hap je even of zo. Wie is er nu dom Boswachter moet altijd van die opruiende topics plaatsen over buitenlanders, en als je het andere topic gelezen had, had je gezien dat ik totaal niks heb tegen feestende Turken.

Los van het feit dat onnodig claxonneren en het hinderen van het overige verkeer wel degelijk strafbaar is, en ik het raar vind dat daar niet tegen opgetreden is.
Hence de vraag ben je nou echt zo dom of doe je alsof.
Je deed dus alsof.
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')